Ahoj, mám silničku Author A3303, vím žádná sláva ale jezdí se mi na něm dobře. DOstal sem nabídk na vidlici Ghost RACE LECTOR (carbon) za krásnou cenu 1500, fungl nová nikdy nepoužita. Mám ji vzít? Malá anketka :D Díky
Ahoj, mám silničku Author A3303, vím žádná sláva ale jezdí se mi na něm dobře. DOstal sem nabídk na vidlici Ghost RACE LECTOR (carbon) za krásnou cenu 1500, fungl nová nikdy nepoužita. Mám ji vzít? Malá anketka :D Díky
pokud ti sedne na rám tak jo, ale mám obavu že vidle s konickým krkem
je pravda, ze se mi zda jakoby se ke spodni korunce rozsirovala… ale je to blbe videt
Ocividne full carbon cina, asi to bude mit hezkou vahu pod 400g za ty penize asi neni moc o cem premyslet :-) … ja tu mam ted jednu Full carbon cinu cca 380g sundanou z kola a taky se ji budu zbavovat… ta cena ± odpovida nova se takova vidle da koupit v rozmezi 2–3 tis…
Tak to na ní prdím :) ještě se zeptám ohledně komponentů – chtěl bych dát nové pláště a zřejmě i ráfky co doporučíte? A také bych chtěl nové sedlo a v našem cykloobchodě mi cpou samé levné nefunkční krámy :)
Hodím to sem, nechce se mi zakládat nové téma. Banální dotaz – spíše ujištění. Silnička Cannondale, semi integrované hlávko od FSA, probíhalo čištění a zkrácení sloupku. Postup – vazelína do rámu, nasazení spodního ložiska + vazelína navrch ložiska, nasazení vidlice, to samé nahoře + vymezovací podložka proti vaklu, krycí podložka, představec. Dotaz zní – jak silně tlačit vidlici nahoru jakoby do rámu před dotažením představce? Předpokádám, že přiměřeně, aby nevznikl vakl. Ale jinak žádná extrémní síla, je to tak? Díky.
Na vymezení vůle máš v krku vidle ježka a skrz víčko hlávka šroub, ne? … pak teprve dotáhnout představec.
Tak je to takový skoro ježek :)
Ale ano, prvně dotáhnu ježka, pak až představec, to jsem nenapsal.
Oprava – integrované.