Ahoj,
dokázal by mi někdo doporučit tip na Ebike trail ful do 115 tisíc? Měl by být skladem.
díky
Ahoj,
dokázal by mi někdo doporučit tip na Ebike trail ful do 115 tisíc? Měl by být skladem.
díky
.
Kup si motorku a uděláš lip!
Pravda, za 115 t už bude slušný skuter.
A možno sa n tom odvezu aj dvaja.
Nějaký mindrák nebo pocit méněcennosti? Ač jsem zápaleny cyklista, nikdy bych si toto nedovolil. Ať si každý jezdí na čem chce a za kolik chce.
Nemusíš být hned tak podrážděný, sem řekl jen svůj názor.
https://www.cube-store.cz/…greynorange/
Vzhledem k výbavě myslím velmi solidní cena.
Dost předražený. Okolo 100 se dá sehnat i s teleskopem a když se zadaří i vidlice Fox 36. Ale pokud by byla sleva okolo 20%, tak už by to ušlo
Tak prosím odkaz na dostupného fulla s Boschem 2020 625Wh baterií, na foxu a xt za 100tis, díky
Zadání nebylo že to musí být Bosch a baterka 625Wh. Než brát Bosch na nedostatečné výbavě, tak raději klidně Shimano, nebo Yamaha a dobrá výbava a rovnou teleskop a funkční brzdy.
Tak je snad logické, že když tam bude levnější pohon s menší baterkou, tak to kolo bude levnější…
Odkaz bude?
Ty víš za kolik kupuje výrobce Bosch, za kolik Shimano a Yamahu? Nebo podle čeho tvrdší že je to levnější motor?
Sehnal jsem bratrankovi Giant Trance E2+ za 95tis. Samozřejmě nový. Dále se zadařila koupit Merida One Twenty 800 za 80tis. To jsou kola na SLX a s teleskopem.
Tak o tom není pochyb, že bude Bosch s 625Wh baterkou za vyšší cenu než Shimano s 500Wh.
Na fulla (předpoklad používání kola v terénu) je 500Wh málo, což byl možná důvod té slevy, dnes už se nabízejí kola až 1000Wh,
Jde vidět že do toho vidíš a jsi znalec :-D
Ono na to dohledat si, že rozdíl jen v bateriích je 8000,–, není třeba nějakých zvláštních znalostí ;)
Zkrátka porovnáváš neporovnatelné…
Ok. Ale kvůli tomu se nevezmu ebike jen se 34mm nohama a bez teleskopu. To radši 500 baterku a pořádně se svézt bez kompromisů 40km, než najet 60km a jezdit na ošizeném kole. Ale každý má jiný pohled
Aby jsi se opravdu svezl na ebiku,který bude v terénu fungovat podobně jako nějaké enduro,to by jsi musel sakra přitlačit,tam nějakých pár tisíc nic nezachrání,
Dával odkaz na ebike za 110 bez teleskopu, s vidlou 34mm a brzdami SH 400. A na to reaguji ze není dobrý kup. Za mně je to špatný kup. např. Merida Oné Seven 800, nebo i 900 model 2019 se da pořídit pod 100 a to jsou super stroje do terénu.
Přesně tak, každý má na to jiný pohled a netuším co tazatel upřednostňuje, ale zatím co ten teleskop nebo brzdy může klidně časem celkem jednoduše vyřešit, tak s tím pohonem to bude řešitelné velmi těžko. Navíc ty pohony dá se říct skoro každoročně udělají citelný pokrok, takže kupovat zastaralý model je jako s telefonem – taky je už nikdo nechce (proto ty super slevy).
Osobně bych ale už dnes nekousnul ten „velbloudí hrb“, to mi fakt přijde už hodně out.
A letošní modely Merida opravdu žádná láce není, to nevím co by mohlo tomu Cube cenově konkurovat? A navíc stále všechno jen 500Wh…
Gainta měl jeden kolega z naší party a to byl jeden velký pojízdný vrzající *******. Nevím jestli to byl nějaký páteční kus, ale tato značka mě důvěru fakt nevzbuzuje.
Nicméně koukám, že Cube je už stejně vyprodané… Ale staré modely Merida ve výprodeji stále k dispozici… jak je to možné, když je to tak super kup :)
Lidi nechtěj hrb i za cenu mnohem horšího kola ;-)
mas nejaky tip na fulla s 1000wh bateriou?
