Výběr bike MTB s Sram XX do 10 kg a 100000,- :-)

195 nepřečtených
  • Jan P1

    Ahoj vsem, porizuju si novy kolo a padl jsem na tohle:

    http://www.bikesport.cz/…d.-2010_1920

    Nejsem uplne vzdelanej, takze budu rad za kazdej nazor.

    0 0
    • roud  

      Za 100 litrů je to teda nic moc a těžký…

      0 0
      • roud  

        S tim těžký jsem to přepísk ale za ty prachy bych určitě nestavěl kolo na noname rámu ale na nějakym pořádnym značkovym…

        0 0
      • radek80  

        roude, zkus zakladateli pomoct, a navrhni mu sestavu HT za 100 tis. Sám jsem zvědav, co dáš dokupy a u koho to seženeš, když tvrdíš, že bikesport je drahej a těžkej. Se ukaž!

        0 0
        • roud  

          za 100 klacků neni problém postavit ani fulla pod deset kilo viz třeba můj scalpel jde jen o to co si vybere za rám rozpočet má suprovej…

          0 0
          • radek80  

            postav mi konkrétní kolo HT na kompletu XX s WorldCup vidlicí. Tvůj Scalpel je na XTR. Je to sice moc dobrý kolo, ale XX je prostě jinde. Už jsi to zkoušel?

            0 0
            • roud  

              si ze mě děláš srandu ? S rozpočtem 100litrů ? dyť blbá WC vidle se dá dneska sehnat okolo deseti litrů nejvíc se prodraží sada xx otázkou je jak a za kolik ji seženeš… jinak si myslim že je pro něj sada XX uplně k prdu viz debata dole…

              0 0
            • Hnoj  

              Já si teda dovolím tvrdit, že XX je proti X.0 docela šrot. IMHO X.0 řadí přesněji a rychleji.

              Postavit takový bike za 100K opravdu není problém… Napiš si do kterýhokoliv eshopu a majitel se přetrhne udělat ti nabídku, koneckonců 100K už je kšeft !

              Já chápu, že tě štve, že se tady polemizuje o tvým biku :-)

              0 0
    • Vilém  

      No nevim, ale dat 100t za HT a navic nejaky noname:(

      0 0
    • Lister  

      Tak konečně někdo, kdo má opravdu problém :-D

      Za sto litrů bych si rozhodně nevybíral něco na co jsem náhodou narazil, ale pořídil si bajk, který opravdu, ale opravdu chci – tedy vše přesně dle mého gusta – no a v tom ti chlape nikdo asi moc neporadí. Spíš napiš jakou značku bys chtěl, co bys tam (kromě sady) chtěl mít za komponenty atd.

      Jednu věc vím jistě – to z odkazu bych si teda nekoupil v žádném případě.

      0 0
      • Jan P1  

        No jo jsem odhalen :-) Ze zkusenosti vim, ze nejlip mi poradi lidi, ketry to nedelaj jako kseft a ktery to bavi. V tomhle jsem pokornej a klidne si necham i nadavat.

        Kolo chci poradny, protoze mi prijde jako nesmysl vyhodit za neco 30 tis a za pul roku resit, ze chci uz neco jinyho, protoze uz budu dovzdelanej. Limit bych si predstavoval spis tak 60–70, ale nebranim se dat vic, kdyz to bude mit smysl.

        0 0
        • Pedro404  

          A teď na nějakym kole vůbec jezdíš? Protože jestli ne, tak bych asi nejdřív zjistil co přesně od biku očekávam než bych za něj vyhodil 100 klacků.

          0 0
        • scret  

          proc si myslis ze kdyz das za kolo kilo, tak budes spokojeny a nebudes chti neco jinyho??

          0 0
          • MlokCZ  

            Přesně tak, částka nic neřeší. Třeba koupí HT a pak zjistí, že měl vzít fulla. Nebo rovnou vezme fulla a zjistí, že vlastně HT by bylo lepší.

            0 0
    • biker jura  

      no vzhledem k tomu, že se ptaš zde na foru na takovou věc ohledně takoveho kola, tak usuzuji že tomu tak uplně nejlíp nerozumíš a potom nechapu na co ti takove kolo bude…

      K tve otazce: myslím že je to slušny bike, ale moc se mi nelíbí designově a hlavně ten rám nebude až takova sláva. kola s XX s pořádnym rámem vetšinou stojí podstatně víc. no nekde to ošulit museli… myslím že by ti bike na X:0 stačil bohatě a s nějakym pořádným ramem to stejně bude i lepší. toť můj názor

      0 0
      • Jan P1  

        JJ diky

        0 0
      • Jan P1  

        Oprvdu diky. Uz jsem to zkouknul a s tim rame mas pravdu na 110%.

