Mám takový blbý dotaz- půjde bez problémů dát na GT avalanche 2.0 Disc – vidlice SR Suntour EPICON RLD 2008 100mm Disc? Je nová, neořízlá. Může bejt nějaký problém? Díky
Mám takový blbý dotaz- půjde bez problémů dát na GT avalanche 2.0 Disc – vidlice SR Suntour EPICON RLD 2008 100mm Disc? Je nová, neořízlá. Může bejt nějaký problém? Díky
půjde
díky, objednám si jí tedy
Neměl by s tím bejt žádnej problém, jenom si na ní dej spodní misku hlavovýho složení z tý původní vidlice.
Spis konus, ale to je detail:)
to je v poho, bude to delat prodejce kola :)
Všechny Epicony potřebují velmi nutně zafrézovat dosedací plochu pro dolní konus. Bez této operace raději vůbec NEMONTOVAT!
mám již třetího na V a nikdy nebyl ani náznak toho že se cokoli muselo zafrézovat a vidlice nefungovala jak měla
Jak to poznáš, když drandíš jenom po jizerských cyklodálnicích? To by ses musel odvážit na singltrek :-)))
narozdíl od tebe jezdím a za ty léta dokážu posoudit co a jak funguje, samozřejmě jsou zde jiní borci kteří něco o materiálu ví víc, Tebe mezi ně rozhodně neřadím, u mě máš v kolonce tlachající rasistický kecálek,měj se
Ty se bereš nějak vážně.
prostě mě serou lidi který místo toho aby hovořili ke konkrétní věci melou ptákoviny který zakladateli treadu vůbec nepomůžou, ten na kterýho jsem reagoval je toho zářným příkladem.
nojo, jenomže když si založím téma např., že vybírám výplet objeví se tam obrázek něčího kola, s nálepkou Čemba,
Tak jde vlákno do kopru s tebou v čele.
Taky jsem nic nefrézoval a vše funguje jak má…tak nevím :-)
:D dostal me tvuj web a ty kola tam :D
a ještě tohle – MONTÁŽ PŘINESENÝCH DÍLŮ NEPROVÁDÍME
ale nic ve zlem: každe zboží ma sveho kupce :)
když mu to někdo žere?, k takovýmu podnikateli bych nepách,když skončej žádná škoda, tvrdit o něčem že pokud neuděláš úpravu,tak to není plně funkční a musíš to koupit u něj, ještě že se najdou solidní podnikatelé
ale tak zas tam ma i vyrobu a pokud si treba epikona vyrobi tak to musi frezovat protoze ho udelal blbe :D
tak to je možný, na to kolik je tady na fóru Epiconů tak jsem slyšel poprvé že bez zafrézování nemude vodlice s ostatníma komponentama fungovat, co by na to asi řekl Milan?
milan nefrezuje, protoze nebere vidlice z cyklo-patik.cz :)
pár epiconů jsem už nasazoval a s žádným nebyl problém s naražením spodního konusu. od milana mám jednoho, ale koupil jsem ho jetého a opravdu nevím, jestli tam byla ofrézovaná dosedací plocha.
taky jsem jich par montoval a nikde nic nefrezoval – zatim bez problemu proto me to zarazi :)
vidlice se frézuje ? jaký to má vůbec smysl?
Já bych spíše potřeboval přefrézovat hlavu, ale moc se do toho nikomu nechce :(
Ma to ten stejny smysl jako zafrezovani hlavove trubky, tj. aby miska nebo konus sedely presne kolmo na osu otaceni.
podle tebe teda bez zafrezovani obou dosedacich ploch( jak vidlice tak ramu ) neni „spojeni“ storpocentni jo?
hmm asi jsem měl v ruce málo videl, protože žádná neměla takovou odchylku, že by potřebovala přefrézovat a ani manuály výrobce se o tomhle nezmiňují … Zajímavé, aspoň jsem si obohatil své vědomosti
Nerikam, ze se to bezne dela, ale nekdy to holt neni od veci.
Viléme ,
s debilama nemá smysl komunikovat: Zeptej se ROMACHAINA , jak je na tom kolmost dosedacích ploch u EPICONů. Tohoto člověka znáš , alespoň mě to řekl když občas v servisu vypomáhal. Na průměru 36 mm bývá odchylka v kolmosti až 0,5mm. Je to ovšem každého věc , jak si svůj křáp DOKURVÍ. My si to nemůžem dovolit , navíc řemeslná čest z nás ještě nevyprchala. Prostě , komu není rady , tomu není pomoci , zde zůčastnění BLBEČCI!.