Jakýkoliv full s baterkou v batohu:-)
Jakýkoli ne, Focus a nový Spešl mají základ jen něco přes 300
Koukal jsem na to, do báglu budou potřeba 2 baterky :-).
Ale když si koupím tu limitovanou edici Turbo Levo SL za 380k, na bágl mi už nezbyde:-(
Mám normálních 500Wh a přijde mi to dostatečný
Tak musí se s tím zacházet tak, aby to bylo dostatečný, ale pokud ten pohon hlavně v terénu řádně využíváš, tak těch 500Wh zmizí docela rychle. Rozhodně by to sneslo víc.
Mně to fakt stačí, ještě nikdy jsem tu baterku nevycucl na doraz. Nejčastějc jdu po práci qečeru na 2 hodiny (převážně terén, asfalt jen nutné přejezdy), baterka mi s rezervou stačí na 2 vyjížďky a snad jednou jedinkrát jsem dojížděl s poslední čárkou. Ale já to nijak nehoním, v klidu na ECO nebo TOUR, výjimečně MTB režim do fakt prudkýho kopce.
Vtipnej mi přišel popis testu éček na iHeute před pár dny: testování probíhalo s maximální přípomocí – jakože tam měli pořád TURBO. To pak asi baterka tolik nevydrží, to chápu.
Tak to mám podobně, je to z většiny vyblbnutí po kopcích v okolí na 2–3hod. 30–50km. Baterku jsem teda nikdy nevysál do mrtě, protože pod 20% se sníží přípomoc na max. 100W a pak ta procenta už padají velmi pomalu.
Když jedu s klukem, který jede na klasice stejným tempem, tak mi to vychází cca 1% = 1km, tedy teoreticky 100km nájezd, ale to je pro mě jízda o ničem (hlavně kopce).
Na celodenní švih svižným tempem to ale není, myšleno cca 80km Česko-polské Jizerky.
Přes zimu bych chtěl dělat upgrade na články 21700 5000mAh, mělo by se tam vměstnat až nějakých 1200Wh, možná vzhledem k váze 1000Wh, to už by mělo být úplně v pohodě.
Dobře si to ověř,protože toho místa tam není vůbec a navíc sběrnice jsou už dané s bms.Měl jsem rozdělanou shimano 504Wh baterku právě z důvodu co tam vleze a krom stejného typu 18650 nic.Navíc jsou bodované na plechy,nikoli pájené,tak bude velký problém oddělat původní a vyměnit.I tak se o to pokusím ,až zdechne baterka,protože seženu nejsilnější a největší 18650 co pudou a zvýším tím kapacitu.Nyní tam jsou 2.8Ah 40ks a jdou sehnat 3.6Ah ,s tím by se dalo dostat na 648Wh vysokozátěžové.
18650=18×65mm
21700=21×70mm
Já už měl baterii samozřejmě rozdělanou, nějaký prostor tam navíc je, ale i kdybych měl jít z 13s5p na 13s4p, tak jsem na 960Wh. Řešení je i vyrobit nový kryt (a asi to tak dopadne), protože i v rámu je ještě prostor navíc.
Objednával jsem teď jinou (programovatelnou) BT BMS, protože mi přijde, že tahle nepracuje úplně optimálně, hlavně v tom dolním spektru SoC je „odhad“ kapacity dosti plovoucí a asi neumí využít plnou kapacitu článků. Nemám ještě verzi s CAN i když internet uvádí, že tyto pohony už mají, nebo jej nutně k provozu nepotřebují.
Články jsou samozřejmě svařované na niklu, už jsem sondoval svářečku, nebo to u někoho nechám posvářet, pájet asi ne, to je riziko.
to mam
Na Haibike lze naskládat až 1150Wh.
1000 wh = minimálně 5 kg. Bohužel současné baterie jsou na svém technologickém limitu a nic nového na cestě. Současné další zvyšování kapacity, aby to vypadalo je na úkor
hmotnosti a rozměrů celé baterie. Skryté baterie má jediný plus a to ten estetický. Nevýhody v horším vyjímání u některých kol , další kryt, zasouvání ze spodu a pod. Dlouhá baterie čouhá z batohu. Vyjímá se často.
Tak zrovna Yamahu vzhledem k jejich podpoře tak úplně nechceš…
Díky za tip
Hlavně nešetřit na baterii. Nevím kolik a kde toho najezdíš, ale těch 600Wh bych viděl na fulla jako minimum.
