• elda.presl

    Zdarahoj!

    Přicházím pro radu a navázání diskuze. Toto téma jsem tu ještě nikde nenašel, tak se ptám.

    Chtěl bych trochu přestavět mé kolo na použití na trailech a ve více technickém terénu. Jedná se o kolo Cube Reaction Pro 29" 2018, je to už vcelku starší kolo, ale pořád dobře slouží. Přemýšlím o výměně řídítek, představce a samozřejmě plášťů (ty už stejně potřebují vyměnit :D), ještě jsem přemýšlel nad teleskopickou sedlovkou. Jasně, rám toho udělá víc než dost, ale bylo by to pro trochu dočasné řešení. Jezdím tak nějak směsku všeho, ale nejraději mám „kravení“ v lese, taky tím trávím dost času, výjezd někam na kopec a pak sjezd dolů.

    Nové kolo je samozřejmě také možnost, ale jsem stále student a nejsou na to finance, časem určitě (možná i během roku, kdo ví)

    Určitě jsem na nějakou důležitou položku zapomněl, tak mě prosím případně opravte.

    Mockrát děkuji za odpovědi a rady :)

    0 0
    • DePaX  

      Asi to bude chtít nějakou brigádu, za mě nemá smysl do teho sypat.

      0 0
    • Lišák  

      Teleskop z bazaru, pořádný gumy a šetřit na nový. Nic jinýho bych s tím nedělal.

      6 0
    • Tomcat  

      Vzhledem k hlavovému úhlu řidítka představec ani moc nepomůžou.

      Vidlici zvednou na 120 pokud jde. Řetěz bude padat , vodittko nebo změna pohonu, 2,4 pneu na ty úzký ráfky ?

      Trochu vyhozený prachy do toho něco cpát. Trailovy kolo z toho nebude ani teleskopem.

      Pneu a zvednout vidlici je nejlevnější. Pak 180 kotouč dozadu, následně teleskop, ty řidítka jako to poslední…

      0 0
      • enjoy  

        Vidíš.. a já bych právě řekl, že změna na kokpitu(vlaštovky) by z toho kola za pár korun udělala do ovladatelnosti hod­ně.

        Nebo alespoň pocitově se to kolo bude díky tomu o něco víc přibližovat tomu účelu(ač na to to kolo není kdovíjak vhodný).

        2 0
      • novas752  

        Širší řídítka i kratší představec udělají rozdíl vždycky. Samozřejmě úhel hlavy to nezachraní ale lepší než nic. Bazarovky sundaný z novejch kol se dají sehnat celkem levně.

        Vidlice by měla jít zvednout na 120 bez výměny dílů, jen vyndat spacer. To by zároveň trošku pomohlo i tomu hlavovýmu úhlu.

        Nějaký 4–5k bych do toho klidně strčil.

        1 0
        • McBlacky  

          Nebo novy veci od Force. To je taky za par korun,

          Vlajdy a predstavec pod litr v klidu

          0 0
          • Tomcat  

            Možná nejdražší budou pneu , ty rozumně skoro baziku nekoupí a zteřelý z výprodeje… mno nechceš

            0 0
    • Mr.Duck  

      Hmm je to docela krátký a vysoký, když zvýšíš vidlici, ještě se kokpit zkrátí. Ale vzhledem k tomu že to je jednoduché udělat i vrátit do původního stavu, určitě to stojí za zkoušku, jen je dobré se soustředit na to, co to udělá s řízením.

      Jinak jak píšou ostatní, gumy a širší řídítka pomůžou. Hodně gripu vepředu dovolí předku víc věřit a jezdit s těžištěm nad středem(ne defenzivně za středem) což pomůže kompenzovat to že to je krátký. Jen bych asi nedával víc než 2.3 na 21mm ráfek.

      Vypadá to že vzadu má jakž takž slušný rozsah kazety, hazku s brzdou tak by stačilo koupit nějaký narrow-wide převodník a zahodit přesmykač, to dost pomůže řetězu aby nepadal a nebude to znít jak když hodíš z kopce bednu s nářadím. Kolo bude i s pořádnýma guma a dost lehký, tak myslím že by tě do kopce moc omezovat nemuselo s převodem tak nějak podle formy.

      0 0
      • elda.presl  

        Supr, diky moc za odpovědi. Nejaky tip jaky predstavec a riditka poridit? Jestli pripadne by se dala najit nejaka trochu budget varianta? ????

        0 1

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.