Ahoj jsem začátečník a někdy v budoucnu bych chtěl vyzkoušet amatérský závod mtb, jak poznat nebo jakou mít minimálně výkonnost, aby člověk nedojel týden po skončení závodu?
Ahoj jsem začátečník a někdy v budoucnu bych chtěl vyzkoušet amatérský závod mtb, jak poznat nebo jakou mít minimálně výkonnost, aby člověk nedojel týden po skončení závodu?
A nejezdi se u vas nejakej maratonek, nebo tak neco? Ze by sis projel trat a pak si porovnal cas s vysledkovou listinou.
Ve vlastnim zavodu bys jel zrejme rychleji, sam se asi nedonutis.
Vyjet na závod a přinejhorším v půlce odstoupit. Jinak minimální výkonnost pro připuštění na start je 274,6 W po dobu 48 minut :-)
A já myslel 288,1 W po dobu 44 minut? :D
jednoduché, podívej se na webovky Tvého vysněného závodu na loňské výsledky a podle času závodníků si uděláš hrubý odhad. Předpokládá to, že budeš mít ujeto podobnou vzdálenost v podobném terénu. A nebo si tu trasu závodu (mapy bývají zveřejněné na webu) objeď tréninkově třeba měsíc před závodem a uvidíš jak na tom jsi:-) něco Ti přidá závodní hec, něco Ti uberou lidi motající se na trase a třeba i nervozita u prvního závodu. Ale pokud chceš začít závodit, nejlepší jak začít je, se přihlásit, přijet tam, stoupnout si na start a vyrazit kupředu a zbytek už uvidíš co se stane:-)
Pokud nepojedeš nějaký malý hnoják, kde se sejdou největší chrti z okolí, tak stačí výkonnost nulová. Ať si uděláš obrázek, tak já ze začátku sezóny jezdil s najetými zhruba 200 km krátkou 58 km trať na Šela maratonu a umisťoval jsem se kolem první třetiny startovního pole. To myslím mluví za vše :-D
jojo počítej s tím že na ten závod se přihlašuje spousta lidí kteří vlastně na kole ani pořádně nejezdí a berou to jen jako příležitost udělat si žízeň. Kamarád z hecu jezdil podkrkonošský maraton na něčem podobném jako je ukrajina, prostě vzadu torpedo a jeden převod) a dojížděl zhruba uprostřed startovního pole, takže se tím nestresuj a jak už tady padlo normálně to zkus :-)
tak kecám hledal jsem to ve výsledkové listině tak byl 380 z 496 lidí kteří dojeli do cíle, ale ta ukrajina teda platí :-)
Je zajímavé, že ho vzali na start, když ve většině propozic je „horské nebo trekingové kolo“
taky mě to překvapilo asi to brali jako trekové kolo :-) musel mít 2 funkční brzdy, torpedo na takovou věc je teda brutus :-)
Chce to zúčastnit se nějaké masovky a vyhnout se místním závodům s pár účastníky, kde by hrozilo, že je neuvidíš už od druhé zatáčky.
Velice jednoduché, podívej se na trasu tvého amatérského závodu, pak se jukni na čas nejlepší a nejhorší a jdi si to projec a stopni si to …
Hned poznáš jak moc musíš trénovat .-)
Ak nemas problem spravit rekreacne 50–70km v terene, tak nejake kratsie zavody (30–40km) zvladnes. Vyber si na zaciatok nejaku vacsiu akciu, napriklad Kolo pro zivot. Tam je velky rozptyl vykonnosti zavodnikov. Tusim som tam videl aj niekoho s nosicom. A ked prides posledny, vzdy sa to da zvalit na defekt :-) Mna uz v dvoch zavodoch predbehla aj uzatvaracia motorka – vzdy som sa s*al s defektom a raz z toho som zlomil obe montpaky :-) Aj napriek tomu som posledny nikdy neskoncil. Niektori lepili aj 3×. Takze aby som to zrhnul: masove zavody a bez defektu. Posledny nebudes ;-)
To vozíš drátové pláště? Kevlarové RoR, RR sundám v pohodě rukama. Než se zdržovat s lepením vozím náhradní duši. Lepil bych až po píchnutí obou.
Dtto, kevlarové pláště sundavám rukama. A kdyby nejhůř bylo, poslouží páčka rychloupínáku.
