Ahoj,
máte zkušenosti s uvedenými plášti, případně který je lepší, univerzálnější. Jezdím na klasickém HT všechny povrchy, nejčastěji lesní, štěrkové cesty až asfalt.
díky
Ahoj,
máte zkušenosti s uvedenými plášti, případně který je lepší, univerzálnější. Jezdím na klasickém HT všechny povrchy, nejčastěji lesní, štěrkové cesty až asfalt.
díky
Mezcal neni v terenu do mokra. Tom bych to uzavrel.
Jasný, dík
Mam kombo Barzo/Mezcal (predek/zadek) na XC. Na pevnym povrchu jede Mezcal jak das, ovsem v blate je docela o hubu (momentalne taky resim, na co prezout v tomhle hnusnym podzimnim pocasi). Barzo je z tehle dvou rozhodne univerzalnejsi.
S obema najeto kolem 1600 km (85 kg + 12 kg kolo) – Barzo je skoro jako novej, Mezcal trochu ojetej, ale myslim, ze jeste dalsich 1600 by mohl v pohode zvladnout. Jezdim tak 40% asfalt, 60% zbytek. Jinak zatim, musim zaklepat, bez defektu.
Díky moc
Jezdim barzo 2,35 v predu i v zadu
Jsem s tim spokojeny a muzu doporucit.
Dík
Kolik má šíři plášt? A váhu? Dik
U 2,35 pocitej 730–750 gramu.
Myslim ze siri mam 57mm. (Ted nejsem u kola).
Není to nějak málo ikon 2,20 má 54mm
.
Díky.
Na jak širokým ráfku to máš? Dík
Intense XC 25mm vnitřní šířka
barzo 2,25
bacha, to je verze bez ochrany boků. určitě doporučuju verzi TNT s ochranou
Ty ale nejsou tak hezké :))
:)
I u TNT verze jsem říznul bok, ostrej šutr a novej plášť v pr.....
Chyba jezdce :))
To si nepřipouštím :-D
Když to blbě trefíš,tak zničíš každou.
Ale obcas, kdyz to blbe trefis, tak te nejaka podrzi.
Jde o to, cemu jdes naproti:)
Čau,jezdím též barzo,barzo,do sucha v předu mezcal,měním celé přední kolo,vše 2,25 tb.Mohu doporučit,skoro rok bez defektu.
Hledám něco na předek ženě, 2,35 do sucha 90% když tak jen bláto po dešti. Tipy? Lehký, rychlý,
Vláken na výběr plášťů tu je celkem dost…
Jezdím Goma/Barzo TNT na Trenclovi, obě 27,5 × 2,25. Nejezdím žádný složitý terén. Goma ve srovnání s Nobbynickem na předku trošku hůř drží, ale narozdíl od něj je 3 roky bez defektu. Barzo na zadním si nemůžu vynachválit, celkem jede, málo se sjíždí, docela dobrá hmotnost, jezdil sem na tom i v totálních sračkách a cajk. Přemýšlím, že Trencla obuju i na předek do Barza, ale 2,35.
díky
Nebal bych se ani Mezcal/Mezcal. Ja jezdim Fast Track , sucho, bahno a neni problem. Ty dva plaste jsou dost podobne.
dík
! teda rict ze fasttrack je do mokra v pohodě, to je podle mě velkej kec.
Vozil jsem fast track gripton 2.3 vpředu i vzadu, a jak napršelo tak se na tom v terénu skoro nedalo. V suchu celkem ok, ale zadnou velkou jistotu ty plaste teda neposkytovaly.
S Mezcalem nemám zkušenost, ale rozhodně to je plášť na zadek.
Barzo jsem předevčírem nahodil na předek, v šíři 2.35, na 27mm ráfku po 1 jízdě má 57mm, tlak 1.1 bar a poskytuje výrazně víc jistoty než RoR. Mile překvapil v těch sračkách co aktuálně venku panují. Objednáno i na zadek.
doporučení na mezcal bych teda takhle na podzim bral dost s rezervou.
https://www.cyklobazar.cz/…graphene-2-0
tady za slušnou cenu.