Dneska bych úplně nehrotil výkon motoru, pokud jsi průměrně zdatný cyklista, tak těch 250W úplně stačí, ale na baterce fakt nešetřit.
Resim to pro známého. Já baterku snad dlouho nebudu potřebovat. Už to tady řešit nebudu :-).
Správné rozhodnutí.
Neustupuj lidské hlouposti a nesnášenlivosti.
Proč má porad někdo potřebu se cpát s mopedama na BF?
Proc ma porad nekdo potrebu prudit a otevirat vlakna, ktera ho nezajimaji?
ale hawrda ma recht – tie vlakna tu v prvom rade vobec ani nemaju byt
Na to jsi přišel jak?
pretoze je to tu BIKEFORUM, a ne EBIKEFORUM
A hlavně je to bike-forum.CZ takže v první řade tu nemáš co dělat ty.
:-D je to tak!!!
přesně tak!!
A téma koronavirus, počítače, filmy atd. ti také „vadí“, nebo?
Barak má recht.
Trochu tolerance by neuškodilo.
Proc???Protoze nekdo jezdi na kole, nekdo na ekole…
Znamej najezdi rocne cca10000km!!!, Uz asi tak po dobu 10.let.Tolik nekdo nenajede autem.
Koupil ekolo a je spokojenej.
Pokud se ti to nelibi tak to necti nebo ti pukne cevka…
A nemáš tam málo vykřičníků ?
A nemáš tam něco inteligentnějšího ?
A proč máš před otazníkem mezeru?
Lépe to vypadá a zdůrazní se tím otázka. Je to úmyslně, ale na Tebe je to možná příliš sofistikované uchopení daného symbolu.
Tak hlavně že si rád zablábolíš.
ale na Tebe je to možná příliš sofistikované uchopení daného symbolu.
Tak to stoprocentně!
A proč máš před otazníkem mezeru?
Dovedu si představit, že až mě síly opustí a budu mít třeba bolavé kolena tak ten e bike taky koupím. Je to prostě další cesta. Nevím proč to někteří nemůžou pochopit. Elektriky bude přibývat, lidi jsou shnilejší s tím nic nenaděláš. V zahraničí to je vidět hodně. Zdejší prďolové jen prudí. By mě zajímalo jestli posílájí klasické dopisy nebo E-maily. :-)).
Nj. šlapat na kole je tak zpátečnické, pokrok nezastavíš.
Možno by nebylo zle adminovi podhodit napad na dalsiu doménu.
My budeme spokojni, e ckari budu spokojni a admin tam bude mat nakoniec mozno vascsi obrat z reklamy. Win for all.
To ale není jen o bolavých kolenou nebo nedostatku sil, i na tom e-biku se pořád musí šlapat. A dá se na tom zrychtovat úplně stejně jako na klasice, záleží na chuti každého jedince. Dřív jsem používal kolo jako sebemrskačství, dnes už to mám hlavně na zábavu, proto jsem šel do e-biku. Když mám chuť, tak si stáhnu přípomoc a dám si taky zabrat, a hlavně jsem na tom min. 2× častěji než jsem byl na klasice, a o tom to je.
Lenoši sedí doma u TV, ti se neprohání na kole ani e-kole po kopcích.
Že s tím má česká mentalita celkem značný problém je vidět nejen na BF, občas si vyslechnu nějakou připomínku i osobně, třeba od „ortodoxních“ bikerů, kteří přijedou autem pod lanovku a nechají se celý den vozit nahoru. Že jsem na ten kopec přijel na kole až z domu a 4× ho pak vyšlapal se už těmto hustokrutopřísným bikerům do hlavy nevejde, protože tam není už asi moc místa :)
Lenoši jedou na norma kole po knížecí na Pustevny.
To znám. taky mám rád ty týpky co maj kola za 100 k a umí autem k lanovce, pak umí na lanovce a pak ještě umí z kopce. A do kopce tlačí. To mě vždycky dostane.
Každá kategorie má svá úskalí ;)…
Nějak se nám ale množí nešlapající e-bikeři. Pak doma povídají jak si zase mákli..
