• michal96

    Uvažuju o koupi jetého auta a to bud transpika nebo tranzita od r.v. 2005 s nájezdem cca do 170000km nějaké zkušenosti či doporučení kterého koupit bude sloužit jako dopravní prostředek pro tým na závody a jako osobní vozidlo dík za připomínky

    0 0
    • Josef Šimon  

      VW a to hlavně kvůli motoru…

      0 0
      • RacerX  

        Nejsem si jist ze najdes tento rok s podobnym kilometrovym najezdem…

        Nebo jinak, najdes, ale,,.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • scret  

      A co treba takovej Trafic?

      0 0
      • michal96  

        trafica bych taky bral,ale tech moc není

        0 0
        • scret  

          do kolika takovy auto vubec shanis?

          0 0
          • michal96  

            max.240tis.takže ten Ford Transit je asi nej volba

            0 0
            • michal96  

              řešim jestli 6místného nebo 3místného

              0 0
              • scret  

                myslim, ze Trafica bys sehnal… Doporucuju koupit 5 nebo 6 mistnyho… Zadni lavice se da sklopit a pak je tam jeste vic mista, treba na spani… A doporucuju vzit verzi Long… Tam dam v klidu 5 nerozlozenejch kol a 5 bikeru + bagaz a jede se pohodlne…

                Jinak muzes koukat i na Opel Vivaro nebo Nissan Primastar – jsou to stejny autaky, jenom tam cinan narazil jinej znak:))

                Jinak Transity maj lidi hodne jako „lopaty“, takze chytit neznicenej kus bude fuska…

                Btw. Trafica brat motor minimalne 115k/85kW… Ten 90k nejede…

                0 0
                • michal96  

                  a co Scudo?

                  0 0
                • JMT  

                  Mame ve firme cca 40kusů 66kw Vivar a dobrý, rozhodně bych neřek že to nestačí. Problémy žádný.

                  0 0
                  • mr.antik  

                    Jenže, jak je to ale se spolehlivostí řekněme při 300t km?

                    0 0
                    • scret  

                      rekl bych ze tyhle auta se docela povedly a v mym okoli jich jezdi nekolik pres 400tkm a v pohode… ale novotou samozrejme uz nevonej:D

                      0 0
                  • scret  

                    zalezi jak s tim clovek chce jezdit, ale mam ted cipnutou tu 85kW a je to tak akorat…

                    Obyc 66kW je maximalne tak do mesta… ale predjizdet se s tim moc neda…

                    0 0
                    • JMT  

                      Jasny 66 maximalne do mesta, 85 maximalne na silnici druhe tridy a na dalnici musis mit aspon 150kw…chapu. Akorat nasi klienti co s tim jezdej do Portugalska, Recka a podobnejch jinejch prdeli to bohuzel nechapou.

                      P.s. meli sme i tu 85 verzi a nijak zasadni rozdil to nebyl (v porovnani s normalnim autem co „jede“ nejede ani 66 ani 85 a rozdil je fakt malej)

                      0 0
                      • scret  

                        tak lidi jezdej na dovolenou i s 1,2 fabkama:)

                        ja bych rekl, ze ta moje cipla 85kW jede uz slusne… ale spis je to znat od 4.st nahoru… 1.,2. jsou hrozne „kratky“ kvuli rozjezdum s nakladem… takze me kazdej osobak na semaforech da, to je jasny…

                        Jinak 150kW by bylo lepsich, o tom zadna:))

                        Btw. s tim autem mam uz 60tkm najeto, takze myslim, ze ho znam a vim, ktera verze jede a ktera ne:)

                        0 0
                        • alinceb  

                          Jet na dovolenou s Fábkou 1.2 není problém, ale záleží, jak se kterou…:) V zimě Zell am See, 4 lidi, plnej kufr + rakev. Tam asi 7.6l/100 a zpět asi 7.2l/100 a rozhodně sem nebyl brzda dopravy (silnice 90–110tacho, dálnice 140–150tacho)…

                          0 0
                          • oddie  

                            Brrr…

                            0 0
                            • alinceb  

                              Vysvětli…

                              0 0
                              • oddie  

                                4 lidi ve Fabii a ještě na delší trasu, noční můra.

                                0 0
                                • alinceb  

                                  Dá se. Pořád lepší než 4 lidi v Oct. I.gen. Ve fábce je vzadu aspoň místo pro nohy…:)

                                  0 0
                                  • oddie  

                                    No, nevím, jak moc je to výhra oproti Octavii, ta jde taky zcela mimo mě, ale já mám nohy fakt dlouhý, takže pro ně potřebuju prostoru fakt dost.

                                    0 0
                                    • alinceb  

                                      Taky mám dlouhý nohy a navíc v autě „lůžkovou úpravu“ – hlavu mám až na úrovni B sloupku, volant vytažený na max., poměrně sklopené opěradlo a na opěrce hlavy polštářek, aby mě nebolelo za krkem…:)

                                      Jinak samozřejmě větší auto by bylo lepší, ale to zatím není…:/

                                      0 0
                          • JMT  

                            O aute to neni, ale spis o tom jak to drzis u drzky, jakej je provoz a kolikrat curas-kafujes… :-)

                            I HTP jede kdyz ho drzis :-P (O tsi nemluve, to kdyz jede, tak jede hezky)

                            0 0
                            • alinceb  

                              No jeli jsme 4 dospělí, takže asi jen 4 pauzy na čůrání nebo jídlo, chvilka v zácpě mezi AUT/D a jinak plynulá jízda. Jediná nevýhoda 1.2TSI je menší komfort na delší cesty, jinak pohoda.

                              Možná varianta byl ještě nový krátký Megane v plné palbě, ale neměl příčníky a má menší kufr než fába…

                              0 0
                              • JMT  

                                No moje volba by byla jasná :-) Já jsem renaulťák s odporem ke koncernu

                                0 0
                                • oddie  

                                  Už jen ten znak chytí za srdce :D

                                  0 0
                                • alinceb  

                                  Mně zas „do baráku“ nesmí žába…natož pak s pi*ou na kapotě…:D Ale hodnotili jsme to pragmaticky. Postavili jsme žábu a fábu vedle sebe, otevřeli víka a bylo jasný, který auto pojede…:)

                                  0 0
                                  • oddie  

                                    Žába aspoň nedrncá ;)

                                    0 0
                                    • alinceb  

                                      Fábka je taky celkem „houpátko“…docela bych u ní spíš než silnější motor ocenil tvrdší podvozek a litý kola, protože obvykle jezdim sám a relativně ostřeji…

                                      Jinak jeden z mých prvních zážitků z volantem žáby byl Renault 5 z r.1974 (pokud se nepletu), u kterého se při průjezdu zatáčkou celá kastle vyklopila asi 20cm z osy směrem ven, takže měl člověk pocit, že se to každou chvíli musí převrátit…:D

                                      0 0
                                      • oddie  

                                        Člověče, jezdíš relativně ostřeji a pořídíš si HTP… Já jsem s tím párkrát někam popojížděl v práci, a mám z toho dojem, že i s tím starým vyloženě rodinným kombíkem, co jsem nedávno pořídil, se dá jezdit ostřeji, když na to přijde.

                                        0 0
                                        • alinceb  
                                          1. Auto není moje, ale služební. (svoji mám '02 Toyotu Avensis D4-D Combi,

                                          ale je to spíš na popojíždění pro přítelkyni)

                                          1. Nemám HTP, ale 1.2TSI

                                          63kW …;)

                                          0 0
                                          • oddie  

                                            No jo, vidíš, nemám přehled. Tak to se tedy divím, že jste v těch čtyřech s věcmi nejeli tím kombíkem…

                                            0 0
                                            • alinceb  

                                              Toyota byla tou dobou nepojízdná (spojka v háji), nemá českou dálniční známku (je to „popojíždědlo“), kufr nemá o moc větší než Fabie, žere podobně nebo o něco málo víc, část cesty sem jel na „firemní“ benzín a v neposlední řadě je na fábku, jako na rok staré auto, určitě větší spoleh než na 10ti letou Toyotu…

                                              0 0
                                              • jIrI___  

                                                Sakra co to máš za speciální edici fabky? :D Co jsem viděl, tak kufr v ní byl vždycky rozhodně menší než u Avensisu (pravda, ten jsem viděl jen na tomhle obrázku :D )

                                                0 0
                                    • inova  

                                      .

                                      0 0
                        • JMT  

                          Nesouhlasim a trvam si na svym. rozdil zanedbatelnej. Taky s nima mam neco najeto.

                          p.s. Co je to nejslabsi 6kvalt 2,0cdti tak je to znatelne lepsi nez kdyz to byla 1,9dti. Jesli nemas nahodou na mysli 1,9 a ja ten dvojlitr…

                          0 0
                          • scret  

                            ne, mam na mysli samozrejme novejsi 2.0 DCIcko 6kvalt…

                            Ono zrejme zalezi na tom, jestli ma clovek Long nebo kratkou… Pocitam ze Long bude zas o chlup tezsi… A kdyz jsem zkousel tu 90k, tak mi prislo, ze to po rovine jede rozumne (kdyz nechces predjizdet), ale jak jedes trochu kopec nebo to je nalozeny, tak nic…

                            Ale on si clovek na vetsi vykon rychle zvykne… ja uz to zvyseni vykonu taky tolik nevnimam jako na zacatku…

                            Btw. jakej mas nazor na tohle, co se tyka zivotnosti motoru a s tim spojenych dalsich soucastek? Samozrejme mluvim o profi, kvalitni a lety proverene firme…

                            0 0
                            • JMT  

                              Jako chiptuning ? To fakt nevim, par aut tu chipnutejch jezdilo a pohoda, dokonce i moje bejvaly auto (oct II 4*4 2,0tdi bylo chiply na 120kw) ale osobne jsem zastance spis toho nechat to bejt. Zbavujem se aut max po 4 letech, buh vi co to casem udela.