        0 0
        • biker jura  

          není zaco. snažil jsem lidsky poradit. podle by jsi měl vzit spis tu X:0 pač ta vydrží více než XX. je o par desitek gramů těžší což je fuk, ale odvděčí se ti přesností a spolehlivosti za všech podmínek a na dlouho. a za to co ušetříš mužeš tunit jine komponenty. s tvým rozpočtem se dostaneš po 9 kilo bez problému.

          0 0
    • hade234  

      není problém.

      co takhle originální design přesně podle tvých představ?

      0 0
      • Jan P1  

        To je presne duvod proc se ptam tady. Ty bys vedel o necem. Rad bych dal min, protoze kola budou dve, ale to druhy nemusi bejt tak dobry :-) Klidne ostre do me. Ja to snesu. Proste jsem se sam hodil do vody.

        0 0
        • hade234  

          za cca 75.000 by byl originální rám s vidlí REBA XX, výbavou X.9, karbonovými komponenty a crossmaxy

          0 0
          • Vilém  

            Ale jo, pokud jezdi s kolotocema, tak by to urcite nebyla spatna volba.

            0 0
            • hade234  

              design je jeho volba, to má jezdit na meridě? nic proti…

              0 0
              • scret  

                a s prodoli si urcite pomuze vid?:)))

                0 0
                • hade234  

                  samozřejmě

                  0 0
                  • scret  

                    vtipalek kazdym coulem:)

                    0 0
                    • hade234  

                      třeba kola s mým designem jsou pouze 2 na světě, kolik je merid?

                      0 0
                      • scret  

                        kdyz si koupis karbon.meridu, nechas ji hodit do airbrushe, tak mas daleko lepsi ram a taky ve svym designu:)

                        0 0
                    • hade234  

                      třeba kola s mým designem jsou pouze 2 na světě, kolik je merid?

                      0 0
                      • Hnoj  

                        Hmmm. to je skutečně cenný unikát ! Chceme víc rámů AXMAN v neotřelém a stylovém designu…

                        0 0
                      • roud  

                        to že máš vlastní barvičky neznamená že to kolo je lepší než konkurence…

                        0 0
                        • hade234  

                          pro mě ano, proto jsem si zvolil tuto značku…

                          0 0
                          • mr.antik  

                            no dobře, ale to ti udělá Spyder, Bikehazard a určitě spousta dalších, vzhledem k ceně v podstatě za pár kaček

                            0 0
                            • hade234  

                              tak, ale já mám krám od baráku 5 minut chůze, tož asi tak…

                              0 0
        • hade234  

          možná jsou na prodej ještě loňský speciály za 55.000

          ale to je spíše jen tak pro inspiraci

          za ty peníze jsou tam ale nový galusky tufo na remerxech

          0 0
      • roud  

        za prodoli bych 100 litrů taky nedal…

        0 0
        • mr.antik  

          Tojo, nechat si dělat kolo v reklamce :-))

          Osobně bych volil něco se sympatickou značkou a pěkným designem, v těchto cenách už se na každou kačku nekouká.

          0 0
    • Trainman  

      Určitě chce pán HT? Nevím, za tyhle prachy bych bral hardtaila jenom k závodení…

      0 0
    • Hnoj  

      Koupit tohle je IMHO kravina, když to nakoupíš po dílech, dostaneš se na lepší cenu. Smontovat si to můžeš sám.

      0 0
    • radek80  

      hele, já na tom kole jezdim, Tak někdy napiš, stav se a můžeš si ho vyzkoušet. Je to samozřejmě paráda. A navíc informace pro ty znalce karbonových rámů. Tenhle rám se dělá ve stejný fabrice a na stejných strojích jako Spešl, nebo třeba Kellys, Orbea, apod. Dokonce je ze stejných vláken a pryskyřice. Jak to vím je fuk, ale věřte tomu, je to tvrdá realita trhu. Rozhodně tahle čínská fabrika umí s karbonem dělat nejlíp na světě.

      0 0
      • Hnoj  

        Většina carbon rámů pochází ze stejný fabriky, to není žádná novinka…

        0 0
      • Vilém  

        To ze je ze stejny fabriky neznamena nic. Od pohledu vypada na cinsky noname ram, ktery muzes koupit z ebaye tak za 7000,–. Spatny byt nemusi, ale kdyz bych chtel dat za HT 100 litru, tak radsi neco co proslo vyvojem u producenta se zkusenostma.

        0 0
      • Turbo  

        Karbonový rámy Orbea jsou made in Spain, žádnej thaiwan jako Specialized a jim podobný…

        0 0
        • Lister  

          A má to nějaký význam kromě toho, že v Asii jich vyrobí milionkrát tolik a tím pádem to i mnohem líp umí??

          0 0
        • DaSnail  

          to nevadí, ja by som tých španielov nepodceňoval. je dosť možné že sa dokážu kvalitou priblížiť alebo vyrovnať špičkovým produktom z tajvanu.

