• t100-CZ

    Ahoj lidičky,

    nevyzná se někdo v tomto oboru? 1.10.2009 jsem se přidal k t-mobilu a měl smlouvu na rok. Po roce mě jí automaticky operátor prodloužil ještě o rok tj. do 1.10.11 a já bych chtěl ještě před koncem smlouvy od t-mobile odejít a číslo si přenést sebou. Je to možné? Případně jaké jsou podmínky? Nemusel bych doplácet ty 4 měsíce? Telefon jsem od nich neměl. Díky za odpovědi

    0 0
    • Buba_1  

      cau.tedka nedavno jsem jim jednu smlouvu taky vypovedel. jak je to s prenesenim cisla nevim ale ty 4 mesice bys jim zacvakat musel-mas na to obdobi podepsanou smlouvu.

      0 0
      • t100-CZ  

        „podepsaná“ není, je „automaticky prodloužená“, ale bohužel tuším, že to bude stejné – tj. že je smlouva platná

        0 0
        • c0d3r  

          v te smlouve to urcite nekde bude napsane ze pokud neodstoupis automaticky se prodluzuje o rok.. takze to je ve smlouve a 4 mesice musis docvakat.. on Te nemuze jen tak sam od sebe uvazat na rok..

          0 0
    • Bat1  

      Tohle dělají všichni operátoři. Pokud chceš odejít od smlouvy před jejím vypršním tak platíš penále. To že ti ji automaticky T-Mobile prodloužil na tom nic nemění. Pokud nechceš platit tak bych počkal,zavolal tam a řekl jim že až smlouva vyprší tak by jsi ji tím chtěl ukončit. Já to takhle udělal 25.8.2009. To jsem neměl ani smlouvu nic, vše zmizelo při stěhování. Lepší ale je dojít do kameného obchodu…jinak číslo převést jde to už snad ale dělá nový operátor.

      0 0
      • t100-CZ  

        a jak se počítá to penále někdo netuší? Ale mám „dobrý“ paušál asi 80 kč, tak bych to penále snad ustál. Tedy pokud nebude vyšší než 4×80 :-D

        0 0
        • Bat1  

          Netuším. Já raději počkal. Sice jsem měl tehdy tarif student nebo bav se teď nevím, za 250Kč ale raději jsem čekal.

          0 0
    • hrajem  

      To muze operator jen tak automaticky a sam od sebe prodlouzit smlouvu o rok?

      0 0
      • Bat1  

        Ano, pořád dokolečka do nekonečna…je to divný ale je to tak. Člověk jim musi říct.

        0 0
      • maajkee  

        Rozhodně bez podepsání ne. Pokud byla předchozí smlouva uzavřena a podepsána opravdu jen na rok, nemůže nikdo automaticky prodloužit snad žádnou smlouvu na světě :)

        0 0
        • Bat1  

          Právě že může. Hele na vlastní kůži jsem to zažil. Oni ti dají podepsat smlouvu na rok. To je ten rok kdy ji musíš dodržet. Jenže pak je to blbost lidí když si ji nechají prodloužit. Stejně jako jsem byl hloupej já. T-Mobile využije toho že se ten člověk neozve o zrušení a hned ti ji prodlouží na další rok.

          EDIT: když tam pak zavoláš tak máš dvě možnosti. Penále. Čekat do vypršení.

          0 0
          • t100-CZ  

            a není to blbost? to si jí potom může prodloužit rovnou o 10 let a budu cvakat jak černej…

            0 0
          • maajkee  

            Jedině, že jsi při podepisování první smlouvy podepsal, že pokud smlouvu nezrušíš, tak souhlasíš s jejím pokračováním na další rok.

            Nicméně, já jsem kvůli těmhle debilním smlouvám už asi před 6 lety odešel od paegasu a šel k oskaroj, potažmo vodafonu, kde jsme nikdy žádnou smlouvu nepodepisoval.

            0 0
            • t100-CZ  

              já byl u oskara 6 let a pak jsem se nechal nalákat k t-mobile a po necelých 2 letech utíkám…

              0 0
              • Bat1  

                Není divu. Já jsem teď u O2 a oproti T-Mobile svatej klid. Oskar je prý asi nejlepší ale zatím o změně neuvažuji.

                0 0
                • mr.nikdo  

                  Prevadime tatku od O2 a teda O2 ma celkem dobry bordel (nedela co ma) v prenaseni cisel ;-)

                  0 0
              • AsiJura  

                No taky jsem se po takové době upsal t-mobilu, nejsem tam ani rok ale už se těším až vypadnu zpátky k vodafonu. Jedině by mě zachránila změna všeobecných smluvních podmínek, pak bych mohl odstoupit dříve a bez sankcí.

                0 0
            • Bat1  

              Jo hele máš pravdu. V té smlouvě to bude o automatickém prodloužení… Nicméně pokud zavolá a vyřídí si to k tomu poslednímu dni tak bude mít pokoj.

              0 0
        • t100-CZ  

          tak to mě tedy řekněte podle čeho už 3/4 roku volám :-)

          0 0
          • Bat1  

            Normálně zavolej operátorovi. Řekni mu do kdy máš smlouvu(i když to víš). Ona ti to řekne no a ty ji řekneš že by jsi ji chtěl k tomu datu úplně ukončit. U T-Mobile to stačí přes telefon(záleží jakýho operátoa chytneš u telefonu) ale u O2 to zruší jedine na prodejně.