                              p.s. ta moje chipla octa mela pri prodeji 250tkm naproto bez problemu, jak nova.

                              0 0
                              • scret  

                                jj, kamos mel prave taky ciplou ochcavu a parada… Spotreba nizka a taha to dobre.. V mym okoli tu pak jezdi i Scout a Fabka TDI…

                                0 0
                                • michal96  

                                  v práci máme čipnutý skoro všechny auta jak Superba 2.0 TDI tak Octavku II 2.0 TDI a ta jede jak divá má najeto cca 250000km,ale tak nějak jsou ty auta moc často v servisu no a o Roomsteru 1.9TDI radši nemluvím

                                  0 0
                                  • scret  

                                    to je tim, ze je to shade a hlavne taky, ze spravnej cech se pozna podle hesla: nejlepsi zavodak je sluzebak:))

                                    0 0
                • michal96  

                  ted jsem našel celkem pěkneho trafica,ale jen 74KW takže to bude asi lenoch co?

                  0 0
                  • scret  

                    udajne to tak hrozny neni a takovy rozdil mezi 85kw… Ja to mam jeste cipnuty, tak uz nedokazu moc hodnotit, me prijde ze uz nejede ani ten cipnutej 85kw:))

                    Pokud od toho nebudes cekat nejakou raketu, myslim, ze to pujde… Max. si to muzes nechat cipnout za cca 6tis.

                    0 0
                    • michal96  

                      tak čipnout to chci tak jako tak tohle je konkretně 1.9dci 6kvalt z německa rok 2004 najeto cca 110000km cena 170tis.

                      0 0
                      • scret  

                        dlouhej?

                        0 0
                        • michal96  

                          krátkej :((

                          0 0
                          • scret  

                            jak pise antik, na zavody to nebude, ale pro tvoje ucely myslim plne dostacujici… Je to fakt idealni typ auta na dovcu… Pak se ti budou zdat auta typu S-max prtavy a majitele, kdyz o nich mluvi jak o velkych autech, vtipni:)

                            0 0
                    • michal96  

                      ty máš tedas Trafika a co poruchovost a spolehlivost?

                      0 0
                      • scret  

                        co se tyka motorizace OK, zatim jen po cca 3letech meneny cepy na pr. strane vepredu – klasika – cesky silnice:(

                        Jinak bych do nej sel znova… Ted po cipovani naprosta spokojenost…

                        Pro me dokonaly auto by bylo Trafic long Generation (ala Multivan)

                        0 0
                        • michal96  

                          kolik na něm máš najeto? jj jak píšeš vypadá a asi i jezdí dobře a hlavně toho místa :)

                          0 0
                          • scret  

                            cca 70tis.

                            0 0
                            • michal96  

                              a celkově?ten co ho mám v hledáčku má udajně cca 105tis. takže kapaliny a rozvody mě čekaj každopádně a dutiny taky jen mě zajímá na co se při těchto km připravit.

                              0 0
                              • scret  

                                to je celkove, novy auto… jak jsem psal nekde vys, jezdi to prevazne po meste, obcas bikovacky mezimesto a parkrat do roka rakousko, italie apod.

                                0 0
                      • mates555  

                        tady jsem náhodou narazil na článek o traficu … NEBERTE to prosím jako můj názor … pouze přeposílám … :-)

                        0 0
                        • scret  

                          to by vysvetlovalo moji spokojenost, motor 2.0dci a relativne novy auto…

                          0 0
                          • michal96  

                            no mě to trošku odradilo motor 1,9dci a nájezd přes 100tis.:D

                            0 0
                            • scret  

                              ja ti nevim co timpadem koupit, starsi Vita se s..ali totalne, transportery jsou predrazeny jak prase, ty novejsi stojej taky za kulovy, Tranzity jsou hrozny lopaty atd. atd.

                              Tak jestli uz nenasetrit trochu vic a vzit novejsiho trafica…

                              0 0
                              • michal96  

                                taky o tom uvažuju jenže novější tafik je tak 300tis.no a to nemam :( hold budu hledat dál a uvidí se ty tranzity jsou sice lopaty,ale asi celkem držáky

                                0 0
                                • scret  

                                  bohuzel dle nazoru tady zadnej extra jizdni komfort a jizdni vlastnosti taky nicmoc.. a to si myslim ze je i u novejsich modelu…

                                  0 0
                                  • michal96  

                                    když mě se ten trafic dost líbí no,ale ten motor no bát se nebo ne tod otázka jinak fotku máš v majlu aď ho taky vidíš

                                    0 0
                                  • mr.antik  

                                    s ňejakým tuningem se to určitě dá dost odhlučnit

                                    0 0
                                  • mr.antik  

                                    chce to tuning a odhlučnění a komfort holt dodělat. Zas spíš je dost problém sehnat nějakou civilnější variantu

                                    0 0
                                • oddie  

                                  Jestli máš limit 240tis, jak píšeš výše, nic moc bych nevymýšlel a vzal jeden z posledních ročníků T4 Caravelly. Z toho, co se v dané cenové relaci je sice nejstarší, ale také nejspolehlivější a zdaleka nejsnáz řešitelná. V Německu se nějaký pěkný kousek při troše snahy najde.

                                  0 0
                                • Atilla  

                                  Trafik je hrozný shit. Servisák si koupil funglovku, najel s tím 60tis km a 100tis do toho vrazil. 2× měněné dveře – koroze uprostřed, ND drahé. Prodal to koupil T5 a teď si chrochtá blahem.

                                  0 0
                  • mr.antik  

                    jako tragédii bych to neviděl, na českou krajinu, záleží jak chceš jezdit naloženej a jak moc chceš závodit (do první zatáčky s horším povrchem :-)

                    0 0
                    • michal96  

                      no závodit s tím nebudu naloženej budu max.5biku a 5bikeru + bagáž a dvakrát do roka dálková nekam do Alp jinak po čechách

                      0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • ZuzicK  

      Bude problém sehnat málo jetého a udržovaného Tranzita narozdíl od Transportéra. U toho zas bude vyšší cena. Tranzity jsou převážně jako pracovní auta, zrasený, dost reznou.

      0 0
      • michal96  

        jj já vím máme v práci 5ks,ale zas vesměs bezporuchový jeden má najeto přes 400tis a servis skoro nula krom klasiky oleje filtry a tak další maj přes 250tis a taky ok

        0 0
    • mr.antik  

      Při podobným stavu, staří a výbavě bude T5 tak o půlku dražší. Pokud koukáš po nízkých verzích, uričtě bych toho Traffica pohledal, u nás ale i venku jich jezdí mraky, ale ne v DE. Obrovská výhoda Transitu oproti těm dvou je možnost dát kola našířku, ale 6míst a 6kol uz bude trošku horší.

      Používat Transita jako osobní vozidla chce trošku odříkání, ale jde to :-) I když třeba denně parkovat někde v Praze na sídlišti bych to třeba nechtěl.

      Ještě jedna věc, pokud s tim chceš jak v osobáku jezdit delší trasy, ve dvou, tak určitě to chce dopředu jednosedačku spolujezdce. Na té dvojsedačce nic moc komfort.

      0 0
      • michal96  

        to by znamenalo u transita vyhodit přední dvojsedačku a napasovat nějakou jinou nebo se delá origoš Ford tu jsem totiž zatim u transita nepotkal

        0 0
        • jipík  

          měl jsem u transita origo jednosedačku spolujezdce a je pravda že na dlouhé cesty do itálie to bylo lepší než v ducatu s dvojsedačkou

          0 0
          • michal96  

            to asi jo,ale pokud řidim je mě to fuk a mladá má hold smůlu a pokud by řídila nebo někdo jinej tak mě ta dvojsedačka ani nějak neva pokud sedim na kraji nacpu nohy k oknu a pohoda

            0 0
            • jipík  

              víš když jedeš 1700km tak potřebuješ i pohodlí vedle šoféra jednak se střídáme a taky naviguje a k tomu nepotřebuješ aby tě bolela záda což u ducata bylo strašný

              0 0
            • ZuzicK  

              Chudák mladá :-) Ta lavice je fakt nepříjemná na dlouhý cesty.

              0 0
        • mr.antik  

          Dělá se to origoš (samozřejmě se to těžko schání), na přání nebo třeba v Euroline (něco jako multivan). Já ji koupil na vrakáči z anglického transita. Ale pasuje normálně i řidičova, akorát máš ovládání výšky a sklápění na druhé straně. A ofiko by se to mělo řešit správně i zápisem do techničáku.

          Box pod sedačkou pasuje normálně na díry po lavici.

          0 0
        • Volf  

          Ty dvousedačky jsou jen šidítko pro montážní partu na pár km. Jak na tom jedeš dýl, tak je to za trest. Jinak dodávky mají podvozky odlaďované na určitou zátěž, takže pokud s tím pojedeš třeba ve dvou, tak je to jako na žebřiňáku. U VW to bude lepší, ale zase víc zaplatíš.

          0 0
          • scret  

            jj, souhlas, el vetsinou ty osobni verze maji podvozky v poho… Pokud bude kupovat klasickou „lopatu“ pak ho to na cesk.silnicich bude pekne natrasat:)

            0 0
            • michal96  

              tak jasný,že budu kupovat osobní a ne nákladní verzi

              0 0
              • mr.antik  

                6místné kombi je ale nákladní

                0 0
                • scret  

                  presne tak:)

                  0 0
                  • michal96  

                    jsem myslel,že teda nebudu kupovat třímístnou dodávku s příčkou hned za řidičem

                    0 0
                    • scret  

                      jj, tak jsme to taky pochopili, ale praveze i ta 6ti mistna je delana jako „nakladni“, resp. odpruzeni je staveno na nejakou zatez taky, tzn. na nerovnostech je samozrejme tvrdsi nez ty mikrobus.verze…

                      0 0
                      • michal96  

                        no ja momentálně používám firemní montážní dodávku Transit 2.0 TDCI sice moc nejede mame vzadu vybavení,ale i tak tam narvu 5kol takže až nato,že nemá klimu max.spokojenost

                        0 0
                        • mr.antik  

                          právě když tam naložíš vybavení, sedí to líp na nerovnostech, ale zas je to horší ve výkonu a v brždění :-)

                          Když jedeš prázdný, tak ten zadek v zatáčkách normálně odskakuje :-)

                          0 0
                          • scret  

                            tak to me rozhodne ne…

                            0 0
                          • gazman  

                            Tlumiče v prdeli, nebo jako u kola přefukane:-)

                            0 0
                            • mr.antik  

                              kola přefůkané asi jo, ale prostě zadní listovky jsou na tunu, já mám vyndanou zadní sedačku (takže – asi 85kg), plus postel a nějaký krámy, kolo = takže hmotností prakticky prázdné auto.

