Zdravím rozhoduji se o koupi jednoho z těchto dvou kol http://www.merida-bike.cz/…s-500-d-2012 nebo http://www.trekbikes.com/…series/6000/ prosím odpovězte mi které je lepší předem děkuji za odpověď.
Zdravím rozhoduji se o koupi jednoho z těchto dvou kol http://www.merida-bike.cz/…s-500-d-2012 nebo http://www.trekbikes.com/…series/6000/ prosím odpovězte mi které je lepší předem děkuji za odpověď.
Viděl bych to cca na remízu (snad jen nepatrně lepší kliky u Treka). Dále je Trek „kultovnější“ značka a i vzhledově bych bral jej.
Každopádně za ty prachy je to bída obojí. Zejména brzdy a vidlice.
To ty prachy vyhod raději do kanálu. Za takové nehorázné prachy dostat tohle, to je jak kdyby sis kupoval rohlík za 15 Kč. Kdybys měl zájem, myslím že by ti tu lidi hodili mnohem lepší kola za stejnou cenu.
Tak trochu mi připomínáš určitou skupinu uživatelů automobilů, kteří porovnávají auta zejména výbavou v poměru k ceně. ;)
A na hovno rámem…
Ty jseš docela ulítlej na ty rámy s nějakám zvučným nápisem co? :)
Já bych řekl, že v týhle cenový relaci je to celkem prašť jak uhoď.
Asi tak:)
To právě není… 6×xx Trek už je druhá nejvyšší hliníková řada a je to fakt hodně slušnej rám. Srovnávat to s 3×xx nebo 4×xx řadou, tak neříkám nic. Za 19 litrů je to IMHO dost slušná koupě.
Muzu vedet co myslis tema xxxx? Jaky 3×xx, 4×xx, 6×xx?
Řady kol od Treku, který maj společný rám a liší se osazením.
Diky za osvetleni. Nedelal bych z toho takovou vedu, volil bych podle toho co nejlip sedne.
Hmotností se mohou lišit dost.
Tak to každopádně.
To je fakt, ale ne zrovna ve prospěch Treku :D.
Hmotnost rámu bude u Treku lepší, vsadím tatranku. Jenže rám téhle cenové relace asi nebudeš chtít výrazně lépe osazovat, takže co uspoříš na rámu naženeš na těžších komponentech.
Takže záleží hlavně na geometrii, jestli vyhovuje tomu, k čemu má kolo sloužit. A taky na vidlici, jestli není vyloženě špatná.
Tady bude mít asi Trek navrch před UNI rámem s logem čehokoliv. Na kole za dvacku rovněž asi nebudeš honit vteřiny na závodech, takže RELATIVNĚ drahé komponenty v poměru k naprosto bezcennému rámu low-cost značek jsou také mimo mísu. Chce to zkrátka kompromis ;)
Prostě dilema a oříšek k rozlousknutí ;)
Já bych se nevsázel… Moje 8500ka za 12k vážila zhruba stejně jako Amulet za 3 :). Ale jak píšeš, geometrie a jízdní vlastnosti nesrovnatelně lepší u Treku, podle nich bych taky tipoval, že je daleko lehčí, než ve skutečnosti je…
ten BeOne vypada dobre ale za ty penize
no tak já bych toho Treka měl za 19 tis. a co je na těch brzdách tak špatnýho ta vidle by se časem vyměnila to je jasný .. :D
Tak za 13tis by ten trek nebyl špatný ale za 19 to je vážně úlet.
Za 13 se prodávají nehorázné sračky na kterých se nedá ani vymyslet rozumný posed.
Za 13 jsi to HODNĚ přehnal.