            0 0
      • PítrsPraha  

        Není to „sám od sebe“. Tys mu k tomu dal souhlas ve smlouvě, kterou jsi podepsal. Není na škodu číst, co podepisuješ.

        0 0
      • brany  

        Ano může, předpokládám že uživatel t100-CZ má tarif BAV SE a tento tarif má ve svých obchodních podmínkách T-Mobile, že nemůže být na dobu neurčitou. To jsou prostě jeho podmínky. A pokud ho chceš mít, musí být min. na 12 měsíců. Proto se smlouva automaticky prodlužuje o 12 měsíců když vyprší smluvní doba 12 měsíců. Pokud nechceš aby se tomu tak stalo, musíš min 7 dní před autoprolongací podat žádost, že tomu již nechceš. Poté se Ti tarif změní na Kredit 300 již na dobu neurčitou. Nic zákeřného, jen je to jasně uvedené v obchodních podmínkách toho tarifu a kdyby si obchodní podmínky přečetl každý kdoo tu vykřikuje že operátoři jsou hajz..vé atd, tak by pak stáhli uši a mlčeli. Když někdo něco podepíše bez toho, aby si pořádně pročetl co podepisuje, pak jeho blbost. Veškeré obchodní podmínky se řídí podle platných zákonů v ČR.

        0 0
        • PítrsPraha  

          Naprostý souhlas. Lidi něco ze své dobrovolné vůle podepíšou a pak se diví, nadávají, hrozí, že smluvní partner postupuje podle smluvených pravidel.

          Rozum zůstává stát.

          0 0
          • brany  

            Vyjádřil bych to citátem Alberta Einsteina : „Vesmír a lidská hloupost jsou nekonečné. A tím prvním si nejsem tak jistý“.

            Nadávejte lidi na všechno, na všechny, že s váma všichni telekomunikační operátoři vyje..vaj. Ale nejdřív by jste měli nadávat sami sobě. Operátoři poskytují služby a vy je chcete využívat. Operátor si stanoví podmínky poskytování služeb a také podmínky využívání služeb vaší osobou. Obě strany mají svá práva a své povinnosti. Ale pokud se Vám to nelíbí, tak si vemte kelímky od jogurtu a provázek a jděte si telefonovat na louku. Když se mi něco nelíbí nebo s něčím nesouhlasim, tak si to nepořídim a nic nepodepíšu. Až tak je to jednoduché. Ale né, češi nic nečtou, nic nestudujou, vše podepíšou a se vším souhlasí a pak jen nadávaj a dělaj ramena, na všechny řvou a dělaj povyk když dojde na lámání chleba. Uvědomte si, že za blbce ste pak vy, co nejvíc nadáváte.

            Nelíbí se vám chování Vodafonu, O2 nebo T-Mobilu? Tak jejich služby nevyužívejte. Nikdo vám nedrží pistoli u hlavy a nenutí vás něco podepsat!!!

            Martin B.

            0 0
            • felix.org  

              A největší blbci jsou ti, co něco podepíšou přímo na ulici s chlapcem nebo slečnou v krásné růžové mikině :-) To není nic proti tobě, ale je to ta jediná věc, která mi na T-Mobile vadí. To skoro každodenní otravování pouličních prodejců…

              0 0
              • brany  

                chápu. Věř mi, že mě(nám) to taky vadí. Ale bohužel trh reaguje na chování zákazníka a tito pouliční prodejci firmám přivádí nejvíc zákazníků. Nechápu jak někdo může něco podepsat na ulici a věřit tomu co mu naslibují, když na papíře je uvedeno něco úplně jiného. Copak by někdo z nás(vás) podepsal na ulici hypotéku? Ale smlouvu na telefon klidně, je to přeci jen telefon. Kdyby těm lidem někdo dal na ulici podepsat papír na to, že daruje svojí ledvinu, srdce, … tak to klidně podepíšou, protože dealer byl velmi milý a hezky oblečený(ak jak píšeš) a říkal mi úplně něco jiného. To by pak lidi čuměli, až za nima přijde felčar a přjde si pro ledvinu na kterou mají dle smlouvy nárok. Pokud lidi budou soudní a ineligentní a nebudou nic na ulicích podepisovat, tak tito dealeři z ulic zmizí. Stačí se podívat na cílené skupiny zákazníků třeba u dealerů masážních polštářů a super kvalitních BIO hrnců. Důchodci a jednodušší lidé. Takový náš trh bohužel je.

                0 0
                • Rychlej turista  

                  Že ti to jako zaměstnanci takové firmy vadí, tak tomu se nedá věřit. Jednoduše proto, že tyto praktiky firmám přinášejí obrovské zisky a s tím, že jdou přes mrtvoly přece počítají, proto to mají ve smlouvách tak důkladně ošetřené a na naivnost lidí přímo spoléhají.

                  0 0
                  • PítrsPraha  

                    Jaké „jít přes mrtvoly“ :-)))?

                    Třeba to zmíněné zablokování telefonu při měsíčním prodlení s platbou je jití přes mrtvoly?