                              0 0
                              • Bafoon  

                                mám boxera na tunu a tohle se mi fakt neděje, to bych se s tím autem bál jezdit :-) kola foukaná na 4,1bar

                                0 0
                    • mr.antik  

                      Já mám šestimístnou a poskakuju slušně. Je to ta veze s posuvnou přepážkou. Možná verze s pevnou přepážkou (nevim jestli se vůbec ještě dělá) to bude jinačí.

                      0 0
    • tomfree  

      Pokud transporter tak T4,jestli T5,tak už je to jedno jestli T5 nebo Transit,jen transit bude levnější na pořízení i provoz,Fiata bych vynechal a renault je docela dobrá volba,ještě jde opel movano,jelikož je totožný s renaultem.

      0 0
      • mr.antik  

        Proč bys vynechal Ducato?

        0 0
        • tomfree  

          Protože nejvíce opravuji zrovna ducato a čím novější,tím horší,to poslední najelo 60000km modelový rok 2010,vadná spojka,vadný hliníkový!! hlavní napájecí kabel,stahovačka okna řidiče,spálený startér díky vadné spínačce a mohl bych pokračovat.

          0 0
          • StuntJ  

            Cože?! hliníkový? si děláš kozy ne?

            0 0
          • StuntJ  

            Cože?! hliníkový? si děláš kozy ne?

            0 0
          • mr.antik  

            Tady jde spíš o předchozí model…

            0 0
          • bosmilan  

            a u určité motorizace,která se dávala i do Boxera byl myslím problém s motorem,že moc nevydržel

            0 0
          • Vegan  

            Co vim ( z doslechu) tak JTD 2.3 jsou celkem bezproblemove motory, alespon v to doufam :). Vim, ze tam obcas odejde spojka, ale jinak vsechni co je maji a se kterymi jsem se bavil rikaji, ze motor toho vydrzi hodne, vim i o aute ktere ma nalitano 800 000 permanentni pend mezi Francii a CR a prej jezdi spolehlive. Ale nechci delat chytryho… :-) Zvlast kdyz ani nevim jestli to Ducato 2.3 JTD 2008 88kW ma uz retezove rozvody, nebo jeste klasicke a pac jsem nikdy retezovy rozvody nemel, ani nevim jestli se meni :) .

            0 0
            • tomfree  

              Ano máš pravdu 2,3 jtd je poměrně spolehlivý motor,bohužel auto není jen motor a to ostatní stojí za …

              0 0
              • Vegan  

                S temi rozvody nevis jak to je ? :)

                Povidej na co se mam pripravit … ?

                0 0
                • mr.antik  

                  bych teda radši hned vyměnil ten hliníkový kabel…

                  0 0
                  • Vegan  

                    No to ti v autorizovanem servisu asi neudelaji, kdyz je to orginalni dil.

                    0 0
                    • mr.antik  

                      to by poradil pan tomfree, třeba je to i podle verze nebo motorizace.

                      0 0
                • tomfree  

                  Podle autodat je pro ducato 02–06 2,3jtd výměna rozvodového řemene každých 240000km nebo 60měsíců,přičemž sada tvoří řemen kladka napínací,vodící a vodní pumpa.Rozvodový kit 4800,pumpa podle výrobce 2000–3500.

                  0 0
                  • Vegan  

                    No prave tohle jsem take nasel, ale 2008 ? to je to co nikde nenachazim u Iveca 2008 uz mela 2.3 retezove rozvody u kterych, ale rikaj, ze se meni kazdych 180 000 co jsem na netu nasel a pak uz tomu totiz nerozumim vubec kdyz prej retezove vydrzi vic … :-/

                    0 0
                    • Manas  

                      Jak kde :-) Treba i blba Felicie mela servisni interval na retezove rozvody i u benzinu. Nemluvim o Oplu – ten to mel tusim 200tkm.

                      Vyhoda retezove sady je, ze prokluz/skoceni o zub, je u nich radove tezsi :-D

                      Nicmene to je nazor laika :-)

                      0 0
                      • tomfree  

                        Řetěz je výhoda,když je dobře udělaný,to znamená dost dlouhá vodítka v místech kde jsou potřeba,hydraulický napínák,víceřadý řetěz,kvalitní použité materiály,všechny tyhle věci,které jsem jmenoval jsou pryč,což lze asi nejlépe pozorovat na motorech tsi od VW kde se řetězové rozvody sypou už po 30000km.

                        0 0
                        • Manas  

                          Tak malo? To mi ***** zada. O jak jsem stastny ze mam T4 v 75kw motorizaci :-D

                          0 0
                        • Vegan  

                          Predpokladam, ze mluvis o 1.2TSI a 1.4TSI ?

                          0 0
                        • alinceb  

                          1.2TSI 45+ tis. a zatím drží… jen mě trošku zneklidňuje jakési rachtání při startování:)

                          0 0
                          • Vegan  

                            Jestli ti to pri teplych startech rachta tak je to jeste normalni jestli i pri studenych tak uz na servis, podle toho co mi rekli v mem servisu Skodovky.

                            0 0
                            • alinceb  

                              Mě to naopak rachtá jen při studených, při teplých ne…:) Auto bylo předminulý týden na garančce, tak by si tam toho snad všimli a nebo bych jim to musel omlátit o hlavu…

                              0 0
                              • Vegan  

                                Ve Skodovce ? Nevim co ty, ale ja si o autorizovanych Skoda servisech myslim jen to nejhorsi, lec mam sluzebaka od Leassplanu takze moc na vyber nemam. UZ pakrat me jejich pristup k nekterym vecem vylozene pobavil.

                                0 0
                                • alinceb  

                                  Taky si o nich nemyslim bůhví co, ale auto je ještě v záruce a tak musím na garanční prohlídky do autorizovaného. Navíc je to taky služebák a z mojí kapsy o nejde…:)

                                  0 0
                                • inova  

                                  1.2 TSI Octavia – garančka absolvovaná a o týden později přišel kolega, že mají „svolávačku“ na řemeny. Takže auto opět odvezeno do servisu, kde byl vyměněn řemen a řachtání přestalo. Nicméně iniciativa autorizovaného servisu nulová..

                                  To už byl jejich druhý zásek na pažbě, první byl při svolávačce na turba, kdy v něm měnili sw.

                                  Auto známé, já mám sice taky koncern, ale naštěstí bez turba.

                                  0 0
                                  • alinceb  

                                    SW turba mi dělali při výměně prasklého skla, ale o svolávačce na řemeny nic nevím…kde to zjistím?

                                    0 0
                                    • inova  

                                      Co já vím, tak v servisu to právě vůbec neřešili a muselo se tam dojet a říct, že to chceš vyměnit..

                                      Jinak tady nějaké info od vw: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php…

                                      0 0
                                    • inova  

                                      A tady na fóru Škody: http://forum.skodahome.cz/…acka-12-tsi/

                                      0 0
                                    • tomfree  

                                      Ono to možná bude tím,že pokud potřebuješ koupit ten nový přepracovaný rozvodový set,tak se sakra zapotíš než jej seženeš,pokud vůbec,jelikož dodavatel jaksi nestíhá vyrábět.

                                      0 0
                                      • alinceb  

                                        No podle těch diskuzí to byla akce pro auta rv. 09–10. Já mám kupované 3/2011 a rv. asi 12/2010…tak nevím, jestli se mě to týká…

                                        0 0
                                        • inova  

                                          Ta Okta, o kterém mluvím, tak je 2/2011 nebo tak nějak..

                                          0 0
                                        • tomfree  

                                          No ono je to takhle,nejdříve byly problémy s vedením řetězu,tak se inovovaly délky a rozmístění vodídích lišt,pak se zjistilo,že ten řetěz není to úplně pravé,tak se to kompletně přepracovalo na jinou konstrukci,což ovšem znamená výměnu ozubených kol a komletně odstraněné problémy tohoto motoru,jako nepřesný snímač vačky a špatná tepelná izolace turba+vedení tlakového mazání jsou vyřešeny až u modelové řady 2012.

                                          0 0
                                  • Vegan  

                                    jj bojuji snima stejne, Pristup k reklamacim je take luxusni. Kupovat si soukrome nove auto tak koncern ani omylem nemaj prazadnou motyvaci se snazit zakazky jim litaj do huby jak peceni holuby a podle toho na to serou.

                                    0 0
                                    • alinceb  

                                      No já jim při garančce reklamoval, že mi vpravo pod palubkou permanentně něco klepe při volnoběhu. Přijdu si pro auto a ptám se, jestli to odstranili. Technik na to, že servisák nic neslyšel. Tak sem ho posadil do auta, nastartoval, nechal klesnout ze „sytiče“ na volnoběh a začal rachot. Když sem se ho zeptal, jestli to měl servisák aspoň nastartované a že to musel slyšet, tak začal cosi breptat…:) Závadu mi odstranili až po 40tis., když mi prasklo čelní sklo… Na další garančku sem už jel do jiného servisu, ale prý to taky není žádná hitparáda…:(

                                      0 0
                                    • inova  

                                      Ono, člověk si bohužel nevybere. Taky jeden „pěkný“ případ: http://www.facebook.com/photo.php…

                                      0 0
                                      • Vegan  

                                        Tohle mi pripomina podobny pribeh jez se resil na Auto.cz v nejake diskuzi pred par roky. Strucne borec kopil nove auto a kdyz snim po dalnici jel domu neco se zadrelo a auto chciplo, volal tam kde to koupil a auto mu odtahli a reklamaci resily az mu odepsali, ze reklamaci neuznavaji, ponevads misto oleje mel konzervacni roztok. To ze udajne s tim konzervacnim roztokem to vozi s fabryky a u prodejce ho maji vypustit a nalit namisto nej olej jim bylo jedno… myslim ze to take resil soudne a nakonec vyhral, ale zkouseli to.

