Decathlon naskladnil XC carbon fullko https://www.decathlon.cz/…8641560.html
Tak kdyby někdo sháněl něco co je skladem.
Decathlon naskladnil XC carbon fullko https://www.decathlon.cz/…8641560.html
Tak kdyby někdo sháněl něco co je skladem.
No nevím jestli zrovna carbon z dekače je to pravé .
Za tu cenu by si snad nedovolili prodávat nějaký .hit, ne?
Co je za problém s carbonem z dekáče? Samozřejmě důvodu proč koupit / nekoupit může být mraky, ale je to aktuálně reálně dostupný bike v hodně dobré výbavě a z vlastní zkušenosti vím, že tyhle limitované edice v decathlonu dlouho nebudou.
Protože je to kolo ze supermarketu. Jiný důvod k tomu lidi nemají :)
Je rozdíl mezi supermarketem, na př. Globus a obchodem se sportovním zbožím.
Podle místního osazenstva ani moc ne
Kolo pěkné, ale ty brzdy :-( a nevím jak moc do bordelu a bláta je dobré elektrické řazení
Brzdy prodat a koupit Deore. Nevím, ale lidi si to řazení docela chválí. Tak asi ok
Brzdy vím že stojí za houby, to řazení vůbec neznám, pokud tomu nevadí voda bláto a podobně tak si ok. S prodejem brzd je problém že Sram TL je v podstatě stejně prodejný jako funkční, tak že nic moc :-)
Vzhledem k tomu ze nejvetsi pruser razeni v blate jsou lanka, tak ASX bude v blate asi jedine co ? Lepsi ;-)
A menit levely TL za deore….to neni uplne upgrade
co se týče brzdnýho účinku to upgrade určitě je
No mám zkušenost jak v TL tak s deore a TL bych znovu nechtěl
Vy jste komici hoši, měnit TL za Deore :DD
Presne, jedno horsi nez druhy:)
Tak to deore brzdí dobře když tak dáš solidní destičky a kotouče, rozhodně líp než TL a k tomu je deore v podstatě bezúdržbové.
To jim ale nevysvětlíš :)
To nemám v úmyslu :-)
Aji XTčka brzdí na pejču, tak co pak chtít od Deore že jo ^_^
To víš že jo :D
No právě že vím ;)
Zato TL to jsou kotvy jako prase a ještě k tomu nejspolehlivější a nejvíc bezúdržbové brzdy na světě :-)
No když to říkáš :D
Doporučíš nějaké brzdy, které brzdí dobře?
Magury MT7? Když máš mentálně na odvzdušňování :D
Jinak Saint/Zee?
Proti tomu nic nemám. Ale nejsou Saint / Zee určeny do jiného segmentu kol, než 120mm XC FS? Na tohle konkrétní kolo bys dal jaké brzdy. Aby to nebyl kulomet na vrabce?
Piccola.
SRAM ne ale Magury jo? LOL :)
Ptal se na brzdy, které brzdy dobře :) Magura je na TOPu. Servis je věc druhá
Magura je na TOPu … LOL po druhé … hehehe :_)
Jo urcite je to lepsi nez TL hned z nekolika duvodu. S tim souhlasim, ale rec je o tom, zda ma smysl menit jedno za druhy. Podle me ne, ikdyby s buhvi jakejma kotoucema. Nedava to smysl, je to velmi podobna kategorie brzd a pokud je nestastnej z tech Levelu, tak sance, ze to vyresi Deore je ne prilis velika
Je tu nekde tema s klackem prorazenou spodni ramovou trubkou u karbonoveho ramu z dekace a na karbon to moc nevypadalo.
Ano. V lomu to nevypadalo jako ram za 150. Ale rozhodne to vypadalo jako karbon. Nebo myslis spis jako porcelan ?
Spis jako nejaky nepovedeny plastovy kompozit.
Edit: Blbe jsem to napsal, myslel jsem, ze to jako karbon nevypadalo, jasne ze to byl karbon.
Jo, to tu z jedné fotky místní experti taky odsoudili.
Karbon to byl, nesmíš jim všechno věřit
Jasne ze to byl karbon, ale jake kvality.
Na to samé se můžeš ptát u kol jako Pells, Maxbike a podobně ;)
Tohle tema me velice bavi!
Jakmile se tu objevi zminka o karbonu znacky, ktera neni IN, hned je problem..
Kamaradovi praskl Crux S-Works, Spesl reklamaci neuznal. Nechal si ho tedy opravit. Oprava nebyla zrovna levna, rekli mu, ze ma stesti, kdyby mel aktualni model a ne lonskej, tak uz se to opravit ani nedalo. Stena aktualniho mdelu je pry velka bida. Prasklo mu to na silnici..