Hodil bych ti odkaz na lepší za 13tis ale nemůžu jsem pod majekeeovým embargem promiň O:-))
Přísahám že jestli mi ho za 13 někde někdo prodá, tak mám kupce. Vážně. Jestli je opravdu na prodej. Obávám se, že z toho ale jako vždycky sejde. Potom ty kola ale nemůžete motat do nabídky, když je nelze nabídnout :D
Neříkám že tenhle trek za 13 ale dají se sehnat prostě lépe vybavené mrdky na scalarových „oblíbených“ rámech :DD
Jojo… Líp vybavený, ale že rám, nejzásadnější komponent kola, bude horší, to je už jedno :D. Hlavně že má auto klimatizaci a ovládání rádia na volantu, že hůř pojede, to je šumák :D.
Tak ono geometrie je věc pro každého jiná a někomu může vyhovovat ***** rám a někomu zase ten trek to nemůžeš srovnávat. Jinak na hmotnost bych tady moc ohled nebral, pokud ten trek bude o 300g těžší ale bude na deore a XCR tak to raději vezmu kolo s těžším rámem a na XT a raidonu třeba za podobnou cenu.
Třeba z toho za pár let vyrosteš… Taky jsem kdysi vybíral kolo podle sady a vidlice ;-). Dneska bych klidně šel do Cannonu Flash i za cenu o něco horšího osazení, protože ten rám je prostě skvělej… Další důležitej komponent, co má cenu řešit, jsou kola a to ty taky neřešíš. Základ je rám, pak kola a vidle, pak teprve sada, potom kokpit a doplňky.
Říká 21 letej 19 letýmu :D :D
V 19ti jsem taky ještě osazoval základního Authora XTčkem ;-). Dneska už vím, co to bylo za kravinu…
EDIT: Kecám, v 19ti už jsem měl první 8500ku, v 18ti.
Ale prdy, ty to bereš jako všeobecnou pravdu, to co říkáš, ale pro někoho může být prostě lepší mít noname rám s XT než značkovej rám na aceře :)
Zase to bereš do extrémů, ve srovnání s XT bych bral klidně výrazně lepší rám s Deore, na Aceře by pak vycházel nějakej horší karbon a to už by byla zase jiná situace, kde by šlo o požadavky kupujícího, jestli se to vyplatí nebo ne.
Jinak mi řekni, v čem je teda lepší noname rám na XTčku? Ono co si budem povídat, funkčně to až takovej rozdíl neni a že bude XTčko o něco rychlejš řadit a bude lehčí, to je možná výhoda pro závodníky, ale pro ty je zase daleko větší výhoda tužší rám a lehčí kola.
Tužší rám, pojem o kterým se rádo mluví, ale málokdo to opravdu pozná obzvláště v hobby pojedí :)
Jinak je naprosto možná že někomu bude mnohem víc vyhovovat geometrie nějaký blbýho amuletu nebo nana než třeba treka 6×xx.
Ty to právě taky hrotíš do extrému. Já jezdil už spoustu rámu a tuhost rámu jsme nikdy nijak nerozeznal. Co rozeznám je tuhost kol, která je většinou ale u rozumných 32 drátových zápletů dobrá. A samořejmě je poznat jestli mám 1500g kola nebo 2100g kola, ale takovejhle rozdíl v týhle cenový kategorii nehrozí.
19ka Amulet má takovou geometrii, že si při jízdě do kopce vestoje musím dávat pozor, abych se nekopnul kolenem o představec (párkrát se mi to povedlo, jak jsem byl zvyklej na Treka), rychlejší není, pohodlnější není… I na turistický ježdění bych radši měl Treka v 18,5" a krátším představcem (80 nebo 90mm), bohužel se právě řešenej 6kovej Trek neprodává jako samostatnej rám.
Chápu, že se budeš těch rámů zastávat a chápu, že jsou lidi, kterým to nevadí (z části do tý doby, než vyzkouší lepší), ale rozhodně nevidím jediný důvod, proč by někomu měl víc vyhovovat horší rám.
Ve výsledku když ten horší rám zase adekvátně líp osadíš, tak to bude jezdit zhruba podobně… Pokud někomu vyhovuje ta horší geometrie a nevadí, že jsou horší možnosti dalšího vylepšení do budoucna, tak proč ne.
