VYBER BIKE MTB do 100k VOLUME II

81 nepřečtených
  • Jan P1

    DIKY VSEM, KTERY PSALI DO MINULYHO FORA. VSECHNO JSEM SI PRECETL A CELY DEN BROUZDAL A HLEDAL A TOHLE JE VYSLEDEK. PROSIM O VASE CTENE PRIPOMINKY.

    Takze shrnuto a podtrzeno uz tak nejak vim, co chci:

    1. Jezdit budu hlavne na mensich silnicich a polnich cestach, ale jak se znam tak to vohnu i do lesa. Domovska krajina

    Cesky Svycarsko, takze MTB je jasny. Nicmene sjezdovat nechci a nechci se ani moc nadrit na silnici, protoze sem tam vyrazim i na cyklotoulky s kamosema.

    2. ram: karbon a full

    3. osazeni: preferuju sram X.0 – nechal jsem se poucit, ze XX je zbytecne draha a blba na udrzbu, brzy hydrauliku kotouce, vidle vim, ze je dulezita, ale zatim je to mimo muj ramec, stredy, sedacku a kola taky nezvladam :-)

    4. designove jsem spis konzervativni, ale kombinace bila, cerna, cervena mi nevadi – urcite ale ne modrou nebo zlutou

    5. Cena: strop je 100 tis, ale max spokojenost by byla za kolem 80 tis

    6. kola potrebuju dve, nebot draha polovicka nechce sedet doma.

    7. ja mam 178 cm/85 kg a zenska 175/55, takze zadny tezky vahy nejsme :-)

    Zatim mi vychazji tyhle kola:

    1.Lapierre X-CONTROL 710 carbon

    http://www.lapierre.cz/

    anebo

    Lapierre X-CONTROL 510 carbon/Alloy

    http://www.lapierre.cz/

    anebo plnej karbon

    Lapierre X-CONTROL 700 full Carbon

    http://www.lapierre.cz/

    2. One-Twenty HFS 3800-D Merida

    http://www.merida-bike.cz/…y-HFS-3800-D

    anebo

    Ninety-Six Carbon 3000-D Merida

    http://www.merida-bike.cz/…arbon-3000-D

    3. Giant se mi zadny nelibi. Ma radsi klasictejsi tvary ramu a navic jsem nensel zadnej karbon, full a do 100 tis.

    4. Kellys Wacuum

    http://www.kellys-bicycles.com/index.php…

    anebo

    Kellys Orc

    http://www.kellys-bicycles.com/index.php…

    Dal se mi zatim hledat nechce. Treku se nebranim, ale maj blby stranky. Podle myho skromnyho mineni jsou asi ty Lapierre lip osazeny, ale jsem vul, takze to tak bejt nemusi.

    Zenske jsem zatim moc nehledal, ale tohle mi prijde pekny, i kdyz neni karbonove:

    1. Lapierre X-CONTROL 310 LADY

    0 0
    • TJK  

      Jak tak koukam na tu tvoji preferenci toho co budes jezdit, tak nechapu vyber fulla, dle me uplne zbytecne bude z 80% nevyuzitej…

      0 0
    • Twisp  

      co tohle ?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Jan P1  

        Ale jo. Design neni uplne silnej, ale ja jsem konzervativni. Uz je v oblibene polozce – kolo vyber :-)

        0 0
        • Twisp  

          no ty meridy a kelyse co si postnul na uvod, nejsou moc konzervativni ;)

          0 0
          • Jan P1  

            Podle me jo.. ja jsem mladej konzervativec :-) Kdyby to nebyl protimluv tak liberalni …

            0 0
    • TJK  

      A s timhle rozpoctem bych stejne nekupoval hotovej bike ale STAVEL, porad se sice dostanes na stejnou vyslednou cenu, ale bez kompromisu…

      0 0
      • Jan P1  

        Ja vim, ale jiste chapes, ze nejsem znalec natoz stavitel :-D Navic se mi nechce cekat. Naposled kdyz jsem si objednaval auto se to protahlo na 6 mesicu, takze mezitim koupeny zimaky sli rovnou do garaze :-) No jeste asi zneuziju bratrance, kterej je zazranej biker a jezdil zavodne uz i BMX nebo jak se to jmenovalo. Treba mi ho postavi :-D

        0 0
        • TJK  

          Nechci delat nutne reklamu, ale pokud se na to necitis obrat se na Richarda (HNOJ) rozhodne si myslim ze je vice nez schopny a bika by ti postavil vyladeny do detailu…

          0 0
      • radek80  

        to je fakt, navrhněte někdo pořádnou stavbu, jak pro něho, tak pro ni. Kdo to tady dělá do kol. Třeba Hnoj. Vždyť je škoda brát za 80 hotový katalogový kolo. Kromě toho si taky myslím, že brát fula na jeho ježdění je blbost.