Klidně můžete požádat o můj BAN.
Příští bike si koupím zajisté u Vás, mistře.
Proč bys to také dělal? Máš tam Břeťu a Luďka USNULOVI.
divim se že tak inteligentni prodejce, vyrobce a obchodnik jako jsi ty , neumi udrzet nervy na uzde – pokud tak jednas i se zakazniky kteri maji jiny nazor jak ty tak to nedela asi moc dobrou povest :)
jeste jedna vec to frezujes všechny vidlice nebo jen konkretne epikony?
Mám 10647 registrovaných koncových zákazníků. Žádný se ke mně nechová tak zhovadile , jako zdejší „galerka“ , která toho ví velmi málo o bicyklech , jejich konstrukci , normách , opravách a důsledcích neodborné a lajdácké montáže . Např . z výrobní linky v Kopřivnici dovedli vyprodukovat dětská 24" kola APACHE , kdy zadní stavba dle normy 135+0,2mm měla 137mm a v ní náboj o šířce 124mm. Myslíš , že tato „skvělá " kombinace byla v pořádku???Co myslíš , že se stane s nábojem, rámem ,celým pohonem i měničem.
Na celém tomto foru není více jak 10 lidí , se kterými se dá o problematice jízdních kol diskutovat , vyměňovat vzájemně názory a zkušenosti. Bicykly se zabývám 57 roků ( slovy padesát sedm) a své zkušenosti a poznatky nemohu dále z důvodu napadání lidmi neznalými v tomto oboru dále prezentovat veřejně.
K dotazu , zda frézujeme všechny vidlice , pak sděluji , že ano , a to i u pevných vidlic dětských kol. I kdyby byla kolmost v pořádku , pak nesmí zůstat stejně barva na dosedacích plochách dolního kužele. Barva se v provozu vytlouká a vůle v hlavovém složení se zvětšuje. U závitových systémů to pak také končí smetením závitu na vidlici i horním konusu , nebo misce(dle konstrukce hlavy), později uvolněním cylindru misky v rámu.
U IHS se nékdy také setkáváme u "RENOMOVANÝCH“ značek s úhly v rámu 45° a vloženým ložiskem 36° , nebo také opačně.Toto je také v pořádku??Proč potom třeba pan Smékal(KOVYS) vyrábí kalibry-dutináře , Frézy na vše možné , když řada servisů a bohužel i výrobců , neví vůbec o čem je řeč???
Jdu do práce , protože nemá smysl zde vůbec někomu cokoliv radit. Napadnutí mého WEBu je naprosto na místě,7.rokem s tím nikdo nic nedělal. Navíc , kdybych jej vůbec neměl , zákazníků neubude.
Potíž je v tom, že tohle je fórum. Dost lidí se tu navzájem nezná, takže opadají zábrany v použití ostřejších vět. Zároveň málokdo ví, že máte 57 let zkušeností s prací s koly, zato si každej snadno prohlídne Vaše webové stránky, a z pohledu lidí na tomto fóru, lepší žádné než takové, jaké máte Vy. I když, negativní reklama, taky reklama.
Nějak se mi nezdá že by výrobce pustil do oběhu vidli s takovou odchylkou, ale zas je to Lowend vidla …
Jinam mimo téma, dala by se u Vás přefrézovat hlava ?
Já mám na kole použito dost nestandartní IHS, s rozměry ložisek 41×6,2×45° a bohužel výrobce mi není schopen poslat nová, protože neví jaká tam jsou. Potřebuji přefrézovat hlavu na standardní rozměr IHS ložisek CaneCreek a to 41×6,5×45° , tedy na každé straně ubrat 3mm. Měl jesem to už domluvené u jehnoho kolegy, leč ten nějak ukončil svou činost ve servisu …
3mm nebo 0,3mm ?
eh chyba v řádu, dík za opravu :o). Jednoduše řečeno, potřebuji tam nacpat CaneCreek ložiska z řady IS :o) např IS2, abych mohl vyhodi podložky z pod představce