Prosím o vysvětlení výhody tohoto upgradu zadní pevné osy Syntace X12.Jestli vidím změnu,tak v tom,že je konus o 5mm širší a bez vnějšího těsnění-v čem je výhoda této inovace?
Prosím o vysvětlení výhody tohoto upgradu zadní pevné osy Syntace X12.Jestli vidím změnu,tak v tom,že je konus o 5mm širší a bez vnějšího těsnění-v čem je výhoda této inovace?
Ze tam mas strceny kluc (5 mm a 4 mm inbus alebo 5 mm inbus a T25).
klíč vem čert,jde o ten širší konus-v čem je to lepší?Napadá mě-plošnější kontakt s dírou v rámu-větší pevnost…
Preco ocakavas, ze by to malo byt lepsie? Je to len drziak na kluc.
aha-celý jsem to nepochopil-ten klíč zůstává nacvaklej do osy a aby tram držel tak se musí vyměnit ten konus…
jj, zadna jina vyhoda, nez ta, ze mas klic strcenej do osy:)
Ja osobne stejne vozim imbus, tak tuhle „vychytavku“ nepotrebuju…
aha-celý jsem to nepochopil-ten klíč zůstává nacvaklej do osy a aby tram držel tak se musí vyměnit ten konus…