Díky za info a za tip
Jezdím Mezcal/Mezcal už 4.sezonu (2.sadu) a jsem spokojenej. Do bahna s tím většinou nejezdím, ale když na to přijde, nemyslím, že by mi to oproti kamarádům, co mají jiné pláště, klouzalo nějak víc…
Dej si barzo dopředu ,klidně i dozadu nebo i mezcal dozadu jede to fajn .Barzo v předu dobře vede v bahýnku a mezcal v zadu taky ok ,samozřejmě hodně záleží na tlacích(bezduše)a vyježděnosti :).rozměr určitě 2,2
Díky, asi to podle informací z diskuze začíná vycházet jak píšeš
Nevyzkoušíš -nevíš :))
Mezcal, výborný na zpevněné suché povrchy, v žádném případě do mokra!
Jezdím kombinaci Barzo/Mezcal 29×2,25” prakticky celou sezónu. Mezcal ale není guma do bahna, takže pokud je bahno, není nic jednoduššího přezout dozadu Barzo, které taky nejede vůbec špatně.. Za mě můžu jenom chválit. Vittorii jezdím na biku, silnici a teď ji budu mít i na gravelu.
Zdravím,
pánové máte tady někdo ty vittorky z decathlonu (barzo, mezcal) ?
Jaké jsou zkušenosti?
Chtěl bych je pořídit.
Dík za info.
Mam je, ale jeste cekaji na dobu, az je nasadim na kolo.
Je to starsi verze, hmotnost celkem vysoka (725g).
Vic ti k tomu nereknu.
Dávám to sem jen pro info pro příští generace:
Někdo se tu ptal na pláště z decathlonu. Barzo a Mezcal, 29×2,25 1000kč 1 ks
Mám Mezcal z Dekáče cca rok a poslední měsíc, dva se objevují mokré fleky na bocích. Sem tam i něco v běhounu. Mlíko Stan's No tubes, tlak zatím drží.
Trosku off, nejake zkusenosti s Barzo/Mezcal 29×2,6? Eventuelne Conti CrossKing 29×2,6 (imo „stejna“ guma jak Barzo) Hlavne rozdil objemu pohodli proti 2,4 gumam.
Tak rozdil v pohodli diky moznosti nizsimu tlaku bude, ale roztacet bych to teda nechtel. Na ebike ale super.. :D
Ale no tak :-D já teď roztacim Fast Trak 2,3" má 59 mm a jede to jak z praku, všude… prostě pecka
2,3 ale neni 2,6
2,6" je 622×65 to je o pár milimetrů toho bych se nebál, že bude třeba motor :,–)
Využiju a obnovím :
Nedávno jsem přešel od Bontrager xr2, xr1 a Fastrack od Specialized na Vittoria , vpředu vozím se synem Barzo , vzadu Vittoria Peyote a na počátku velká spokojenost. Dobře se nahrazují , drží mlíko , dobrý grip. Ale nyní sem trochu rozpačitý z jejich směsi a konstrukce běhounu . 2 nové pneu , obě najeto ani 50km a dva podobné řizance na běhounu. Bočnice jsou sice masivní , ale po čem plast běží je strašně tenká šlupka. Objevil sem na foru fotku kolegy , který měl podobný řizanec na Barzo. Totéž recenze i na zahraničních fórech. Velmi rádi se propichuje od ostrých kamenů či se velmi lehce říznou. Mám dvě podobné tyto pneu a obě řízance cirka 5mm skrz, je to nějak dobré opravitelné? U Bontrageru či Fastracku se mi nikdy nic podobného nestalo a neznám. Objednal sem si 2 nové Mezcaly , jestli i tady to bude podobné , tak s Vittorii končím.
Dobře opravitelné s ohledem na původní učel použiti takových plastů určitě ne.
Dej jim ještě šanci ,někdy se to tak sejde že chytneš hnusně ostrý kameň :) ve většině případu chyba jezdce :))
Za 3 sezony s barzem jeden podobný defekt. Vyřešeno knotem.
To jsem synovi taky říkal a i s tím souhlasím, že je to chyba jezdce, ale už jsem trochu znejistěl. Mezcal má na běhounu více výstupků a materiálu oproti Peyote, který je takový holátko s pár výstupky, tak snad to bude už v pořádku. Ono si člověk moc nevybere, Bontrager XR1 mi zase po 1/2 roce na běhounu dost popraskal, taky u dvou pláštů, ale mlíko i přes mnoho prasklin na běhounu drží. I proto sem utekl od Bontrageru k Vittorii, že si polepším.
Mám takové tušení, že s těma řízancema tady nebudu sám. Ozve se někdo další s podobnou zkušeností?