Ty Tvoje bláboly mě vždycky pobaví :)
Potrefená husa? :)
? Proč blábol, podle mě to tak funguje, vidím to doma na manželce, na klasické kolo vyloženě s chutí šla tak jednou za týden, na elektriku tak 3 krát do týdne. A na šrot jsem pro změnu já :-)
No nechci tě strašit, sám jsi se přiznal, že tě to šlapání zmáhá, tak se nediv, že manželka jezdí s chutí 3× týdně bůh ví kam.
A bude tvrdit že je zpocena od šlapaní na e-baiku .
To, že jsi kolo používal jako sebemrskacstvi a teď konečně na ebiku zazivas tu správnou pohodu o tobě lecos vypovídá. Smiř se s tím, že normální cyklisti vás, pokud nepatříte věkově k seniorům a to ty rozhodně ne, budou považovat za lenochy. Řešením by bylo opravdu buď speciální sekce tady na bf a nebo odsud s těma vašima ebikama konečně vyfičet někam na specializované fórum. Nic proti vám nemám ale s normální cyklistikou to vaše esnažení nemá nic společného.
A jak to víš? Zkoušels to na e-kole?
Pozor na to. Takhle už to jednou začínalo a bylo z toho tzv. konečné řešení.
Upřímně to, za co mě bude považovat „normální“ cyklista, mi je úplně jedno.
A evidentně je tu už značná skupina i těch „nenormálních“ cyklistů, a nepochybně také velká skupina potenciálně „nenormálních“, takže podobných témat bude tady určitě jen přibývat.
Řeší se tady podstatně větší píčoviny, které já osobně ani nečtu. A stále nějak nechápu, proč to tak nemůžou řešit i ti „normální“ cyklisté, proč mají potřebu zabývat se něčím, co je tolik irituje.
Naštěstí o tom, kdo by měl kam vyfičet, nerozhoduje každý, kdo má díru do zadku.
mrkni na radony – ještě by to chtělo na tu verzi za 5tis euro přitlačit, ale nádherný a pěkně osazený kolo, rám karbon
vem pětkrát tenhle model – https://rulyt.cz/…ena-metaliza
Jak může v době internetu někdo mít tak malý všeobecný rozhled .
oživuji, bohužel ze zdravotních důvodů s obouma kolenama letos naježděno sotva 250 km, tak si chci udělat radost nějakým e-hardtailem a cenovkou 60–70 tis. kč, když bude levnější nebudu se zlobit, vůbec nemám přehled co v éčkách a kde se dá něco slušnýbo sehnat, požadavky mám jen dva a to vzduchovku a baterii 625 Wh (možná ještě nějaký širší 2,5–2,6 pneu). Dík za případný tip.
Tubolito se dela i do takovychto motoplastu?
už jsem dávno přešel zpět na latex
Jestli to.ma být letos, tak jen z toho co zbylo. Navrhuji stranu je skoro po sezóně a nějaká sleva by tam mohla být. V té ceně to buď bude dobrý motor a špatný zbytek, nebo slabší motor (Bafang, Panasonic, apod.) a slušná výbava
Na něčem podobným jsem před týdnem potkal nějaké tři vyžrané prasata letět cyklostezkou v Kyjovském údolí.
To že i výrobce to nevydává za e-bike nicméně nebrání vypatlancům s tím jezdit všude a ještě se hádat, že můžou neb mají kolo…
“Ano, Boxxbike má pedály a ano, je to terénní enduro moped, který vypadá jako horské elektrické kolo nebo sjezdový speciál. Díky tomuto vzhledu není problém s běžnými turisty, chodci, běžci, jezdci na koních as trochou naší vlastní úvahy jsme za 2 roky nemuseli řešit žádný konflikt.“
Boxxbike je ,alespoň dle videa, pěkný hnus.
Na co na tam má ,***** práce,vůbec pedály?
Tak tohle tomu našemu zbytku přírody dá pěkně na prdel.
Na to aby se to tvářilo jako kolo… A šulini na tom mohli lítat všude.
Šulini jezdi všude klidne i na Norcu, stroj na to nemá vliv ;-)
Ale vůbec nejvíc jich jezdí na RB ;)
To je taky možný, a asi jsem ještě více zešuliňovatěl, páč teď jezdím na Treku :-D
Trek nemám rád, od tý doby, co zahubil GF :-(
Je to hnusný a navic je to celkem šrot. Aspon co měl kamošův soused byl celkem šrot
tak to je sila..okamzite pokutovat tak vysoko aby ich to preslo!