• Zackd9538

    Zdravím je mi 22 let a chtěl bych jezdit rekreačně na výlety do 50km a chtěl bych úplně nové kolo pro začátek dodám že pocházím z Frýdku-Místku a ptám se mám se obrátit na někoho kdo mi kolo sestaví a nebo zajít někde do obchodu a vybrat nějaké? Limit 20 tisíc Kč píšu zde protože nevím kde zajít klidně bych koupil kolo i v Ostravě ale nechci st mi prodají něco co mají ze sezony z 2018/19 nebo i starší všem předem děkuji :-)

    0 0
    • Kouba_2005  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • iggi  

      A kde budeš jazdiť? V lese či na ceste?

      0 0
    • novas752  

      Slušnej výkon, klobouček.

      Vzhledem k tomu že v sezonách 18 a 19 byla kola levnější než ve 20 nebo dokonce 21 a vzhledem k tomu že taková kola budou ještě navíc ve slevě, tak bych se toho zase tolik nebál. Jestli tedy taková kola ještě vůbec budou, letos se zaprášilo po všem co mělo 2 kola a řídítka…

      Akorát si se zapomněl zmínit o svých mírách a kudy že to tak plánuješ jezdit.

      0 0
      • Zackd9538  

        A hlavně mi šlo spíš o to srovnání koupit někde složené kolo nebo u někoho nechat složit a taky u koho?

        0 0
        • Prazak0  

          Já bych se sériových kol nebál, pokud tam je konkrétní specifikace, tj. dopodrobna uvedené komponenty. Pak lze posoudit, jestli cena odpovídá. Je fakt, že někteří výrobci dají nějakou komponentu kvalitnější, třeba přehazovačku a šetří jinde. Pokud šetří třeba na nábojích, tak to je špatně. Horší přehazovačka nemusí být takový problém, mizerné náboje se špatně seřizují a mají krátkou životnost. U stavitele jde zas o to, aby to byl někdo s dobrou referencí a byla možnost si věci dohodnout. Já bych se bál nechat si stavět od někoho, o kom vůbec nic nevím. Pak bych spíš věřil zavedené firmě a značce.

          0 0
    • Zackd9538  

      Omlouvám se za špatnou kategorii mé míry jsou 105kg 180cm jezdit budu převážně po cestách,vesni­cích,kolem přehrad a rybníků a občas i po lese .

      0 0
    • singingrock  

      Ahoj, jsem z Ostravy. Zabývám se stavením kol dle požadavků klienta. Mrkni na jdbike.cz.

      Ideální je se sejit, vše probereme a pak se rozhodneš.

      Na vyzkoušení mám karbonového pevnaka s váhou 10 kg.

      0 0
      • yorg  

        Limit 20 tisíc Kč. – Na vyzkoušení mám karbonového pevnaka s váhou 10 kg.

        To není špatný kup. :-D

        0 0
        • scalar  

          China carbon – rám za bůra, vidlice za litr nebo dva..

          0 0
          • gersa  

            China karbon pro člověka 100+ kg, to je na dobrou životní pojistku

            0 0
          • singingrock  

            Pokud nevíš kolik stojí rám a ani vidlice, nemusíš nikoho urážet resp. vyjadřovat se k něčemu, o čem nic nevíš.

            Ano, také stavím kola, a určitě je nás zde více, nevím o jediném případu, kde bych se vyjadřoval k Tvé stavbě, či si dovolil ji hodnotit.

            Rámy jsou ve velmi slušné kvalitě a jsou vyzkoušené, tím myslím dlouhodobě testované. Mám na ně záruku. Hmotnost jezdce v pohodě 110 kilo.

            Pokud má někdo z Vás chuť si kolo vyzkoušet, není problém, rád Vás uvidím.

            0 0
            • yorg  

              Však píšu, že to není špatný kup. :-) A nevšiml jsem si, že bych se dopustil urážky.

              0 0
            • scalar  

              Nekomentoval jsem žádné konkrétní kolo, jen obecně možnost celokarbonu za 20 tis. Nemusíš být vztahovačný, nicméně pokud si děláš bezplatnou reklamu na diskuzním fóru, tak s možností diskuze musíš počítat.