                    0 0
                    • Rychlej turista  

                      Řeč je o nejen pouličním prodeji všeho možného a vnucování produktů, které člověk nepotřebuje a normálně by ho ani nenapadlo si je koupit. A nepřiměřených, mnohdy likvidačních sankcích při nedoržení čehokoliv, ve smlouvě pečlivě a přímo za tímto účelem vytvořených, kdy hlavní zisk plyne z těchto sankcí.

                      0 0
                      • brany  

                        A tobě když někdo vnucuje něco co nepotřebuješ, tak ty si to pořídíš jen proto, že Ti to někdo vnutil? Myslím že se ti jen někdo snaží prodat něco navíc. Je to úplně to samé jako třeba když si půjdeš koupit hranolky do MC donalds. Taky se tě zeptají, jestli si dáš kečum, nebo nějakou omáčku. Jestli chceš i pití a nebo nějakou sladkost. Ale když jsem si šel pro hranolky, tak taky odejdu s hranolkama. Možná i s kečupem, protože mě osobně přišla taková nabídka věcná a hranolky s kečupem můžou být dobré. Zaplacením jsem souhlasil s obchodníma podmínkama toho produktu a uzavřel kupní smlouvu. ale neodešel jsem ani s pitím, ani s omáčkou nebo zmrzlinou. Ano nabízeli mi je (pro tebe vnucovali), ale já jsem si přišel pro to, co jsem chtěl plus kečup, který mi na hranolkách chutná.

                        Tomu říkáš vnucování? Ne je to jen zase a opět lidská blbost, že si nechaj prodat (pro turistu vnutit) něco víc než původně chtěli.

                        0 0
                        • PítrsPraha  

                          Marná snaha. Mám dojem, že je to přesně ten typ ublíženého, proti kterému se všichni ti zlí prodejci, operátoři, pojišťovny, banky atd. spikli a kterého se snaží zničit jen proto, aby měli zisk… :-))).

                          0 0
                          • Rychlej turista  

                            O mě přece nejde. Ale vidím, co se ve společnosti a ve světě děje a kam se ubírá. Takže ano, zisk firem za každou cenu, i za cenu zničení dotyčného.

                            0 0
                            • PítrsPraha  

                              Zničení dotyčného je jen a pouze výsledkem jeho vědomého a dobrovolného rozhodnutí: že podepsal a že neplnil své povinnosti.

                              0 0
                        • pepino  

                          Oni za tebou prodavači od Donaldů běhají po ulici? Tak to je jiná.

                          0 0
                      • PítrsPraha  

                        Je to jen a pouze věc dobrovolného rozhodnutí kupujícího. Pokud chce, koupí / podepíše, pokud nechce, nekoupí / nepodepíše.

                        Pokud koupí nebo podepíše a vzápětí neplní povinnosti, ke kterým se zavázal a druhá strana postupuje podle vzájemné dohody, není pro inteligentního člověka žádný prostor pro rozhořčení.

                        Jinými slovy, zákazník má svůj osud plně ve svých rukou – stačí, aby plnil, k čemu se zavázal a nemá problém.

                        0 0
                  • brany  

                    A proč prosím Tě nemůžeš věřit tomu, že mě jako vyškolenému zaměstnaci T-Mobilu, člověku který si nemůže dovolit lidem na značkové prodejně lhát a musim jim vysvětlit vše co chtějí, člověk který musí do podrobna zná všechny produkty a obchodní podmínky, mi vadí podvodné jednání dealerů na ulici kteří se jen snaží ulovit nějakou duši aby měli za jednu podepsanou smlouvu peníze a je jim jedno jakým způsobem? Můžeš mi říct jako proč? Já totiž mám svědomí a podle nejlepšího svědomí a vědomí tak jednám. Můžeš namítnout proč tam dělám. Protože studuju VŠ denní studium a toto zaměstnání mi jako jediné umožnuje pracovat při studiu. (práce na směny)

                    0 0
                    • Rychlej turista  

                      Jasně, při studiu je každá práce dobrá. Ale z tvých předchozích příspěvků to vyznělo tak, že za vše si můžou lidi, protože jsou naivní a hloupí, protože očekávají seriózní jednání, nečtou pořádně smlouvy, kterým je těžko porozumět a ani nečekají žádné záludnosti, v těchto smlouvách ukryté, takže dobře jim tak.

                      0 0
                      • brany  

                        Ne, tak jsem to vůbec nemyslel. Mě nejde o to, aby lidi obelhal a měl z nich nějaké provize. Já se jím snažím vyhovět v tom co chtějí a pro co si přišli a snažím se jim nabídnout něco navíc. Ale také se jim snažím vysvětlit obecné a základní podmínky toho co jim prodávám a vše jim několikrát vysvětlim a následně ještě na papíře s lidmi znovu překontroluju. Inteligentní člověk si cte vše sám. Naivní nebo hloupí člověk mi skoro vytrhne propisku zruky jen co vyndám papír z tiskárny, aby to mohl podepsat a vůbec mě neposlouchá.