Neřešit, jezdit…
Jezdi a jezdi, pak dej nejaký KPŽ, nebo tak něco. Je tam velká sorta lidí, amaterský pupkáči, hobíci, a rádoby profíci který si tam honěj ego, ale nikde jinde o nich neuslyšíš :-)
na zavod mozes ist hocikedy, kludne aj keby si na bajku sedel prvy den :) casto sa tam taki ludia vyskytuju.
napriklad viem o mnohych co na prve jarne zavody idu po tom, co od jesene najazdili tak mozno 50 km :) idu tam kvoli atmosfere a podobne.
V dnešní době nalítají nejlepší amatéři i 25 000 kiláku za sezonu :-) Takže si potkáš na startu kluky z najetým litrem i pár skoro profíků :-)
Ale to se asi týká jen těch co jsou singl a nebo už brzo budou :-) Najezdím tak 3 tisíce víc prostě nedám časově (rodina, práce :-( )
Je to predevsim o optimalizaci casu, ty dve hodiny najdes kazdy den.
Cas mozna jo, ale energii mozna ne a to pak nemá cenu, aby ses na tom kole motal s posledních sil. Ne kazdej proste v zamestnani odpociva a pak muze sportovat. Plno lidi propoti montérky a pak jsou radi, ze sedi u televize a podrimujou.. :) To je pak lepsi to nervat přes zavit a projet se v klidu az je cas, chut a energie..
Jak píšeš. Ale to se na B-F, kde příspěvky nejvíce přibývají během běžně pracovní doby, bude těžko vysvětlovat :-)
Tak tohle by v mém případě problém nebyl jsem kancelářská IT krysa :-) ale ty děti jsou nějak navíc :-)
no jak se to vezme v 7:45 jedu do práce, v 17:45 jsem většinou zpět, žena dělá na směny tak že se stává že odjíždí do práce v 18:15 máme 2 děti 12 a 4 roky tak že s těma 2 hodinama denně to není tak jednoduché jak se zdá :-), mimo to se blíží doba kdy bude v 18:00 tma
(Možná špatně zařazeno je to pro Esi) Výmluvy, kolem 15 tis. zvládne dát i holka, která má doma děti a chodí do práce, ale je nutné jezdit PRAVIDELNĚ CELÝ ROK. Velice snadné to je, když člověk dojíždí na kole do práce, pak ta časová náročnost není tak velká, protože stejně by člověk nějaký čas tím dojížděním strávil. Nauč se vstávat brzy ráno a jezdi do práce.
mám to do práce přes celou Prahu, tak že to není cyklistika ale masochismus. než se firma přstohovala tak jsem to měl do práce a zpět cca 60km tak že to jsem těch 6 – 7 tisíc za rok najezdil. Hold když má člověk dvě děti a manželku která kolo nemusí tak to není tak jednoduché :-)
Na druhou stranu je otázka, kolik ti toho takový šmrdlání dá oproti pořádnejm švihům třeba 3× týdně, na kterých to protáhneš po kopcích, dáš pár segmentů a odjedeš je v průměru třeba za 4–5 W/kg. Mít najeto 15k je sice krásný, ale není kilometr jako kilometr.
Proč bys to měl jen šmrdlat? Většinou do práce jedu jen abych dojel, ráno mám problém se dostat do intenzit, ale večer mi nic nebrání jet kvalitní tréninkové tempo.
Já to mám opačně, do práce to peru co to jde, a odpoledne z práce se tak akorát kochám. Je to ale spíš tím, že ráno před 6h jedu prázdnou Prahou, kdežto odpoledne je otravný provoz.
Je to šmrdlání, to máš pravdu, jenže to šmrdlání je podmínkou pro ty intenzity. Cyklistické závody jsou dlouhé, tam nejde žít jen z intenzit. Také je do daleko bezpečnější, intenzity lze provozovat jen několik let v mládí, pak se to na těle podepíše. Tak Praha to je asi zlé.
Jak se to na tele podepise? Jako rozpumpovat aerobkou kardiovaskularni systém kolem te hodiny denne je pro zdravi prinos, ale když někdo jezdi 4+ hodiny, tak to ma spis opacnej efekt…
Tak určitě, ale musíš to tak provozovat od mládí, pokud někdo leží do 40 na gauči tak by to pro něj mohlo být smrtící :-)
Podepíše často na úponech šlach, chronické záněty bursy, z chronických zánětů se občas udělá někde nějaký výrůstek, někdo začne trpět na kolena a už nemůže vyjíždět do zimy a podobně.