Mám barzo/mezcal a utekl jsem od ikonu :)kde jsem během týdne 2× prorazil stejně jak na tvém fotu.
S b/m zatím spokojenost vozím druhou sezónu .
Mam to podobne.
Cca treti sezonu. Vozim teda jen barza.
Ty praskliny jsou od Bontrageru. A je to nejspíš jak říkáš, buď ležák, nebo blbá směs, kdosi tu zmiňoval tvrdší směs. V pondělí přijdou nové čerstvé Mezcal, tak snad už to bude dobrý. Ty řízlé Vitoria Peyote byly na poháru na Zadově na stejném místě jak mi synek potvrdil. Nejspíše ostrý šutr a zablokované zadní kolo dle mého odhadu. Ale i tak mi přišel průzkum řezance pouze guma a jedna vrstva pleteniny. Pocitově jako Fast track S-Works.
Na Barze mi chybi kostky po stranach. Byl jem na ne
zvyklý na Michelinu, kterej je měl a vyjizdeni z koleji po nakladacich v lese nebyl problem. Prvni jizda s Barzou a ukazkova tlama. O 30 Km pozdeji v 35Km/h opet v kolejich jsem to ustal jen tak tak:-)
Hehe muj jedinej drzkopad za poslednich x let(kdyz nepocitam ruzny komicky pady z nulove rychlosti pri otaceni o 180 stupnu a pod.) sjezd po lesni ceste, kde je vodou vymleta hluboka kolej uprostred. V zatacce jsem do ni najel a pri pokusu z ni vyjet ven kolo jelo dal v koleji a ja letel rovne. :D Nastesti tam nebyl zadnej strom nic jen koprivy.. Sranda jak ti hlavou probehne tolik veci behem toho padu. To je jako kdyby mozek vstoupil do nejake dalsi dimenze(matrixu).. :D
Tak po pár mokrých projížďkách s Barzem vepředu mám pocit, že půjde o dům dál, nebo poslouží jen v parných letních měsících. Ta guma nedrží do strany, na hraně. Dokud je sucho, dobrý, jakmile trochu sprchne, ustřeluje to. Ten profil je celkem dokulata, krajní špunty poměrně nízký a nekousnou se. Tlakem to není, mívám max 1,5 b. Třeba když chci vyjet z koleje na lesní cestě, tam kde se Nobby Nic udržel, se Barzo smekne… to samý hrany šutrů, jakmile místní čediče trochu zvlhnou, lítá mi to do boku. Čerstvý mělký blátíčko při dešti, nekousne se do toho a ujede. Jako jinak dobrý, drží tlak, nikde nehází, kvalitní guma, ale najednou cejtim nejistotu. Agarro už je trochu jiná kategorie hlavně váhově, o 170 g těžší guma… z xc segmentu by na mokru měla držet víc Syerra, ale tu maj jen v jednom rozměru… tak nevím co obuju…
No NN je řekl bych trochu větší drapák, než Barzo, ten bych přirovnal spíše tak k Rocket Ronu. A jelikož jsem z RoR šel přímo na Barzo, tak můžu říct že ty gumy se chovají hodně podobně, ale Barzo je o něco jistější a přijde mi že lépe drží. A ten RoR měl téměř nejetý vzorek, takže tím to nebylo.
Ja teda s barzem max spokojenost na predku, zvladl vse, co jsem chtel vcetne zavodu v blaticku typu, nove mesto na morave a brdy. Za mne naprosto super plast pro xc a maratony, co podrzi v ramci kategorie i v blate.
Mně v neděli na předku dvakrát nehezky ustřelil na oslizlých kořenech. Naštěstí jsem stačil vykopnout nohu.
Tak na oslizlych korenech je to o usta i u vetsich drapaku… je to xc guma no.
Na to platí jediný ..přejet to bez dotyku přední gumy :-)
Na kluzkou kladu v kopci, nevím jestli vůbec existuje pneu co by na tom držela
Jak píše Lachtis, je to XC guma, takže chyba jezdce :)
Však jezdím XC, takže chyba gumy :)
No a máš tip na XC gumu která by neustřelila? :)
To nemám. Za mne to jsou nejlepší gumy, co jsem vozil. Ale do mokrá a oslizla bohužel nejsou.
