Výměna komponent - černé za bílé

38 nepřečtených
  • michal xtr

    Jelikož v bazaru není sekce výměna, tak to dávám sem. Pokud by byl někdo, kdo by měl nějáké bílé doplňky jako sedlovku, řidítka, představec a pod.. a chtěl z nějákého důvodu černé, tak to s ním vyměním za své černé wcs, co mám na kole v profilu. Oboustraný doplatek samozřejmě po domluvě možný.

    0 0
    • Stanislav__1  

      Takove veci bych si nikdy pouzite nekoupil a uz vubec bych neuvazoval o jejich vymene. Nikdo nikdy nevi, co dany komponent uz zazil. Navic kratka zivotnost techto hlinikovych veci. Nemel bych k tomu zadnou duveru.

      0 0
      • Wojtek  

        určitě mají delší životnost než carbec(co se týče lámání a praskání)

        ale jinak má delší zivotnost carbec,to máš pravdu

        0 0
        • borda  

          clovece, wojtku, ty fakt mysli nez neco vypustis :-)

          0 0
          • Wojtek  

            v čem nemám pravdu?

            0 0
            • jIrI___  

              Víš v čem? Protiřečíš si. V první větě napíšeš, že hliník má větší životost a hned ve druhé větě napíšeš, že karbon má větší životnost. Teď si může člověk vybrat, je to postavené na hlavu. Možná to myslíš dobře, ale nikdo jiný kromě tebe to nepozná.

              Btw. jaké dostáváš známky ze slohu? :)

              0 0
              • Wojtek  

                asi si si nečetl závorku,říkám ,že pokud de o životnost,tak tak carbon vede,protože nezměkne,ale zase hliník se ti tak snadno nezlomí

                0 0
                • borda  

                  JiRI ji je bezpochyby cetl. Ja take. Dokonce jsem i pochopil co jsi chtel rici. Ale podas to proste silene :-). Vidis – ted jsi se evidentne zamyslel a podal jsi to naprosto srozumitelne. Tve prvni vyjadreni byla proste hovadina…

                  0 0
                  • Wojtek  

                    ale mám pravdu,ne? jestli ne tam mě prosím vyvedte z omylu

                    0 0
                    • Zdenda CUBE  

                      Kolik karbonových rámů, dílů a komponentů si jezdil a ojezdil, že se k tomu máš zase nutně potřebu vyjadřovat ???!!!

                      0 0
                    • kesu  

                      zkusim ti k tomu napsat par slov aby jsi do toho trosku pronikl,je to lepsi varinata nez se do tebe navazet:)

                      takze karbon:jeho vlastnosti(ted myslim ramu nebo komponentu) urcuje:

                      a)velikost,pevnost a smer pleteni jednotlivych vlaken,plus pochopitelne mnozstvi

                      b)spojovaci material(prys­kyrice) -pokud te to zajima podivej se treba na technologii treku OCLV a karbon treba od scottu maji to hezky popsany

                      c)postup vyroby ramu tzn monokok,slepovani trubek do sebe,naplejtani ruzny formy atd

                      Jinak obecne karbonovy vlakno ma o dost vetsi mez pružnosti a pevnosti než třeba ocel i hlinik pochopitelne.Jde tedy o to ze se zvysujicim se napetim(ne dynamickym) dojde k trvale zmene a nasledne poskozeni pozdeji.

                      To ze je krehci je pravda,nicmene musis posuzovat kazdej komponent zvlast.Kdyz vezmu DH carbon riditka a postavim proti nim stejne tezky XC hlinikovy tak bych se vsadil ze i na naraz vydrzi ty karbonovy vic.Kdysi jsem videl co vydrzi ram scott G-zero pro,prorazenej byl az asi desatou ranou dost solidni palici.To by hlinik stejny vahovy kategorie rozhodne nevydrzel.

                      Nicmene u ramu pokud se nebudem bavit o top tride (vahove HT pod kilo a FS do dvou kil s tlumicem) je dana pevnost spise nez materialem tim jak je to nakresleny a spocitany.Tady na foru je nekolik fotek popraskanejch (nebo spise slozenejch) canyonu a merid transmission.Je tam pekne videt,kde je hranice ztencovani trubek.Pri vaze AL fullu nekde kolem 2,6kg s tlumicem uz pri nejakym lepsim padu muze dojit ke kolapsu celyho ramu.Niceme nejvetsi prinos vidim v tom,ze karbon nema svary a tudis tam neni prostor aby to svarec(automat) posr..Popraskalo mi docela solidni mnozstvi ramu vcetne karbonovyho a povetsinou to bylo ve svaru.prikladam fotku prasklyho ramu jak hlinik tak karbon.Nebyl teda nastesti muj.Ale je tma krasne videt,kde udelali inzenyri chybu:) jelikoz to misto je namahany jak klikama,tak tlumicem a osou zadniho kola.Krom toho je to namahany na krut coz nemuze delat dobrotu…

                      0 0
        • scret  

          ty uz to kluku delas snad naschval…

          vis prd a meles o tom…

          cekam na tvoji duchaplnou odpoved, hura do me:))

          0 0
        • pižmoň  

          Ty si fakt bezmozek,zajimalo by me kolik ti tech karbonovych veci a hlinikovych taky proslo rukama a kolik si toho najezdil ze mas takove zkusenosti,a dale nechapu ze v druhem radku tveho prispevku popiras ten prvni co si sam napsal:DD