          0 0
          • Turbo  

            Mají vlastní vývoj, výrobu a zkušebnu. Komplet celý proces v jednom středisku. TQM – total quality management (pokud vám něco tento pojem říká). Orbea stanovuje parametry pro bezpečnost výrobků v cyklistice pro EU z nichž vychází normy… Jako jeden z mála výrobců poskytuje doživotní záruku na své carbonové rámy…

            0 0
            • Turbo  

              Pár foto:

              0 0
              • DaSnail  

                ten rám síce vyzerá jak keby ho cez siestu zabudli položený na zemi a potom ho prešiel vysokozdvižný vozík, ale vzhľad nejazdí.

                kľudne to môže byť tuhý a ľahký rám, na ktorom sa dá postaviť pekný závoďák.

                0 0
                • Lister  

                  Ale upřímně – koupil by sis ho – tu spodní trubku bych nepřekousl, i kdyby to byl nejlepší rám na světě.

                  0 0
                  • DaSnail  

                    určite ne…8o)

                    0 0
                  • DaSnail  

                    určite ne…8o)

                    0 0
                  • lidumil  

                    Fakt to vypadaá jako nějaká ďábelská kreatura

                    0 0
                  • Chiron  

                    Teda vypadá to divně, hlavně když je to takhle jenom rám. Ale popravdě něco se mi na tom líbí a rozhodně bych neměl problém si něco takového koupit. Třeba oproti Alu rámu od Orbey vypadá podstatně líp… Ale ta cena 40 případně 50k za rám je trochu brutal…

                    0 0
                    • Lister  

                      Tak mně 40 za rám s vývojem a ne z katalogu přijde jako docela přijatelná cena, v tom bych zase problém neviděl – nelíbí se mi na něm to zalomení spodní trubky, jinak je ten rám povedený – třeba hlava a oblast spojení sedlovky a horní trubky se mi líbí velice.

                      0 0
                      • Turbo  

                        Super je taky patentovaný Direct cable routing, vyvinuli to ve spojení s Gore – výrobce lanek a bovdenů. Ta hladkost řazení je fakt paráda a navíc jako bonus nulový zašpinění lanek. Prostě závodní rám. A těkovejch vychytávek je více. Ten rám je fakt vymakanej do posledního detailu.

                        0 0
                        • Turbo  

                          DCR – lanko je celé zakryté a vedené ve speciálním bovdenu, zde přechod z klasiky na tento menší bovden který je ovšem i v tom větším. Lanko vede co nejrovněji – fakt to řadí dost lehce oproti klasice.

                          0 0
                          • Lister  

                            Zas to nepřeháněj – to krytí v místě kde není klasický bovden není nic až tak zvláštního a ojedinělého.

                            0 0
                            • Turbo  

                              Není – však se taky nabízí přímo sety pro normální rámy, ale tehle je o kus dál – viz celá cesta lanka.

                              0 0
                          • Flegmatik  

                            Lanko vede co nejrovněji… Ti nevím, ale ten bovden je tedy slušně ohnutý, takový mega záhyb není u klasiky nutný. Natož u dolního vedení, s křížením. Tam uděláš z bovdenu u řidítek pozvolný oblouk.

                            0 0
                          • kubad  

                            Bovder Gore RideOn – můžeš dát na každý rám, hodně stará technologii, ale Orbea s tím nemá nic společného, prostě to jen použila, na stjném principu funguje Nokon i I-Link

                            0 0
                      • Chiron  

                        Tak jasně, ty peníze odpovídají kvalitě toho rámu. A taky bych s tím neměl problém, kdybych na to měl. Akorát sem to asi moc vztáhnul na sebe a průměrné lidi kteří na to nemají nebo by to investovali jinam. Jinak řešení té hlavovky mi příjde perfektní, u té sedlovky je to zvláštní a to zalomení vypadá zajímavě. Klidně bych si ho pořídil.

                        0 0
                        • Lister  

                          S těmi financemi je to dost relativní – taky jsem měl období, kdy jsem si říkal že kolo za 30tis je zbytečnost a že bych si nikdy nekoupil HT rám za 10tis – no a loni jsem si koupil rámovou sadu na silničku za 2× tolik – je to teda jen levný karbon sekaný jak cvičky, ale mám z něj radost.

                          0 0
                          • Turbo  

                            Levný karbon sekaný jak cvičky může taky znamenat – vyvinuto, odzkoušeno, časem prověřeno (počty reklamací), takže naprosto OK!

                            0 0
            • DaSnail  

              no veď som som písal, že napriek tomu že to je zo španielska, tie rámy nemusia byť zlé. posudzovať kvalitu výrobku podľa miesta kde bol vyrobený, je trochu mimo.

              0 0
        • Vilém  

          Cituji z tohoto zdroje „Orbea – Orbea is one of the two large Spanish bicycle manufacturers. It is sort of like Spain's version of Trek or Schwinn. Bikes are produced in Spain and Asia. High-end carbon frames are made in Asia and „finished“ (i.e., painted) in Spain.“.

