• jesperx

    Zdravím,

    vím,že je to možná už xtý thread na podobné téma,ale fórum je fórum..

    uvažuju o změně obutí mojí Meridy. Stále tam mám původní snad 780g(!) vážící Race 2.1.(cca 3000 km),což nevím zda je nadále úplně ideální pro poměry mého ježdění,které se tady v okolí Prahy pohybuje hrubým odhadem 40 % asfalt různé kvality, 40% hrubší terén,20% polní cesty. Historií procházím už celé dopoledne a pořád nemám jasno. Pochopitelně neočekávám nějaký zázračný plášť který bude krásně držet v lesním terénu a na silnici prohánět žiletkáře,ale nějaký rozumný kompromis. Uvažuju o té mnohokrát zmiňované Kendě Karma, na druhou stranu mám obavu o životnost,nechci 5× za sezonu lepit. Jaké dopručení by jste mi dali?

    0 0
    • Alibaba  

      Dopředu Schwalbe RoR, dozadu RaR – za mě v šířce 2.1. Já mám 2× RoR, asfalt taky jezdím, no nijak se z toho nehroutím!

      0 0
    • wong  

      X-King 2.2

      0 0
      • flyman  

        Letos je také pokouším a zatím spokojenost. Jen toho asfaltu jezdím míň než zadavatel.

        0 0
    • HonzaC  

      Karmu 2,0 kevlar jezdím na zadním kole a po 3 tis. ani jeden defekt, navíc ztráta vzorku minimální (jezdím i dost po asfaltu kvůli přesunům). Do předu bych ji asi nedal, zkusil bych toho x-kinga, dle ohlasů dobrý plášť pro tvé použití. Nebo výše zmíněné od Schwalbe.

      0 0
    • javormartin  

      Kenda Karma 120 TPI, měl jsem už dřív, objednal jsem znovu.

      0 0
    • javormartin  

      Kenda Karma 120 TPI, měl jsem už dřív, objednal jsem znovu.

      0 0
    • jesperx  

      kdybych chtěl zůstat věrný Meridě…

      co tohle?:

      http://www.merida-bike.cz/…evlar-2–1–26

      0 0
      • PatrikL  

        radšej nie :)

        0 0
      • mi-psi  

        to je velká *****, tahle pneu..

        0 0
      • RendyD  

        Měl jsem původní Merida Trail Lite v kevlaru, vzorek podobný Schw.NN, ale žalostná výdrž a vlastnosti taky dost na hovno. Asi nic moc směs. Takže Merida nee.

        0 0
    • Chiron  

      Za sebe bych doporučil Conti X-King 2.2 RaceSport. Pro mě je to zatím super univerzál.

      Karma je prý taky fajn, i když v terénu není vždycky stoprocentní.

      A ty Meridy sou děsné zmetky, ještě bych někde v garáži ty Race vyhrabal. A ty lite sou v podstatě to samé, jen o něco lehčí. Na druhou stranu to byl neprůstřelný plášť a defekt sem měl snad jen jeden. Ale já všeobecně moc nedefektím.

      0 0
      • jesperx  

        Tak ty Karmy možná…na druhou stranu,občas jezdím hrozný terény (obecně to dost střídám – i během jedné vyjížďky) a trochu se toho obávám…

        Druhá věc je,že jsem trochu omezen rozpočtem – což hraje proti těm Contikům…

        0 0
        • Atilla  

          Hrozný terény? co si pod tím má člověk představit?:)

          0 0
          • RendyD  

            Nejhroznější je čerstvě zorané pole…:-)

            0 0
            • jesperx  

              hele tak i tam se mi omylem podařilo zajet – sic ejen na cca 200 m,ale i tak:-)))

              0 0
          • MlokCZ  

            Asi terén plný hroznů :-)

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • lukeenho  

      A nikdo nedoporučíte Nobby Nic? Já právě myslel že to je ten všemi ježděný nejlepší univerzál. Kenda Karma od začátku na kole mám a chtěl jsem to změnit za něco rychlejšího, ale pořád terénně schopného. A vy tu doporučujete zase ty Karmy, tak já nevim, ach jo :D

      0 0
      • RendyD  

        NN bych doporučil, ale ještě jsem je nejezdil…:-). Ale vyzkouším je určo, teď mám vepředu MK a vzadu Kenda Kinetics, ale nejezdím skoro asfalt, tak neposoudím, jak jsou na tom na silnici.

        0 0
        • LRRTM1  

          Pro mě je Nobby Nic EVO 2,25 SnakeSkin kevlar zatím nejlepší, co jsem vyzkoušel. Ale je jasný, že pro někoho, kdo preferuje rychlý pneu na zpevněnej povrch to nemusí být dobrá volba.

          0 0
      • saddik  

        Na 40% asfaltu bych NN nedal (je až moc terénní a na asfaltu hlučí a nejede nejlépe). Leda dopředu, pokud bych věděl, že ho tam ve zbývajícím terénu využiju.

        0 0
    • fousac  

      dopredu

      dozadu

      prihod tuhlencto a tenhle tentonoc

      a moc to nefoukej, i kdyz to na asfalt laka, tak cim vic to nafouknes, tim hur to jede…

      0 0
    • Maty.dp  

      Měl jsem karmy kevlaru. Do 2000 km dobrý, potom samý defekt. Jinak opravdu dobrý univerzál ale žádný zázrak. Jinak NN ti doporučovat nebudu i když na předním ho považuju za to nej ale já jezdím tak 80% terénu a vzadu taky NN a nebo RaR. Takovou lehčí variantu jezdím RoR/RaR. Na jednom kole (total HT-sbíječka) mám RK race sport a na něm jezdím asi to co píšeš a taky se dá, ale do bláta to moc není. Takže ono je to spíše o osobní preferenci.

      0 0
    • HarryTP  

      Hele jak je to s tema rozmerama?Mužu mít duši 2,0 a plášť 2,2 ted mam 2,1 je to jedno ne?Vyberu to podle obrazku na boku.Takze bud schwalbe nebo conti ty maj nej ten coolfaktor.Nakej tip na antidefekt plaste ?

      0 0
    • couffy  

      Jezdím RaR vzadu a NN vepředu obojí 2,1 a pohoda

      0 0
    • saddik  

      Za předpokladu, že chceš oba pláště stejné značky a s dušema, tak bych dal Conti, a to buď XK-2,4-RS/XK-2,2-RS (preference terénu), XK-2,2-RS/XK-2,2-RS (střed), XK-2,2-RS/RK-2,2-RS (preference silnice). Pokud jsi lehkej a chceš maximální rychlost na úkor trochy pohodlí, můžeš dát i užší. Pro maximální preferenci terénu můžeš dát dopředu MKII, ale ten jsem nejezdil.

      Bez duší bych šel raději to Schwalbe, a to NN-2,25-EVO/RaR-2,25-EVO (preference jistoty v terénu s měkkým povrchem, o malinko hůř to pojede a na silnici NN hučí), potažmo oba RaR-2,25-EVO.

      0 0
    • Azmir  

      Udělal jsem podobnou výměnu jako ty i mám podobný nájezd a koupil jsem x-kingy 2.2 racesport a jsem nadmíru spokojen, dobře jedou i drží. Jsem rád že jsem je koupil.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.