• Lazy90

    Ahoj mám takový problem už tak měsíc koukám na nový kolo. A začínám se v tom ztrácet tak snad pomůžete Vlastním starší ale stále dobre xc a nového fulla na 140 mm zdvihu takový trailbike no a vybírám něco k tomu. Nejlepe od canyonu kola se mi líbí a myslím ze cena výkon dost dobrý. Tak teď k otázce měl jsem v merku canyon grail na elektrice s karbon koly momentálně je za nějakých 88 ale teď me trknul ještě ultimate čistokrevného silnicka. Přemýšlím jestli potřebuji Gravel když mám xc a fulla :( mám to hlavně na ježdění do práce což znamená 70%asfalt zbytek sotolina kousek rozbity asfalt. Jo a mám cca 95 kg a ten ultimate nemá karbonovy kola. Cena je podobná jen ultimate je na sramu a grail na shimano,ultimate má wattmetr. Snad jsem vysvětlil svoje dilema :)

    0 0
    • skaj  

      Evidentne te moc netrapi ani prachy, ani misto, mas jen takovou tu zvlastni chut – takze moje rada bude jednoducha – kup si obe!

      P.S.: Obe dve kola jsou celkem odlisna, takze bych se na kole dane kategorie nejdrive projel.

      3 0
        MTBIKER doporučuje
        GT Grade Elite 28 kolo, bordó Skladem 2 ks

        Výprodej -22% GT Grade Elite 28 kolo, bordó

        19 899 Kč -22% MOC 32 899 Kč

        GT Grade Carbon Pro 28 kolo, černé Skladem 1 kus

        Akce -12% GT Grade Carbon Pro 28 kolo, černé

        od 82 799 Kč -12% MOC 104 999 Kč

        Cannondale Topstone Carbon Lefty 3 dámské kolo, alpine Skladem 1 kus

        savings Cannondale Topstone Carbon Lefty 3 dámské kolo, alpine

        76 499 Kč savings MOC 119 999 Kč

      • Lazy90  

        Ale trápí :) jen už jsem ze všeho domotany kamarád má aeroad a říkal ze i ten je pohodlný.

        0 0
        • skaj  

          Pokud to chces na jizdu do prace, jak popisujes, tak to nema univerzalne spravnou odpoved. Zrovna tohle je teren, co nekdo brousi na XC fullu, jiny na gravelu a dalsi na silnici s 30mm plasti.

          Kazdy ma jinou hranici unosnosti v komfortu, jak kolo jede/nejede a jak se na nej dokaze poskladat (protoze silnicni kolo uz chce trochu peclivejsi vybirani velikosti ve srovnani s MTB). A kazdy bude mit pravdu, ze pro nej to je nejlepsi reseni. Proto doporucuji si kola dane kategorie alespon projet, jinak varis z vody.

          A nebo si kup nejakeho aero gravela od 3T:)

          0 0
          • Lazy90  

            Spíše me zajímá jak komponentově jako můžu jet do práce sterkem ale i po silnici. Nikdy jsem neměl karbonove zaplety a vážím 95 kg kola váží celkem stejně elektriku mají obě jen ten grail je na karbon zapletech. Tak jestli je to ten artikl rozhodnout se pro grail nebo oženit kola a vzít ultimate

            0 0
            • skaj  

              Sorry, to je uplne zcestny kriterium, dotaz jako jestli brat SUV nebo sportak – ty maj taky obe volant. Ta kola maji jine urceni, bude se na nich jinak jezdit, primarne patri do jineho terenu, maji rozdilnou geometrii… Takze rozhodovat se podle materialu zapletenych kol bych zacal, az si ujistim zaklady. Ale zase vybirat auto podle toho, jak ma obsity koberecky je mozna taky cesta:)

              1 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • keymaker  

              Jezdim do práce na gravelu a sem tam i na silnici na elektrice a karbonovejch zápletech. Jezdim přes město, kostky a cca 2 km mám šotku, šutry a kořeny. Dá se to na všem. Je to jak píšou další o tvých preferencích.

              0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          1 0
    • DePaX  

      Najdi si hoknu někde dál a nic jinýho než grevla už nebudeš potřebovat, o víkendu tě na žádný sednout ani nenapadne :)

      2 0
      • Lazy90  

        Sorry nevím co je hokna:) takže ty jsi pro toho graila?

        0 1
    • adam1  

      Ultimate je čistokrevná silnička kde vlezou i 32mm pláště možná i širší?

      Mám ho na zippech 303 s 28mm plášti ,které májí v realu 31mm (bezduše)a je to strašně pohodlné .

      Objednej si jedno – vyzkoušej pak vrátíš a objednáš na zkoušku další/druhé a sám to zhodnotíš /vybereš ?

      To je u canyonu jedna z dobrých služeb zákazníkovi ,kdyby byla ještě možnost si nakonfigurovat co ti vyhovuje tak top:)

      0 0
    • vaclaw  

      Hele já mám trochu podobný setup kol s tim, že už mám toho gravela taky na dojíždění do práce (mám teda větší poměr asfaltu než píšeš). Teď bych spíš šel do nějaký pohodlný silničky, pokud by tu cestu zvládla – 30 % neasfalt mi přijde už vcelku dost, ale těžko říct. Když chci kombinovat terén tak beru radši XC, gravel beru jenom když je většina cesty po asfaltu. Nicméně ten Ultimate asi není to kolo do kterýho bych šel, spíš do nějaký endurance silničky nebo radši už do toho grailu.

      0 0
    • gemini  

      Pokud bych měl mít jen jedno kolo, který by zvládlo šotolinu a lehoučkej terén a dalo se na ní slušně povozit na silnici, šel bych cestou lehké cyklokrosky na dvouplacce – inspiraci máš v našich bajcích – štájův Specialized Crux, dvoje záplety na střídačku a máš vystaráno-)

      0 0
    • Kos_CZ  

      Pokud si hodláš koupit Ultimate a pak na něj cpát široký pláště pro cesty kratší než 100 km, tak si nekupuj Ultimate, ale nějaký gravel – třeba nový Grail…

      0 0
      • VojtaXY  

        A nebude lepsi Endurance? Grail je staveny jako zavodni gravel a z toho ma nejaka omezeni/vlastnosti.

        0 0
        • Kos_CZ  

          Ony se tyhle dva modely celkem dost překrývají a i Endurace je možnost…

          0 0
        • Lazy90  

          Co myslíš za omezení ? Já bych rad kolo co je rychlý bikepacking atd neřeším

          0 0
          • VojtaXY  

            Na gravel to je stavene na uzke plaste. Ma to tuzsi sedlovku.

            Celkove vypada endurance jako pohodelnejsi nez grail.

            0 0
            • Lazy90  

              To mi asi vyhovuje chci něco rychlého na pohodlí mám fulla. Díky za reakci ????

              0 0
      • Lazy90  

        Dik něco takovýho jsem chtěl asi slyset ????

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.