• Luks23

    Zdravim

    Je nejaka moznost vymeny predniho ozubeneho kola? Mam tohle kolo a od cca 28km/h se neda slapat. Uz to proste nezabira ????

    Predem diky za diskuzi

    https://www.scott-sports.com/…920-evo-bike

    0 6
    • va-bo  

      Nerozumim otazce, nezabira motor, nebo nohy?

      3 0
        MTBIKER doporučuje
        Sram X-Sync Steel převodník BCD94 30z. Skladem > 2 ks

        savings Sram X-Sync Steel převodník BCD94 30z.

        354 Kč savings MOC 839 Kč

        SRAM CX1 X-sync převodník, 42T Do 3 dní 2 ks

        -10% SRAM CX1 X-sync převodník, 42T

        1 889 Kč -10% MOC 2 549 Kč

      • Luks23  

        Nohy ???? slapu jak balzen, ale zybtecne. Chapu ze to neni silnicka, ale 28km/h mi prijde zalostne malo ????

        0 0
        • novas752  

          A co čekáš, vždyť je to elektrickej allmountain v nejlevnějšim osazení, těžkej jako prase. Větší převodník – pokud se tam vůbec vejde – na tom nic nezmění.

          0 0
        • xtonda  

          Co to je šlapat jako blázen? Motor se podle platné legislativy při rychlosti nad 25 km/h postupně vypne, takže ve 28 km/h jedeš vlastní silou. Musíš prostě šlapat rychleji, při rozumné kadenci 80 rpm kolo s převodem 34/11 a 66–622 plášti pojede 35 km/h.

          0 0
          • bathed  

            ..... ale je u tohohle agregátu opravdu převodník dohromady s klikama (jako na jiném kle než je akuvrtačka) a nebo je s jiným poměrem než 1:1 na jiné hřídeli?

            0 0
            • xtonda  

              Někde sem zachytil, že Bosch od toho sytému, kde byl pidipřevodník, který se točil rychleji než kliky, už upustil.

              0 0
              • bathed  

                Chápu. Nicméně synek opakovaně tvrdí, že od cca 28km/h točí naprázdno. To na 29", při přímém převodu 34/11 zkrátka není dost možné......

                0 0
                • Esi  

                  Je, pokud jsi zvyklý na klasickou elektrokadenci 50 tak ti muže při kadenci 55 připadat ze slapeš naprázdno. Stačí se podívat jak jezdí většina lidi na elektrokole, proste se musí naučit šlapat, to žádný převodník nezachrání

                  3 0
    • Esi  

      Na nejtěžší převod u toho kola se dá efektivně šlapat určitě minimálně do 35km/h protože je to kadence jen 80 a to pochybuju že to nějakou delší dobu na kole které má samotné 26kg utočíš.

      Dost pochybuju že to kolo pobere větší než 34z převodník.

      0 0
      • Vrci  

        Rám asi pobere, ale aby Bosch vyráběl. Ale jak píšeš, šlapat běžnou cyklistickou kadencí 90 ot. za min. a pojede to. Jen na to mít nohy, vítr nebo sklon.

        0 0
    • Singlespeed  

      Přibližně při této rychlosti se vypíná motor, takže proto to nezabírá. Na velikosti převodníku nezáleží.

      0 0
    • novas752  

      Ale to je normální, je to elektrokolo = přípomoc motoru funguje jen do 25km/h.

      Převodník má 34 zubů, s tim se dá šlapat klidně 40km/h. Ale bez motoru.

      0 0
      • pepek  

        Vždyť to author píše: Už to nezabírá = nedá se šlapat.

        0 0
        • novas752  

          Nikoliv, šlapat se dá. Tam omezení neni.

          1 0
          • Esi  

            je tam omezení, musíš šlapat za své :-) nevím teda jakou má tazatel fyzičku že mu na kole které váží 26kg a je obuté do 2,6" gum nestačí rychlost 35km/h kdy by tam byla kadence pohodových 80. NA vyjížďkách se snažím držet kadenci nad 80.