        0 0
      • Dzordano_Bruno1  

        Já bych taky stavěl. Dal si tam vše dle mých snů a měl bike jako fík.

        Dle mého názoru chrtí full je jasnou volbou. Popř. pokud nebude pán najíždět tisíce a tisíce ročně, tak si bych uvažoval o koupi pohodlného a lehkého fullu. Přeci jen chrtí full je opravdu o nějaké to kilo ještě lehčí, ale pohodlí může mít také jinde.

        Možná škoda, že pán si není přesně jistý, co chce.

        0 0
        • Jan P1  

          No jo no, ale proto jsem tady. Ted uz to vim urcite vic nez vcera. Mozna, ze za mesic ci dva tu budu diskutovat o novejch sram7 nebo jak se jmenujou :-D I kdyz to asi ne, protoze nebejt velikonocniho pocasi a naslednyho nachlazeni, tak bych se k vyberu kola nedokopal. Ptam se zkusenejch a nahore jsem tak nejak popsal na co to je, i kdyz uznavam, ze ten popis je takovy jo a ne :-(

          0 0
          • Dzordano_Bruno1  

            Osobně si myslím, že je lepší se 100× zeptat, než pak si nadávat při koupi špatné věci:)

            Já to vidím tak, že pokud máš rád jízdu na zpevněných cestách, tak Ti někde ujedou ruce a pořádně se vrhneš do lesa. Ono je to opravdu těžké přesně poradit, co by se Ti mohlo líbit.

            Dnes jsem byl s kamarádem na švihu a prostě pokud přijde nějaký technický sjezd v lese s více koženy, tak mám chuť umřít. Prostě HT skáče jako koza a o pohodlí se nedá moc mluvit, ale pokud vyjedeme na silnici, či pořádnou cestu, tak je to zase paráda. Člověk si musí uvědomit, jestli ho bere jet jako prase v lese a pořádně si to užít nebo mu stačí nekrosit a jet jako menší prase:))

            Podle mě by byl pro Tebe parádní nějaký chrtí full, který pobere pohodlně nárazy, ale na cestách zůstane pevný.

            0 0
            • Jan P1  

              Tos to popsal presne. Jde o to, ze bydlim v kopcich, ktery jsou na kola jak delany…terenu je tu taky dost proste Decin. Ale na druhou stranu se nechci trapit na silnici nebo na stezce, kterou tu mame az snad do Drazdan a ono se u toho Labe pekne jede. Na nemecky strane je to sama hospudka.Ale zase se to da kdykoli zanhout do kopcu na Sneznik, Tisou a dal anebo prejet privozem na druhou stranu dat hrensko-meznou.

              0 0
              • Kubas.1  

                bral bych nějakej nízkozvdihovej full (nemusí byt chrtí, ale třeba to 120mm), dozadu zamykatelnej tlumič, na silnici zamkneš a máš HT…

                0 0
        • Jan P1  

          to je dobrej napad, ale kdyz on pise, ze je psycho :-)

          0 0
    • Babec  

      Desingove nenapadnejsi, myslim ze treba Meridu ONE-TWENTY by jsi nevyuzil, pac tam uz je zdvih docela velky naj ezdeni po asfaltce :) co tohle?

      http://cube-bikes.cz/detail.php…

      0 0
      • Jan P1  

        Dik za pripominku. Ty asfalky minimalne s zenskou ci cestou nahoru budou asi casty

        0 0
      • MlokCZ  

        Když Cuba s jeho rozpočtem, tak Stinga.

        0 0
    • PatrikL  

      http://www.fun-corner.de/index.php… – super :)

      http://haibike.de/index.shtml… dá sa nájsť aj za 3400e

      0 0
      • MlokCZ  

        Pěkná cena za toho Stinga. A 2009 model bude i Stingu skoro lepší volba než 2010.

        0 0
    • scret  

      tak, jelikoz do toho chces dat takhle „z fleku“ tolik penez, urcite bych nesel do Meridy, Kellyse atd. Ale spis do neceho min okoukanyho a lepsiho!

      Kellys jeste do nedavna fully nedelal, vyvoj zadny, proste to nekde nakoupili a nalepili znacku, takze jim proste neverim!

      Merida karbon. HT nejsou vubec spatny, bohuzel fully nic extra trida, konkretne o one-twenty se nepejou ody, spis teda ohledne pruzeni, neboli tvrdej full, kterej pocitove ma min zdvihu a pohodli na ten zdvih neni…

      Ja bych koukal spis po nejakym tom Lapierkovi, jejich system neni vubec spatny, funguje, jede… a kola jsou to relativne lehoucky a nee tak proflakly…

      0 0
      • Jan P1  

        Vis co je zajimavy, ze to samy si tak nejak myslim aniz bych to uplne presne vedel.

