• deeneo

    Decathlon naskladnil XC carbon fullko https://www.decathlon.cz/…8641560.html

    Tak kdyby někdo sháněl něco co je skladem.

    0 0
    • Markony  

      No nevím jestli zrovna carbon z dekače je to pravé .

      0 0
        MTBIKER doporučuje
        Lapierre Edge 5.9 kolo, modré Skladem > 2 ks

        Výprodej -43% Lapierre Edge 5.9 kolo, modré

        od 14 199 Kč -43% MOC 24 999 Kč

        Lapierre Edge 2.9 29 kolo, modré Skladem 1 kus

        Výprodej -38% Lapierre Edge 2.9 29 kolo, modré

        10 999 Kč -38% MOC 17 699 Kč

      • BabbaJagga  

        Za tu cenu by si snad nedovolili prodávat nějaký .hit, ne?

        0 0
      • deeneo  

        Co je za problém s carbonem z dekáče? Samozřejmě důvodu proč koupit / nekoupit může být mraky, ale je to aktuálně reálně dostupný bike v hodně dobré výbavě a z vlastní zkušenosti vím, že tyhle limitované edice v decathlonu dlouho nebudou.

        0 0
        • Cavendish  

          Protože je to kolo ze supermarketu. Jiný důvod k tomu lidi nemají :)

          0 0
          • Spartak  

            Je rozdíl mezi supermarketem, na př. Globus a obchodem se sportovním zbožím.

            0 0
            • Cavendish  

              Podle místního osazenstva ani moc ne

              0 0
              • Esi  

                Kolo pěkné, ale ty brzdy :-( a nevím jak moc do bordelu a bláta je dobré elektrické řazení

                0 0
                • Cavendish  

                  Brzdy prodat a koupit Deore. Nevím, ale lidi si to řazení docela chválí. Tak asi ok

                  0 0
                  • Esi  

                    Brzdy vím že stojí za houby, to řazení vůbec neznám, pokud tomu nevadí voda bláto a podobně tak si ok. S prodejem brzd je problém že Sram TL je v podstatě stejně prodejný jako funkční, tak že nic moc :-)

                    0 0
                    • JMT  

                      Vzhledem k tomu ze nejvetsi pruser razeni v blate jsou lanka, tak ASX bude v blate asi jedine co ? Lepsi ;-)

                      A menit levely TL za deore….to neni uplne upgrade

                      0 0
                      • Filipsimek  

                        co se týče brzdnýho účinku to upgrade určitě je

                        0 0
                      • Esi  

                        No mám zkušenost jak v TL tak s deore a TL bych znovu nechtěl

                        0 0
                        • esmo  

                          Vy jste komici hoši, měnit TL za Deore :DD

                          0 0
                          • adam320  

                            Presne, jedno horsi nez druhy:)

                            0 0
                            • Esi  

                              Tak to deore brzdí dobře když tak dáš solidní destičky a kotouče, rozhodně líp než TL a k tomu je deore v podstatě bezúdržbové.

                              0 0
                              • Cavendish  

                                To jim ale nevysvětlíš :)

                                0 0
                              • adam320  

                                Jo urcite je to lepsi nez TL hned z nekolika duvodu. S tim souhlasim, ale rec je o tom, zda ma smysl menit jedno za druhy. Podle me ne, ikdyby s buhvi jakejma kotoucema. Nedava to smysl, je to velmi podobna kategorie brzd a pokud je nestastnej z tech Levelu, tak sance, ze to vyresi Deore je ne prilis velika

                                0 0
        • PENE  

          Je tu nekde tema s klackem prorazenou spodni ramovou trubkou u karbonoveho ramu z dekace a na karbon to moc nevypadalo.

          0 0
          • JMT  

            Ano. V lomu to nevypadalo jako ram za 150. Ale rozhodne to vypadalo jako karbon. Nebo myslis spis jako porcelan ?

            0 0
            • PENE  

              Spis jako nejaky nepovedeny plastovy kompozit.

              Edit: Blbe jsem to napsal, myslel jsem, ze to jako karbon nevypadalo, jasne ze to byl karbon.

              0 0
          • Cavendish  

            Jo, to tu z jedné fotky místní experti taky odsoudili.

            Karbon to byl, nesmíš jim všechno věřit

            0 0
            • PENE  

              Jasne ze to byl karbon, ale jake kvality.

              0 0
              • Cavendish  

                Na to samé se můžeš ptát u kol jako Pells, Maxbike a podobně ;)

                0 0
              • BikerM  

                Tohle tema me velice bavi!

                Jakmile se tu objevi zminka o karbonu znacky, ktera neni IN, hned je problem..

                Kamaradovi praskl Crux S-Works, Spesl reklamaci neuznal. Nechal si ho tedy opravit. Oprava nebyla zrovna levna, rekli mu, ze ma stesti, kdyby mel aktualni model a ne lonskej, tak uz se to opravit ani nedalo. Stena aktualniho mdelu je pry velka bida. Prasklo mu to na silnici..