            0 0
      • Luks23  

        Ano vypne v 25km/h coz mi nevadi. Me vadi ze slapu do prazda uz v 28km/h. Neni to o fyzicce. Proste to uz netahne. A to se bavim o rovince. Na obycejnem kole jsem dal ke 40km/h a citil sem odpor v pedalech. Tady me mizi pod nohoma uz pred 30km/h ????

        0 0
        • Esi  

          Tak to nezbývá než se naučit šlapat kadence 80 je při tvém osazeni rychlost 35km/h a to rozhodne není nijak rychlé šlapání.

          1 1
        • novas752  

          Tak musíš šlapat nějakou normální kadencí. Jak píšou ostatní, při 80 otáčkách klik za minutu s tim pojedeš 35, při kadenci 100 pojedeš přes 40. A to furt není kadence nijak extra vysoká.

          2 0
        • michomin  

          To, co popisuješ, je možné jenom když máš vzadu zařazeno na větší kolečko (cca 15 z). Víš určitě, že to tak není? A příště si nevymýšlej.

          0 0
      • Pietrossi85  

        A s převodníkem 13 zubů? Haibike Sduro FullNine 9.0 motor bosch? Tam mi přijde nereálné šlapat víc jak 25km/h a už i to člověk má vysokou kadenci při tak malém talíři z 13 zuby. Možná se pletu

        0 0
        • Esi  

          Elektrokolo které mají tyto pivní tacky místo prevodniku mají ve středu ještě staly převod jinak by se na tom dalo jet tak 15km/h na nejtěžší převod, nevím teda k čemu je to dobre kromě toho ze je to složitější a ten mini převodník rychleji odchází, ale je to tak.

          0 0
        • Jáchym 1  

          U těchto motorů je výstupní převod jakoby tam byl 38z převodník.

          Vnítřní převod je 1:2.8

          0 0
    • va-bo  

      Jo, pri trose treninku se da slapat kadence kolem 100, coz dava rychlost kolem 40 km . Fyzicka rozhoduje, jak dlouho to rider vydrzi, z kopce to jde samozrejme lip. :-)

      0 0
    • 123J  

      Větší převodník 44 zubů

      0 0
    • Georrge  

      Kombinaci 34 / 11 jsem vozil a do 32 km/h to je naprosto v pohodě. Ty jsi prostě jen rozmazlený motorem a nízkou kadencí. Chce to prostě trošku točit nožičkama :)

      1 0
    • va-bo  

      Ale vetsi prevodnik tam asi pujde, ale nevim jestli to je reseni.

      0 0
    • bathed  

      Bosch dopodrobna neznám, nevím. Jsou si ale místní přispívající jistí, že co otáčka na klikách, to otáčka převodníku? protože jediný Bosch na kterém jsem kdy jezdil byl na Haibike – tam byl převodníček malinký. Byla tam dokonce kladka na tažné lince řetězu. A tenhle převodník (tedy ta hřídel) se točila rychleji než kliky.....

      0 0
      • novas752  

        Tato generace má otáčky převodníku s klikama 1:1. Proto také používá „normální“ velikosti převodníku.

        Starší Bosche měly otáčky na převodníku vyšší a kvůli tomu měly převodníky malinké – okolo 16z. A překvapivě to nic nevydrželo.

        1 0
        • bathed  

          No, hlavne se s tim fakt nedalo slapat “bez motoru” :-))

          0 0
    • plzakj  

      Dal bych tam klasiku 53Z. S 53/11 to pojede jak z praku.

      0 0
      • Esi  

        Jojo, jen budeš muset sehnat kliky které budou tak o 3 cm širší, na pravou stranu dáš 3 cm podlozek, potom už se tam ten převodník vejde a na 2 nejtěžší převody bude i luxusní řetězová linka :-)

        3 0
    • standoslav  

      Chce prostě ujíždět silničářum, to se dá pochopit, ale s takovým klunkrem to prostě nejde. ????

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.