          0 0
          • DaSnail  

            tak predsa tajvan? no, tie vlákna na hlavovej trubke vyzerajú nejaké pokrčené. španielom by sa to ešte odpustiť dalo, ale na tajvane by sa to stávať nemalo…

            0 0
            • Turbo  

              But unlike many bike makers who are content to tweak stock factory frames, Orbea does all of its carbon fiber frame design, engineering and prototyping in-house. It builds its own molds for new frames and assembles several dozen prototypes before handing off manufacturing instructions to China.

              „We need to keep and develop our own knowledge of composites and carbon fiber, and then to find someone who can work with us to build what we want them to build,“ Joseba Arizaga (Orbea's marketing manager) said. „We make the molds, the first frames, everything here in Orbea. Then, when we are ready to do mass production, we send the instructions to Asia.“

              0 0
              • DaSnail  

                aha, takže ne tajvan, ale čína. tak potom ok.

                0 0
              • StrejdaS  

                A jak si myslis, ze to dela Giant, Specialized, Scott a dalsi proflakly znacky? Uplne stejne, chlubej se vyvojem doma, ale vyrabi na dalnym vychode, aby se udrzely konkurence schopny. Samozrejme kazda znacka ti bude cpat, proc je jejich reseni ramu to nejlepsi (viz. treba to tvoje vedeni lanek) a proc mas koupit prave ten jejich ram/kolo. To je marketing: pocity hladsiho razeni, vetsi tuhosti,… jsou normalni placebo efekt na zaklade nakrmeni zakaznika dostatecnym mnozstvim chytrejch kecu… Ve vysledku je jedno, jestli jezdis Scalea, Stumpjumpera nebo prave Almu, rozhodujou nohy… :D

                0 0
                • Evilcleaner  

                  hehe, s tím giantem rána trochu vedle, nemyslíš?:-)))

                  0 0
                  • scret  

                    proc myslis?

                    0 0
                    • StrejdaS  

                      Protoze Giant je Taiwanska znacka (mimochodem nejsou to spatny kola a to doklada, ze i kdyz si Evropani/USAci rezou pod sebou vetev, presouvanim veskery vyroby do Asie, tak na kvalitu to vliv nema), ale myslel jsem Treka. :)

                      0 0
                      • Evilcleaner  

                        no hlavně giant vlastní největší fabriku na rámy na světě. a dělá rámy pro věhlasné značky a velká část rámů pochází z dílen giantu. třeba některé spešly (tady je zajímavé že část spešlu vlastní merida a stejěně si nechávají dělat rámy u giantu) nebo trek atd. hlavně jsem chtěl říct, že se obávám ale pokud někdo stojí na špici technologií tak to bude giant, protože jedině oni mají tolik možnosí masové výroby (která ten vývoj zaplatí). nechci však žádným způsobem snižovat technologické zdatnosti ostatních top výrobců rámů:-)

                        0 0
                        • roud  

                          z5 k tý meridě je to dáno tím že dodatečně koupila podíl u spešlu ( dnes už většinovej )

                          0 0
                      • mr.antik  

                        Giant dělá rámy pro Trek :-)

                        0 0
              • Lister  

                Napadají mě dvě možnosti:

                buď neumíš anglicky

                nebo si myslíš, že China leží kousek od Mardiru.

                … jinak si tenhle příspěvek „na obranu výroby ve Španělsku“ fakt nedokážu vysvětlit??

                0 0
        • radek80  

          kola jsou made in Spain, ve španělsku je nabarví a sestaví. Ale rám dělají v číně. Ovšem prototypy a vývoj jede ve španělsku, to je pravda. Sere mě to stejně jako tebe, ale nic s tím neuděláme.

          0 0
    • MlokCZ  

      Při možnosti investovat tolik si především rozmysli, jestli by nebylo lepší vzít nějakého chrtího fulla. Za tyhle prachy se dostaneš pod 10kg i s tím chrtím fullem.

      0 0
    • scret  

      jelikoz podle toho co pises bych rekl, ze tomu moc nerozumis – to neni zadna ostuda, prtze chces do toho dat kilko, zrejme rozumis jinym vecem, ktery ti vydelaj… a proto byt tebou si nejdriv ujasnim, co chci full nebo HT, proc zrovna nutne sadu XX atd. atd.

      osobne za ty penize se da postavit velice slusnej full! nebo hodne libovy HT… jsme zase u toho – jelikoz prakticky nevis co je dobry, co ne, co by ti vyhovovalo, tak bych nejspis volil full, HT je hezka vec, ale pohodli fullu je podle me k nezaplaceni, pokud nejsi zavodnik…

      0 0
      • roud  

        Začal bych u toho že by nám měl říct co s tim vlastně hodlá jezdit a jakym stylem aby se dalo určit zda bude lepší HT či FULL (případně jakej full) a od toho začít odvíjet další ladění…

        0 0
        • scret  

          jelikoz tomu moc nerozumi, troufam si rict ze by mu stacila i obyc. X.9ka…

          0 0
          • roud  

            souhlas XX akorát stavbu hrozně prodraží…

            0 0
          • Prtko.cz  

            Nebo si tu dělá blázny, za 100 litru si necham složit super kolo a neřešim to tady.