Jenže tady je jádro pudla, co je to ten horší rám, co normální jezdec vůbec pozná?
Dneska mi přišlo nový Velo a tam je to pěkně napsaný. Štybar má za poslední půl rok třetí, uplně jiný kolo, s jinou geometrií, z jinýho matroše a stejně dokáže vyhrát. Tyhle nepatrný rozdíly nejvíc řešej hobbíci :)
Pro někoho může být Trek prostě moc dlouhej. A věř že já se vůbec nezástávm levných rámu, jen bych to tak nedramatizoval, ty rozdíly, jako to děláš pořád ty.
Koupil sis dobrej rám a od tý doby všem hlásáš jak jsou levný rámy na hovno.
Štybar to má především v nohách a střídá hodně dobrý rámy za ještě lepší :).
Já s tím prostě takovou zkušenost mám, že v rámech rozdíly jsou, i když se dost těžko objektivně vyjadřuje… Ale rozhodně mi to přijde daleko větší efekt, než když se vedle ve vlákně hádaj o váhu XTR a X0 brzd, jestli to je 7g nebo 20g a proč by někdo kupoval XTR, když jsou tak těžký a za stejný prachy může mít o 20g lehčí X0 :).
Tak to každopádně. Jako v cenový hladině rámů kolem 10 tisíc už bych se vážně zamyslel, co od rámu vlastně chci, ale u rámu za cca 3,4 tisíce bych to nějak neřešil.
Štybar z karbonu přešel na hlínu, takže těžko říct jestli si polepšil, ale jak jsi řekl, je to především v těch nohou a hlavně o pocitu, pokud se někomu pojede dobře na Nanu nebo Amuletu, nemá smysl ho nutit do Treku, na kterým by se mu třeba jelo naprosto stejně.
6kovej Trek ale není rám za 3 ani 4 tisíce, o tom tu mluvím… To je proti těm ostatním o třídu výš (od Nano o 2 :D ), cenově tak kolem 6–8 litrů, kdyby se prodával samostatně.
S tou hlínou je to diskutabilní, tuhostí je na tom dobrej hliník hodně dobře, pak jde o pohodlí, který ale na krátkým cyklokrosu až tak řešit nemusí. Nicméně osobně bych tam byl spíš pro karbon, na rozbitým mi přijde o dost rychlejší, ale zase tam jsou jinak dimenzovaný rámy a karbec záplety s galuskama, takže asi ví, co dělá…
Jinak já neříkám, že někomu sedět nemůžou, jen že mi nepřijde vhodný řešit kolo „vyšší sada=lepší kolo“, v těch rámech prostě rozdíly jsou… Člověk taky nemůže říct, že lehčí kolo bude nutně lepší.
A osobně kdybych měl možnost Treka za ty peníze, tak bych ho bral daleko radši, než třeba to Nano… Tvoje nabídka už by byla lákavější, pokud to za tu cenu fakt zvládneš, tak je to dobrý i s výhledem do budoucna, protože člověk klidně může nechat osazení komplet a jenom to dát na nějakej hodně dobrej rám.
Těžko soudit kolik je cena toho Trek rámu, třeba to kupujou z taiwanu za pětistovku :)
Každopádně to že čím lepší osazení, tím lepší bajk samozřejmě neplatí, to už jsme kolikrát říkal Azmirovi, když sem cpe pořád hajbajky od němčíka :)
Každopádně zas tolik bych to nepřeceňoval i když já si taky koupil kolo na Deore s se shit kolama za 30 tisíc, hlavně kvůli rámu s fatty :) A ten rám mi naprosto a totálně vyhovuje a díky SAVE zadní stavbě je i relativně pohodlnej v rámci možností hliníkovýho HT, proto jsem ho pořídil znova :)
No, tomu říkám fajn přístup ;)
Káže vodu, pije víno :). S tou Lefty byl ještě parádnější… U Cannonu ty ceny celých kol taky v některých případech docela chápu… Třeba Flash Carbon 2 ve 2012 modelu mi přijde vyloženě pěkná nabídka za hi-mod rám a karbec Lefty… Ale podle osazení to je hrozná *****, za kterou by Azmir nedal ani 40, já vím :).