Nesmí se moc foukat :)pak funguje ok ,pokud někomu “klouže” jednoznačně nabušené nebo chyba jezdce :)
Barzo vpředu mi taky občas lehce ustřeluje a to i na suchu v krátkých ostrých zatáčkách na prachu, štěrku, ale po krátkém sklouznutí a mé reakci se chytne. zatím jsem to pokaždé ustál. :-) Jako výhodu a přednost vidím že rychle odvaluje díky obloukovému tvaru a a v bahně podrží. Lepší by byl na suchu vpředu Mezcal, ale na bahně zase je to horší. Syerru neznám, ale dost mi pŕipomíná Peyote, který sem jezdil . O něm mohu řici, dobrá guma do bláta, hodně menších výstupku, rychle ubývá, na ostrých kamenech se ráda prořezává.díky řídkému designu knobů.
..
mě se dokonce zdálo, že barzo v blátě podrží líp než na suchým sypkým. ale to může být jen pocit, na mokru jedu podvědomě opatrnějc.
Tak s Barzem končím. Již několikrát v sezoně na suchu ustřelil a nedrží v zatáčce, tentokrát sem to nevyrovnal a zlomil si v sobotu na prašné pomalé zatáčce klíční kost. Řeknete si jezdecká chyba , plášť nenese zodpovědnost, uznávám , ale dost tomu napomohl.
Vozím ho jako bezdušák, tlak kolem 1.5–1.6 aby měl grip a přilepil se k povrchu, ale i tak to nepomohlo.
Vím, že tu hodně lidí je s ním spokojeno, chci jen říct, dejte si na něj pozor na suchu, štěrkové či prašné cestě.
Už jsem měl za těch 6 let co jezdím aktivněji spoustu značek , ale Barzo je pro mě nejméně čitelný .Mohu srovnat s Fasttrack, Ground Control, Rocket Ron, Bontrager xr2, XR1, Maxis Rekon Race, Mezcal, Peyote,Z těchto jmenovaných nejlépe obstál XR2 Bontrager
Já jsem předvčírem dělal poměrně v rychlosti bunny hop na vyšší obrubník(z asflaltu na asfalt), ne kolmo ale trochu do šípu, takže jsem nebyl úplně rovně(malinko jsem byl v náklonu) a na 30psi(takže ne úplně žvejkačka) se mi normálně smeknul přední plášť (Barzo 2,25), udělalo to takový zvláštní zvuk a už jsem se viděl… ale ustál jsem to. Nikdy předtím jsem tohle ale nezažil:-D
Pláště jsou to ale krásný a proto jsem s nimi spokojený a měnit je nebudu!:-))
Jeeee. No tak snad nedelali nejaky experiemnty se smesi:(
Taky mi to na předku několikrát udělal – šel pryč..
Jestli se bavíš o Barzu jako předním plášti, tak to asi chápu – tam bych si ho taky nedal.. Na zadku ale zatím bez problémů, nemám důvod měnit..
A co mas ve predu?
Maxxis Dissector 29×2.4WT 3C MaxxTerra EXO TR .. ale nemám to na klasickým XCčku, ale na 150mm TrailHT..
Pro zajímavost – dnes mi prislo Barzo TNT G2 29×2,60 (65–622) a tohle to ukázalo, když sem ho posadil na váhu :
Chybí ti tam info, kolik má mít. Googlit to asi nikdo nebude :)
OK, doplním – má mít papírově ještě o něco víc a sdělení mělo být, že na 29×2.6" baloonek na pomezí XC a Trailu se zesílenou bočnicí to je imho velmi pěkná váha..
Zajímavý…teď jestli nebude podvyživená :-)místo 65 bude normal 2,4
A to budeš mít šedý skinwall jen vzadu?
ano, Barzo dávám jen dozadu, na předku nechávám stávajícího Maxxis Dissectora 29×2.4WT 3C EXO TR.
He, mě Barzo 2,35 váží 735g. Ale je to TNT. Moc ale spokojenej nejsem, ty boky mi připadaj takový prkený. Varianta bez TNT může být lepší volba, ale nezkoušel jsem.
Já je vozím a spokojenost..možná na jaký tlak to foukáš?:)
Vpředu dávám 0,9 bar dle pumpy (asi mi podměřuje), když dám míň tak už jdu na kořenech a šutrech na ráfek (80 kg).
Před tím jsem měl vpředu Ardent 2,4 EXO, ten se mi zdál o dost komfortnější, má i výrazně větší objem. Dával jsem taky 0,9 bar. Jasně, Ardent už je trochu jiná kategorie. Já se ale k němu vrátím.