            0 0
        • radek80  

          počkáme na zadání od zakladatele a pak mu sestavíme konkrétní kolo. Jedno udělá roud, hnoj, scret. A taky já. Fakt by mě zajímalo, co mu namixujete za 100ku. Jinak ještě od toho dvojpřevodníku bych ho neodrazoval. Je to fakt skvělý, a příští rok na tom pojede i Shimano a Sram X-7.

          0 0
          • roud  

            Pro nás hobíky je dvouplacka fajn ale zeptej se co na to závodníci :O( a to kolo ti rád sestavim nepochopim jak může někdo vrazit 100litrů do nákýho noname kola :O(

            0 0
            • radek80  

              ale to neni noname kolo, jen na tom není napis. Já chci funkci, tuhý spolehlivý rám, a nechci platit 30 tis navíc za nápis známýho „výrobce-kompletaře“ Kromě toho karbon do 18tisíc, kdo u nás to prodává se zárukou.? Bikesport ano, znáš další?

              0 0
              • roud  

                karbonů do 20 se prodává spousta spíš mi ukaž shop kterej je prodává bez záruky xD xD xD

                0 0
                • radek80  

                  pošli mi konkrétní odkaz na nějaký eshop. Jinak ta záruka to bylo na nějaký tenn příspěvek, že karbon z Ebaye za 7tis. Uplatni na to záruku..

                  0 0
                • radek80  

                  nebo víš co, tohle nemá smysl, to by bylo nekonečný. Jakej rám by sis vybral ty. HTčko. Bez ohledu na finance. Co bys koupil a kde. ??

                  0 0
                  • Lister  

                    Titanový Marin – to je aspoň hezký kolo :-)

                    0 0
                  • roud  

                    Dobře tak budu se držet při zemi a začal bych třeba tímhle : http://www.bikedream.cz/index.php…

                    0 0
                    • Lister  

                      Proč se ostýchat, do limitu se vleze i rám za 2× tolik.

                      0 0
                      • roud  

                        šetřím abych moh nahodit tu sadu XX bez mí bych volil určo jinak (jinak rámů do 20je prostě kotel jen si vybrat) ale ta sada krom toho že to neni zas takovej zázrak tak stojí pořád kotel…

                        0 0
                        • Lister  

                          Teď jde jen o to přesvědčit ho, že kupovat si 2×10 bude pro něj nevýhodné.

                          0 0
                          • roud  

                            nemám ozkoušeno 2×10(co se výdrže týče) ale co se výdajů za údržbu týče rozhodně to levnější nebude :O(

                            0 0
                            • Lister  

                              Jsem myslel spíše nevýhodné s ohledem na běžné používání – závodit asi nebude a pro normálního hobíka s podprůměrnou fyzičkou mi přijde klasika 3×9 vhodnější. Navíc bych při stavbě podobného kola rozhodně využil barevné možnosti u XO

                              0 0
                              • roud  

                                já jsem to myslel z pohledu údržby ale určo bych radši šel taky do X0 než XX

                                0 0
                              • MlokCZ  

                                Já se třeba na tu desítku docela těším. Samozřejmě ale ne na variantu 2×10, ale na variantu 3×10 :-)

                                0 0
                                • Lister  

                                  Tak 3×10 by rozhodně mohlo být hodně zajímavé – to krásné odstupňování převodů při desítce 11–32, to by se opravdu mohlo hodit.

                                  0 0
                                  • MlokCZ  

                                    Tak to já tedy spíš uvažuju, že buď lépe odstupňovanou 11–34 (jestli tahle varianta vůbec bude) a nebo klidně i 11–36 (pořád ostuňování bude nepatrně lepší než u 11–34 9tky).

                                    Za ty dva zoubky k dobru bych se vůbec nezlobil :-)

                                    0 0
                                    • roud  

                                      A toho že 10kovej řetěz vydrží ještě míň než dnešní devítkový který už teď vydržej prd se nebojíš ? ? ?

                                      0 0
                                      • Lister  

                                        Hlavně nevytahovat výdrže řetězů…

                                        10 od Kampy vydrží 5× tolik co 9 od Shimana, takže to jde.

                                        0 0
                                        • roud  

                                          mno vzhledem k tomu že vozim C9 na biku tak chápu ale ne každej vozí na biku campu a normální řetězy moc km nevydržej :(

                                          0 0
                                      • MlokCZ  

                                        Ani ne. Na 8-čce jsem dával tak 4,5–5tis. km, na 9tce tak 3,5–4tis. km a kdyby na 10tce bylo 2,5–3tis. km, tak to bude pořád celkem ok.