No jo no, ale ta dlr2 lefty co tam byla byla o půl kila těžší a to je na vidli fakt dost znát a na ten účel na který to kolo mám těch 80mm na fatty fakt bohatě stačí a je to jednodušší co se kol týče :)
Jinak ceny cannonu už jsou přívětivější než v minulosti, už to většinou není zas tak přestřelený, ale holt se u nich platí vývoj.
jako druhý kolo by se mi dost líbil novej Jekyll :)
Nevím proč bych za něj těch 40 nedal, vypadá dobře a vybavený je taky super už celkem bezkompromisů, ovšem není to typ kola co bych chtěl takže máš pravdu, nekoupil bych to a za ty prachy bych měl slušné karbec celopéro což by pro mě byla lepší volba. Jinak se mi nelíbí že to co jsem řekl jste zahnali do extrému. Byla řeč o treku 6kové řady VS superior 870 což si nemyslím že je nějaká ***** z tesca ale vy jste to vzali jako porovnání olpranu a carbec cannonu. A že bych měl raději pomalu olpran na XTR než carbec cannona na horší výbavě. Taková nejsem, a myslím že vím co chci, ale zase na co mít carbec cannona na altusu mi přijde kokotina asi stejná jako ten olpran na XTR.
Jo, ale normálně stojí 105 litrů :D. jsem rád, že alespoň těch 40 ti teda přijde adekvátní cena :D.
Ale tady nikdo nesrovnává Olprana a Cannona, ale tvoje Nano na kombinaci SLXka s nižšíma řadama a Treka s kombinací Deore a Alivka. Kde teda to Nano má o trochu lepší vidli, ale zase je o 3 litry dražší, za což by zase už klidně moh mít Epicona, kdyby tu XCRku za pár korun prodal… Takže kdyby koupil Nano, měl by o maličko lepší osazení, ale horší vidli a rám :). A to se vyplatí, to ten Trek za ty peníze nestojí :D.
No, navíc co jsem viděl Nano kola, tak měly všechny fakt bídnej lak, kterej se hned poškrábe u Treka 6×xx nevim.
To je taky o ceně no :)
Kdybys četl aspon trochu to co píšu, tak víš že nereaguju až tak moc na kolo nano, ale itak bych raději bral ten nano, ale tady nerozhodujem my ale zakladatel, takže to je stejně jedno.
Mě přesvědčili pro X-cal, když mi dal do ruky jen rám ! Byl o 20 gramů lehčí než karbonový Revolt. To mě dostalo. V tom bodě jsem si řekl, že karbon 50 tisíc postě nemá cenu a nic nepřinese. Karbon je tedy větší žehlička vždycky.
Stejně strašně velký rozdíl dělají hlavně kola. To byl důvod proč jsem si nechtěl 2011 koupit, jsou o dost těžší a nejdou tubeless. Váha řidítek, sedlovky…to všechno udělá hrozně moc a většinou jsou ty rozdíly zde.
a za kolik peněz ten rám je?
Podle mě šestkový rám extrémně přeceňuješ.
Co do kvality i ceny.
Stojím si za tím, že Trek by si za něj minimálně těch 6 litrů MOC řek, kdyby ho prodávali samostatně… A spíš víc. Proti tomu Nanu, který prodávaj stejnej rám už nějakejch 5 let a ani tehdy to nebyl zrovna výkřik techniky, to fakt bude někde jinde.
