Zdravim
Je nejaka moznost vymeny predniho ozubeneho kola? Mam tohle kolo a od cca 28km/h se neda slapat. Uz to proste nezabira ????
Predem diky za diskuzi
Zdravim
Je nejaka moznost vymeny predniho ozubeneho kola? Mam tohle kolo a od cca 28km/h se neda slapat. Uz to proste nezabira ????
Predem diky za diskuzi
Nerozumim otazce, nezabira motor, nebo nohy?
Nohy ???? slapu jak balzen, ale zybtecne. Chapu ze to neni silnicka, ale 28km/h mi prijde zalostne malo ????
A co čekáš, vždyť je to elektrickej allmountain v nejlevnějšim osazení, těžkej jako prase. Větší převodník – pokud se tam vůbec vejde – na tom nic nezmění.
Co to je šlapat jako blázen? Motor se podle platné legislativy při rychlosti nad 25 km/h postupně vypne, takže ve 28 km/h jedeš vlastní silou. Musíš prostě šlapat rychleji, při rozumné kadenci 80 rpm kolo s převodem 34/11 a 66–622 plášti pojede 35 km/h.
..... ale je u tohohle agregátu opravdu převodník dohromady s klikama (jako na jiném kle než je akuvrtačka) a nebo je s jiným poměrem než 1:1 na jiné hřídeli?
Někde sem zachytil, že Bosch od toho sytému, kde byl pidipřevodník, který se točil rychleji než kliky, už upustil.
Chápu. Nicméně synek opakovaně tvrdí, že od cca 28km/h točí naprázdno. To na 29", při přímém převodu 34/11 zkrátka není dost možné......
Je, pokud jsi zvyklý na klasickou elektrokadenci 50 tak ti muže při kadenci 55 připadat ze slapeš naprázdno. Stačí se podívat jak jezdí většina lidi na elektrokole, proste se musí naučit šlapat, to žádný převodník nezachrání
Na nejtěžší převod u toho kola se dá efektivně šlapat určitě minimálně do 35km/h protože je to kadence jen 80 a to pochybuju že to nějakou delší dobu na kole které má samotné 26kg utočíš.
Dost pochybuju že to kolo pobere větší než 34z převodník.
Rám asi pobere, ale aby Bosch vyráběl. Ale jak píšeš, šlapat běžnou cyklistickou kadencí 90 ot. za min. a pojede to. Jen na to mít nohy, vítr nebo sklon.
Přibližně při této rychlosti se vypíná motor, takže proto to nezabírá. Na velikosti převodníku nezáleží.
Ale to je normální, je to elektrokolo = přípomoc motoru funguje jen do 25km/h.
Převodník má 34 zubů, s tim se dá šlapat klidně 40km/h. Ale bez motoru.
Vždyť to author píše: Už to nezabírá = nedá se šlapat.
Nikoliv, šlapat se dá. Tam omezení neni.
je tam omezení, musíš šlapat za své :-) nevím teda jakou má tazatel fyzičku že mu na kole které váží 26kg a je obuté do 2,6" gum nestačí rychlost 35km/h kdy by tam byla kadence pohodových 80. NA vyjížďkách se snažím držet kadenci nad 80.
Ano vypne v 25km/h coz mi nevadi. Me vadi ze slapu do prazda uz v 28km/h. Neni to o fyzicce. Proste to uz netahne. A to se bavim o rovince. Na obycejnem kole jsem dal ke 40km/h a citil sem odpor v pedalech. Tady me mizi pod nohoma uz pred 30km/h ????
Tak to nezbývá než se naučit šlapat kadence 80 je při tvém osazeni rychlost 35km/h a to rozhodne není nijak rychlé šlapání.
Tak musíš šlapat nějakou normální kadencí. Jak píšou ostatní, při 80 otáčkách klik za minutu s tim pojedeš 35, při kadenci 100 pojedeš přes 40. A to furt není kadence nijak extra vysoká.
To, co popisuješ, je možné jenom když máš vzadu zařazeno na větší kolečko (cca 15 z). Víš určitě, že to tak není? A příště si nevymýšlej.
A s převodníkem 13 zubů? Haibike Sduro FullNine 9.0 motor bosch? Tam mi přijde nereálné šlapat víc jak 25km/h a už i to člověk má vysokou kadenci při tak malém talíři z 13 zuby. Možná se pletu
Elektrokolo které mají tyto pivní tacky místo prevodniku mají ve středu ještě staly převod jinak by se na tom dalo jet tak 15km/h na nejtěžší převod, nevím teda k čemu je to dobre kromě toho ze je to složitější a ten mini převodník rychleji odchází, ale je to tak.
U těchto motorů je výstupní převod jakoby tam byl 38z převodník.
Vnítřní převod je 1:2.8
No jo, akorát to nadměrně žere řetězy a vše okolo.
To nepopírám,jen jsem uvedl jak to je.
Jo, pri trose treninku se da slapat kadence kolem 100, coz dava rychlost kolem 40 km . Fyzicka rozhoduje, jak dlouho to rider vydrzi, z kopce to jde samozrejme lip. :-)
Větší převodník 44 zubů
Kombinaci 34 / 11 jsem vozil a do 32 km/h to je naprosto v pohodě. Ty jsi prostě jen rozmazlený motorem a nízkou kadencí. Chce to prostě trošku točit nožičkama :)
Ale vetsi prevodnik tam asi pujde, ale nevim jestli to je reseni.
Bosch dopodrobna neznám, nevím. Jsou si ale místní přispívající jistí, že co otáčka na klikách, to otáčka převodníku? protože jediný Bosch na kterém jsem kdy jezdil byl na Haibike – tam byl převodníček malinký. Byla tam dokonce kladka na tažné lince řetězu. A tenhle převodník (tedy ta hřídel) se točila rychleji než kliky.....
Tato generace má otáčky převodníku s klikama 1:1. Proto také používá „normální“ velikosti převodníku.
Starší Bosche měly otáčky na převodníku vyšší a kvůli tomu měly převodníky malinké – okolo 16z. A překvapivě to nic nevydrželo.
No, hlavne se s tim fakt nedalo slapat “bez motoru” :-))
Dal bych tam klasiku 53Z. S 53/11 to pojede jak z praku.
Jojo, jen budeš muset sehnat kliky které budou tak o 3 cm širší, na pravou stranu dáš 3 cm podlozek, potom už se tam ten převodník vejde a na 2 nejtěžší převody bude i luxusní řetězová linka :-)
Chce prostě ujíždět silničářum, to se dá pochopit, ale s takovým klunkrem to prostě nejde. ????