                                        V CR neco reklamovat je na ostri noze z obou stran, na jedne strane jsou tu lidi kteri davaji veci do reklamace s vidinou, ze prodejce nestihne 30deni lhutu a pozaduji vraceni penez (viz nedavne vlakno zde), aby si mohli koupit neco lepsiho a na druhe strane obchodnici, kteri zasadne neuznavaji reklamace a snazi se oskubat kde se da.

                                        0 0
                                        • Papinak  

                                          Já když jsem dělal garančního technika v servisu, tak jsem uznával cca 90% reklamací a neměl jsem s tím žádný problém.. Mechanik měl práci, já taky, zákazník spokojenej, že jsme mu vyšel vstříc a automobilka to zaplatila( sice málo, ale zaplatila).. A co jsem se bavil s klukama na školeních, tak je to tak všude.. Takže jak kde…

                                          0 0
                                          •  
                                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                            0 0
                          • JSt  

                            dela ti to od zacatku? to, jak rikas rachtani, jsem zaznamenal u fungl auta.

                            0 0
                            • alinceb  

                              Myslím, že na začátku to nedělalo…

                              0 0
                              • Vilém  

                                Vsak ono to jednou doklepe:) Osobne te znacce jaksi neduveruju. Loni jsem do firmy kupovali 4 octavky TSI (myslim je to 2l nebo tak neco). Dve z nich uz maji jinej motor. U jedne v 15tKm praskl sroub ojnice, coz skoncilo rozsrotovanym motorem, druha asi pri 70tKm behem startovani zaklepala, preskocil retez a vsechno se potkalo.

                                Ten druhy pripad kdyby se mi stal jako soukrome osobe, tak si to muzu hodit, protoze ty km bych za dobu zaruky asi nenajezdil a nasledne platit novy motor a vymenu ze sveho…

                                Pak mame 3 roomstery 1,6, u dvou z nich se rozsypala prevodovka, nastesti v zaruce, u jedne dokonce presne v den konce zaruky. Oboji bylo kolem 100tkm, takze opet jen oci pro plac, kdyz bych to auto mel soukrome.

                                0 0
                                • Vegan  

                                  O Roomsteru my ani nemluv, to auto je poruchovejsi nekolika nasobne nez jakykoliv francouz, uchazi tlak z brzdoveho valce ( vlastnost vozidla smula), zatika prednima dverma ( sterele tesneni vymena ), blika kontrolka airbagu nj spatne cidlo airbagu v sedacce = cela sedacka nova, klepe predni naprava = nove ulozeni napravy, nejde radit 3 = nova prevodovka, ma rizeni vuli = novy hreben rizeni, utavene kotouce pri beznem dobrzdovani do kolony na dalnici ani nepocitam… todle se Skode fakt nepovedlo a to ma ten muj sluzebni najeto 120 000km. Predchozi fabie jezdila snad s dvema opravama porad dobre todle se v mezi case servisek vzdy posere.

                                  0 0
                    • tomfree  

                      Podle autodat má řemen i 06–11 a to jak fiat tak iveco,jen se zkrátil interval na 180000km,řetěz má až 3litr.

                      0 0
                      • Vegan  

                        Super DIKY!

                        jeste dotaz, kdyz je zaznam v servisce z autorizovaneho servisu Fiat, ze se delaly rozvody tak jak mely tak se asi delaly komplet vcetne vodni pumpy.

                        0 0
                        • tomfree  

                          Odpovím ti na to asi takhle,minulý týden jsem dělal scenika,který klepal po startu studeného motoru,měsíc před tím byl v autorizovaném servisu,kde měli provést výměnu rozvodů svíček oleje a filtrů s tím,že klepou ojniční ložiska.

                          Po kontrole jsem zjistil,že klepe nastavovač vačky,na což by přišli,kdyby ty rozvody dělali,ale nikdo na to ani nešáhl,takže si odpověz sám.

                          0 0
                          • Vegan  

                            vic optimistycky by to uz neslo ? … Ne vazne takze jako rikas menit jo ?

                            0 0
                            • tomfree  

                              Najdi si dobrého mechanika,kterému důvěřuješ a ať on posoudí jestli je to třeba,určitě ti poradí lépe než já po internetu.

                              0 0
                              • Vegan  

                                Psal jsem ti email ohledne toho, ze ostrava neni tak daleko :), v Olomouci jsem nikoho takoveho nenasel, sic mam nekoho takoveho v Moste tak Most je trosku z ruky :)

                                0 0
                          • Manas  

                            Haha, pripomina mi to historku co mi rikal kolega – dal Audinu do servisu s tim, ze mu nejde otevrit kapota a na vymenu oleje. Prijel, faktura za osmicku za opravu, olej a filtr. Tak se sel podivat do motoru jestli to odpovida a nemoh to otevrit. Nechal si zavolat mechanika a vedouciho servisu aby mu ukazali jak opravili kapotu a vymenili olej. Taky to nedokazali otevrit. Uz tusim ten servis prisel o praci. Mozna …

                            0 0
          • mates555  

            A jak je na tom současný Master/Movano ?

            (otázka mimo původní dotaz :-))

            0 0
      • ToBla  

        Taky bych bral T4, nejlépe z Německa s nízkými km (do 130tiskm se dají sehnat). Ty zachovalý si drží ale cenu i u těchto 10–12let starých aut. Třeba Caravelu v long verzi…T5 bych třeba 2005 nebral a v ČR už vůbec. Všichni známí co je měli, tak do nich nasypali spoustu prachů. Ford ano, jen sehnat pěknýho..

        0 0
        • mr.antik  

          Ještě když už forda, tak toho novějšího, od r tušim 07, ten komfort v kabině je dost jinde. Myslim že cena ještě bud OK. Ale jak píšeš, narazit na pěkný kousek v kombi bude dost oříšek.

          0 0
        • Manas  

          T4 z Nemecka je trochu loterie, zjistili sme ze to fakt musis sledovat a sance, ze to je auto, ktere za to stoji a neni stocene je hodne nizka. Je skoro lepsi pres spec. fora jako transporterclub.cz to poptat. Vetsina lidi co tam je tam registrovana ty auta maji radi a staraji se o ne. Kazdopadne pokud by ti prodali nejakej sunt, tak se jim to obloukem vrati v podobe velmi negativniho hodnoceni.

          Ja Tecko koupil pres poptavku. Ozvalo se mi par soukromniku, az jsem si vybral. zadnej bazar mi nevolal a cena byla taky super :-)

          0 0
          • ToBla  

            Úplně s tebou nesouhlasím. V Něměcku je stáčení km trestný čin a auta v bazarech stočené km prakticky nemají. Mám známého který 15let vozí auta a tahle info je od něj. Říká, že stočené km mají auta která koupíš v něměcku u turků, nebo která jsou do něm. dovezena třeba s Itálie. Nejlepší volba je auto z bývalého západního něm (třeba Bavorska). Lidi tam mají prachy, servis je autorizovaný,pra­videlný a km odpovídají. Auto se dá vybrat na www.mobile.de a pak musíš mít někoho kdo tomu rozumí a na auto se jede podívat.

            Ideální je když si vybereš třeba 3auta v dostupné zdálenosti od sebe, pak se na ně zajet podívat a nejlepší koupit. Myslím, že je to lepší volba než auto z ČR. U nás nikdy nevíš kolik km má najeto a taky třeba 150tis po německej kvalitních silnicích je něco jinýho než když někdo najede s autem stejný km u nás.

            0 0
            • oddie  

              No a komu tak asi v tom Německu patří většina bazarů…

              0 0
              • Manas  

                Ani ne tak vetsina, jen tak 95% :-D

                0 0
                • oddie  

                  Prostě Ismail, Mikhayil, Jacek… aneb Němci jak poleno :D

                  0 0
              • ToBla  

                Tak tohle nevím, přesto myslím, že se tam dá vybrat když máš někoho kdo autům rozumí. A to že tam lidi na sirvisu nešetří tolik jako u nás a auta v provozu trpí výrazně míň je jasný..

                0 0
                • mr.antik  

                  to asi jo, ale je rozdíl kupovat 4leté auto nebo T4 12 let starou po třech majitelích, podívej kdo tam v těch starších Caravellách většinou jezdí…

                  0 0
                • oddie  

                  Legendy mívají neuvěřitelnou životnost :D Lidi na servisu nešetří, no jasně, Němci jsou podstatně větší kolenovrti než Češi a servis mají dražší, tak na něm určitě nebudou šetřit. Ten rozdíl, co se tradoval, byl kdysi dávno a hlavně u mladých aut, týká se to především firemního parku a operáků, kdy se skutečně na servisu nešetří a auto se dává pryč poměrně brzy. To u nás kdysi vůbec nebylo, teď je to u nás nastejno. Takže co se mladých aut týče, je celkem jedno, jestli se auto po OL koupí z Německa nebo odsud, servis měly stejný, jen v Německu bývá větší výběr. Co se ale 10 let starých aut po několika majitelích týče, tam už je veškerá údržba veskrze individuální a zdaleka neplatí, že na servisu „nešetří“, naopak i auto po prvním majiteli, který jezdil málo může být dost naprd, protože nedal do servisu ani o cent víc než bylo vyloženě nutné, vždyť to přeci kupoval nové a moc nejezdí.