Tipnul bych si, že sis oblíbil dlouhou geometrii a proto ty Treky tak preferuješ, ale to nemá s kvalitou rámu mnoho společného. A jiný rám podobné geometrie by ti přišel taky dobrý. Možná se pletu.
Podle mě jsou šestkové rámy spíš podprůměrné.
Ovšem při rozdílů nula nula prd.
Třeba Flash má geometrii sice sportovnější, ale zase nijak extra dlouhou, jako Trek a funkčně to je nejlepší rám, co jsem jezdil ;-). Jinak z karbonu od Treku taky nějak extra unešenej nejsem, špatnej rám to rozhodně není, ale když MOC toho mýho byla 45 tisíc a toho aktuálního je snad 70 tisíc, tak to mi nepřijde zrovna extra dobrá koupě… Ale hliníky od Treku mi přišly dobrý všechny, co jsem na nich jel a ty ceny mi přijdou vcelku ještě překousnutelný.
V partě jezdí jeden Trek 8500, který si kamarád kupoval čistě kvůli geometrii (potřeboval co nejdelší rám co nebude moc velká koza a 640mm+ nízkých rámů na trhu zrovna moc není).
A je to jedinej rám, který v mojem okolí kdy měl opravdu vážný problém se zadní kotoučovkou. S brzdou bylo vyzkoušeno úplně vše (včetně komplet všech dílů od zadního kola, přes kotouč, desky) a nepomohlo nic. Jednoznačný problém v rámu.
Ovšem reklamace rámu dopadla neúspěšně.
Jinak na tom rámu nevidím nic zvláštního. Tuhostí je sice celkem slušný, což ale za ty prachy není nic zvláštního.
Osobně bych ty prachy za hliníkový Trek nikdy nedal i kdyby mi seděla jeho geometrie (což mi nesedí).
Tak to musel být fakt vadný kus, v týmu na nich máme všechny vyšší řady od Shimana a na nový se snad dávaly i Avidy Elixir CR. A problémy s nima nebyly, takže reklamace bych tipoval, že oprávněná byla…
MOC za samotnej rám bych asi taky nedal, ale celý kolo mi nepřijde tak hrozný.
Ten rám už je trošku starší, nejsem si jistý ročníkem, asi 2006 nebo maximálně 2007.
Když ten problém ještě řešil, tak jsme dohledali z různých zdrojů (hlavně zahraničních), že ten problém nebyl vůbec ojedinělý.
Novější ročníky to už zřejmě měly pořešeno lépe.
On kupoval celé kolo a myslím a bylo nějak těsně přes 40tis., slušné rámy + stejné osazení bylo k mání v té době o 5–10tis. levněji. Bohužel ale žádná z alternativ nepřicházela v úvahu kvůli geometrii.
Aha, tak to nevím, v tý době jsem jezdil na Authoru :).
Stejný osazení včetně Foxu? Mně to vyšlo, že se SIDem by to šlo, ale s Foxem bez šance.
Měl to s Rebou (v té mu zcela odešel MC, místo výměny koupil upraveného Epicona a s vidlicí je teď spokojený o dost více), v té době se za ty prachy žádná Foxka nekonala.
X-caly do roku 2010 zase praskaly pod objímkou sedlovky.
myslím že i cobie a další :)
Prostě za kvalitu se připlácí :)
a 26tky taky.
8500 je určitě velmi dobré kolo sám jsem ho zkoušel a skoro si ho i pořídil.
Je velmi tuhé a tvrdé což je možná i proto, že není moc lehké, na to že je to už poměrně vysoká řada.
Ale podle mě ani není náhoda, že se ti vůbec nejvíc líbí Flash, který je taky dlouhý jak týden před výplatou.
Jenom jsem chtěl říct, že ty Treky protěžuješ protože ti patrně vyhovuje delší geometrie a to je individuální. A s kvalitou rámu to moc nesouvisí.
Osobně si myslím, že u hliníkových rámů, kromě geometrie bych řešil jestli je těžký/lehký, tuhý/měkký (pokud to poznáš) a jestli rád praská/nepraská. Ještě možná tak kvalitu laku a design.