              0 0
              • singingrock  

                To není vztahovačnost.

                To jak jsi to napsal, je definice toho, že rám stojí pár kaček a vidlice to samé.

                Kdyby to tak bylo, dělá to každý.

                0 0
                • scalar  

                  Každý, kdo má internet, si může najit, kolik takový rám stojí a udělat si svůj názor, je zbytečné to tady řešit.

                  0 0
                • Slavik  

                  Za tento 27.5 rám ve velikosti 15.5" jsem v květnu platil 9019,85 CZK, včetně dopravy. Clo po mě nikdo nechtěl (asi bylo v ceně dopravy). Byl to měsíc strachu, co mi přijde. Zdejší nabízená cena je se zárukou, daněmi a beze strachu, takže je adekvátní. Já podstupoval riziko, že 9litrů možná neuvidím nebo nějak škráblé, poškozené a téměř bez možnosti reklamace…

                  0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • Prazak0  

      Tak jedna z dobrých možností je Kona Rove AL 700, finančně se vejde do limitu a ještě deset kč ti zbyde. Mám verzi 2019, trochu jinou a asi i vyšší, ale rámcově mi to přijde jako dobré kolo. Navíc toto je verze pro r. 2021, žádný loňský model. Mají ji např. v Alze.

      Výhody, slušná značka, kolo je rychlé, gravel tj. univerzální na silnici i do terénu, samozřejmě není to speciálně silnička ani MTB. Pro ježdění v rozsahu, co jsi uvedl bude velmi dobře vyhovovat. Oproti krosovému kolu na silnici jde čekat rychlostní průměr vyšší až o 2 km/h.

      Kola Maxbike (gravel) mi taky nepřijdou špatná, ale přijdou mí hůře vybavená a dražší. Potom velikosti rámu tam nejsou stupňové jak u Kony, jsou tam jen tři velikosti. Kona má velikostní tabulku, kde je velikostí více. I nejlevnější gravel Maxbike je mimo uvedený limit.

      0 0
      • scalar  

        Otázkou je, jestli je pro laika, který vlastně asi ani neví, kde a jak bude nakonec jezdit, vhodné začít s něčím tak specifickým, jako je gravel.

        Navíc nechápu tu cenu třeba u té Kony, Alu vidlice, kliky na čtyřhran, mechanické brzdy, 8sp. kazeta…Horské kolo s touto výbavou by bylo i za 10 tis. drahé.

        0 0
        • Prazak0  

          Tak kliky na čtyřhran nebývají o tolik levnější než s integrovanou osou. Pokud se bavíme o vybavení Sora nebo tady spíše o osmičkovém vybavení Claris, tak kliky s integrovanou osou by mohly vyjít za 1500Kč i se středem. Mechanické brzdy jsou asi kvůli tomu, že tam pak jde dát normální silniční řazení. Brzdí ale velmi dobře. Ale souhlasím, v součtu mi přijde 20 tis. docela dost. Ovšem srovnám-li s gravel koly Maxbike, tak ta jsou ještě dražší, přitom bych neřekl, že lépe vybavená. Lepší tam karbonová vidlice, jinak kliky Claris to má na čtyřhran, kolo je o 4 tisíce dražší.

          Krosové nebo MTB kolo by jistě vyšlo levněji, levnější rámy, potom tam není silniční řazení, které je dosti dražší. Ten rozdíl by pak měl být cca 4 tisíce, počítám-li dobře.

          Jinak tady si stanovil cenový limit a současně požadavek, že má to být nový model kola, tj. 2021. Já tu Konu (trochu jinou, se Sorou) koupil za 15, ovšem zlevněnou v listopadu, původně byla snad za 22t. Kliky tam je normální Sora s integrovanou­ osou.

          0 0
    • iggi  

      Kúp si gravel, napr. kellys soot 30

      Alebo

      https://sadesport.sk/…o-modra.html

      0 0
    • scota  

      V RB z Opavy vaří CR base z lešenářských trubek, za 20K to nebude ale zase to vydrží ;-)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.