        0 0
        • scret  

          urcite bych se taky nestydel treba za Cube, jak pise MlokCZ a Babec…

          Mozna nejakej Scalpel od Cannondale, zas ale bych se nechtel zaradit do skupiny „prazaku“, ktery hodne vydelavaj,u kterych jsou snad tyhle kola (znacka) povinny:)

          kazdopadne takovy kolo si to chce poradne osahat, vyzkouset a idealne pujcit na test jizdu… uvidis sam co ti pak sedne a co ne… nekdy se kolo muze libit, jak vybavou, vahou, tak cenou a pak na nej sednes a vis ze to proste neni ono..

          0 0
        • t29  

          Pokud máš takovou intuici i na peníze, tak se nedivím, že můžeš za kolo dát 100 tisíc. (bez ironie)

          0 0
          • Lister  

            Dát za kolo 100 není takový problém, to si může dovolit i člověk s podprůměrným platem, jen musíš trochu pošetřit.

            Mluvím z vlastní zkušenosti, kdy moje investice do cyklistiky za posledních pár let přesáhly zamýšlený rozpočet na obě kola tazatele – a takových lidí tady bude sakra hodně :-).

            Peníze jsou z mého pohledu v tomhle případě ten nejmenší problém a pokud chce kolo na 2tis km ročně za 100 litrů klidně. Jen by mě zajímal aspoň jeden rozumný důvod proč podobné kolo?

            0 0
            • t29  

              To jo, když sečtu výdaje na svoje kola + foto, taky to za pár let utratím. Ale to je soustavný tok peněz, není to jedna veliká částka.

              Edit: A ten důvod… třeba si udělat radost. Mít ty peníze, udělám si ji taky.

              0 0
              • Lister  

                Jasně to je dobrý důvod, a přesně tak nakupuju já, ale opět – vím, proč mi to kolo tu radost udělá, co od něj chci a co od něj dostanu.

                0 0
      • MlokCZ  

        Ve 100mm zdvihu bych klidně po to Lapierru sáhnul, rám ok, ale za ty prachy ta osazení, ta jsou tragická. To bych za ty prachy nezkousnul.

        U 710 modelu Rkový tlumič, to si snad dělaj srandu nebo co. U 700 modelu jen Formule RX a XT kola, to je i na pěkný rám opravdu žálostně málo.

        To třeba ten LUX MR v tom předchozím vláknu je osazením o třídu jinde a přitom bych já třeba i raději rám toho LUXe MR. Váhově o kilo dolů.

        0 0
        • scret  

          urcite… ja moc na canoury nejsem, ale ten Lux se mi az neslusne libi!:)

          0 0
          • MlokCZ  

            Canyony jsou velmi dobré díky ceně (a současně fungují slušně). Do výběru AM fulla bych ale Canoyn třeba pro sebe určitě ani nezařadil, nepreferuju tenhle typ přepákování.

            LUX MR bych ale u 100mm zdvihu měl jako hlavního kadnidáta, při tomhle cenovém limitu.

            Sám jsem ho nevzal jen proto, že 100mm full není moje nejdůležitější kolo a už jsem nebyl ochotný tolik peněz přitlačit za samotný rám + geometrie by mi sedla nepatrně hůře než u Cubu.

            0 0
    • Jan P1  

      Takze dosla zena a podivala se a rekla tamto je hezky a jasne u ni vitezi lapierky :-) PS U me vlastne taky, ale to neznamena, ze se branim nejaky stavbe.

      0 0
      • roud  

        Já to zkusim z jinýho soudku co zajít do prodejny a půjčit si na testovačku nějaký kola abys zjistil co ti opravdu sedí a co ne řek bych že je to nejlepší řešení než vrazit 100tisíc do něčeho o čem zase tolik nevíš…

        0 0
      • radek80  

        najdi si tady na foru kontakt na Hnoje, napiš mu svoje požadavky a rozpočet a zbytek nech na něm. Konzervativče mladej modrej týme. Nebo si kup první kolo co uvidíš s nálepkou 79,999,– a buď fit.

        Já trochu nechápu co jsi zač. Jestli fakt chceš koupit kolo, nebo je to nějaká provokace. No nějak se mi to celý nezdá. Ovšem co znám ze Žofína pár konzerv. tak se vždycky chovali podivně.

        0 0
      • Lister  

        Takze dosla zena a podivala se a rekla tamto je hezky a jasne u ni vitezi lapierky

        Píšeš to, jako bys tě měl nějaký jiný postup při výběrovém řízení – Nebo máš snad nějaký jiný důvod proč zrovna tohle a né tamto než jen design kola??