                  0 0
                  • Vegan  

                    No tak s tou drahosti servisu ti budu odporovat, od lidi co znam a bydli blizko hranic ( konkretne Ceska Lita ) tak jezdi casto do nemecka kvuli levnejsimu servisu a pritom kvalitnejsim… ( ukaz mi v kterem ceskem servisu, berou servisku tak detailne, ze ti napriklad vycisti vzdy motorovy prostor casto i interier )

                    0 0
                    • oddie  

                      On je tak trochu rozdíl v tom, když se odškrtávají úkony ze servisky, což jsou jen prkotiny, a když se řeší nějaká větší oprava než jen výměna blbého spotřebáku. Jen si zkus v tom Německu zadat větší opravu, uvidíme.

                      0 0
                      • Vegan  

                        Konkretni priklad vymena zadnich dveri nabouranych u BMW 530 xi vysla u DE o cca o 10 000 levneji.

                        0 0
            • Manas  

              To je sice mozny, ale vlastni zkusenost plus zkusenost svagra co tam dlouhou dobu jezdil je ta, ze valna vetsina bazaru jsou turci, fotky na mobile.de jsou v 70% upravene ve photoshopu a cena je nadstrelena tak skoro u vsech. Neni problem usmlouvat treba i tisic ecek dolu, coz o leccems svedci. Kupovat z inzerce od „soukromnika“ je take loterie, protoze bazarnici vedi ze lidi jsou po techto autech takze moznost podvodu je taky velka.

              Pokud ma nejake zname v bazarech, pak je sance lepsi ze auto odpovida inzeratu.

              Ale treba ze 4 cest pro auto jsme se tak 3× vraceli bez auta pro ktere jsme jeli, nebo jsme koupili neco uplne jineho. Cim dal od hranic, tim lip.

              0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
          • michal96  

            a nějaká adresa kdes hledal by nebila?dík

            0 0
    • padlos  

      Jako dopravu pro kola bych bral urcite, Ford Transit. Je i znatelně širší a uvnitř je prostě víc místa. Provozní náklady budou určitě taky nižší.

      0 0
    • maajkee  

      Transit je víc náklaďák, Transík víc osobák, takže dle toho co víc potřebuješ :)

      0 0
    • mr.antik  

      http://nakladni-uzitkove-vozy.hyperinzerce.cz/…arlovy-vary/

      akorát těm km moc nevěřím…

      0 0
      • k.e.n1  

        Ty kiláky by mohly i sedět, není to kurýrní dodávka co denně nalítá 300km, němečtí zbohatlíci si to spíš často kupujou jako druhý osobní auto na dovolenou. Cena ± odpovídá jak českejm tak německejm. Akurát kvůli těm úložnejm boxům vzadu se musí vyndat přední kolo, pokud ho tam chce dát člověk napříč.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • oddie  

      Kolik že to má mít najeto? :D

      http://www.autoscout24.de/Details.aspx…

      0 0
      • Tomínos  

        Do měsíce je v čechách a bude mít nalítano tak 180000…

        0 0
        • oddie  

          To by ho ten turek nebo kdo to prodává musel dát levněji, za tuhle cenu se to nikomu nevyplatí.

          0 0
        • jIrI___  

          A ono ve skutečnosti má natočené přes mega :))

          0 0
          • Tomínos  

            Tak neřeším co má natočíno ve skutečnosti, řeším kolik stočí ten co ho sem doveze. Nevím proč by se to nevyplatilo? http://uzitkove-vozy.yauto.cz/…1340985.html ber to jen jako cenu podobnýho modelu. Takže si myslím, že tímhle drobným podvůdkem by se dalo slušně vydělat.

            0 0
            • oddie  

              To, že je někde v nějakém inzerátu napsaná nějaká cena neznamená, že se to za ni prodá. Už jsem viděl i auta stojící v bazaru bez hnutí 2 roky. A ta orvanina v Německu má dle popisu problém s motorem, který se musí řešit.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • kali222  

      jsem pestitelem automobilni rzi – vzal bych sprintera z presvedceni s nejakym „bezpecnym motorem“, za nizsi cenu. :) pokud ale litate hodne do nemecka(center mest), mohla by vadit absence zeleny plakety, ktery by ty moje „bezpecny agregaty“ asi neplnily.

      0 0
    • mr.antik  

      http://www.cars.cz/…3208829.html?…

      náhodou jsem na to narazil…

      0 0
    • gargamel  

      Ahoj,

      řeším podobnou situaci. Potřebuju koupit dodávku a nevím si rady.

      Chci to převážne na cestování, takže požadavky jsou, prostor na zavazadla, biky, případně přespání.

      Byl jsem celkem rozhodnut pro Transita, ale co jsem pročítal, tak novější Transity s tdci motorama mají údajně tendence se ***** (vstřiky, propálený písty..) a staršího (než 2005–6) zase už moc nechci. Ty nový se mi líběj ale všechny už jsou tdci 2.2 (2.4). Jak je to teda s těma motorama?

      Dál jsem narazil na nějaký Renaulty Reafic, Opel Vivara. Ten se mi taky líbí, výběr celkem je. Jakej byste doporučili v tomhle případě motor?

      Pokud Transita, jakej vzít tedy motor?

      Pokud je něco jinýho, co jsem neobjevil, budu rád za tipy.

      Ještě dodám, že transit je v úvahu ten nízkej, krátkej, jako je v odkazu výše, s vyndyvacíma zadníma sedadlama.

      0 0
      • scret  

        nevim jak Transity atd. S tema nema zkusenost, jen tu, ze mi to vzdycky prislo oproti Traficu jako hrozna lopata:(

        Znamy mel Transita ve verzi neco jako je Multak California a motor po cca 80tkm KO:( Rikal ze Forda uz nikdy…

        Ja co muzu doporucit, tak Trafica, ale od r. 08 vejs, tem starsim se udajne dost s..aly motory… Ja mam 2,0 DCI 85kw/115k a neni to spatny jezdeni, zadnej zavodak, ale na pohodu staci… Ten slabsi bych nebral… Ten svuj jsem nechal jeste cipnout a ted to jezdi hodne slusne…

        Koukej po nejaky lepsi verzi, ktera ma foukani dozadu… ja to bohuzel nemam a v zime je vzadu trochu chladnejc na nohy…

        0 0
        • gargamel  

          Lopaťáckýho transita bych taky nechtěl:). Z těch novejch modelů už se nachá vybrat pěkný auto s pěkným interiérem, který bylo používaný k přepravě lidí a neni „vybydlený“.

          Jakou máš spotřebu na tom Oplu?

          Ještě koukám, po těch VW T5, ale taky nevim, co si o tom myslet, někdo píše, že T5 nebrat, někdo že ok, tak čemu věřit…

          0 0
          • scret  

            no i ty novy, mi prijdou proste takovy vic „lopatacky“ – divny plasty, az moc sterilne tvarovany resp. netvarovany…

            Ja mam na Traficu spotrebu po meste necelych 9, v lete klidne 8,5… a na dalku, zalezi jak to honis – muzes jet za 7 a taky za 9,5L:) Kdyz jedu cca do 140km/h mam rekord na dalku s 5lidma a s bagazi na hory cca 7,1L… Kdyz to budes honit na 160–170 coz je tak maximum, vic se mu pak uz moc nechce, tak pojedes klidne za tech 9L…

            Nemam tam digi ukazatel, takze tohle je vypocitavana real.spotreba…

            0 0
          • Bender382  

            u T5 je problém hlavně s 2.5 TDI. Pokud vezmeš 1.9 tak je to relativně v pohodě – na druhou stranu je to slabší motor, záleží jak moc potřebuješ „závodit“. Dovolená se s tím dá objet naprosto v pohodě a ani mi nepřijde že by se člověk musel při předjíždění modlit.

            0 0
      • Pan Jan  

        Nebudu ti radit, co konkrétně brát. Jen malý tip, velmi opatrně s tím prodejcem AC Dodávky. Mají tam např. auto, které jsem jezdil http://www.acdodavky.cz/…us/1310.html, můžu ti říct, že když jsem v tom autě jel vloni naposledy, tak mělo na tacháči cca 250 tis. km. A vím, že to do toho bazaru i s těmi km dovezli.

        Co se týče vnitřních prostorů: Nejlíp na tom je M-B Srinter, měl jsem dva 99 a 06 a v pohodě se tam vleze dozadu kolo (26ka, vel. 21) našířku, což je super na úsporu místa. V tom transportéru už to jde ztuha. Chvilku jsem teď jezdil v Transitu 07 a 09 a do krátké ani dlouhé verze kolo našířku nedáš.

        Dost naprd v těch Transitech je váha těch vytahovacích sedaček, jsou hóóóóódně těžké. I dva lidi maj co dělat. Ve Sprinteru i VW to dva vytáhnou v pohodě, když je nutnost, tak i jeden, to u toho Fordu ani náhodou…

        0 0
        • ¨MZ  

          Stejně to sjou šílený ceny za ty ojetiny, to už vyjde nastejno koupit dva kombíky (Mondeo, Octavka,, Passat), spotřeba těch dvou aut o mnoho vyšší nebude než u toho Tranzita, 6 lidí a šest kol to odveze, akorát se v tom nedá přespat :-)

          0 0
          • ZuzicK  

            Ty blude jeden! :-)

            0 0
          • Pan Jan  

            Pokud hledáš 9 míst, tak ty ceny jsou jasně vysoké, ale pokud by ti stačilo 5–6 míst, tak se občas dá narazit na něco, cenou blížící se osobáku…

            Jelikož už dlouhé roky jezdím pořád něčím větším, tak na dodávky/minibusy nedám dopustit i na výlety… Pamatuji několik akcí, kam jsme právě jeli Sprinterem (9 míst-long) a i když nás jelo třeba 6–8 os., což by osobákama vyšlo nastejno, nebo levněji (Sprinter byl 4×4), tak jsem vždycky radši jeli velkým. Zaprvé atmosféra a hlavně se nemusíš upejpat s tím, co si vezmeš s sebou, každej klidně dva velké batohy a pořád místa…

            Ale je jasný, že kupovat si velké auto jen kvůli pár výletům s kámošema v roce, je trochu luxus.

