Poradite i jakou vidlu, pokud muze nekdo porovnat mezi temito dvemi, diky
Rock SHox Sid Race nebo Fox RLC 100??
Poradite i jakou vidlu, pokud muze nekdo porovnat mezi temito dvemi, diky
Rock SHox Sid Race nebo Fox RLC 100??
Tezko porovnavat obe kvalitni vidle Talas ma navic pevnou osu co se tyka vydrze a spolehlivosti tak by mel byt Talas na tom take lip
:-D
hmm, šikula :-D
jo,to jo :-) taky v Kolbence?
Nejake info co mozu pomoct mas pomerne detailne vo Vele 3/2009:
ATLETI NEJEN ZÁVODNÍCH TRATÍ dlouhodobý test vidlic Fox 32 F-RL a RockShox SID Team v nové podobě rubriky Na kost
Muzu ten clanek nekde sehnat, i kdyz toto velo primo nemam ???
V predajniach bicyklov kde dostat Velo bezne mavaju aj starsie cisla, toto by nemal byt problem, nie je to take stare.
máte někdo zkušenost s carbonovou nebo duralovou vidlicí na MTB od Pellsu? Jestli to má smysl pořizovat, nebo vůbec…
jj vozil sem sezónu carbec a je to bomba :O) ale pořád je to pevná…
já vím, ale já přemýšlím, protože mám fulla, tak si ze starýho HT udělat takovou skoro silničku :o), no prostě něco na ježdění třeba do práce a tak, po silnici. A nechce se mě za to vyhazovat nějak moc peněz, tak jsem i přemýšlel o tom hliníku, váha zas tak rozdíl není, akorát bude asi ještě tvrdší než ten carbon…
Ta hliníková bude asi dost kostitřas :O(
To je ta carbonová taky :-)
Ale náhodou ji dávám ještě zase šanci, nahodil jsem Rebu a nějak se nemůžu zžít s tím, že je to kolo odpružené napůl, sag jen vepředu, to zase narušuje geometrii. Takže jsem tam zase tu Pellsku nahodil a asi zůstanu u řešení, které nejsou napůl (tedy pouze celodporužené/celopevné).
Kdyžs používal tu silniční variantu, cos tam měl za pláště? Já si moc nedovedu představit, jak to bude vypadat, když tam prdnu třeba 26×1,5 nějaký slicky..
To co mám v profilu, měl jsem tam chvíly ty Maratony Supreme 2,0. Ale už je nejezdím, protože RR v UST verzi zase o tolik pomalejší nejsou díky tomu, že bez duše to má menší valivý odpor a více jsem začal k silnici kombinovat i terén. Takže tam mám teď trvale RR UST 2,25 a nechávám je i když sem tam jedu jen asfalt.
Bike mám na asfalt místo silničky (měl jsem ji více než 15 let) právě taky kvůli pohodlí, takže bych si tam nic užšího než 2,0 pláště nedal. Užší mají stejně smysl pouze v případě, že jezdíš dostatečně rychle, abys využil jejich menší odpor vzduchu (pro průměry do 25km/h nemají užší pláště význam a stačí jakékoliv s co nejmenším valivým odporem).
To jako fakt? Tak proč se pak dělají na mtb tak úzký pláště? Já jsem myslel, že to bude dost rozdíl oproti klasickýmu „terénímu“ plášti…
Myslím, že je to taková „Mlokova pověra“. Já mám na biku na silnicu 1,2" a 1,5" hladký gumy a ten rozdíl oproti „širokým“ (2,1 Nano) je nebetyčný. A to určitě větší AVG než 25 nedávám. V tom testu, co tady Mlok zmiňoval soudruzi z NDR nějak zapomněli zohlednit, že tu tenkou gumu naboucháš na 7–9 barů. Myslím, že tam gumy srovnávali se stejným tlakem.
no kdysi kdysi když jsem to koupil, tak tam byla obyč cr-mo vidla a šlo to, tak myslíš, že to bude o tolik horší? Já to chcu fakt hlavně na silnic.
Na silnici to půjde naprosto v pohodě. Na silnici se kupodivu dá jezdit i na silničce, na celopevňáku je to vždy o něco pohodlnější. A hlavně na celopevňáku pokud oželíš trošku rychlosti a budeš chtít pohodlí, tak to vždy můžeš dohnad pořádnými balóny, které tolik nenafoukáš.
Nazdar jezdím hliníkovou Pellsku i v terénu a nemám problémy.Beskyd tour bych s pevnou nejel ale drásal by byl ok.Pláště vozím RR 2,25.Na asfaltu hezky udržím průměrku 30 km/h.Do terénu vozím tlak na předním kole 20–30psi.Sjezdy nehrotím,ani s tlakem 20psi nemám problémy ze seknutí pláště.Vážím 78kg.