                                        A to je pořád jen pro Shimano řetězy a třeba půjde použít C10.

                                        Ale chápu, že ti, co ničí řetězy mnohem rychleji, že se bát budou.

                                        U mě bude jiná otázka a to zda nakonec budu ochotný do toho investovat jen kvůli tomu jednomu pastorku. Pokud mi nic neodejde u 9tky, tak spíš asi ne.

                                        0 0
                                    • Lister  

                                      Jo, tak 34 nebo 36 bych si dal na 29ku.

                                      0 0
                                      • MlokCZ  

                                        Tak na 29tce bych já byl v pr…, tedy v klidu bych kopec tlačil :-)

                                        0 0
                              • scret  

                                taky mi prijde pro hobika lepsi 3×9… u desitky se bojim vydrze retezu… uz prestup z 8 na 9 nektery lidi nevydejchali kvuli nizsi zivotnosti… desitka je podle me kvuli tomu aby matros akorat vic horel a vic se kupoval novej…

                                0 0
                              • Jan P1  

                                Fyzicka lehce nadprumerna, i kdyz ne z kola, ale spise z kol :-) Jo a jinak viz vyse blazny si nedelam. Do kola ty prachy vrazit muzu a budu rad kdyz usetrim a nebudu vyhazovat za blbosti. Proto jsem taky zalozil to forum a jsem rad, ze se to chytlo.

                                0 0
          • scret  

            ja jsem zatim k sade XX skeptickej… podle me je to uz cenove mimo… bohate bych stavel neco na X.O 3×9, dost by se usetrilo, zakladatel rozdil na 99% nepozna a clovek by se mohl vic rozsopnout u ramu apod.

            Jinak jak jsem uz psal, tyv koleso se mi libi, ram nemuzu hodnotit, nejel jsem ho… u karbonu clovek nikdy nevi jak se bude chovat – tuhost, pohlcovani vibraci atd.

            0 0
            • radek80  

              jasný, já původně chtěl něco pěknýho od bicyclecafe, titan, ale ten stojí 70 jen rám. A popravdě, i Litespeed asi začne dělat s taiwanem, pajč se to rentuje.

              No a taky se mi líbí FRM, včetně karbonovýho rámu, kterej je dělanej handmade Italia. A byl jsem i tam se podívat, ale zase ta cena. No a tenhle současnej můj rám je v podstatě NoSaint Maxari, nejmenší velikost kvůli tuhosti. A mile mě překvapil.

              Co se týká XX, tak je dražší. XTR/XX – 23tis/35tis. Ale po 3tis. km opotřebení minimální. Jen řetěz jsem měnil. Řazení je fantastický, a hlavně ty převody stačí bohatě. Jsem zvědav, co bude příští rok, až s tím vyleze i Shimano a nižší řady Sramu. To bude zas revoluce..a kšeft.

              0 0
              • camlost  

                nevyrabi Litespeed v Asii uz od cca 2006? mam dojem, ze jsem to zahledl v nejake diskusi.

                0 0
              • scret  

                pro me treba neni vubec dulezity jestli ma ram nalepku Made in USA, Europe atd. Stejne je to v dnesni dobe burt, zalezi jen jak kvalitni je ten ram, ne kde ho vyrobej… a recem tipu ze kdyz je to USA, tak je to lepsi, tem se akorat smeju, trochu mi to pripomina doby, kdy to co bylo ze SSSR bylo proste nej:))

                0 0
      • MlokCZ  

        Za tyhle prachy postaví i parádní chrtí full na závody pod 10kg, takže klidně může i závodit a stejně vzít fulla.

        0 0
      • Jan P1  

        Si to vysthl presne, ale uz to dohanim. HT uz nechci, takze to bude nejaky full. Navic bydlim v Ceskosaskym Svycarsku a na Sneznik mi vede kousek od baraku silnice, takze o tereny neni nouze a to myslim, ze full je urcite lepsi.

        0 0
        • scret  

          potom bych volil nejspis full 100/100 – to abyses dostal do tech 10ti kg, i tak to bude docela fuska…

          ja v dnesni dobe, pokud bych mel jediny kolo, bych volil full 120/120, postavenej na lehko, tzn. tak do 11kg… prtze se na tom da jeste jakstaks chrtit a pritom je to uz s pohodlim kousek od AM fullu (140mm)…

          jak tu uz nekdo daval odkaz, tusim MloCZ, slusnej a zaroven lehkej XC full je Canyon Lux…

          0 0
          • drusus  

            Pod toto sa podpisem, pretoze 120/120 v karbone jazdim. Vsestranny bike, lahky, manevrovatelny, svizne tempo neni problem.. A ked si clovek zmysli, ze zlezie z lesneho chodnika a svihne si to krizom cez les alebo dolu kopcom, bike nebude protestovat..