          0 0
    • borda  

      michale, uz ti to tu psali, to kolo je hezky a dobry tak, jak ho mas. vymeny nebo nakupu bych se narozdil od kolegy nade mnou nebal, ale: aby jsi to ladil do bile, chtelo by to zacit vidlici, kdyz tam das jenom kokpit, bude pusobit … divne. za rok dva po bile nestekne pes a budess litovat. ta cerna je nadcasova. chapu te, chces si na to kole za kazdou cenu neco vylepsit, ale myslim, ze tohle opet nebude ta prava cesta :-)

      0 0
      • michal xtr  

        Já vím,ale rád bych měl na novou sezónu nějákou změnu.. :)

        0 0
        • jIrI___  

          Tak pokud chceš změnu za každou cenu, vyměň ty kola. Cmaxy nebo trojkové Fulcrumy by mu sekly ;-)

          0 0
        • Jogador  

          Nemáš už skoro co měnit, takže bud ty kola třeba za tyto, nebo pokud máš 10 navíc, kup rám, sice změnu nepoznáš, ale bude to pro tebe hezčí a bude tě víc bavit jezdit, ty kola poznáš…

          0 0
        • borda  

          no to je jasny a chapu to :-). taky jsem si vsiml, podle tvych vlaken :-). ale mas to kolo fakt hezky odladeny a ta bila by tomu fakt nepomohla. ono me fakt ani moc nenapada, co na to menit. je to proste dobry, tak jak to je…

          0 0
    • mates555  

      Já myslím že tobě se hlavně ke kolu vůbec bílá nehodí…ldyž už tak třeba něco dočervena…nebo jak je psáno výše nová kola…

      0 0
      • Jogador  

        Ono to neni psáno jenom tady:)

        0 0
        • michal xtr  

          není  no :D

          0 0
          • Jogador  

            A nechceš si koupit novou přilbu, brýle, rukavice, nebo tretry? Nebo silničku?:)

            0 0
          • vikicek  

            Přestaň vymejšlet koniny typu bílé komponenty, který k tvýmu kolu vůbec neladěj a kup fulcrumy. Vzhled ti to zvedne mnohem, mnohem víc než nějaká bílá sedlovka a pojedou ! ;-)

            0 0
    • Hnoj  

      Fakt se těším až za rok za dva až tahle bílá mánie pomine, se budete všichni těch bílých komponentů hromadně zbavovat a říkat: „to byla ale hloupá módní vlna“ a všichni se budem hromadně vracet k obligátní černé :-D

      IMHO je tahle bílá vlna skutečně jen záležitost na rok nebo dva. Pak příde zas nějakej jinej nesmysl, odhaduju to na kawasaki zelenou :-D

      0 0
      • Thidney  

        poslední silná bílá vlnka byla okolo 00/01 viz. můj bike. Těším se, až budou na bílý komponenty pořádný výprodeje :)

        Já bych uvítal návrat strakatejch eloxů a šílenejch barev rámů jako v 1 pol. devadesátých let, jenže to asi už nebude

        Mě třeba vlna všichni jak na funus vadila, ještě k tomu" vozit dres CTD":http://cgi.ebay.com/…etic_Apparel?… a bylo by

        0 0
        • Hnoj  

          Mě osobně se taky bílá docela líbí, ale nesmí se to přehánět. Třeba něco tak hnusnýho jako jsou bílý řídítka jsem snad v životě neviděl… Ale třeba bílý ráfky se mi zdaj docela bezva, ono to artikl od artiklu, ale všeho moc škodí…

          0 0
    • Archer  

      Vyuzijem tento topic, pokud je nahore :)

      Mam cerny Thomson 90/15 25.4mm a stribrny 100/0 31.8mm. Potrebuji naopak, cerny 31.8 a stribrny 25.4 (taky Thomson). Nema nekdo opacny problem? ;)

      0 0
      • DaSnail  

        aj ja sa priživím na čiernobielom vlákne

        vymenil som stará biele riaditká za nové čierne. nesledoval som váhu a tak mám teraz zmiešané pocity. tie nové sú oversize a sú ľahšie o cca 80g. to je fajn. 8o)

        trochu ma ale znervózňuje hrúbka steny. boli tie staré predimenzované alebo nové podd.?

        poprosím skúsenejších o radu, bude to ok, alebo radšej pohľadám niečo iné?

        (ja cez 90kg, xc, občas trochu poskočím a zaprasím, riaditká fsa)

         
        0 0
        • Jogador  

          Jde o materiál, ale jinak mi ty bílý přijdou dost předimenzované:) Já mám race face evolve XC a jsou stejně tlusté, jako ty černý, aspon to tak vypadá, a ritchey  pro, co mám na druhém kole mi taky nepřijdou tlužší… 

          0 0
        • roud  

          moje rooxy sou snad ještě hubenější a jestli ne tak sou na stejno :O)

          0 0
        • Vilém  

          Na tlustce steny az tak nezalezi, dulezitej je material z kteryho jew to udelany. Praskly mi obyc vlastovky, ktery mely stenu tak 3mm a jiny riditka se stenou sotva povolvicni stale drzi a drzi.

          0 0
          • DaSnail  

            dik za názory

            obidvoje rajdy sú z 6061T6. FSA má tapered a shot peened, MJ asi radšej pridali matroš

            snáď to teda vydrží

            keby som sa tu nejak dlho nevyskytol, tak nevydrží… 8o)

            0 0
            • soc  

              Kritické místo u řídítek je v místě uchycení do představce, působí zde nejvyšší ohybový moment. Takže pokud na konci mají jedny řídítka podstatně menší tloušťku stěny než jiná, nemusí to nic znamenat. Pokud mají FSA proměnnou tloušťku stěny, tak se dá očekávat, že soudruzi opravdu ví co dělají a na konci si mohou dovolit ušetřit materiál. Nebál bych se toho…

              0 0
    •  

      Baník pyčo!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.