        Moje rada: kup si co chceš, nejlépe to co se ti bude nejvíc líbit a bude ladit k dresu, barvě vlasů manželky a auta. Prostě na mě působíš dojmem člověka, který chce jen utopit prachy, protože když je to drahý, tak to musí být dobrý, ale nějaká slušnější koncepce nebo důvod k určitému výběru chybí. Nehledě na opodstatnění dané koupě v jejím reálném využití…

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • fredy.k6  

        Přijde mi zvláštní nevědět, jakej druh kola vlastně chci, ale přesně vědět za jakou cenu.

        0 0
        • Lister  

          Tak tohle je fakt zásah do černého – furt jsem si říkal, jak ten pocit jednoduše vyjádřit, ale tohle je ultrapřesné :-)

          0 0
          • Jan P1  

            Chlapci, chlapci nebudeme sem tahat politiku,ze ne. Na tu ja totiz..ehm.. kaslu. Konzervativni jsem myslel spis ohledne toho designu nebo teba u aut, nabytku a tak. Politika je jen berlicka pro netahla, aby mohli kecat a nemuseli makat, takze tak. Tn nadpis je nadsazka, aby to vubec nekoho zajimalo a vyjadril se. Moc mi to pomohlo.

            0 0
    • StuntJ  

      a co tohle kolečko ?

      http://www.xcr.cz/…alpel-3.html

      Stop Flame :o)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Jan P1  

        To by mi dala :-))

        0 0
    • op  

      Kdybych chtel dat do kola tolik penez (100k), asi bych rozdelil rozpocet na dve: 1. Ibis Mojo (muj dream full) za 70 a za 2. 29" s pevnou carbec vidli na pohodovy jezdeni za zbytek (35k by to spravilo). Jedno kolo nikdy nepokryje vsechny potreby.

      0 0
      • op  

        pro inspiraci Ibis

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Gorgov  

        podle me zas lepsi jedno slusny kolo, nez dve mrdky :)

        0 0
        • pepino  

          Považovat kola za 70 a 35 litrů za mrdky, to na tom budeš s výbavou asi dost dobře.

          0 0
    • kloubik  

      Pokud koukáš po fullu kolem 100 mm a budeš jezdit to co píšeš, zkus se někde dojít svézt na 29-tce. Gary Fisher Hi-Fi, Rumblefish, Niner Jet 9, Spešl Stump 29… A jinak když kupuju kolo za 100tis. bylo by dobrý, aby trochu sedělo i geometrií apod., protože jinak investice do dobrýho kola nemá víceméně smysl, takže by to chtělo se hlavně svézt a srovnat si pocity, co jak jede, ovladatelnost atd. než řešit na foru věci, který Ti stejně nic neřeknou.

      A jak tady doporučuje každej stavět, na to bych moc nedal. Už to napsal Mlok v předchozím vlákně. Jen rám a vidle pokud budeš kupovat zvlášt Tě vyjdou na tolik, že na ostatní už moc nezbude. V cenové hladině 70–100tis. se podle mě stavět stejně moc nevyplatí, zvlášt když kolům nerozumíš a stejně nevíš co chceš nebo co by Ti sedělo, protože s ničím nemáš zkušenosti.

      0 0
    • JMT  

      Jak jsem si precet oba tvoje thredy tak si myslim ze ke spokojenosti vedou dve cesty:

      1. Racetool www.racebike.cz a postavit asi

      iq na zakazku

      1. Specialized concept store, pro lidi ktery maj na to si to zaplatit je to

      super exkluzivni a stylova cesta ke kolu. Vedej, poradej a pomuzou. Jako bombonek-uspokojej i touhu po karbonu. www.specialized.cz

      Nevidim zadnej rozumnej duvod proc karbon v tvym pripade (obcasne projizdky obycejneho cloveka pro radost) Ale to uz je jina…

      0 0
    • mr.antik  

      Já budu hrát zlýho – uplně si nemyslim, že se hned napoprvé trefíš přesně do toho, co jezdíš, zvlášť pokud ještě přesně nevíš, co chceš, jaký zdvihy atd.. Třeba tě za rok začne bavit víc terén než jezdit s kámošema po silnici. Takže bych možná koupil něco levnějšího (ale pořád v top komponentech) v hliníku (třeba ten Lappiere) v ceně 50–60. On ten rozdíl v pár gramech navíc už tak velkej nebude. A časem uvidíš třeba přesnějc, co budeš chtít…

      Zbylé prachy stejně utratíš za helmu, hadry, boty a třeba zbude na pěknou bajkovou dovolenou…

      0 0
    • beeker  

      To jako chceš dvě nějaké kola za 100t?? :D

      Jinak mě se celkem líbí ta Merida 96, to už je celkem chrtí full…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.