                        Tomu pak říkám že si za to můžou lidi sami. A je to jen jech hloupost že si nepřečtou co podepíšou a nebo že neposlouchají to, co jim radim. To je jejich blbost. Není to o tom že z nich někd tahá prachy. Jsou to prostě jednoduchá pravidla.

                        0 0
                        • pepino  

                          To jo, ale pak tam taky může být dodatek o mimosoudním vyrovnání apod, o čemž běžný člověk ví, nebo věděl prd.

                          0 0
                      • PítrsPraha  

                        A kdo jiný, než člověk, který smlouvu podepíše a následně neplní to, k čemu se v ní zavázal, za to může? Každý je zodpovědný sám za sebe.

                        A fakt, že ve smlouvách jsou různé „vychytávky“ je jedině důvod ke zvýšené pozornosti při jejich čtení.

                        Pokud někdo podepíše papír, který nečetl, protože věří, že na papíře je napsané to, v co doufá, pak je to jen a pouze jeho hloupost.

                        0 0
                        • Rychlej turista  

                          Na to přece paraziti společnosti a jedinci bez empatie spoléhají. Na rozdíl ode tebe jsem přesvědčen, že to správné není.

                          0 0
                          • PítrsPraha  

                            Kde jsem napsal, že to považuju za správné?

                            0 0
                            • Rychlej turista  

                              Možná to nepovažuješ za správné, ale pouze za výhodné. S těmito vlastnostmi velkého počtu lidí počítat.

                              0 0
                              • PítrsPraha  

                                A to jsem napsal kde?

                                0 0
                                • Rychlej turista  

                                  Z celého tvého projevu to přímo tryská. Ale konkrétně třeba tady

                                  . Popsaným způsobem jedná mrchožrout – dychtivě, nenasytně a nemilosrdně čeká na chybu a pak jde klidně i přes mrtvoly, protože to má ve smlouvě, kterou dotyčný podepsal.

                                  0 0
              • AsiJura  

                Naštěstí když to podepíšeš na ulici, tak to můžeš do njaké doby zrušit, narozdíl od podpisu na prdejně, takže to má i výhodu.

                0 0
                • felix.org  

                  To je pravda, ale upřímně, kdo z těch lidí podepisujících na ulici to ví… :-)

                  0 0
                  • AsiJura  

                    Já to vím taky od té doby, co jsem ráno otevřel rozespalý dvěma milým slečnám a blbec sem jim podepsal rovnou dva tarify najednou:) Pak mě to sice stálo hodně úsilí se z toho vykroutit, ale naštěstí jsem smlouvu uzavřel mimo prostory obvyklé k podnikání, či jak ta formule zní a podařilo se mi odstoupit. Že jsem kvůli tomu provolal pár stovek a zabil půl dne je jen moje blbost. Jo chybama se člověk učí:) Kdybych nebyl tolik na baby, měl bych život lehčí.

                    0 0
              • capis  

                Souhlas.

                0 0
            • PítrsPraha  

              Absolutní souhlas.

              A neplatí to zdaleka jen pro mobilní operátory, ale i pro banky, pojišťovny, splátkové společnosti (zvlášť, když dlužník neplní své povinnosti, to je pak nadávek…).

              0 0
            • Rychlej turista  

              Ty jseš ale vtekloun :-)

              0 0
              • PítrsPraha  

                Vtekloun nebo vytekloun, má naprostou pravdu.

                0 0
              • brany  

                Já s těma lidma v tom T-Mobilu dělám totiž každý den. Jen co dodělám školu, tak odtud uteču a s lidma už nikdy dělat nebudu. Každý den mi někdo přijde nadávat, jakej jsem hajzl atd. Jak ho okrádám, jak si můžu dovolit mu zablokovat telefon když jenom Měsíc po splatnosti nezaplatil fakturu a mraky dalších. Já se na něj musím usmívat a „chápat ho“. Bohužel ho nemůžu poslat do pr..le. To by se mi tak ulevilo. Maxi málně to v sobě musim dusit a chovat se profesionálně.Jinak bych byl z firmy odejit. Proto takhle reaguju. A věř mi, že dělat s lidma, to už bych jako člověk s vysokoškoskym vzdělání šel kopat s krumpáčem. Tam bych měl svuj klid.

                0 0
                • PítrsPraha  

                  Víš, je rozdíl dělat s lidma a dělat s lidma…

                  To, s čím se setkáváš, musí bejt na palici. Ale až dostuduješ a najdeš si normální práci, kde budeš mezi „svýma“, tak si budeš chrochtat blahem a o to víc si budeš vážit normálně myslících lidí, se kterýma se dá mluvit v klidu a věcně.