Jj Barzo v TNT má opravdu pevné boky. Vozím od začátku léta a na celopéru jsem si nějak zvykl. Na hardtail bych si je nikdy nedal. To by bylo velké nepohodlí.
Ja je na ht mam a pohoda, kdyz se vozi normal tlaky… predek 1,2 baru, vaha cca 87 kg.
to právě chci – 1,2ATM s Tubolight vložkou .. Rekon v tomhle setupu (s Tannus Armour insertem) byl sice parádní houba a tlumil parádně i menší dopady, ale na pevným povrchu už to bylo díky hustýmu vzorku docela utrpení.
Těším se, že u Barza budu moct taky hodně podfouknout, ale díky řídkýmu a trochu nižšímu vzorku bude pořád obstojně rychlej..
No jsem zvědav – do 14 dnů mi maj dorazit nový lehčí záplety, na který ho chci nasadit a tak snad bude v listopadu ještě
pár hezkých dní na vyzkoušení před zimou..
Jedou slušně ????
to je otázka nebo konstatování? :-)
Konstatování, fakt jedou slušně :-) Otazníky jsou zbytky ze smajlíku na mobilu.
Je fakt, že tlaky vozím větší a taky mám jen 2,25". Nicméně tuhost boku je největší co jsem kdy měl.
Dodatek – včera nasazeno, na ráfku i30, s Tubolight HD EVO insertem. No a má měřeno šuplérou cca. 61mm, takže spíš plnotučná 2.4–2.5", 2.6ka na šířku ani omylem – 2.6" Rekon měl 65mm
Ale jede jak střela, ve spojení s novýma lehčíma zápletama to kolo zrychlilo fakt znatelně – citelně lepší akcelerace a odvalování na asfaltu.. Na test v terénu si v těhle sračkách ještě chvilku počkám.. :-)
Placebo :)))
jo, cca 300g rotacni hmotnosti dolu a rychlejsi vzorek udela sve.. ;-)
A co jsi vzal za záplety?
https://www.mtb-mag.com/…rom-fulcrum/
Fulcrum Red Metal 5 2023 .. zvažoval jsem bud individualne zaplést nejaky DT Swiss kombo, no z finančních i casovych duvodu jsem zvolil tuhle italskou novinku .
Red Metaly jsem uz mel jak kdysi na 26er, tak pak na 29 XC a nikdy sem s nima neměl problem.. A tyhle jsem sehnal hodně zadobře, taxnad budou dělat radost a ne starost.. :-)
Mám předchozí model, Red Zone 5 asi dva roky a zatím spokojenost. A to jsem jim už něco do těla dal. Pár šrámů už taky mají, ale zatím nebylo potřeba centrovat a šahat na náboje.
Koukám, že nové Red Zone 5 a Red Metal 5 mají nižší a širší ráfek a přepracovaný náby. Hmotnost je stejná.
Tak ať kola dělají radost. A za kolik si je sehnal? Byly u nich všechny koncovky na předělání náboje z QR na pevnou osu?
No cca kolem 8k. Koncovky tam už žádné nebyly, osa nábojů má průměry pro pevné osy 15 a 12, s redukcí na rychloupínáky se už tady nepočítá..
PS – jaký má cvrček, je tichý pořád anebo se po pár kilometrech rozjede?
Stale relativne tichy.
61 má Ground Control 2,35
Evidentně ta akorát šířka :-D
zajímavé – ten má mít dokonce jen 60–622 :-) No Barzo evidentně žádnej tlouštík nebude (halt italská střemořská strava :-D, ale když mu fouknu max 1–1.2 ATM tak rozplácnutej by mohl stále pěkně držet i na měkým a přitom i slušně odvalovat na pevným..
S Barzem je to zvláštní, 29×2,6 Mezcal má na 30mm ráfku pěkných 65mm, ale třeba je mezcal u vittorie výjimka
tak jsem koupil mezcaly zase v dekáči, protože mám s nimi dobrou zkušenost, ale jeden kus se jim moc nepovedl, na dvou místech je pravá a levá strana na prostředku víše než druhá a po obvodu na protější straně je to zase naopak, stranově neháže a nahoru/dolů v rámci toho půlmilimetru, ale jen uprostřed, zbytek vzorku ok a v reálu se stejně jezdí po širším profilu, takže to nijak řešit nebudu, akorát mi to nedělá dobře na ocd.