Když napíšeš, že Trek je lepší než něco jiného, tak nevím co si pod tím mám představit.
Tak ono na závodění se krátký rámy prostě nehoděj, takže chápu proč má delší geometrii rád.
Já tomu rozumím velmi dobře, taky to tak vozím.
Trekouš bude tužší, takže půjde líp za pedálem a i když váhově to není žádná hitparáda, při jízdě to poznat není. S praskáním co vím, tak 8500ky drží, 6kovejch moc neznám.
Kratší geometrii na turistickej posed chápu, ale osobně bych to radši řešil spíš delším rámem a kratším představcem, u toho Amuletu mi ten nedostatek místa mezi koleny a představcem docela štve…
jo amulety jsou fakt mrtě kraťoučký :/
Už buď ticho, nechci potkávat dobrý kola na každým rohu ;) Takhle si užívám výjimečnost ve své sociálné třídě ;)
Dá si někdo prsaté želé ? :D
Výjimečnost? Asi se pohybuju ve špatným prostředí, ale rozhodně mi Trek nepřijde nějak exkluzivní značka, potkávám jich hromadu…
Exkluzivní rozhodně ne … já jich teda zas až tak moc nepotkávám. Sem tam a to hlavně silničky. Mimochodem, bylo to napsáno tak nějak napůl vážně…
Máš naprostou pravdu v tom, že někomu může vyhovovat papírově horší rám. To je otázka hobby ježdění kdy ti to je jedno a jedeš na pocit. Pokud si vybíráš rám účelově, pak už můžeš podle toho jak naplňují daný účel hodnotit. Asi takhle bych to neutrálně rozsekl ;)
Na brzdách není nic špatnýho, základní model od Shimana, celkem spolehlivý, trochu gumový a těžký… Hlavně máš slušnej rám, na kterým se dá pár vylepšeníma (vidle, kola) postavit parádní bajk…
Tak co je na tom tak lepšího když je tak špatnej tak mi doporučte jiný..
oprava : špatnýho*..
Dyt nahoře máš hned 3 odkazy které jsou na tom podstatně lépe.
Odkazy mě nepřijdou podstatně lepší, možná o trošku, pokud zakladatel nechce kupovat v zahraničí „canyon, radon …“ a vybírá z letošních modelů – výrazně levněji a líp se nedostane.
já bych nikdy kolo v obchodě nekupoval…
Za cenu tý Meridy se dá vymyslet třeba bajk na rámu Felt Q920, solidní rám hmotnost do 1.8kg v 17.5", Reba SL, komplet SLX, RM5 kola, nový Deore brzdy.
No nevím jestli u cykloněmčíká nebudou mít něco lepšího :DD
To rozhodně nebudou :)
Já se z vás dvou normálně zblázním :D
Jakože fakt? Sakra, kde to sháníš? Potřebuju novou vidli na druhej bajk a kupkolo nějak zdražilo…
Jo zrovna teď jsem dělal skoro stejnej návrh, jen s Elixir 5 brzdama za 23000,– Kč
Občas se dá něco dobře na nějakým velkoobchodě koupit :)
Ty bys chtěl třeba nějakou Rebu?, myslím, že mám možnoszt i nějaký starší modely za celkem fajn ceny nebo třeba nějaký manitou.
Zatím jsem plánoval novýho Epicona, u Reby nevím, jak bych překousnul tu progresivitu, ta by se hodila spíš kdybych s tím začal na Točný vymetat skokánky :). Ale zatím to nehoří, to kolo ještě nějakej ten týden zůstane upnutý v trenažéru…
Hlavně Reba 2012 ;) Rozhodně nestojí za to vzít si starší model když by byl jen o pár korun levnější.
Manitou nebrat, to je mrtvý… Ber tu Rebu 2012.
No třeba na starýho Blacka, Reba podle mě nemá.