Druhemu zas praskl hlinikovy Diverge, ktery slouzil na jezdeni po meste do prace (2 km po asfaltu), sem tam svih, ale zadny velky teren. Jemu tu reklamaci uznali, protoze o problemu vyrobce vi a nakladove je to par stovek. Oboji znacka velkeho opevovane ,,S”…
Ja bych se toho ramu z dekace nebal. Kupuji v dekaci spoustu veci jak na kolo, tak na lezeni. Vse cajk. Jasne, vse ne. To bych kecal. Trebas omotavka velkej shit, podzimni bunda na kolo tez, ale to neznamena, ze budou mit blba kola. :) A ten jeden 1000× rozebiranej prasklej ram tady… treba holt smula?
Ale ten jeden rám co tu byl prasklý nepraskl při jízdě. Udělal do něj díru vzpříčený klacek. Což byl přežil málokterý karbon. A na podporu toho se tu objevil Canyon, který měl stejný problém. Ale nééééé, je to supermakret, tak je to fuj :) Ale na karbon Pells a SUp kolech se taky jezdí a to je čínská konfekce.
U te fotky slo o to, ze to vypadalo na hodne primesi laminatu/pryskyrice:
Kdyz se porusi ram z karbonu, tak spousta lidi (vcetne me) je zvykla na to, ze vidis strukturu platna karbonu vcetne „niti“- vlaken jak se to oddeluje.
Na fotce to byl docela cisty lom, kde ta strukturu vubec videt nebyla.
To pak proste vypadalo, ze tam je moc te pryskyrice na ukor karbonovych vlaken.
Takze spis plastovy, nez karbonovy ram.
Nerozumim tomu, ale docela me ta fotka taky prekvapila. Takhle jsem jeste poskozeny karbon jeste nevidel.
Taky tam dal někdo fotku Canyonu a bylo to úplně stejný ;)
Jasně, jeden ******* (teoretici mají jasno z pár fotek) a tisíce spokojených uživatelů na druhé straně a stejně to je automaticky mizerné kolo ze supermarketu
Kompozitní materiály nemusi byt jen matrix z vláken a pojidla, ale i granulat nebo „prášek“.
Tak či onak u tohle zboží to řešit je zbytečné.
Žije ještě kolega Mlok ? aby nám třeba řekl něco o tom jak to odpružení u tohohle modelu bude fungovat ?
Žije, ale už ho nebaví ztrácet čas s idioty :) Tak raději jezdí
Kolo navržené pro vítěze. Má nejkvalitnější komponenty, díky nimž ovládnete všechny XC a XCM závody.
…maličko si kluci z marketingu zapřeháněli :)
Ale no tak jde přeci o konkrétní lidi , který si to kupujou. :) Nešlapal bych jim tak po snech Decathlon primárně nedělá pro Bike Forum stejně tak senior bikesalon na Primě není určený pro lidi z Bike fóra.
Myslíš že by dopadl jak Cink na olympijské trati ? :D
No schválne by to bol zaujímavý test o koľko sekund by na tom profíci boli pomalší.
Na základě čeho by měli být pomalejší? Umíš si vycucat nějaké argumenty nebo jen předsudky?
Hmotnost, tuhost, valivý odpor, tření, čelní odpor atd… to je měřitelná a počitatelná a porovnatelné hodnoty.
Určitě si mnoho lidí na takovém kole bude připadat jako mistr(předsudek) , ale k týmovým XC raketám , které jsou i běžně v prodeji to má ještě kus jak treb 1kg navíc (fyzika) .
Jo, to jsou samozřejmě třikrát tak drahé stroje v ceně Fabie v holobytu.
Tak novou Fabii za podle mě nekoupíte pod 300, ale tyhle „týmové“ už od cca 100 000,– a výše ano ano. Samozřejmě že nemají to nej osazení ale to ten Decathlon taky ne. Tedy stejně za cenu ojeté Fabie. Tedy jako tu květinovou alternativu z Dekáče.
.
Takhle, v bezdrátovém sramu jsem viděl tak od 200 a výš. Ale tak třeba jsem se koukal špatně. Vlastně se rád nechám poučit a třeba existuje carbonovy xc s bezdratovym GX AXS, SID, carbonový kola, atd. třeba tak do 100 tis. od nějaké renomované značky. Máš nějaký tip? Do 120 bych asi i dokázal nad tím přemýšlet, že dám o třetinu víc. Existuje takové? Odkazy prosím
Tady na tom jeden jezdí / závodí. Úplně blbý výsledky nemá
Tak ono taky pro pouťácích typu KPŽ na tom kole nijak extrémně nezáleží. To kolo nebude zase tak špatné, na výkonnost 99% BF by to bylo kolo více než dostatečné.