            Za 100 litrov sa da postavit 120ka s vahou okolo 10,5–11,0 kg (pokial to clovek s tym AM mysli aspon trochu vazne).

            0 0
    • t29  

      zatím jsou tu požadavky:

      • limit 60–70 tisíc Kč s prostorem pro případné zvýšení
      • hmotnost pod 10 kg
      • pořádné kolo (nutno upřesnit)

      co nezaznělo:

      • jestli HT nebo full – sám bych při rekreačním ježdění a limitu70 tisíc bral full
      • s tím souvisí dotaz na styl jízdy a předpokládané využití(terén/sil­nice/z kopce/do kop­ce)

      Taky je otázka, jestli je lepší hledat „výhodné akce“ podle ceny a hmotnosti kola, nebo si nechat kolo poskládat a třeba na rámu s custom geometrií.

      V případě fulla je zajímavá inspirace v tomhle vlákně:

      http://www.bike-forum.cz/…-paprdu.html

      0 0
      • MlokCZ  

        To vlákno mu moc pro inspiraci nebylo, tam se řeší AM full kolem 140mm zdvihu.

        Pokud chtěl HT, tak v případě fulla to bude nejspíše něco chrtí na 100mm.

        0 0
        • t29  

          Škoda že neřekl, jak chce kolo využívat, třeba by těch 120–140 mm zdvihu nebylo od věci.

          pěkný full se 100 mm zdvihu by byl Anthem X1, akorát se asi nevleze do 10 kilo.. kámošův X2 měl 12kg bez pedálů

          0 0
          • MlokCZ  

            S Anthemem pod 10kg se určitě nedostane. Anthem X0 2009, v 18tce 10,7kg:

            http://data.mlok.net/…lys-0209.pdf

            2043g váha rámu bez tlumiče už je příliš na fulla stavěného pod 10kg.

            Ono koukám, že i ten LUX MR 9.0SL to má s reálnou vahou o prsa pod těch 10kg:

            http://www.canyon.com/…bericht.html?…

            Tenhle test ale nemám celý a z toho výtahu z toho testu na stránkách Canyonu tam není poznat, co bylo v testu za velikost (nejspíš 18,5 nebo 20).

            0 0
            • fousek  

              AnthemX by se pod 10 kg asi dal dostat, ale asi jen na foceni. Ja ho mam momentalne na 11kg (20") a jeste je tam prostor pro snizovani vahy. Asi by se vesel i do tech 100t. ale ten Lux by byl urcite lepsi volba

              0 0
              • MlokCZ  

                Jsem si ani nevšim, že jsi šel úplně stejnou cestou co já. Máš to ale lehčí, já jsem na rovných 12kg s AMS Pro. Máš tam lehčí vidlici (já dával u-turnovou Rebu team), rám máš taky o trošku lehčí a pak máš lehčí kola (já nechával STčka, když jsem je měl doma).

                A taky začínám uvažovat, že časem pořídím druhý pár kol něco přesně ve stylu co tam máš ty a na to třeba Marathony Supreme bez duší.

                O LUXu jsem chvíli uvažoval, ale pak jsem to zavrhnul, že 2× tolik peněz za rámovou sadu než jsem dal za AMS Pro nedám.

                0 0
    • jojina20  

      Jenom rychle..

      rám

      řazení + přehazka Sram X0,kliky Noiry,C9 řetěz,SRAM 990 kazeta,Avid Ultimate brzdy, Vidle Reba World CUP..40000,–

      Kola DT240,Notubes ráfky. 15500,–

      máš to za 88OOO,–

      sedlo,sedlovku,ři­dítka a představec s pláštěma za 12tisíc seženeš..

      Podle mě si můžeš hodně vybírat a postavit dobrou pilu..

      Za komponenty mě nekamenujte, je to narychlo vybraný..

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Turbo  

      Chce za sto na XX tak tady má:

      http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?…

      0 0
      • roud  

        A po prvnim pádu ho vyhodí další rám nahovno :O( to jak maxari praskaj po pádu je proslulý :O(

        0 0
        • Turbo  

          Tak to raději Meridu :-)

          0 0
          • roud  

            Ač to bude znít neuvěřitelně radši bych si koupil tu meridu než maxariho :O(

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
        • JakeF  

          U kolokrámu by se nejspíš nechalo domluvit na novym rámu MaxAri, maj ho za stejnou cenu a měl by bejt bytelnější…

          0 0
          • Hnoj  

            Řekl bych, že jediná změna je barva…

            0 0
          • roud  

            Měl by ? ? ? Ne popravdě kde jsi slyšel že by měl bejt bytelnější a že jen nezměnily barvu jak píše hnoj ?

