Zdravím,
daly by se vyměnit páky Hayes Ryde za Shimano XT BL-M785 ? Nebo je to zcela nemožné?
Kdo ví, ať odpoví.
Dík
Zdravím,
daly by se vyměnit páky Hayes Ryde za Shimano XT BL-M785 ? Nebo je to zcela nemožné?
Kdo ví, ať odpoví.
Dík
nedalo, pokud bys nepoužil jiné tesneni do pak
a dá se to jiné těsnění někde sehnat (vyrobit)? Pomohly by vůbec v něčem jiné páky? Píšou +20% brzdného účinku :D
ach bože…
netuším
problém je že hayes jsou na brzdou a Shimano na olej, tesneni tu změnu nezvládnou,
osobně bych to neřesti a koupil celé brzdy
no jo, to jsem se chtěl taky zeptat jesli není rozdíl v kapalině. Jedině kdyby Hayes třmeny fungovaly na olej.
bohužel nefungují, stejný problém s tesnenim
to těsnění teda rozpouští olej nebo DOTka? Nebo olej rozpuští tesneni na Hayes a dotka rozpouští těsnění na Shimano?
ty brzdy fakt lepší vyhodit popřípadě prodat..
Mně ty brzdy nepřipadají nijak špatný, ale štve mě plnění kapaliny z boku, XT páky jsou hezčí a plní se z vrchu. Jinak nemám problém.
Jak často v nich měníš kapalinu že ti tohle vadí?
teď budu měnit :D a v tom případě, když ty páky sundám, tak už bych je mohl vyměnit celý. Olej údajně gumu naboptná a DOT ji rozpustí. Škoda :-(
NE!
Nebylo by elegantnější řešení, než vytvářet takového prasopsa s XT pákama a Ryde třmenama, koupit celý xt brzdy? Nebo SLX?
určitě bylo, když mi někdo dá 3000kč navíc :-)
XT páky tě vyjdou na 2 tis cca ne? A za 3 máš celý SLX brzdy :)
na 1400kč. SLX o moc lepší jak Ryde nebudou, ne?
To je hodně pěkná cena na to, že komplet XT stojí 4 litry. SLX budou lepší a o hodně.
no řekl bych spíš normální, třmeny tě vyjdou lehce přes litr jeden a za hadice dáš zbytek. nakonec tě to vyjde nastejno ± pár korun.
prý se nesmí do Hayes dávat DOT 5.1 protože je moc agresivní k těsnění. Co je na tom pravdy?
dot 4 a dot 5,1 jsou mísitelné pokud se nepletu. nesmí se míchat 3 a 4. ty hayesy mají na nádržce jestli si to dobře pamatuju dot 4 a 5,1.
Míchat se smí dot 3,DOT 4 a DOT 5.1.Tyto tři se nesmí míchat s DOT 5.
už jsem si to našel, skutečně tomu tak je.