                  0 0
                  • mr.nikdo  

                    Pokud bude delat ve sluzbach, tak se vzdy s lidmi setka…

                    A mezi temi lidmi se najdou uplne stejne pripady ⇒ zalezi co dela za skolu a jakou praci najde…

                    0 0
                    • brany  

                      obor aplikovaná elektrotechnika a telekomunikace. Takže doufám že ve službách dělat nebudu, nebo alespoň né tam, kde se setkám s koncovým uživatelem. Samozřejmě práce v týmu je úplně něco jiného a je to úplně jiná práce s lidma ;)

                      0 0
                      • mr.nikdo  

                        To je pravda, ale zase to musi byt lidi v te krevni skupine. Kamoska tedka na novy tym v praci (neni sluzba) tak nadava jak svina… :-)

                        Ja to vidim tak, ze pokud nebudu zakopan nekde v kanclu, tak budu jako Cestovni ruch delat s lidma. Uz se na to moc tesim :-D

                        0 0
                        • brany  

                          Taky mám představu, co bych nebo v jakém oboru bych chtěl dělat. Jen doufám že se vyplní. :)

                          Je to přesně o tom, co píšeš. Člověk taky nekamarádí s někým, koho nesnáší a nerozumí si s ním. V práci si ale člověk většinou nevybere a záleží na tom štěstí, mít okolo sebe dobrý kolektiv. Hned se lépe pracuju a i se člověk do práce těší. A né být stresován, tím že jde do práce mezi ty, které nemusí,

                          0 0
                          • mr.nikdo  

                            Tak tak. Proto se kazdy rok vracim do stejne prace – je tam hodne dobry kolektiv, na ktery jsem si zvykl a ony si zvykly na me :-D

                            Treba ja o budouci praci radeji nepremyslim. Stejne nic nevymyslim… Vezmu co bude :-D

                            0 0
                      • PítrsPraha  

                        Ono to má zase jiné stránky. S mantákem z obchodu už do styku nepřijdeš a když odejde nasranej, tak ho už nemusíš řešit.

                        S lidma s týmu budeš ve styku pořád, spory nastanou a musí se řešit – a to je někdy mnohem víc na palici než ten jouda z krámu :-).

                        0 0
            • felix.org  

              Jinak, protože pracuju v pojišťovně, tak můžu potvrdit, že to platí i pro pojištění :-) To lidi často taky nadávají, ale pojistný podmínky taky nikdy nečetli :-)

              0 0
              • brany  

                je to všude stejný. Je mi to úplně jasný :)

                0 0
              • brany  

                hřeje mě u srdce když vím, že mě někdo chápe a ví o čem mluvim ;) Asi si půjdu koupit 2 rohlíky a pak půjdu seřvat prodavačku, která za to nemůže, že ty rohlíky jsou o 2g lehčí než mají být a že nejsou celozrnné a že jsou moc propečené. :-)))

                0 0
                • PítrsPraha  

                  :-)

                  0 0
                • hmm  

                  Pokud jde o jídlo pánové tak to se lidi umí teprve ******. Prostě dělat s lidima v krámě je teprve nášup. Do pojišťovny ani k operátorů běžně retardi nechodí kdežto v krámě jsou denně. A zákazník náš pán. Jediný povolání který je horší je nemocnice a oddělení s nevyléčitelnými případy tam je to opravdu hrůza…

                  0 0
                  • brany  

                    obecně „práce s lidmi“ každý segment trhu je trochu odlišný :)

                    Já bych byl pro, aby každý kdo tu na něco nadává a je s něčím nespokojen, si šel vyzkoušet, jaký to třeba je sedět v tescu nebo jinde za kasou a nechat si od těchto „chytrolínů“ sr.t na hlavu.

                    0 0
                    • PítrsPraha  

                      Naprostý souhlas.

                      Kyselý xichtík za pokladnou v supermarketu známe každý. Ale kolik z nás si řekne „ta pokladní se na mě mračí, tak se na ní budu mračit taky“ a kolik si řekne „má to tam fakt těžký, tak jí pochválím účes/náramek/ma­nikůru…, prohodím pár vlídných slov, třeba jí to potěší“?

                      Druhý způsob funguje v 90% případů. Kolikrát večer slyším, že jsem od dopoledne první člověk, který na ni byl milý…

                      0 0
                      • AsiJura  

                        Hlásím se:) laškování s pokladníma je skoro můj koníček, je radost vidět jak se ze zamračené neosobní tváře najednou vykouzlí úsměv a život:)

                        0 0
              • mr.nikdo  

                Prace s lidmi je jen pro silne natury a pro lidi, co dokazi hodne prekousnout…

                Sice nedelam to co ty, ale chapu to uplne presne :-)…

                0 0
                • felix.org  

                  Tak já nejsem pojišťovák v pravým slova smyslu, dělám tam právníka, takže primárně s lidma taky nejednám. Pouze písemně nebo telefonicky, osobně až u soudu :-D Ale i ten telefon někdy stačí.

                  0 0
                  • mr.nikdo  

                    O to jsi mozna stastnejsi :-D

                    Ale jako pravnik by jsi mohl rict, ze obcas ty smlouvy stoji pekne za prd…

                    0 0
        • Chodec80  

          Nesouhlasim. Tarif Bav Se se po uplynuti smlouvy meni na nejblizsi podobny tarif bez zavazku. Aspon ja to tak mel a ma to tak i moje polovicka.

          0 0
          • brany  

            Já nevím jestli jsi si dobře přečetl to co tady píšu a kde pracuju. Ale myslím, že klidně mohu být ten člověk, s kým jsi sepisoval smlouvu na prodejně, takže bych o tom mohl asi něco vědět ne? A jestli jsi to měl tak jak píšeš, tak jsi si právě zažádal o zrušení autoprolongace a smlouva s tarifem BAV SE se Ti automaticky neprodloužila. Tím pádem se převedla na jiný tarif s možností mít uzavřenou smlouvu na dobu neurčitou. Dříve tarif T30, dnes Kredit 300.