Jinak jsem je nahodil před týdnem zatím jen na sucho a obě pěkně drží vzduch, tlak klesl o cca půl baru.
Nemáte někdo zkušenost s novým Mezkem 2.4": https://int.vittoria.com/…zcal-xc-race
Jestli lépe drží a je v reálu širší než 2.35"?
tvl ta grafika, co to má být… zas abych hledal nového výrobce.
Starý typ jede dál.
Hele já budu tak jako tak asi.
Teď nedávno jsem nasadil nový Barzo dozadu a nějak nezvykle mi to kolo začalo ustřelovat oproti minulosti (také barzo, stejný rozměr).
Zřejmě stejný nebylo, je 5 variant…
Pořád kupuju ten samý, i rozměr.
A na Syerru se ptát tady je asi úplně zbytečný…
objednával jsem jí ted pro známého na jeho DC bike, přední i zadní.. sám jsem zvědav, co na ní bude říkat
zajímavý, mají asi šest různých mezcalů… a v Dekáči už nemají ty co jsem kupoval
Taky to vypadá, že u těch 2.4 hnědé boky neznamenají jinou tuhost bočnic.
Blbě se to bude kombinovat, černé, šedé, hnědé, béžové boky a nové logo v červeném obdélníku…
jako černej se 120TPI je problém, potřebuju vyměnit na příští rok zadek, ale… ještě mám ve skříni trochu jetýho záložního Mezcala z dekáče, už teda nevím, proč jsem ho nedojel a je ve skříni, ale vypadá dobře, tak ho hodím dozadu, stejně teď prd najedu
Jako nejlepší je ta tabulka vlastnosti, kde ve všem jsou výborný. Jestli teda drží stejně jako jsou rychlý, tak asi dělám něco špatně…
Prostě jim chybí něco mezi Barzem a Mezcalem.
Úplně nechápu, komu čemu je Mezcal 2.4 určený..
Jezdil jsem 2.25(vzadu ho mám pořád)
Na předku je to pro mě guma co sice jede, ale na čemkoliv co není asfalt se na něm fakt necítím.
BARZO na předku celkem ok, ale taky bych si uměl představit něco, co ještě víc podrží. Doháním to skillem:-))
Jako benefit Vittorie obecně asi lze dát vynikající výdrž. A taky to, že jsem na nich ještě neměl jediný defekt.
Mám asi 800km odjetých na Mezcal 2,25 a už bych si ho nevzal. Prakticky všude je na zadním kole chválený a doporučovaný, ale já se s ním necítím jistě – na čemkoliv trochu sypkém ustřeluje. Vypadá, že vzorek vydrží dlouho, ale už mám na něm i jeden defekt na „jalovém“ terénu. V porovnání s Maxxis Ikon 2,2 je horší (ten jsem jezdil dlouhé roky před Mezcalem).
Vlastnosti Mezcala mi opakovat nemusíte, já se ptám na novou směs ve 2.4…
Reagoval jsem na příspěvek enjoye ohledně 2,25, s dovolením jsem přidal svůj názor.
Jezdil 2 25…
Ta 2.4 bude mít grip lepší.Proto se to v xc dělá když chtej přidat grip a neubrat rychlost..stejnej fígl jako 2 4 Aspeny
Včera jsem zahlíd v TV bikros a čuměl jsem, jak mají úzký gumy ;)
Jj, která půča se víc rozbije a sejme víc čumilů, to je nej frajer :)
Jaká je reálná šířka 2.35" Mezcalů? Mám na 30mm hookless ráfcích vzadu 2.25" Mezcaly a maj kolem 59mm. Dopředu jsem prve dával Barzo 2.25", který bylo v reálu o dost užší než ten Mezcal (tuším 2–3mm), takže jsem tam dával 2.35", aby to korespondovalo…
Kolik je 2.35 neumim rict, ale potvrzuji, ze barzo ve stejne velikosti a na stejnem rafku, je uzsi, nez mezcal. U mne to jsou cca 1–2 mm.
Autor by se aspoň mohl naučit používat češtinu, když píše články. “mě”
má někdo reálné zkušenosti s mezcalem 2.1 vs 2.25?
nikdo nic? …na papíře je ten rozdíl v šířce 0,15" zanedbatelný, váhový rozdíl tak 50g u 120TPI verze