            0 0
          • jachymk  

            No jistě že. S kolama na střeše bude žrát každý Mondeo 10 litrů a ještě tam bude prd místo. Tranzit si vezme to samý, ale pojede jenom jeden ;)

            0 0
            • ¨MZ  

              Já spíš myslel kola dovnitř a Octavka jezdí za 5–5,5 na dlouhé trasy. Běžně takhle jezdíme ve třech lidech a tři kola dovnitř, věci na víkend úplně v pohodě, nikdy jsme se nemuselo omezovat.

              Zase ten můj příspěvek neberte moc vážně, je to jenom takové plácnutí. Nesporná výhoda Transita na výlety je ta, že stačí jeden abstinent :-)

              0 0
        • gargamel  

          Dík za tip. U AC dodávky bych to stejně nebral, dal jsem to jen ilustračně.

          Jinak co se prostoru týká, tak nepotřebuju dávat kolo na šířku (nerozložený).

          Co jsem koukal, tak od pohledu se mi zdá nejprostornější zatím ten Transit.

          0 0
        • gargamel  

          A stěma sedačkama máš pravdu. Je to boj, jsou těžký u Transita u pujčenýho sprintera co mám zkušenost, to bylo o něco lepší ta manipulace s nima.

          0 0
      • mr.antik  

        Tak hlavně se rozmyslí, jestli chceš větší auto i na výšku nebo menší. Z větších se daj docela dobře koupit i civilní Ducata s motorem 2.3, ale je to už fakt široký.

        Transit není taková lopata, ale musíš to trošku ladit, je to takový polotovar :-)

        0 0
        • Vegan  

          U civilnich (bus) Ducat, bacha na verze 2008, 2009, tam z neznameho duvodu odpadavali lepena okna ( pri stani na slunicku a nasledne vlivem jizdy sokovemu ochlazeni) na stranach, na 2010+ uz prej ne da se to resit prelepenim ( nic extra nakladneho ) je to stejne jako odpadavajici rezerva na vsech Ducatech 2008–2009, tam na to byla svolavacka i v CR, kdezto okna neresili i, kdyz trebas v nemecku svolavacka byla i na ty okna.

          Jinak Ducato s 2.3 po vymene skrtici klapky ( opet prvni serie motoru kde se menila hliniko, ocelova za plastovo hlinikovou), zalepeni a utesneni torpeda a flashe opraveneho FW ridici jednotky je az na obcasne vrceni EGR ( za vlhkeho pocasi ) k neutahani, je to v zasade nesmrtelny motor, ktery nema ani dvouhmotnostni setrvacnik ( diky cemus sice rychleji odchazi spojka( na pomery dodavek), ale zase stoji par susnu) a spotreba je vytecna ve verzi L2H1 si myslim, ze se bude dat jezdit okolo 7,2L/100km pri rozumne jizde, mi jezdime prumernou 7,9 s 2,9tuny vazici L3H2.

          0 0
        • gargamel  

          Na výšku velký nechci. Velikostně bych rád něco jako je ten nízkej krátkej transit, nebo transporter a renault (opel).

          Loni, když jsme jeli na dovču, tak jsem měl pujčenýho Mercedes Sprintera a to bylo strašně obrovský auto, dlouhý, vysoký s celkem velkou spotřebou.

          Transita bych asi uměl sehnat pěknýho, nelopatovýho…

          0 0
      • eredin  

        Nevim jak ted, ale starsi transity a mercedesy maj zadni nahon takze v zime povine ctyri pytle cementu v kufru :)

        Za me mohu doporucit transportera, proslo nam jich firmou nekolik a bez problemu. Ve srovanani s transitem je to mnohem pohodlnejsi auto pro cestujici. Co sem slysel tak problemy byly akorat s motorem 2,5 TDI v te silnejsi variante.

        0 0
        • Pan Jan  

          Se Sprinterama je to pravda se zadním náhonem, ale není to vůbec tak dramatický. Od konce 90. let tam je dobře fungující protiprokluz a dá se s dobrýma gumama v pohodě jezdit. Jsem z Jeseníku a nebyly problémy.

          Transity maj zadní náhon jen ve variantě pro těžké náklady, takže to není tento případ. Všechny ostatní mají normálně předek…

          0 0
        • mr.antik  

          nejmenší nejkratší verze jsou většinou předokolky

          0 0
    • tomfree  

      Ještě bych do výběru zařadil Hyundai H1 2,5 nafta pohon zadní nápravy s protiprokluzem 6-ti kvalt spotřeba dálková 8 město 9 a cena poloviční oproti multivanu.

      0 0
      • scret  

        tak uvazuje o ojetine a vzhledem k tomu, ze „nova“ H1 je na trhu cca od r.08, tak si porad drzi cenu… navic 6kvalt maji az ty nejnovejsi „faceliftovany“… ty starsi maji 5kvalt…:( Kazdopadne jsem v tom jel a 170 koniku taha mooc hezky!

        0 0
      • mr.antik  

        8l mi přijde celkem dost teda, ale záleží v jakém režimu. Nebo dle papírů?

        0 0
        • tomfree  

          8l do Itálie a zpět 5 lidí a 400kg nákladu 150km/h dálnice.

          0 0
        • scret  

          8L ti prijde na velky auto dost?

          0 0
          • mr.antik  

            to právě závisí od rychlosti. Pokud je do 130kmh dalniční rychlost tak je to slušný, na 110 už mi je to moc, ta H1 zas není extra velká.

            0 0
            • scret  

              ono se spotrebou je to tezky, kolikrat clovek dokaze jezdit za uplne jinou spotrebu nez jiny se stejnym autem…

              Zalezi taky kde jezdis… ono je neco jinyho jezdit na hradecku a nekde v kopcich atd. atd.

              Taky zalezi jak to auto je nalozeny atd.

              Jinak na 110 plynulou jizdou je to vic samozrejme, ale ne nijak strasny… a nemuzem to porad srovnavat s gazovim multakem ze?:)

              0 0
              • mr.antik  

                tak ja to ted zacal merit a doufam, ze jsem pri teto rychlosti na 7l, jenze to auto je o pul metru vyssi a hlavne o 12let starsi

                0 0
                • scret  

                  ty jezdis na transitu za 7?

                  Nechapu, jak to lidi delate? Vsechny dodavky v mym okoli jezdej za daleko vic, nez tady udavate…:)

                  Zrejme lehka noha?

                  0 0
                  • Vegan  

                    Ja spis teda nevim co nechapes u Antika bych tech 7L, ale i mene chapal, kdyz mi jezdim za cca 8.2 –8.5 L a to mame auto jeste o nejakych 30cm vyzsi, 1m delsi a 15cm sirsi… o vaze kde, kdyz je to plne zatizeno tak jsme lehce pres 3.5T (110 L nafty a 150L vody + tuna kramu sebou udela sve) ani nemluve… a celkova spotreba i s naftovym topenim a bojlerem behem 6000km ( s toho tak 3000km v alpach ) na letni dovolene byla 9.2L a to topeni si za noc a ohrivani vody na vecerni sprchu klidne 2–3L veme. A to znam lidi co s jeste o 0.5M delsim autem jak mame mi jezdi o za mene jak mi.

                    0 0
                    • Tomínos  

                      Před pár lety s transporterem norsko, 7 lidí, plný auto krámů, ještě dvě rakve na střeše za 8l na 100km, zprůměrovaný za celou cestu.

                      0 0
                    • scret  

                      to mas nejakej karavan nebo co?:)

                      0 0
                      • Vegan  

                        Ne jen vestavbu v dodavce, viz spolecna fotka :)

                        0 0
                        • scret  

                          jo aha, dukato… A to sis takhle uz koupil nebo sis to delal sam?

                          0 0
                          • Vegan  

                            Je to lehce customizovana verze Fiat Ducato KRS Active Line 2012

                            0 0
                            • Maadaf  

                              Vejdou se do toho nějak rozumně kola?

                              0 0
                              • ZuzicK  

                                To je v rámci toho custumu :-)

                                0 0
                              • Vegan  

                                vlezou , ale musi se sundat predni kolo pac na vysku by byl problem a hlavne kvuli riditkum je to pohodlnejsi a mistem uspornejsi, aby bylo v kufru jeste dost mista na dalsi kramy jako kartony flasek s pitnou vodou, kanystry s nouzovou rezervou nafty a uzitkove vody, konzervy s jidlem, naradi a milion dalsich veci, ktere nemusi byt aktualne v lednicce nebo ve skrinkach.

                                0 0
                                • Maadaf  

                                  Čili ten custom spočívá ve zvednuti postele? Stránky KRS mám prolezlý (proč se jejich stánky na fb jmenují KPS netuším) a vždycky jsem přemýšlel, jak do toho nějak elegantně napasovat kola :)

                                  0 0
                                  • mr.antik  

                                    elegantně blbě protože bys musel dát spaní tak 120cm nad, plus výška postele, matrace a moc prostoru pod střechou nezbývá, jedině do H3 střechy.

                                    My to máme za postelí, jedny řidítka prostě čouhaj nad postel.

                                    0 0
                                    • Vegan  

                                      Tak ted se jakoze urazim, prej nase reseni neni elegantni pche :-/ … :o) ;)

                                      0 0
                                      • mr.antik  

                                        no aspoň vám nezarostou přední osy…

                                        Jinak dělaj dost i pro motorkáře, čtyřkolkáře kde se velikosti garáže podřizuje všechno, ale zbytek je pak dost v punku :-)

                                        0 0
                                  • Vegan  

                                    :) firma se jmenuje KPS Automobile , ale Brand vestaveb je po tvurcich KRS to jest primeni Davida a Tomase, majtelu firmy. Jinak pokud o tom uvazujes, doporucuji jim zavolat a nekdy se tam vypravit, je to daleko prinosnejsi nez jen mentorovat co a jak (sami jsme si tim prosli ), nam to trvalo tri roky nez jsme se rozhoupali se tam zajet podivat (predtim jsme uz okukovali i jinde) a po prvni schuzce bylo myslim temer jasno (prave i diky rozsahlim moznostem customizace) :).

