Vymena sady mechanika ultegra, za Ultegra di2 - Zlínsko

30 nepřečtených
  • vrbata85

    Ahojte, pořídil jsem výhodne sadu od Shimana Ultegra r8170 di2. Na mem kole mam mechaniku r8000 také Ultegru, začínám mít trochu respekt z výměny “svépomocí”, ikdyz musim rict ze spoustu servisních úkonů zvládám sám, tak na tohle se dívám s respektem … . Největší obavy mam z výměny brzd. Vedení mám vnitřní přes plné integrovany predstavec (kolo mam SUP X-ROAD Team Issue – https://superiorbikes.com/…am-issue/800 . Takže bych mohl využít alepsoň tažení hadic k brzdám (kolo je nové), abych nemusel sundávat vidli…

    Stejně ale nejvíce mi začíná v hlavě převládat myšlenka že to dám do rukou odborníkům … tímto i tedy poptavam tuto službu, na kolik by asi cca vyšla komplet výměna teto sady… nejlépe Zlínsko …

    Navíc ještě budu posílat do světa, sundanou sadu r8000. Kliky 172.5 T50-T34. Úplně novou, bez kotoučů.

    Za doporučení a rady předem díky.

    0 0
    • milan.v  

      Každý servis ti to udělá do dvou tisíc, inzerát na bazar…

      1 0
    • brtníček  

      Doporučuji Cyklomira v Lukove.

      1 0
    • Hrabex1  

      tazeni hadicek k brzdam vubec nemusis resit, jen je ucvaknes u pak, das na ne novy trny a olivky a napojis na nove paky. Slozitejsi bude jen odvzdusneni. Na zapojeni elektriky je zase nejhorsi nutnost vylisovani slapaciho stredu.

      0 0
      • kubad  
        • proč by je cvakal, koncovky jsou stejné
        • při troše snahy a použití protahovací sady to u 12sp jde i bez vytažení klik a středu (ale ten rám neznám takže na jisto neřeknu)
        0 0
        • Hrabex1  

          ja stare olivky cvakam a davam nove. Mozna to neni nutne, ale je vetsi sance, ze to nepotece.

          0 0
          • kubad  

            Oliva ale netěsní, a pokud není viditelně poškozena, je to zbytečné

            12 sp. má jen 2 kabely do baterie, ale to už Novas dole napsal

            0 0
            • jonti  

              Loni jsem podobně měnil sadu 105 za Ultegru, byl jsem líný dát nové olivy a u obou brzd to časem začalo téct u třmenu. Nejhorší bylo, že se to teklo jen minimálně a začalo se to výrazněji projevovat až za několik týdnů.

              0 0
        • Hrabex1  

          premyslim o tom, jak to realozovat bez demontaze stredu. Shora od sedlovky poslat ten rozbocovac i s pripojenymi kabely a trefovat se do tech malich direk k presmykaci a prehazce? Ja osobne bych stejne tahal i kabel dopredu k pakam, kdyby to bylo jen trochu mozny.

          0 0
          • novas752  

            U 12spd Di2 žádný junction box už není. Jen 2 kabely z baterie do přehazky a přesmykače. Pokud je baterie v sedlovce, tak je zapojení přesmykače jednoduchý. A jak půjde přehazka hodně záleží na vnitřnim tvaru rámu a zručnosti.

            3 0
      • Tomcat  

        Cvakat nic nebudeš protože u aero kokpitu by ti mohlo i takových 0,5 cm chybět.

        Nemluvě o tom že správná metodika podle Shimana je dát olivu novou . Takže by to mělo být výměna vedení + olivy . Jasně taky nechávám , ale měním si to sám pro sebe .

        Jenže zakopaný pes bude, že vetšina servisů nebude chtít řešit elekrosadu kterou sám neprodal. A na které nemůže x věcí nefungovat a ikdyž se může v zimě kopat do zadku, tam jim to za problémy nestojí.

        1 3
        • novas752  

          Proč by to měl někdo odmítat, navíc teď v zimě? Jaký problémy?

          4 0
          • kubad  

            tomcat je samý problém poslední dobou :D taky nechápu proč by tohle servis nevzal.

            3 0
            • wilda81  

              V Ostravě byl cca 15 let nazpět jeden servis, kterému vládl starý nasr@ný týpek. Hned ve dveřích si tě změřil pohledem, pozdravil a za něco zjebal :) – většinou, že se kolo neleskne jako nové. Už není a myslím, že nikomu nechybí.

              0 0
              • hrota  

                Nesídlil náhodou v Zábřehu kousek od benzínky v takovém “nákupním komplexu”? :D

                0 0
          • Tomcat  

            Hele řešilo se to tu už mockrát ale servisy montáži dílů který si nekoupil u nich nebyly a nejsou nikdy moc nakloněný . Je na nich aby si zvážili jestli jim zato stojí pak řešit že to třeba nefunguje. Ale aď se nedivý že ho odmítnou nebo nastřelí velkou cenu.

            1 3
            • vysmátej bajker  

              di2 zkusí jestli de no a po montáži to snad bude i brzdit :)

              0 0
            • kubad  

              Pražák asi co? existuje i svět kolem

              0 0
            • puka  

              Tomcat opět udělal statistiku všech obchodů a vypočítal pravděpodobnost splnění úkolu…

              Stačí se zeptat několika servisů a ne jen hodit všechny do jednoho pytle… Někoho vyjde lépe nechat pár tisíc v servisu než se přes sedm hodin trápit a zku$&it si kolo.

              4 0
              • André Vebr  

                Já to taky slušně vyhazoval, když si někdo přivezl kolo na servis a díly k tomu bez zeptání se dopředu.

                Takže se vy@er na Tomcatovy rady, najdi servis a dohodni se s nima.

                0 1
                • Tomcat  

                  Puka kterýmu odpovídáš nic nechce, ten do mě jen reje, protože je „Brnosuterén“ a z nich mám jen prd_l.

                  Takže jo, měl by se vysr_t na to co říkám, svět se stejně pasivně agresivními výstupy nezmění a některé servisy do toho nepůjdou a když už ne zalevno. To není rada, ale konstatování.

                  0 5

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.