            0 0
    • Shadow.1  

      Rekl bych, ze to bude tak, ze v puvodni smlouve je paragraf, ktery rika, ze smlouva je na rok a pokud měsíc před vyprsenim tohoto obdobi nedas pisemne pozadavek na jeji zruseni, je automaticky prolongovana na dalsi obdobi se stejnymi parametry.

      Z toho vyplyva, ze bezplatnou vypoved musis provest nejdele do 31.8.2011, jinak budes ve stejne situaci stale dokola.

      Takze doporucuji si precist puvodni smlouvu…

      0 0
      • MirosPikos  

        Je to jednoduché, kdyby lidi četli co podepisují. V životě bych nepodepsal smlouvu, kde by se něco automaticky prodlužovalo. Chtěl bych to ze smlouvy vyjmout a kdyby to nešlo, konkurence nikdy nespí :)

        0 0
        • pelhrimov  

          Máš krásnou představu o životě :) Ty jsi přesně ten typ potížistů, o kterých zde lidé ze služeb mluví.

          0 0
        • pepino  

          Zrovna u mob.operátorů bych se o konkurenci moc nezmiňoval:)

          0 0
    • Chodec80  

      Jsem u Tmobile pres deset let, vzdy se smlouvou na dva roky a nikdy mi smlouvu automaticky neprodlouzili na dalsi dva roky dle puvodnich podminek. Vzdy se smlouva po uplynuti zavazku zmenila na smlouvu na dobu neomezenou s moznosti jeji zmeny ci zruseni. Smlouvy, ktere jsou zde popisovane jsem nemel a budu si priste dobre hlidat co podepisuji.

      Ad zruseni: pokud nemate zavazek ve forme dotovaneho mobilu ci tusim HITu, tak se penale plati v podobe mesicni pausal * pocet mesicu do konce smlouvy.

      0 0
      • Chodec80  

        Oprava: smlouva se zmenila na dobu „neurcitou“ a ne neomezeou :-)

        (bohuzel nejsem schopen editovat puvodni prispevek, tak proto takto)

        0 0
      • tommyD  

        taky jsem u tmobilu , po dvou letech mi poslali poštou prodlužovací smlouvu, kterou jsem měl podepsat a poslat jim nazpět, ale vysral sem se na to a vždy mi volaj po roce abych jim odsouhlasil novou smlouvu.

        Ale jak je to s čislem, taky chci ted přejít k jinému operatorovi. Mám ukončit smlouvu, zajdu k novému a tam mu nadiktuji svoje „stávající“ čislo které chci aktivovat?

        0 0
        • kámen úrazu1  

          Nový operátor ti vygeneruje objednávkový kód (PAC číslo), to nahlásíš stávajícímu. Máš na to 10 pracovních dnů od vytvoření, jinak PAC propadá. Stávající zadá ověření, podle zákona má u paušálního čísla proběhnout do tří pracovních dnů + 5 hodin, pak přijde SMS s datem, kdy začne SIM fungovat u nové společnosti (do půlnoci starý, od nulté hodiny ranní nový operátor). Datum se dá brzy po obdržení SMS ještě změnit.

          0 0
          • chomout  

            No ja taky přecházím od t-mobilu k o2 a o2 jsou tak vychcani, že ti pošlou ten přenosovej kod spolecne se sim kartou kuryrem a zaroven s ucastnickou smlouvou na 2 roky, protoze asi pocitaj s tim, ze me potom, co t-mobilu ten kod s vypovedi smlouvy poslu, budou klasicky nabizet lepsi podminky, tak aby me meli sychrovany. Co když ji podepisu a pak se rozhodnu zustat u puvodniho operatora? Od kdy se pocita tech 14 dni, ve kterych muzu odstoupit od smlouvy? Od objednani prenosu nebo podepsani smlouvy pri doruceni?

            0 0
    • BigKarel2  

      takhle se na ně musí…jinak alů neporadim :)

      0 0
      • AsiJura  

        Sice jsem to už četl, ale stejně mě to vždycky rozbije:)

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • daymaker  

      teď jsme přecházeli od Vodafonu k O2. Všechno řeší nový operátor. Zajít tam a oni si to začnou oběhávat. Cukají se, dělají cavyky, mají na to nějakou zákonou lhůtu atd., ale myslím, že nový operátor by měl ukončení smluovy zařídit. Doplatit ji ale budeš muset, si myslím…

      0 0
    • PítrsPraha  

      Odpovědi na své otázky najdeš ve smlouvě, kterou jsi s T-M podepsal.