                                    Jinak Customizace je trosku obsirnejsi, ale je to hodne o technice, ktera neni videt takze to bychom se nekdy u auta museli potkat :o)… Jinak pro ziskavani podobnych informaci (i kdyz obcas jako kazde forum je potreba to brat s rezervou) lze doporucit caravan24 mi jeli vlastne na prvni seznamenou a cumendu jen na otocku na vsevestavbovy sraz, kde jsou jak samostavitele tak ruzne firemni vestavby a sbiraly rozumy, rady a zkusenosti s pouzivanim…

                                    0 0
                                    • Maadaf  

                                      Ano, uvažuju. Mám to jako bod dva na seznamu, hned za bodem jedna – Výhra ve sportce :)

                                      0 0
                                • Maadaf  

                                  Neni tohle fotka primo tvyho auta? http://www.facebook.com/photo.php…

                                  Takhle nejak jsem si predstavoval, ze by se to mohlo vejit.

                                  0 0
                            • scret  

                              tywa, ten sprchozachod bych nechtel porad mejt:) to musi byt vsechno zacakany ne?

                              0 0
                            • gazman  

                              Pro nás lehké pankáče na léto dosti zbytečné. Jinak ale pecka, v zimě úplně extra.

                              0 0
                              • scret  

                                neni to spatny, pokud nekdo hodne cestuje… Vyhoda je, ze to jeste neni velka krava jako karavan, tzn. je to jen trochu vetsi dodavka a zaroven je tam trochu vic mista nez v multaku apod.

                                Ale ja si bohate vystacim, kdyz se vyspim vedle auta zakuklenej anebo pripadne vevnitr, kdyz leje nebo je trochu uz zima…

                                Co mi ale chybi ke stesti je bufik… Neni nad to prijit zmrzlej v zime do teplyho auta… Bohuzel 40papouchu za webasto proste nedam…

                                0 0
                                • gazman  

                                  Jo buf jsem namontoval záhy po koupi, je to super věc, dostal jsem ho k autu výměnou za programovatelný příhřev, jinak spaní jasně a mytí? V Alpách nebo kdekoli je dycky možnost (řeky jezera benzínky)jen je třeba se toho nebát. ****** a chcáku už vůbec netřeba řešit. Co se týče stylu aut co má třeba vegan, tak mám pocit že v sobě spojují nedostatky dodávky a karavanu. Je tam mnohem méně místa než v obytce, už se s tím nikam nevlezeš(hlavně na výšku), ale při tom v turistických oblastech už to berou jako karavan a když zastavíš mimo určené místo pro camping, může být problém, že kempuješ kde se nemá.

                                  0 0
                                  • scret  

                                    myti resi clovek bud nekde v rece, potoce nebo jezere:) a kdyz neni, tak holt se cloveke nemeje:) Medvedi se taky nemejou a jakou maji silu..:D

                                    Anebo to clovek proste resi nejakym kempem… klidne obden…

                                    Jj, mas pravdu, nekdy uz muzou cajti prudit, ze mas tahnout do kempu na obytnaky… To u dodavky resit nemusis…

                                    Ale je pravda, ze cestovat nejak vic, tak tohle by bylo asi idealni auticko, jak jsem psal, neni to jeste velky a zaroven sprcha a zachod tam je…

                                    0 0
                                    • gazman  

                                      No já bych s tím teď nemusel ani na dlouhou cestu, v létě už vůbec, takové mega pohodlí vykoupené zápory o kterých tu mluvíme zatím absolutně nepotřebuji, na staré roky, to je jiná.

                                      0 0
                                    • Vegan  

                                      No z lonske zkusenosti bych rekl, ze naopak budime mensi pozornost jeste jak, nekteri v T4, ale ze skusenosti mam overene jen Vito ( chodili a svitili si baterka dovnitr u nas at svitili jak svitili jak svitili zatemnena okna a roletky udelale sve), kde je mestaci posilali kazdy vecer na STLP a nas nechavali v klidu, az podlesni vecer, kdy jsme si jich nevsimli a vylezli pred nima z auta na nas zacali hulakat :) a v Lindares nas dokonce vylozene pustili tam kam Camping auta nepousteli.

                                      0 0
                                • oddie  

                                  Jo jo, včera večer dojíždím služebákem do firmy, půl hodiny před příjezdem vytáčím telefon do svého auta a sedám do ohřátého :) a ráno po zazvonění budíku totéž, ještě že jsem se v zimě dokopal tam to gsm ovládání dodělat. Příhřev už tam byl, takže 50 eur na ebay za oběhové čerpadlo, pár stovek za hadice, dráty a relátka, a asi patnáct stovek to ovládání se starým telefonem od siemense, tady je ale dobré vzít hotové ovládání tak za trojku, tohle už je dost bastl.

                                  0 0
                                  • gazman  

                                    Ty ale mluvíš o teplovodním příhřevu motoru od kterého se pak zahřívá i kabina, měl jsem za to že se tu bavíme o horkovzduchu. S tím co máš si celou noc, nebo dvě topit nedokážeš, zato je tu velká výhoda teplého motoru při startu. Ideální by bylo mít programovatelný horkovzduch i vodníka.

                                    0 0
                                    • scret  

                                      takze ono to je jedno nebo druhy?:( takze kdyz mas horkovzduch, teplej motor nemas? ja si taknejak vzdycky myslel, ze to je oboji… ale prd tomu rozumim…

                                      0 0
                                      • oddie  

                                        Jo, je horkovzdušné jen na kabinu, nebo vodní do okruhu motoru.

                                        0 0
                                      • gazman  

                                        Příhřevy motoru (teplovodní) je takový co se zapne po nastartování, nebo při jízdě, když je venku méně než 6°C a teplota vody je méně než 83°C(třeba jedeš dlouho z kopce a topíš předním i zadním topením), nebo ten samý ale s programovatelným zapnutím kdykoli, nebo přes telefon atd. Tím si ale v kabině moc nezatopíš, protožě zahříváš celý motor(veškerou vodu v krátkém okruhu) a taky radiátor, topení co je normálně v autě. Navíc musíš krmit elektrikou turbínu v bufíku samotném, vodní čerpadlo a ještě ventilátor v kabině. Pak jsou ty horkovzduchy, těm se říká bufik, ty nasávají vzduch z kabiny, ohřejí ho a zase fouknou zpět. Elektrika jde jen na ventilátor bufu a nezahříváš nic jiného než vzduch v kabině.

                                        0 0
                                    • oddie  

                                      No jasně, on mluví o tom přijít do ohřátého auta. Celou noc to nechat běžet nemůžu, i s větrákem to dohromady bere nějakých 8A, to by nedala baterka.

                                      0 0
                                      • gazman  

                                        Jak moc ten příhřev zahřeje kabinu, když je venku třeba –15°C nikdy jsem to u nikoho neměl možnost otestovat, rozmrazí to aspoň okna? Bych se celkem i divil, protože při takovém mraze musím nechat zapnout horkovzduch tak 1 a 1/2 hodiny před odjezdem abych nemusel škrábat.

                                        0 0
                                        • oddie  

                                          Jak u kterého auta, u kombíka jsem měl taky to 5kW, co mám dneska, tam to v –15 rozmrazilo okna do 20 minut naprosto v pohodě. V MPV je to horší, tam je ten vnitřní prostor o dost větší, ale třičtvrtě hodiny na skla stačí.

                                          0 0
                                          • gazman  

                                            To bych nečekal, ono to bude asi tím, že to vlastně funí přímo na skla, to je dobré teda.

                                            0 0
                                            • oddie  

                                              Jo, když si ovšem nezapomeneš předem nastavit foukání přímo na skla. A sníh to nesundá, ten mrcha dobře izoluje.

                                              0 0
                                • mr.antik  

                                  bufík jsem koupil na ebay, za 2kw (v pohodě stačí) nedáš moc peněz (6tis?) a pár let poslouží. Jen musíš sehnat někoho kdo to trošku odborně zamontuje.

                                  0 0
                                  • scret  

                                    ted si neco bude montovat kamos do Nissanu Primastar, coz je Trafic/Vivaro, jen tam cinan bouchnul jinej znak:) tak uvidim… odborne sikovny bohuzel nejsem:(

                                    0 0
                                  • gazman  

                                    Máš recht. Dělal jsem si to sám, ***** 12 hodin pod autem, bez kanálu a zvedáku. Už bych se s tím asi sám nesral.

                                    0 0
                                    • Manas  

                                      Tyvoe, to bych nedal, ja jsem chtel puvodne menit vyfuk na mensich najezdech, nakonec sem to delal na kanalu a dikybohu za to :-D

                                      0 0
                                      • oddie  

                                        Taky jsem dělal výfuk jen s malým pojezdovým zvedákem, u čerstvě koupeného auta upadl zadní tlumič a než jsem dojel koupit jiný a vyměnit to, samozřejmě se tou váhou uklepal a napraskl u přední… Co naděláš, sundat v nejbližším spoji, pěkně venku navařit novou trumpetu, všechno připravit a pod autem už „jenom“ namontovat.

                                        0 0
                                        • Manas  

                                          no jo, ale co kdyz musis flexou sundat nejdriv ten stary, to je pak porno s flexou 20cm od ksichtu. do toho bych nesel :-D

                                          0 0
                                          • gazman  

                                            Ta vole ten bufík si vyžaduje do kastle dvě obdelníkové díry opdvrtat vysekat vybrousit tak 180×70, přitáhnout elektriku a naftu, sundat nádrž(měl jsem v ní já ***** asi 70l nafty:-) To bylo porno!!! Ale tak šlo to, auto jsem nabulil tak že se skoro převrátilo, podložil hranolama a alláh agbar pojdme na to.