Podepíše často na úponech šlach, chronické záněty bursy, z chronických zánětů se občas udělá někde nějaký výrůstek, někdo začne trpět na kolena a už nemůže vyjíždět do zimy a podobně.
nicméne pokud chces závodit na urovni tak čím jsi starší, tím víc musís drtit intenzitu
Nejsi ještě veterán, zeptej se jich, i když někteří někdy tak vyletí výkonnostně, že snad to nemůže být ani tou intenzitou, být v 60 vpředu mezi mladými kluky, to je někdy záhada.
rentiéři co mají hafo času :)
a prachy…
15 000? no nevím, zajímalo by mě jak to jde stihnout, pokud člověk nedělá v Kolbence, tak do práce na kole to moc nejde. Nedovedu si představit, jak bych to střihal na kole ranní Prahou, se sadou šanonů, plány od stavby, notebookem a případně ještě s pár drobnostmi co někomu, nebo někam vezu. To bych musel mít rikšu. Po práci stihnu tak max. dorazit domu a na žádné kolo čas nezbývá a kolikrát ani síly, kdybych každý víkend ujel 200 km, vykašlal se na rodinu a i o dovolené ty víkendy dal, tak neujedu více jak 11000 km za rok. S tou holkou, pokud má práci a děti, tak nemůže stihnout ani polovic a pokud ano, chtěl bych vidět co v práci dělá a hlavně tedy chudáci děti a babičky co všechno oddřou. Já s dětmi doma byl, tak vím co to dá práce, času a sil :-)
tak pokud máš trochu propracovanej trénink.plán, výživu a nějaké ty věci kolem toho, tak se dá zajíždět slušnej výsledek i s 7–8 tis km za rok na hybby závodech
Když děláš na jednom místě, tak většinou nic nevezeš a není to problém.
Další možnost je dřív vstát a natočit nějaký km než vyrazíš do práce.
mnohdy nemožné, žena dělá na směny tak že ráno jsou doma děti které musím vypravit do školy a školky (dcera se teda vypraví už sama) a jsem doma s nima sám tak že dost těžko můžu jít na kolo :-)
Převlékání před odjezdem do práce je děsně časově náročné, lepší je v kolbence využít šatny, vychází mi to, že 25 km na kole je tak o 15 min pomalejší než autobusem, odpadá totiž cesta na autobus a nějaké to čekání.
jsem z Počernic a jezdím (jezdil, už mam tejden po statnicich) do Dejvic na ČVUT (časté přejezdy z Dejvic na Karlák) na kole. 5 dní v tejdnu v zimě v létě a většinou se 17" ntb a převlečením v batohu. Jen cesty do školy mi daly 8000 km a za celý loňský rok jsem měl mezi 15 a 16 tisíci km. Přeci jen se tam projevilo to volno přes léto, kdy jsem sice chodil pracovat, ale ne každý den.
Letos jsem státnicoval a tak nebyl moc čas a nálada na kolo, ale přes 10k km to jde. Nejet míle tak by to byl ještě zajímavý boj.
Na CVUT (FS) se zrovna chystam :) je to tam s „parkovanim“ kol v pohode? :D
Dejvice – za dveřmi po schodech dolu jsou stojany – se 160 mm kotoučema docela v pohodě, silnička se v nich převrací na záda, je tam kamera, ale nevím zda funguje, za 5 let ukradli 1 kolo, S místem problém nebyl, protože jsem jezdil brzy, ale v létě už to bylo poměrně exponované. Vrátný tě nenechá projít s kolem dál, ale když slezeš do suterénu a vyjdeš druhým schodištěm nikdo na tebe nepřijde. Někteří profesoři jezdí po laboratořích a chodbách na kole a koloběžkách, takže jsou tolerantní.
na Karláku jsem bral kolo do učeben, ale udělali tam také stání uvnitř. Tuším že TZSI už na Karlák nebude jezdit, snad jen na jazyky.
chybí ti v tom plánu pracovní cesty, Praha – Brno, Praha – OStrava a doma 2 děti :-), ale je pravda že pokud jsi dost fanatik a rodina tolerantní tak se dá najezdit celkem dost, ale riskuješ žě ti děti vyrostou pod rukama ani nevíš jak. Špatně se vysvětluje 3 letému dítěti že mu tatínek nepřečte pohádku protože jde se strejdou jezdit na kole, k tomu časem asi dospěješ sám :-) hold je mi už skoro 40 :-)
Občas stačí zaměstnání, kde člověk není tak vytížený a má pevnou pracovní dobu 8 h denně se začátkem v 6:00. Pak je člověk v 15 h doma a času má relativně dost.