      0 0
    • brany  

      Ahoj, pokud potřebuješ poradit, odepiš mi na mail. jsem zaměstnanec TM, takže Ti poradím co a jak ;)

      0 0
    • potápěč  

      odcházel jsem od T-mobile před půl rokem. Za 10 let u T-mobile jsem podepsal 1× smlouvu na 2 roky a každé 2 roky ji telefonicky obnovoval. Vždy mi bylo zavoláno a byl jsem upozorněn na to že mi smlouva končí. Vždy jsem začal dělat brykule že už to nepodepíšu a že skončím a vždy jsem od nich dostal nějaký ten bonus. Letos jsem odešel od t-mobile k O2 jelikož jsem dostal nabídku která se neodmítá. Musím říct že to byl neskutečnej problém. Cca 3 měsíce jsem kolem toho lítal a volal. Když jsem jim poslal písemnou výpověď tak sice byla přijata ale nebyla akceptována ze strany T-mobile. Důvod: na naši smlouvě je jiná adresa než máte vy na výpovědi. Neustálé dohadování o slovíčka a blbůstky. Když se mi nakonec podařilo odejít čekalo na mě další překvápko. T-mobile si zapomněl strhnout platbu inkasa z mého účtu neposlal mi konečné vyúčtování prostě nic. Na základě tohoto jsem se domníval že já a T-mobile jsme vyrovnáni a nic jsem neřešil. Jaký byl můj údiv když mi přišlo od nějaké exekutorky pozdrav že jsem neplatič a že když okamžitě nezaplatím tak na mě bude uvalena exekuce. Když jsem se dotazoval za co mám platit tak mi arogantní kráva řekla že to není její starost že to je starost T-mobile aby mě poslal vyúčtování a že jestli okamžitě nepřevedu peníze na jejich účet tak požádá o exekuci. Podotýkám že se jednalo o 500,–Kč. Začal jsem to tedy řešit s T-mobilem a jeden to házel na druhýho nikdo za nic nemohl. Když jsem zaplatil tak mi bylo dodatečně posláno vyúčtování abych měl představu co vlastně platím. Požádal jsem ještě o dopis že vůči T- mobile nemám žádnou pohledávku a světe div se dostal jsem 2 a každé podepsané někým jiným. Na základě mé zkušenosti doporučuji zavolat si na T- mobile a zjistit si jestli vůči Tobě není evidován nějaký dluh.

      0 0
      • maajkee  

        Měl jsem obdobný problém u Český Pojišťovny, asi po roce mi přišel dopis, že jsem nedoplatil před rokem ukončenou pojistku na auto, bylo to asi 350,– Kč, takže předali případ právníkovi a najednou jsem měl platit 8350,– Kč! Když jsem tam byl tak mi paní sdělila, že posílat upomínky na nezaplacenou částku není jejich povinnost. Nakonec jsem se odvolal a zaplatil „jen“ 4350,– Všechno to jsou stejný vychcánkové…

        0 0
        • felix.org  

          Tak ty ses vys*al na doplacení 350,–Kč a pojišťovna je vychcánek… :-D Nicméně zrovna u České se upomínky posílají a vytvářejí se automaticky… ;-)

          0 0
        • PítrsPraha  

          To je přesně, co píšu výše.

          Ty jsi nesplnil to, k čemu ses zavázal. Pojišťovna postupovala v souladu s tím, s čím jsi svým dobrovolným podpisem na smlouvě vyjádřil souhlas. Ale pojišťovna je vychcánek.

          Nemám slov… :-))).

          0 0
          • pepino  

            Pojišťovna může jako vychovaný člověk poslat upomínku. Ale vychcánkům se hodí, že to není uzákoněno. Já taky při vejití do hospody nebo obchodu nemusím pozdravit, ale dělám to.

            0 0
      • PítrsPraha  

        Že vypovídáš smlouvu jinému subjektu, než se kterým ji máš uzavřenou (=jiná adresa) není žádné slovíčkaření nebo blbůstka, ale relevantní a podstatný problém.

        A i to ostatní, co píšeš, je zatíženo silným jednostranným zkreslením.

        0 0
      • brany  

        A co tím jako chtěl autor říct? Jako že jsi hrozný hrdina a borec, že si při prodlužování smlouvy z T-Mobilu vytřískal něco navíc a nebo že jsi jen hloupá ovce, která naletěla na základní obchodní dovednosti? A můžeš mi vysvětlit, jak může být zapomenuto stržení částky z tvého účtu inkasním spůsobem?? A nebo jsi zase a opět „hloupý honza“ který si zakázal autorizaci na provádění inkasní platby nebo nastavil limit pro provedení inkasní platby a pak nadává na T-Mobile že je TM jedebil a že si to nezthnul? Myslím že tvá povinnost je si ohlídat, jestli Ti peníze z účtu skutečně odešli. Jsi fakt borec, jak jsi to vyřešil. A o dalším se s tebou nehodlám bavit, již jsi u mě spadnul do dané škatulky.

        0 0
        • potápěč  

          inkaso bylo bez jediného problému strháváno po celou dobu kdy jsem byl u T-mobile. To že si T-mobile nestrhl peníze byl problém a bordel T-mobile a toto mi také řekl člověk který vyřizoval moji stížnost. Je sice pravda jak tvrdíš že je mojí povinnost si toto ohlídat ale za 10 let se mi nic podobného nestalo. Když jsem tohle začal řešit s T-mobilem tak mi tam trouba jako seš ty začal vykládat že když jsem si přenesl číslo k jinému oparatoroj že nikdo nepředpokládá že ho dále budu používat takže na základě toho jsem nebyl informován ani smskou. Když jsem mu řekl že tam maj snad adresu na kterou mi posílaj vyúčtování tak mi bylo řečeno že to je sice pravda ale že to dělá nějakej program a ten má své chyby. od T-mobilu jsem také dostal omluvný dopis. O tomhle se zase nebudu bavit já s tebou. nazdar

          0 0
    • capis  

      Ahoj, myslím, že když chceš od operátora odejít, tak asi k nějakému jinému, ten nový ukončení smlouvy před termínem včetně přenesení čísla, sám zařídí, alespoň si to myslím, bylo by dobré se zeptat na infolince. Pokud ale chceš přejít k nabíjecím kupnům, tak to nevím.