                                            0 0
                                            • mr.antik  

                                              Já to taky dělal sám (pod auto) a je to brutál.

                                              Někdo to dává dovnitř a pak je to v pohodě – jen dírka na vzduch, výfuk a hadici do nádrže, jsou na to normálně návody.

                                              Ale jehlu do nádrže jsem si nechal dát od profíka.

                                              Máš to v nějaké bedně (pro T4 a T3 se to myslim dalo i koupit)? Nebo volně?

                                              0 0
                                        • Tomínos  

                                          Ještě že jsem si mohl skočit ke známýmu s vysokozdvižným vozejkem, bezpečák by asi nebyl uplně spokojenej, ale jde to krásně, teda s osobákem, velkou dodávku nebo obytňák bych na tom asi nedal :-)

                                          0 0
                                • Vegan  

                                  kup tohle :) udela to stejnou praci jako webasto a kdyz to obcas vycistis tak i stejnou sluzbu

                                  0 0
                                  • scret  

                                    diky, zajimavy.. Jen bych musel sehnat nekoho na montaz…

                                    Pochopil jsem to dobre, ze to pichnes na baterku v aute, nebo musis mit jeste nejaou extra?

                                    0 0
                                    • Vegan  

                                      Ja napajim topeni z vestavbove baterny, ale zrovna tady ten horkovzduch je pomerne usporny pokud to nebudes prehanet mel by se vklidu dat napajet i z motorove pokud ma normalni kapacitu 100Ah a vejs.

                                      0 0
                                  • scoty  

                                    Mám tam origo Eberächer teplovzduch. Před kabinový hodinový ovladač jsem připojil mikrogate za 3litry + simku(ročně za 120,–) a ovládám to na dálku prozvoněním = zadara.

                                    Na kolo, lyže atd. super. Navíc ještě pomáhá hlídat.

                                    0 0
                                    • scoty  

                                      eberspächer kua:)

                                      0 0
                                    • gazman  

                                      Je někde podrobnější popis jak na to?

                                      0 0
                                      • mr.antik  

                                        ty hodiny v podstatě sepnou dva vodiče, snad žlutý + hnědý ale vůbec nevim kde jsem to hledal…

                                        Pak to frčí na max.

                                        0 0
                        • mr.antik  

                          Zrovna dneska jsem si rikal, jak je ten transit velikej… a tady zas vypada jak hracka :-)

                          0 0
                          • Vegan  

                            Ten tvuj trandal je hlavne strasne obratnej, to co ty vytocis v pohode ja tocim na 5× pac rozdil v rozvoru je vic jak 1m a to je kotel :( to je asi jedina vec co me sere, ale stejne bych chtespis L4H3 :D

                            0 0
                            • mr.antik  

                              No, ve Finále jsem si na tebe vzpomněl :-) Ale zas Italové maj k velkým autům respekt…

                              Poloměr otáčení je malej i proti osobáku, ale zas se kvůli tomu kazej nějaký čepy nebo co.

                              0 0
                        • Bafoon  

                          nářez :-) kde je konec 307 sw :-)

                          0 0
                          • Vegan  

                            To nevim ta je prodana uz davno po ni byla Mazda 6 2.0 Tdci 101KW vagon a ta uz je take prodana na ni jsme najezdili 180 000km a musela jit do sveta pac se uz zacinal byt provoz drahej.

                            A tak jsme koupili chatu, nekdo holt jezdi na chalupu, mi jezdime chalupou. :)

                            0 0
                  • Manas  

                    T4 Caravella 75kW, po Praze za 8, vetsinou ale jezdim spis za 7.

                    0 0
                  • mr.antik  

                    Holt ty stary dobry motory, to je jeste verze pred TDCI.

                    0 0
                    • Vegan  

                      No vzpominam, ze kdyz jsme se stehovali meli jsme pujceneho bileho transita ( stejne generace jak ten tvuj ) XL nebo XXL ted uz nevim ( melo to pohon na zadek a bylo vysoke ) a motor tam byl tusim 3.0L a to melo spotrebu srovnatelnou jak tank. To vim, ze za cestu z OL do Brna z Brna do Roznova a z Roznova zpet do OL jsme projeli 80L nadrz… to mi moc jako fajn motor neprislo…

                      0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                  • gazman  

                    Ty budeš asi trochu „takyzávodník“ chlape.:-))

                    0 0
                  • scoty  

                    S T4 Caravelle long, 111kw jezdím Krkonoše – Brno za 8,4…z toho polovina po dálnici 140–150.

                    Při rychlostech do 120 se dá i za 7,6…ale to se motor podtáčí a moc se mu to nelíbí..:)

                    Obecně na spotřebu nejezdím.

                    0 0
                    • mr.antik  

                      jak to má udělaný kvalty že se to při 120 podtáčí?

                      0 0
                      • scoty  

                        prostě potřebuje sem tam točit nad 3000ot, aby se pěkně pucoval…

                        navíc by to byla potupa značky..:))

                        0 0
                        • mr.antik  

                          no sem tam jo, ale jet po dálnici s dýzlem na 3tis otáček se mi teda nelíbí

                          0 0
                          • scoty  

                            130 jede na 2850ot…:)

                            140 na 3000

                            Chceš vědět na kolik jede 190?…;-)

                            Jinak točí v poho přes 4000ot. Bez čipu.

                            0 0
                          • Manas  

                            To je ale normalni. Zase kdyz jezdis furt na min, ono to motoru taky nedela uplne dobre a zanasi se to na ruznych mistech.

                            0 0
                            • scoty  

                              tak

                              0 0
                            • mr.antik  

                              tak záleží kde je ta hranice kde se to zanáší a kde už ne… Třeba u transita je nejpříjemnější zvuk 2300–2500 otáček a doufám, že se nic nezanáší

                              0 0
                              • Manas  

                                O zvuku to neni, no. Ja bych rad jezdil pri 2500 otackach, ale to bych musel sundavat a cistit svody kazdej rok.

                                Asi vic ti reknou na foru, ja to auto neznam.

                                0 0
                            • ZuzicK  

                              Pokud bys jezdil s tímhle Tranzitem 3000 tak to je na špunty a ten zvuk je jak kdyby mělo každou chvíli něco ulítnout :-D Navíc ten náš 140 jede tak maximálně z kopce :-)

                              0 0
                              • Manas  

                                No hele, tak dyk to neni osobak, v nakladaku se to snese :-D

                                A vzdycky msi muzes dat tu praci a predek odhlucnit :-)

                                0 0
                          • oddie  

                            Na 3000 otáček jsem jezdil prakticky se všemi diesely, co jsem kdy měl, jen rychlost se trochu lišila :) od 115km/h se starou 1,9D po 150 km/h s kombíkem s commonrailem…

                            0 0
                          • scret  

                            kdyz se tady uz resej ty otacky:))

                            110km/h cca 1800–2000

                            130 cca 2,5tis.otacek

                            150 cca 3tis.

                            0 0
                      • gazman  

                        No asi tak:-)

                        0 0
                    • scret  

                      konecne nekdo s normalni spotrebou:)

                      0 0
                      • scoty  

                        :-)

                        Ušetřit 2l nafty(= 70kč s dph) na 200km, dělat zavazáka a karbonovat motor se mi nevyplatí…

                        0 0
                        • Johny5 OSHA  

                          presne tak.

                          0 0
                        • gazman  

                          Tatík má Yetiho s tím nejsilnějším ropákem, nechápal jsem v jakých točkách tě palubní comp upozorňuje řadit, myslím že 1600 nebo dokonce méně a už bliká že chce další kvalt. Podle mého ucha je to teda ******** podtočené, ale ti idioti ze škodovky, co tomu vůbec nerozumí by to tak chtěli mít.

                          0 0
                          • Manas  

                            Mozna je donutila zelena lobby, protoze pri tehle otackach to asi dela nejmensi spotrebu/emise. Muj strejc jezdi s autem jak traged, ale ma spotrebu pod 5l. ale motor po dvou letech skoro nefungoval jak byl zasranej zevnitr.

                            Podle me, je tohle razeni picovina nejhorsiho kalibru. Stejne tak jako ekologicke zavazky, ktere nuti automobilky investovat miliardy do snizeni emisi a ma to efekt nula. Zhruba tak jako slepa vetev elektromobilu …

                            0 0
                            • gazman  

                              Kompletně souhlas.

                              0 0
                            •  
                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                              0 0
                          • ZuzicK  

                            Taky jsem se divila.

                            0 0
                    • gazman  

                      Ty vole to je voňavé, můj už začíná být hodně v punku, funkčně téměř bez chyby až na drobné elektroblbiny jako nefunkční ostřik světel a pod ale zevnějšek a fest ******** vnitřek už může být pro někoho odpudivý, nemyl jsem zevnitř ani z venčí min. dva roky, aspoň neláká čorkaře a nemusím mít strach do toho sednout v hadrech od bláta:-)

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
    • White2146  

      Poruchovost motoru je menší u Transitu ale WW je daleko lepší vším ostatním.

      0 0
    • venabch  

      No zrovna ti do oka nepadli dobre vozy.Kdyz trandaka tak jedine 2.5 tdi ale let slusnej nekoupis protoze kdo ma dobrej tak neproda prodavaj se jen pasti a ty novy to se total sere. Transiti uz sem slysel ne nekdo chyt dobrej kus ale jinak se total serou. proste fordem tam vlakem z5.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Mirek_29  

      mám transita 2,0 63kw když se držím do 120km/h jezdím za 7,3l (město venek) mám 9místo rok 2003. vše super. jen mi vadí nemám klimu hodilo by vytápěné přední okno kdo to má v zimě škrábat. letos budu muset něco udělat s blatníky začínám mít pěknou zahrádku :-/. není to auto na předjíždění ale neměnil bych

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.