            0 0
            • JakeF  

              Tak to si to asi s něčim pletu…

              0 0
              • roud  

                třeba nepleteš já to nevím proto se ptám :O)

                0 0
                • duk  

                  Novýho maxariho mám doma a trochu jinej než loňskej je, má jiný patky a je asi o 100g těžší, tak by třeba o trošku odolnější bejt moh. Až ho rozštípu, dám vědět ;-)

                  0 0
    • dada  

      no tak newim

      rám třebas ten willier co tu byl 20k (btw mě se líbí i ta orbea teda)

      kola 240ky z bikediscountu ani ne 10k

      komplet pohon X0 v jakekoli barevne varinte z chainu asi 9k (přehozka nyni za 119liber)

      kliky klidně nejaká libovůstka třeba červený deusy k červenýmu sramu – 200 liber na chainu

      vidle dle libosti a vkusu (SID, FOX nebo třeba MILOň) ale víc než 12k netřeba…

      no a kokpit dejme tomu za 6 tisíc…

      dává mi to dohromady 63kkč

      jo eště sedlo a pedály – no fizik aliante carbon a šlehače 4kkč tak teda 67kkč neee?

      i tak je to ale nesmysl dávat za pevňáka IMHO :)

      0 0
    • kubad  

      vyber si značku na které to chceš postavit, tím bych začal, za 100 se dá složit HT v podstatě na čemkoli.

      Jinak XX podle mě vyhozené peníze, X0 co sem skoušel funnguje líp a osobně nemám jediný důvod proč přejít z 2×9 X0

      na 2×10 XX a ještě se mě XX ani moc nelíbí :-(

      0 0
    • Pebe  

      nebo SUPa

      prý to má 8.8kg :-)

      0 0
    • tom_777  

      Tohle by se Ti nelíbilo??? Mohlo by bejt levnějc :)

      0 0
    • Jan P1  

      DIKY VSEM ZA PRIPOMINKY I NABIDKY. URCITE TO MELO SMYSL. UZ TAKY PROOTZE JSEM MEL DNESKA DIKY VELIKONOCNI CHRIPCE CAS HLEDAT, CIST A STUDOVAT, TAKZE VYBER UZ SE UBIRA JINYM SMEREM. ROZHODNE NE K HT, ALE K FULLU A PREMYSLIM O 29". JEN PORAD NEVIM JESTLI MA U FULLU SMYSL KARBON, ALE CHCI TO CO MOZNA NEJLEHCI.NECHI ALE NIC USPECHAT A TAKY MYSLIM, ZE DOCELA USETRIM A TO I DIKY VAM.

      0 0
      • Jan P1  

        Tim karbonem u fullu jsem myslel jen to, ze odpruzeni je asi dulezitejsi u hliniku, protoze teoreticky by vlakno melo chytat lip otresy, ale zase full je tezsi, takze karbon by ho odlehcil. Kazdopadne urcite vezmu spis sram X.0 kvuli uspore i udrzbe.

        0 0
        • scret  

          karbon je dneska in, ale taky hlavne hlinik ma uz svy limity, karbon muze jit zas o kousek dal pri minimalne stejny pevnosti…

          0 0
      • scret  

        ja bych se u XC-AM fullu bal karbonu asi stejne jako u HT, tzn. vubec!:)

        29ka pokud na to mas vysku nebude spatna, ale do 10ti kg se pravdepodobne nedostanes ani s o 20% vetsim rozpoctem…

        0 0
        • t29  

          GF Superfly se deseti kilům docela blíží. Osazení a cena by taky mohly vyhovovat. Tohle by byla moje volba v případě 29" HT.

          0 0
    • qasko  

      Podľa mňa najhoršie na kúpe ktorého koľvek komplet biku na svete je to že je viac či menej plný komponemtov ktoré vobec nechceš :)

      0 0
      • mr.antik  

        Nejhorší je, když koupíš horší model, postupem času všechno vylepšíš a dostatneš se na o stupeň lepší model a provaříš na tom dvojnásobek :-))

        0 0
    • Jan P1  

      Takze shrnuto a podtrzeno uz tak nejak vim, co chci:

      1. Jezdit budu hlavne na mensich silnicich a polnich cestach. Domovska krajina

      Cesky Svycarsko, takze MTB je jasny. Nicmene sjezdovat nechci a nechci se ani moc nadrit na silnici, protoze sem tam vyrazim i na cyklotoulky s kamosema.

      1. ram: karbon a full
      2. osazeni: sram X.0 – nechal jsem se poucit, ze XX je zbytecne draha a blba

      na udrzbu

      1. designove jsem spis konzervativni
      2. Cena: strop je 100 tis, ale max spokojenost by byla za kolem 80 tis
      3. kola potrebuju dve, nebot draha polovicka nechce sedet doma.
      4. ja mam 178 cm/85 kg a zenska 175/55, takze zadny tezky vahy

      nejsme :-)

      Zatim mi vychzji tyhle kola:

      1. Lapierre X-CONTROL 710 carbon/Alloy
      2. http://www.merida-bike.cz/…arbon-1000-D
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.