      0 0
      • t100-CZ  

        tak jsem se ptal operátora a bylo mě odpovězeno:

        Účastnickou smlouvu lze ukončit ke dni uplynutí doby určité. Předčasné ukončení Účastnické smlouvy není možné. Podání žádosti o ukončení smlouvy je možné více způsoby, a to:

        1. osobně na prodejně, kde se zástupcem vyplníte potřebný formulář,

        jejich seznam naleznete zde http://t-mobile.cz/…i-mista.aspx.

        1. korespondenčně, kdy na adresu T-mobile a.s., Tomíčkova 2144/1, 149

        00 Praha 4, zašlete žádost o ukončení smlouvy, ve které nesmí chybět telefonní číslo, kterého se toto týká, případně číslo smlouvy a vlastnoruční podpis.

        1. e-mailem, kdy na adresu info@t-mobile.cz, zašlete

        následující informace, žádný z těchto údaju nesmí chybět, jinak nebudeme moci výpověď elektornickou poštou přijmout:

        • jméno zákazníka a adresu odběratele,
        • rodné číslo,
        • číslo občanského průkazu,
        • telefonní číslo,
        • číslo SIM karty.
        0 0
    • Ondry  

      Mám takovej problém, t-mobile se rozhodl sjednotit tarify takže mě paní informovala, že mám jedninečnou nabídku, kterou jen tak někdo neodmítá prostě všechno neomezeně za 330,– což je krásný, ale ne pro mě co provolám 100–250 za měsíc. Takže jsem jí řekl, že to pro mě není výhodný a paní mi na to řekla že stejně nemám na výběr, je tam ještě jeden tarif 250,– s tím že zadarmo se volá jen na t-mobile takže by mě to vyšlo ještě dráž a 1.9. mi to stejně změní. To mi příjde nějaký divný, že se mě ptají jestli to chci změnit, ale přitom nemám na výběr. Takže otázka jak z toho ven? smlouvu mám někdy až do května.

      Dík všemohoucí bikeforisti :)

      0 0
      • blaf  

        nejsem si jistej, ale mam pocit, ze v pripade zmeny podminek muzes od smlouvy odstoupit, ale ruku do ohne bych za to nedal ;) snad to nekdo potvrdi/vyvrati

        0 0
      • black.horse  

        Pokud Ti změní podmínky smlouvy, máš právo bez sankce vypovědět smlouvu a jít k jinému operátorovi (mimochodem to platí i pokud se mění VOP). Takže mrkni ke konkurenci, zda někdo nemá tarif, který by se Ti hodil více a jdi k němu. Pokud nikdo nic vhodného nenabízí, máš právo nevyužívat služeb mobilních operátorů:-)

        0 0
        • Ondry  

          Ok, přesně řešení s těmahle lidma mě nejvíc štve, ale asi není na výběr, pokud nechci využít právo nevyužívat mobilnáích operátorů :) Převíst číslo zdarma je už dneska samozřejmost?

          Díky.

          0 0
          • black.horse  

            Klid, pokud netrefíš na ultra-blbce, tak tyhle lidi jsou prostě jen zaměstnanci jako každý jiný a má od svýho zaměstnavatele nařízeno co mají dělat/říkat, aby měli na konci měsíce z čeho zaplatit hypotéky a složenky:-) prostě je to kšeft a byznys jako dneska všechno na světě… Co se týče portací, to nevím určitě, neznám nabídky všech, ale reálně operátoři za přenos jednoho čísla sami platí nákladové poplatky po paměti bajvoko 370 bez DPH za kusovku a za blok lehce přes litr. Takže je reálně možné, že v rámci boje o klienty to nabídnou zadarmo (a obětují těch 370,– + náklady na administrativu), ale osobně pro to nevidím důvod, zvláště u klienta platícího takto malou částku:-)

            0 0
            • Ondry  

              Já neříkám, že to jsou nějaký monstra, ale právě že mi neřeknou to co mi pomůže, ale to co říkat mají… s tím ja v tom nejsem sběhlý jsem ideální oběť, jěště že jsem skeptický úplně ke všemu.

              0 0
      • Mig_all  

        Všechno neomezeně a kolik je k tomu dat?

        0 0
        • Ondry  

          :D jo internety ty nevedu, takže nejspíš paušal pro oldschool

          0 0
    • strtom  

      Příští měsíc mi vyprší smlouva u t-mobile a zjistil jsem že to co jim platím 600,– měsíčně, tak jinde nabízejí to samé od 150,– máte s těma virtualníma operatorama dobré zkušenosti?

      Mimochodem zjistil jsem si to zde:

      http://www.dtest.cz/tarify

      0 0
    • Libča79  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse