Pokukuju po týhle šajnovce. Papírově je to přesně to, co potřebuju.
Párkrát tu byla zmíněná spíše dodavatelem, než uživateli.
Poprosím vás, kdo ho máte a používáte, o zkušenosti.
Díky
Pokukuju po týhle šajnovce. Papírově je to přesně to, co potřebuju.
Párkrát tu byla zmíněná spíše dodavatelem, než uživateli.
Poprosím vás, kdo ho máte a používáte, o zkušenosti.
Díky
Zkusenost dobra :-) svetlo je trosku vetsi prumerem a to diky rozestaveni diod a optiky (rozptylek). Diky tomu ale svetlo ma fakt velky kuzel svitivosti oproti kdejakemu svetlu. Intenzita je hodne dobra a v noci je to fakt reflektor :-) Na druhou stranu si svetlo vezme svoje a je lepsi s nim vzit kapacitne vetsi acupack.
Díky moc! Můžu se ještě zeptat, jak sedí na řidítkách? Jezdím max. polní cesty, takže žádnej terén. A jak říkáš, že si vezme svý – uváději, že při plným výkonu na defaultní aku 1:45h. Je to cca tak, nebo uváději čínský hodiny? :)
Ten rozptyl mně zajímá, pač potřebuju sledovat i kdejakou srnku, co je v kolizním kurzu. Nejen cestu před sebou
Osobně mám zkušenost takovou, že jakýkoliv SolarS mi na řidítkách moc neseděl a putoval nahoru a dolu ve vertikálním směru :-) (samozřejmě jsem tomu i občas pomáhal, kdy jsem skláněl světlo abych nějakému chudákovy proti mě nevypálil sítnici :-) ). Vyřešil jsem to jednoduše, vzal jsem pěnovou oboustrannou lepící pásku nalepil ji do ohybu držáku a na to jsem dal ještě kousek pryžové pásky (nebo jakékoliv přilnavější ne hladké) a na řidítkách pak drželo jak přibité.
Na plný výkon bych tomu času trochu ubral a věřím, že ho stejnak budeš spíš používat na střední výkon.
Na ten plný výkon se z toho světla stává malé topení :-))
Co se týče rozptylu, tak jsem zatím neměl lepší světlo (a to jsem měl od Solaru snad všechny od X1), ale pokud chceš mít fakt přehled v terénu kvůli koliznímu kurzu :-D, tak doporučuju pořídit i světlo na helmu, protože není nad to posvítit si ostřeji do stran bez nutnosti šermování s řidítkama.
Mam ho asi 4 roky. Jezdim s tim 24hours, ultra a v zime treninky a dojizdeni do prace. Doporucuju taky 6cl akupack. Jinak souhlas s uzivatelem vyse. Kupoval jsem v led-expertu.
Mám ho 2.rok a je neustále v provozu. Celkovou spotřebu na max. jsem nikdy nezkoušel, ptž. plný výkon mě připadá úplně zbytečný a na silnici prakticky nepoužitelný (abych neoslňoval). Ale těch 1:45 je zcela reálných. Jezdím nejčastěji na střední výkon a po dvou hodinách jízdy jsou na indikaci stále tři zelené (i v zimě, ale ve velkým mrazu nejezdím). A ten střední výkon je víc než dostačující. V terénu to chce pořádně upevnit, ale trochu se třese, na polních cestách je to v pohodě. Za ty peníze není co řešit, výkonu to má opravdu na rozdávání.
Rozhodoval jsem se mezi tímto a nitefighter bt40s.Vozil jsem chvíli oba a Ss6 je sice o dost větší, ale s umístěním na řídítka nebyl problém a výkon je někde jinde.V terénu jsem jezdil na druhý nejvyšší výkon a svítilo to dostatečně.
Chlapi, diky za zkusenosti ze zivota. Zkusim ho a taky pisnu, abych obohatil :)
Já mám X3 a bohatě to stačí, kamarádovy jsem to ukázal a koupil X6 a dle jeho slov mu málem upadla brada, když to co jsem mu popsal já zažil na vlatní oči, auta už z dálky vypínají dálková v domění, že na tom „náledí“ (jezdí celou zimu 20km do práce) jede motorka.
já mám rád, když je světlo. Takže se na tohle právě těším. A obzvláště za soumraku je lepší svítit víc, než míň.
jak píšou kolegové – ubrat na nižsší stupeň můžeš vždycky a pak zase dlouho vydrží
V „jake svetlo prosim o radu“ … jsem starsi rocnik a nevim jak z telefonu umistim odkaz…najdes ode me fotky ze solar storm X6. Mam ho doma. Svetlo dostacujici. Na jedno nabiti dostacujici, ale po dvou letech zkusenosti bych ho koupil s vetsi kapacitou baterie.
Tak mám tu šajnovku měsíc. Uvidíme, jak bude vypadat za 3 roky, kdy končí záruka :)
Celkově je to dobrý kup a jsem spokojený.
Obavy ze stability na řidítkách se nepotvrdily – sedí perfektně. I akupack sedí dobře a neobtěžuje. Výkon je opravdu brutální. Už srovnatelný s dobrou motorkou. A nebo při nižších (pro jízdu dostatečných) výkonech, vydrží svítit fakt dlouho. Světlo je dobře udělané a díky hliníkovému tělu se i dobře chladí. Trochu mně mrzelo, že není zoomovatelné. Ale nakonec mi to nevadí. Protože toho výkonu je tolik, že si můžete dovolit jím plýtvat a mít osvětlené i krajnice a tak. Navíc je světlo rozptýleno rovnoměrně, takže žádný přesvícený střed jako u mých předchozích výkonných světel. Koupil jsem verzi s teplejším světlem. Všechny detaily cesty jsou krásně vykreslené a viditelné.
Bohužel, dost oslňuje protijedoucí. Uvítal bych, kdyby se optika upravila podobně jako u aut – tj. aby byla usměrněná a neoslňovala protijedoucí. Navíc, výkon vyzářený „pánubohu do oken“, by šel usměrnit a lépe využít. Měl jsem strach, že bude oslňovat i mne v sedle – vyvráceno. Vůbec při jízdě neruší. Trochu mně štvou neustále svítící diody signalizující nabití aku. A to dokonce i při vypnutém stavu. Musí se rozpojit. Tady bych uvítal nějaké tlačítko, které by diody rozsvítilo „na vyžádání“ A určitě aby vypnutému světlu nesvítily diody vůbec.
Taky ho mám asi tak měsíc. Mám teda normální verzi (bílý světlo) a největší akupack. S tim mám trochu potíž – pouzdro se docela blbě nadazuje když máte lanka nahoře a sjíždělo mi po horní rámovce od řídítek k sedlu (vyřešeno vlepením pár vrstev elektrikářský pásky) a suchý zipy jsou na mojí tenkou vrchní rámovku trochu dlouhý – to ještě nějak pořešim. Absence spínače on/off místo rozpojování mě taky štve.
Ani mě světlo nijak necestuje po řídítkách nebo nepadá a výdrž toho velkýho akupaku je monstrózní. Za dosavadních 8h provozu (cca hodina na max režim, 2h na střední a zbytek na nejnižší) pořád svítí všechny 3 diody (ty jsem přelepil kouskem textilní pásky aby tolik nesvítily).
Na ten maximální režim je zřetelně vidět snad 100m daleko.
Proti oslňování protijedoucích světlo naklonim víc dolu.
Mám k tomu i držák na helmu, ale ještě jsem to nezkoušel.