• smates

    Dobry den muze mi nekdo kdo se vyzna pomoct s vyberem bazaroveho kola.Jde mi o znacku a kvalitu kola co bude lepsi volba.Kolo bude jen na obcasne jezdeni silnice+max lehci teren takze by postacilo i cross.Mam na vyber tohle.Popripade seradit co je nej a co nejhorsi volba.Nebo co zasadne nebrat.Samozrejme pocitam s nejakym servisem.Diky

    http://smates.rajce.idnes.cz/KTM/

    https://sport.bazos.cz/…a-panske.php

    https://sport.bazos.cz/…che-hawk.php

    0 0
    • Vilém  

      Z tohoto jednoznacne Apache.

      0 0
    • pavelxy  

      Do hospody dobrý všechny.....:D

      0 0
    • smates  

      Aha tak nejak jsem doufal v to KTM to ma vybavu Shimano Deore.

      0 0
    • plysovykozisek  

      Já bych řekl, že je to jedno které.

      0 0
    • honza1982  

      Jsou to staré biky. Aby si nekoupil za 2500kč kolo, nepřijel do servisu a nezjistil, že musíš měnit řetěz, kazetu, vyměnit lanka, seřídit a nestálo to víc než kolo samotné.

      0 0
      • smates  

        Tak s postupnym upgradem pocitam.Ale proste nemam 10–15tis na nove kolo a na splatky nic nechci.Navic spoustu veci sem schopen na tom udelat sam.

        0 0
        • pavelxy  

          Bohužel mám obavy, že tady bude upgrade takřka nemožný.

          0 0
        • Tencovozikmin  

          Pri trose stesti se da sehnat i nejaky ten temer nejety veteranek,pak staci ocistit namazat a vymenit treba lanka+serizeni a sluzbu ti jeste udelaji. Akorat ze novy moderni stroj je proste nekde jinde.

          0 0
    • smates  

      Tak jsem koupil to Apache Hawk stalo 3500Kc a vse vypada ze funguje slusne.Nove stalo udajne 22000Kc.Stari 7let ale poslednich 5let jezdene minimalne kvuli detem.Proc by byl upgrade nemozny?Hazim sem fotky tak prosim o zhodnoceni. http://smates.rajce.idnes.cz/Apache/

      0 0
      • Bruca  

        Já mám kolo, které původně stalo 250.000,–, ale koupil jsem ho za 10.000,–. To byl taky dobrý kup, ze?

        Proč, prosím tě, resis, kolik stalo předtím? Tam ti může každý nakecat, co bude chtít. A navíc je to údaj, který je ti k prdu, protože přece důležitá je ta cena TED. Pokud teda nejsi obražeč slevovych „akci“.

        0 0
      • novas752  

        Za 3,5 to celkem jde. Kdyz vyhodis dlouhej predstavec a uzky riditka a za par set koupis kratsi okolo 80mm a sirsi okolo 680–720, bude se na tom dat v lehcim terenu jezdit.

        Taky dobre plaste udelaji hodne.

        Do vymeny drazsich dilu jako kola, vidlice apod. bych se ale nepoustel, to uz nema smysl.

        0 0
    • smates  

      Proc vyhazovat ten predstavec a davat kratkej?Vzdyt bych sedel moc nizko.Riditky menit nebudu budu jezdit 80% asfalt a 20% lehkej teren jako polnacky a nezpevneny cesty.Akorad vymenim plaste za neco vhodnejsiho na asfalt tyhle „bzucej“ pri jizde.Taky musim koupit pedaly tyhle naslapy nechci.

      0 0
      • smates  

        Jo uz jsem to pochopil to je moje neznalost.Pred­stavec bych mozna dal nejakej s kloubem abych dostal riditka vejs.Nebo jak dostat riditka kousek vejs?

        0 0
        • dan001  

          Představec s větším úhlem nebo s kloubem jak píšeš.

          0 0
        • ˘Ö˘ Krab  

          Nasadit berany z favorita obráceně nebo aspoň stávající rovná řídítka opatřit rohy trčícími vzhůru. Nebo vlaštovková řídítka se zvednutím. Nebo vlaštovky a rohy. :-D

          Jen si rač uvědomit, že řídítka výš = kolo je vratké a také současně řídítka výš = víc sedíš na zadku a zpříma a páteř tak dostává všechny štosy od zadního kola pěkně v ose, protože žádnou nerovnost neodsedneš – musel by ses zvedat dozadu. O jízdě ze sedla (tj. vstoje) už raději nepíši.

          0 0
        • iiki  

          Zvednutí řídítkek třeba:

          prodloužení ,docela dost (podle fotky jsou řídítka 25,4 mm, radši přeměř). Ovšem je něco za něco, kolo bude lehce vratší a bude víc váhy na sedle.

          Edit. ten stavitelný je i v delší verzi 110mm.

          0 0
    • smates  

      Vlastovky nechci nelibi se mi to.Koupim teda ten predstavec s kloubem.Musim teda hlidat prumer na riditka a na vydlici?Vic vzprimenej posed mi nevadi bude to predevsim na asfalt a max lehkej teren.Asi budu muset sehnad nekoho v okoli kdo pomuze se spravnym nastavenim na moji velikost.Jinak se omlouvam za neznalost ale dost se toho zmenilo od doby kdy jsem naposled jezdil.

      0 0
      • novas752  

        Prumer na vidlici ani tak ne, to je v 99% pripadu klasika ahead 1+1/8". Prumeru na riditka ano, tech je vic.

        A ja osobne bych ty riditka moc nezvedal, nema to zadnej pozitivni prinos. Spravne bys mel mit riditka v urovni sedla, nebo lehce pod ni.

        0 0
        • iiki  

          Nastavení je dost indiduální, každýmu vyhovuje něco jinýho. Občas se musí udělat kompromis.

          Já jsem musel zcela změnit posed po nepovedené banální operaci břicha (zánět, srůsty v jizvě, občas to i po 3 letech bolí a pálí jak sviňa, hojilo se to čtvrt roku) – co nejkratší rám, řídítka zkrátit a zvednout 10 cm nad sedlo. Vzhledově divný, ale na to seru, protože můžu jezdit. A to je pro mě to hlavní, páč si na kole skvěle odpočinu.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.