WTB Volt - neuzanana reklamace, sedlo používáno :-)

28 nepřečtených
  • smash_mouth

    Dovozce ani nenapadne ze by se zamyslel nad vadou materialu.

    Tak nevim, po roce pouzivani, vim ze nejsem prvni kdo posilal na reklamaci k dovozci WTB se stejnou vadou a dopadl stejne jako ja.

    Jevi se mi jako docela evidentni ze vyrobce pouzil nevhodnej matros na sedlo nebo jsme chytli serii s vadnym matrosem.

    0 0
    • mr.ricardo  

      Hele, priznej se, ze ty's na nem jezdil? :D

      0 0
    • kadlec  

      No na policce by se to nestalo :)

      0 0
    • scota  

      Ve středu večer jsem požádal Bikezone o nabídku na zapletená kola. Ve čtvrtek jsem jim 2× volal a říkali, že nabídku pošlou nejpozději v pátek. Do dnešního dne přes další email urgenci nic neposlali. Možná je to tak dobře.

      0 0
      • mastihuba  

        a mas nejakej zasadni duvod v plne sezóně a v době dovolenych takhle spechat? pokud nemaji kapacity a ty chces neco hned neni jednodusi to rovnou objednat tam kde ti zvednou telefon nebo primo maji v nabidce?

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • scota  

          3 pracovní dny na nabídku mi přijde dostatečná doba. Jednou jsem kupoval Rebu koncem léta, Žitný mě poslal někam tak jsem si jí objednal z Bike24.de a za 3 dny dorazila.

          0 0
      • Sunshine 29  

        Tak s tebou bych chtěl mít dvojdomek :D

        0 0
    • tigermoth  

      Neřešit, jezdit, kosmetická vada.

      0 0
    • jIrI___  

      To je něco jako když jsem do obchodu šel reklamovat jednou vyprané kraťasy kvůli tomu, že po vyprání byly vyšísované. A reklamace byla zamítnuta kvůli tomu, že jsem kraťasy vypral za použití pracího prostředku :D

      0 0
      • Tencovozikmin  

        Takze na sedla nesedat a hadry neprat.

        0 0
        • MiKED  

          Jak už tady bylo napsáno – neřešit, jezdit… :)

          A je rozdíl vyprat něco jednou a něco používat rok… Taky bys šel reklamovat třeba ovladač k televizi kvůli tomu, že je po roce, kdys ho nepustil z ruky, vyleštěný?

          0 0
          • Tencovozikmin  

            Zapomel jsem smajlika,hele ja si nenechavam ani učtenky od takovych drobnosti,ale znam jednoho ktery reklamuje snad vse co je mozne,ale to uz je fakt extrem a asi se tim bavi.

            0 0
    • Joe_Pike  

      Upřímně… Já na tom sedle žádnej problém nevidím – jo, je prostě ošoupaný, ale aby to mělo nějakej vliv na funkci, to těžko. Kdyby to bylo drblý a lezla z toho náplň, tak samozřejmě ano. Ale tohle by mě ani nenapadlo někam nosit k reklamaci.

      0 0
      • MiKED  

        obzvláště po roce používání…

        0 0
        • gemini  

          mám sedla i 6 let a žádný není v takto zuboženým stavu – takže nechápu, proč by to tazatel neřešil. A s reklamací u WTB mám taky svoji zkušenost – popraskaný ráfek kolem niplů po 2 vyjížďkách víceméně po asfaltu a šotolině – zamítnuto.

          0 0
      • jecnak  

        +1

        0 0
      • Carloss  

        tak pro prodejce ideální zákazník

        0 0
      • Sunshine 29  

        +1000

        0 0
      • smash_mouth  

        taky sem si rikal ze to nebudu resit ale jezdit …akorat ma ten rozpad solidni progresi

        0 0
        • Joe_Pike  

          jo, tak tohle už je trochu jíná…

          0 0
        • magion  

          tohle vypada na tisice ujetych km..nebo buhvijake cyklokalhoty…a jestli ne..je to smejd!! a reci o tom ze na funkci to nema vliv jsou mimo..rok stare auto s trhajicima se sedackama nebo loupajicim se lakem taky bude jezdit. neresit a jezdit???

          0 0
        • MiKED  

          tohle bych už reklamoval, to je jiná… :)

          0 0
    • smash_mouth  

      sedlo melo najeto cca 1600.

      jezdim sortky a kalhoty endura singletrek a letni lehky NW xc lite.

      na jedny strane to bylo rozparany lehce uz kdyz jsem jim to posilal na reklamaci :-(

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.