Takové zaměstnání jsem měl naposledy v roce 1988☺
Každý svého štěstí strůjcem :)
Takové se dá najít i dneska. Je to jen a pouze otázka priorit. Holt hodně lidí se honí především za majetkem a teprve pozdě přijdou na to, že ta cena, kterou za ty vydělané prachy zaplatili, je až příliš vysoká. Ale každého věc, co si vlastně vybere…
☺ no právě
No jo, no, tak pak je to taky o tom, když už si teda člověk tu jednu variantu vybral, být soudný a nestěžovat si, že nemá výhody té varianty druhé…
Tak já si nestěžuji, možná jenom je múj pohled na „problém“ komplikovanější tím, že si myslim, že základem toho proč je človék na světě je vychovat a zajistit svoje potomky a to ostatní je tak nějak jako až na druhém místě. ☺
Otakzka je, jestli uz tak prelidnena planeta potřebuje další hladove krky. Jinak ne kazdej se stotoznuje se smyslem života makat a starat a vychovavat decka. Pro plno lidi je takovej scenar docela nocni mura.. :))
preludnena je bohuzial len na niektorych miestach takze na tvoj dochodok uz asi nebude mat kto robit. a zrovna tam kde je, je vyroba deti resp. to co tomu predchadza ich jedine mozne hobby…
Je to prostě na každém jak se rozhodne, dělám 4 dny v týdnu a 1 den z domova, mnohdy po večerech třeba do půlnoci, o víkendu mám volno, pro mě důležitější materiálně zabezpečit rodinu, abych neřešil takové hovadiny jako jestli můžu dětem koupit jogurty den před výplatou, nebo jestli děti pojedou na lyžák, školu v přírodě a podobně, případně kde budou bydlet až jim bude těch 23–25 let. To je pro mě priorita, kolo je koníček který mám rád věnuju se mu podle času. Najezdím tak ty 3000km za rok na víc čas nemám… Prostě chci aby děti měli vše co pro svůj život potřebují je to pro mě důležitější než cokoliv jiného, myslím tím důležité věci které potřebují ne že bych jim kupoval každého půl roku nový mobil a takové kraviny …
No tak kde budou děti bydlet, až jim bude 25 řešit nehodlám ani náhodou, to je čistě jejich věc. To, co děti potřebují především je, aby se uměly postarat samy o sebe. Tzn. z mého pohledu důraz na vzdělání, ať už je jakékoliv, co jim sedne (nemusí to být nutně VŠ, to se uvidí).
Tak já bych jim rád pomohl do začátku i nějakým tím bydlením když mám tu možnost, ale jinak jim cestičku nijak neumetám každý se o sebe musí taky trochu postarat sám :)
Já v tomhle mám zrovna pár velmi hezkých vzorů, jak se k tomu postavit. Nosným prvkem je sám se dětem věnovat co nejvíce a sám je co nejvíce naučit – od toho se odvíjí doba, ale i intenzita kontaktu s nimi. To funguje, dokud jim není těch -náct (aneb – rodiče jsou dobrý do 12 a pak až od 25 :) ). No a pak se snažit motivovat – tj. nic není zadarmo, ale podle výsledků (či aspoň) tendencí. Podpořím to, co někam vede, co má nějaký smysl. Např. mnohem radši zaplatím mastné školné někde venku, než byt v Praze. Dávat (dospělému) děcku něco zadarmo, nevidím důvod, naopak dost často vidím, že je to spíš cesta do pekel (35 letá rozmazlená dcerunka bydlící u maminky a nechávající se živit, protože jí žádná práce není dost dobrá atd).
Beru to jako možnost snadnějšího startu mladých do života, rozhodně nehodlám děti až budou dospělé živit. Každé z dětí by dostalo do začátku nějaký peníz pro pořízení bydlení nebo základ hypotéky, vzdělání je samozřejmost, záleží jak moc jim to ve škole půjde a podobně, zatím je jedno dítě na základce a druhé ve školce, tak že zatím investice do vzdělání je jen angličtina aby případně měli možnost vůbec studovat venku…
Aby se děti hned po škole uvázaly k hypotéce a naběhly do krysích závodů, to přesně nechci, a jestli budou chtít ony samy, tak v každém případě bez mé podpory. Brrr, úplně mi naběhla husí kůže, z té představy.
A bydlet budou pod mostem ? Prostě dostanou nějaké prostředky případně nějaký menší byt a potom už se musí postavit na vlastní nohy ...........
Ty jiné bydlení než na hypotéku neznáš? To je asi největší mor dnešní doby u nás, ten výplach mozečků, jak je hypotéka nutnost a bez ní každý skončí pod mostem. Z hlediska investorů, kteří to tu před těmi 20 lety spustili to byl ovšem geniální tah, jak se na masách napakovat, a že ty zisky z toho byly velké. Leckteří tu svoji hloupost platí dodnes, to jsou přesně ti, co sebou „musí“ v práci nechat zametat, „musí“ dřít od rána do večera, aby nepřišel exekutor a „nemohou“ se přestěhovat, ani když v příslušné lokalitě přijde *******. Tak úplně přesně proto chci své děti vést k tomu, aby pokud možno o věcech přemýšlely v souvislostech a nenechaly si takhle snadno nakukat, jak hned po škole „musí“ mít hypotéku, nebo budou bydlet pod mostem.
Tak dneska je spoustu lidí, kteří chtějí do něčeho investovat, a pokud mají děti, proč né do realit? Pár známých to takhle řeší, že volné peníze dali do bytů, které budou pronajímat do doby, než jim vyrostou děti a potom budou moct bydlet tam. Samozřejmě dopadnout to může různě, ale byt se dá prodat vždycky.
Investovat volné peníze je ovšem trochu něco jiného než dřít do úmoru, abych mohl dětem ty byty vůbec koupit a přitom ty děti prakticky nevidět vyrůstat. Něco trochu víc jiného… Jinak coby investice je možností více, ale proti bytům nic, každého věc, kam svoje peníze investuje.
Nevím z jakého jsi regionu nebo v jaké sociální vrstvě se převážně pohybuješ, ale já neznám nikoho, kdo by musel dřít do úmoru, aby splatil hypotéku (když už jí má), ať už na svůj byt nebo dětí, a děti prakticky neviděl.
Samozřejmě nevylučuju, že případy, kdy si to lidé špatně spočítali nebo měli velké oči, pak přišel nějaký ekonomický ******* a nemohli splácet, jsou. Ale co tak čtu nebo slyším v médiích, tak jsou to spíš lidé, kteří si tak na hypotéku vzali byt/dům ve kterém sami bydlí, než nemovitost jako investici…
mám to taky tak, mám jeden byt navíc s tím že je dlouhodobě pronajatý, může se klidně stát že děti budou chtít bydlet někde úplně jinak není problém potom byt prodat a koupit byt někde úplně jinde …
žádnou hypoteku nemám a nikdy jsem neměl, byt jsem dostal od rodičů do začátku, tka vím jak obrovská výhoda to byla proto bych chtěl tento servis poskytnout i svým dětem. Tak že zatím mám v plánu že každé z dětí dostane byt pro snažší start do života a potom už je to na nich
Ok, je to Tvůj cíl, ono to bude i větší vítězství dát každému dítěti byt než nějakých 5 minut slávy někde na bedně.
to je dobrý cíl, ono třeba v Praze mít byt nebo ho koupit na hypo je rozdíl v prumeru 6 mega. To vydělat už zabolí
a k tomu je to pro mě schůdnější než ta bedna v MTB závodě :-) Jeden byt navíc už mám a klukovi jsou 4 tak že než mu bude alespoň 20 tak by to neměl být snad takový problém :-)
tak jasný no. Každý má něco, kdyby mě byty šli jako bedny, tak do smrti už nemakám a lítám soukr letadlem na obedy :)
:-)
Tak pracovat musis tak jako tak, at uz nekomu platis najem, a nebo splacis svoji hypoteku. Pri dnesnich sazbach mi prijde blbost nejit do vlastniho (pokud teda nezijes sam, vyrazne necestujes, a nebo nepremyslis o praci venku).
To není otázka sazeb, ale místa a možností. Pořídit si hypotéku znamená uvázat se (lidí ochotných prodat a jít jinam, zvláště v případě ztráty, je minimum), a navézt do toho dítě znamená uvázat ke kůlu to dítě a v podstatě mu to nalajnovat – a to je úplně přesně to, co v žádném případě nechci.
Ostatně mám na tohle krásnou řadu případů i v okolí, dle rozdílného přístupu. Hypotékáři prakticky do jednoho se klepající jak ratlík, aby je nevyhodili z práce, i když se to v práci zhoršilo a vytírají s nima podlahu, i když šla lokalita do pr…, jinde by si polepšili, ale s pocitem balvanu na noze se nehnou. Proti tomu lidi, co si rozvrhli etapy života dle potřeb bez vazby na konkrétní bydlení (a že se ty potřeby v čase sakra mění), a trvalé bydlení si pořídili až když bylo jasno a až když si na něj vydělali. A že to bylo v mnohem větší pohodě, i když mezitím platili nájem.
Tak ja nepredpokladam, ze si nekdo hned po skole po par mesicich v praci vezme hypoteku, stejne tak i v lokalitach, kde je to s pracovni prilezitosti horsi.
A že spousta lidí je právě v těch lokalitách zakopaných? A jestli po škole pár měsíců nebo dva roky je houby rozdíl, oboje je nesmyslně brzo.
To je v pořádku, chováš se racionálně, odpovědně, ale toto vlákno je o závodech a o tréninku na ně. V závodění není nic racionálního, amatérské závodění je šílenost, která ale lidi baví.
jasný, nejsme na tvém místě a nevím jak na tom jsi.
„Jen neříkat že něco nejde, vždy se najde debil, kterej to neví, a udělá to.“
Je naprosto v pořádku mít na prvním místě děti a pak až kolo, to je pochopitelné. Málokdo chce, málokdo to dokáže skloubit do hromady. Přítelkyně a kolo taky moc nešlo k sobě a doháněl jsem to po večerech nebo ráno.
Jak jsem sám psal, teď při státnicích šlo kolo stranou a na prvním místě byla diplomka a SZZ.
Nemusíš se nám obhajovat :-)
Hele, co jsi doháněl po večerech a ráno, přítelkyni nebo kolo? ;-)
To není obhajoba ale závist :-), taky jsem před 20 lety najížděl cca 10tisíc za rok, Alpy, Dolomity, Korsica … hold teď už na to není čas, ale zase jsem přesedlal ze silničky na bike :-)
já jsem zvědavý jak to bude se mnou … hodlám nastoupit jako technik na metro Zličín zda zvládnu jezdit z Počernic na Zličín na kole … asi taky půjdou kilometry dolů …
Barak – jednou tak podruhé onak abych vždy přítelkyni překvapil To kolo alespoň nemá takový blbý kecy. Kolo a škola jde dobře kombinovat, ale holka k jednomu ani druhému moc nepasuje.
No jezdit z Počernic na Zličín bude taky asi zážitek, vůbec nevím jestli se tam dá jen nějak smysluplně. Já jezdím z Letňan na Háje a to na kole vlastně ani nemá cenu :-)
Dá se v pohodě, zadem do Hostivaře, Krčák dolů, na Barranďák a Prokopákem nahoru. Když bude chtít jezdit, slušná trasa.
Je to docela dlouhé, jezdím zhruba dvě třetiny a taky se mi nechce to jet každý den.
Jo, já tak polovinu, a dokopu se stejně akorát párkrát za rok… Ale spíš kvůli vstávání v 5, aby nebyl provoz, později už se mi jet nechce.
Ráno i odpoledne, z práce do práce, 25+25 + víkendy + všechny přesuny po městě. To dojíždění do práce to umožní, donutí Tě k pravidelnosti.
Si to zkus, žádná věda… sedneš na start. vystartuješ. Buď tě předjedou a zjistíš že seš na tom bídně nebo předjedeš ty je.
A vo tom to je..vyzkouset
Přesně tak. Taky záleží jestli chce dojet na bedně nebo ne. Na hnojárnách je většinou šance, na kpž už to je horší :-D
A na trasu Letňany Háje by jsi něco slušného neměl ? já jsem nic zajímavého nenašel a jezdit přes město bych teda nechtěl
Letňany, Kbely, Satalice, Horní Počernice, Běchovice, Dubeč, Horní Měcholupy, Háje.
Bych řekl, že velmi dobrá trasa mimo centrum.
Popravdě, z Letňan na Háje bych se asi spíš radši přestěhoval než to dojížděl :)
Měl bych i z Kopce na Nosítka .-)
Tady někdo nechápe asi recesi.