                Druhemu zas praskl hlinikovy Diverge, ktery slouzil na jezdeni po meste do prace (2 km po asfaltu), sem tam svih, ale zadny velky teren. Jemu tu reklamaci uznali, protoze o problemu vyrobce vi a nakladove je to par stovek. Oboji znacka velkeho opevovane ,,S”…

                Ja bych se toho ramu z dekace nebal. Kupuji v dekaci spoustu veci jak na kolo, tak na lezeni. Vse cajk. Jasne, vse ne. To bych kecal. Trebas omotavka velkej shit, podzimni bunda na kolo tez, ale to neznamena, ze budou mit blba kola. :) A ten jeden 1000× rozebiranej prasklej ram tady… treba holt smula?

                0 0
                • Cavendish  

                  Ale ten jeden rám co tu byl prasklý nepraskl při jízdě. Udělal do něj díru vzpříčený klacek. Což byl přežil málokterý karbon. A na podporu toho se tu objevil Canyon, který měl stejný problém. Ale nééééé, je to supermakret, tak je to fuj :) Ale na karbon Pells a SUp kolech se taky jezdí a to je čínská konfekce.

                  0 0
            • snas89  

              U te fotky slo o to, ze to vypadalo na hodne primesi laminatu/prys­kyrice:

              Kdyz se porusi ram z karbonu, tak spousta lidi (vcetne me) je zvykla na to, ze vidis strukturu platna karbonu vcetne „niti“- vlaken jak se to oddeluje.

              Na fotce to byl docela cisty lom, kde ta strukturu vubec videt nebyla.

              To pak proste vypadalo, ze tam je moc te pryskyrice na ukor karbonovych vlaken.

              Takze spis plastovy, nez karbonovy ram.

              Nerozumim tomu, ale docela me ta fotka taky prekvapila. Takhle jsem jeste poskozeny karbon jeste nevidel.

              0 0
              • Cavendish  

                Taky tam dal někdo fotku Canyonu a bylo to úplně stejný ;)

                0 0
                • deeneo  

                  Jasně, jeden ******* (teoretici mají jasno z pár fotek) a tisíce spokojených uživatelů na druhé straně a stejně to je automaticky mizerné kolo ze supermarketu 

                  0 0
              • Tomcat  

                Kompozitní materiály nemusi byt jen matrix z vláken a pojidla, ale i granulat nebo „prášek“.

                Tak či onak u tohle zboží to řešit je zbytečné.

                0 0
    • roud  

      Žije ještě kolega Mlok ? aby nám třeba řekl něco o tom jak to odpružení u tohohle modelu bude fungovat ?

      0 0
      • Cavendish  

        Žije, ale už ho nebaví ztrácet čas s idioty :) Tak raději jezdí

        0 0
    • Delkim  

      Kolo navržené pro vítěze. Má nejkvalitnější komponenty, díky nimž ovládnete všechny XC a XCM závody.

      …maličko si kluci z marketingu zapřeháněli :)

      0 0
      • Tomcat  

        Ale no tak jde přeci o konkrétní lidi , který si to kupujou. :) Nešlapal bych jim tak po snech Decathlon primárně nedělá pro Bike Forum stejně tak senior bikesalon na Primě není určený pro lidi z Bike fóra.

        0 0
      • roud  

        Myslíš že by dopadl jak Cink na olympijské trati ? :D

        0 0
      • myscho  

        No schválne by to bol zaujímavý test o koľko sekund by na tom profíci boli pomalší.

        0 0
        • deeneo  

          Na základě čeho by měli být pomalejší? Umíš si vycucat nějaké argumenty nebo jen předsudky?

          0 0
          • Tomcat  

            Hmotnost, tuhost, valivý odpor, tření, čelní odpor atd… to je měřitelná a počitatelná a porovnatelné hodnoty.

            Určitě si mnoho lidí na takovém kole bude připadat jako mistr(předsudek) , ale k týmovým XC raketám , které jsou i běžně v prodeji to má ještě kus jak treb 1kg navíc (fyzika) .

            0 0
            • deeneo  

              Jo, to jsou samozřejmě třikrát tak drahé stroje v ceně Fabie v holobytu.

              0 0
              • Tomcat  

                Tak novou Fabii za podle mě nekoupíte pod 300, ale tyhle „týmové“ už od cca 100 000,– a výše ano ano. Samozřejmě že nemají to nej osazení ale to ten Decathlon taky ne. Tedy stejně za cenu ojeté Fabie. Tedy jako tu květinovou alternativu z Dekáče.

                .

                0 0
                • deeneo  

                  Takhle, v bezdrátovém sramu jsem viděl tak od 200 a výš. Ale tak třeba jsem se koukal špatně. Vlastně se rád nechám poučit a třeba existuje carbonovy xc s bezdratovym GX AXS, SID, carbonový kola, atd. třeba tak do 100 tis. od nějaké renomované značky. Máš nějaký tip? Do 120 bych asi i dokázal nad tím přemýšlet, že dám o třetinu víc. Existuje takové? Odkazy prosím 

                  0 0
        • deeneo  

          Tady na tom jeden jezdí / závodí. Úplně blbý výsledky nemá 

          0 0
          • Esi  

            Tak ono taky pro pouťácích typu KPŽ na tom kole nijak extrémně nezáleží. To kolo nebude zase tak špatné, na výkonnost 99% BF by to bylo kolo více než dostatečné.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.