Zdravím, vybírám mezi těmito koly
http://www.heliasport.cz/…il-comp-disc
http://cz.author.eu/…6-ua42867201
Zajímá mě poměr cena/výkon. Kolo hlavně na volný čas. Dlouhé vyjížďky (kol 100 km), terén asfalt.
Dík za pomoc
Zdravím, vybírám mezi těmito koly
http://www.heliasport.cz/…il-comp-disc
http://cz.author.eu/…6-ua42867201
Zajímá mě poměr cena/výkon. Kolo hlavně na volný čas. Dlouhé vyjížďky (kol 100 km), terén asfalt.
Dík za pomoc
Poměr cena výkon 3/2, ale určitě jsou zde protřelejší sudí. Já bych se rozhlížel dál…
asi to nechces slyset, ale nez přepálenýho treka, tak bych sel do nejakyho horaka 29" a dostanes se na lepsi pomer cena/výkon + vetsi pohodlí
Já bych se podíval i na další kandidáty a možná bych více rozespal, co vše chceš jezdit, jak často a jaký máš cenový limit. Také bych se podíval, pokud raději volit 3×10 nebo 2×10 (Jedno má 3×10 druhé 2×10), takže záleží na tobě, co by ti více vyhovovalo. Teď je to trochu težší něco radit.
Marně přemýšlím, čím byli sjetí lidi od Spešlu, když na kolo za 25 tis. CZK s osazením SLX nacpali pružinovou vidlici. A ten Author je s 6cm zdvihem taky celkem vtipný. Asi to tu zazní ještě hodněkrát – 29" hardtail a nazout nějaké jezdivé pláště.
A dokud nekupuješ kolo za 40 tis. a víc, vyhnout se značkám jako Specialized, TREK nebo Cannondale.
To neni jen tak obycejna vidlice, je zakazkova. Dokonce se zakazkovou pruzinou a zakazkovym elastomerem. To musi byt pecka.
Cr-Mo nohy dnes taky jen tak neuvidíš. Všudenakol by to uměl ocenit
Ten asi jo, ale zakladatel vlákna ocení buď něco lehkého a pevného (pokud chce opravdu treka) nebo opravdu pružícího (pokud by se chtěl pustit i mimo stezky).
Budget je na obojí, řekl bych.
Jasný. Vyvinutá týmem, který se zabývá laděním závodních speciálů pro mistrovství světa. :-)
Takže díky všem za cenné rady. :)
Ten Author je lepší. Má o třídu lepší vidlici a ten rám je nejlepší duralový, co firma nabízí, dál už jsou karbony, takže určitě nebude špatný. Zbytek je asi už celkem jedno pokud uvážíme, že trek se nekupuje na to, aby zvládal extrémní situace :) Otázkou ale je, jestli kdybys tady oslovil stavitele, tak při tom stejném základním zadání: vzduchová vidlice a slušný rám, by ses nedostal s cenou níž. Od Authora je o 4 tisíce níž Airline, který má sice identický kvalitní rám, ale už pružinovou vidlici, což je na prd. Osobně bych oželel XT řazení atd a nechal si postavit něco s komponenty na úrovni toho Airline, ale se vzduchovou vidlicí, co má ten Codex…