A Black se dá ještě sehnat? Co jsem koukal, tak na nějakejch eshopech je ještě inzerovanej a píšou i docela zajímavou váhu (1632g). Ale zase je s černejma nohama a černej… Ale funkčně by to nemusela bejt zlá volba, měl by bejt docela citlivej, ne? Na turisťáka by byla větší citlivost fajn.
Nejcitlivější vidle co jsem jezdil, chod jsem na něm oproti Rebě dokázal využít celej a byl fakt lehoučkej, do 1700g se vešel.
Bohužel už mám možnost jen Blacka comp travel 90–120mm, pak nějaký starý R7. Scareb a Nixon.
Kdyby šel někde koupit novej Black Super, tak bych ho hned koupil, pokud by byla rozumná cena.
Když už musíš, tak ber Treka. Má mohutnější zadní stavbu, takže bude odolnější (měl by být) proti případné vibraci zadní brzdy. Jinak jsou ta kola v podstatě stejná.
V podstatě stejná? Že má Merida úplně jinak zaměřenou geometrii, nic? A to nemluvím, že kvalita zpracování TFS rámů je docela pověstná…
toto: http://www.bike-discount.de/…n-white.html , http://www.bike-discount.de/…td-comp.html , http://www.bike-discount.de/…ro-2011.html , pokoukni na techto strankach treba se ti bude neco libit:)
Ty už si ovšem cenově úúúúplně jinde.
ceny sou tedy asi bez DPH coz? sem asi nevychytal:)
Ne kola jsou i s dph ale to první je větší ***** než ty co tu padly a ty další už vycházejí v přepočtu o dost více než autor chtěl.
Jak někdo pošle bike-discount, tak bych střílel. Sice mi tu někdo (asi Mlok) říkal, že je to ok, ale stejně bych si tam bike nekoupil. Bůh ví, odkud to berou a jak funguje reklamace. Na druhou stranu už jsem v německu přes ebay kupoval leccos od malých firmiček v garáži, a žádný problém. Asi jsem moc zvyklej od nás ;)
Funguji naprosto normalne, spis bych rekl lip, jak vetsina ceskych eshopu. Pred vanocema tam kolega bral 2 kola, do 4 dnu je mel doma, naprosto bez problemu.
Kdyz se ti to nelibi, nakupuj jinde, ale taky za jinou cenu:)
Už zase? Nevíš o tom vůbec nic, ale hlavně, že se k tomu vyjadřuješ.
Však já neříkám že o nich něco vím. Jen to není plnohodnotný kamenný obchod a od toho se taky odvíjí ceny. Proč ne … Inu pokud dodají originální zboží, pak asi není problém. Ale co reklamace ?
A nevím jak bych řešil třeba záruku na rám, kdy musím absolvovat 2 servisky tam kde jsem to koupil aby mi dali doživotní záruku.
Jsi uplně mimo, bral jsem od nich dvakrát a myslím že daleko větší úroveň než většina e-shopů u nás. Dodávka bleskurychlá, zabalení perfektní.
Takže o tom vůbec nic nevíš, ale neváháš nám sdělit, že je to blbost.
U tebe jako obvykle.
Jsi namachrovaný jako mistr světa, ale neumíš si nastavit ani sedlo :-/
Jdi do ******. Říkám že tomu nevěřím.
Tak tě prosíme, ať nenutíš svůj názor ostatním a nešíříš tu nějaké flámy.
A já někomu svůj názor nutím nebo co ? :D Asi moc stresu v každodenním živote, se to pak promítá všude. ;)
Chovej se slušně mistře!
ani jedno … Lapierre jsou lepší
Vemu asi toho Treka dostanu doživotní záruku na rám a 5 let na komponenty.. to je dobrý ne?
Chybu tím neuděláš,když budeš mít peníze tak něco povyměňuješ.Pokud se ti líbí tak ho vem a neřeš to. :)