Máte někdo typ na nějaký hard tail pro ženskou?
Máte někdo typ na nějaký hard tail pro ženskou?
vezmi lehký a hlavně hezký kolo, co nejmíň převodů, holky vetšinou nerady řadí :-)
„…hezký a co nejmíň převodů…“
Jsi nějaký chytrý, hlavně, že sám chceš fulla na rozbYté asfaltky!
neco s funkcni vidlí odpovídající váze
Kdyz nic vic nenapises, tak tu muzem vyjmenovavat tyden.
Věk, vaha, vyska, prsa velikost, pevna?? , vlasy, oci, jak dlouho se necha premlouvat a co za to chce. Hehe
Co treba Ghost SE3000?
napsal jsem dost myslim, hledám typ na cross country hard tail pro začátečnici se sportovní ambicí, velikost cca 16,5.Googlil jsem a jedinej zajímavej odkaz byl tento http://www.kupkolo.cz/…1_90218.html
nehledám kolo s levnýma kotoučovkama, ale raději véčka a solidní váha.
Mám trošku problém s vidlicema v této váhové kategorii..ale buď již..
Ten Ghost je těžkej a má nesportovní geometrii..
A co:
http://www.kola-dema.cz/…AM-2010.html
vybavení včetně vydlice je použitelné. Váhu bych bral s rezervou, ale i tak bude slušná. Navíc je to v sramu ;) Mínus: je to Amulet
Sice je to o 1500,– přes limit, ale do 15k jinou vidly než maximálně XCR na kole nedostaneš a už vůbec ne X7/X9 osazení.
http://www.bradsky.cz/…-p-2553.html
Za 16 už jo :P
Pěkný. S kotoučema a ještě levnější. ;) Nicméně raději véčka než ty Hayes Ride a taky LX náby než Alivio a ve finále snad i raději toho Raidona, než RST. :))
Stále jsem za Amuleta. ;)
Jsou to pěkně osazená kola, za ty peníze, ale slečna má jediný požadavek – dámská verze geometrie sedlo a design.
Trošku schýza ne? Nejdřív sportovní geometrii, pak dámskou. Vzhledem k tomu, že dámská kola jsou tradičně hůř osazená ve stejné ceně než normální HT, tak to vidím tak na Alivio výbavu hehe. Takže ze slečny se sportovníma ambicema je najednou slečna sotva turistka. :oP
No nic, až si v tom uděláte jasno, tak dej dotaz.
nechápu, co je na tom k nepochopení.Přemluvil jsem jí ke koupi kola, je to sportovkyně, ale ve světě cyklistiky je začátečník. Dala si limit 15000Kč a dámskou verzi.Ten Apache splňuje kriteria, ale říkal jsem si jestli náhodou nevíte někdo o něčem lepším. Já samozřejmě vím také, že stačí na pánském kole které vyjde rozhodně cenově lépe, vyměnit sedlo.Takže jednoduše: pokud nemáš odkaz na dámskej bajk kterej hledám, tak si ten arogantní tón strč do .. :)
Neco takoveho http://www.bike-forum.cz/…big/eli1.jpg + fulcrum kola vyslo cca na 12000,– vaha cca 13kg
hezkej kousek ..
Myslím že když už si jí překecal ke koupi kolo a je to opravdu taková sportovkyně tak jí přemluv i na pánskou geometrii, kolo s dámským rámem bude na stejné výbavě jako to nano nebo ten amulet za cenu kolem 25tis a za 15 budeš mít mrdku s nefunkční vidlí a ostatními komponenty, ale je to váš boj.
Tak mrkni na ten Apache, podle mne je docela v pohodě…
dyt o tom mluvím oproti ostatním ma pružinovou a o půl kila těžší vidlici, má véčka, nemá u klik dutou osu atd atd atd, to co ti tu hodil hctr pokud by se dalo poskládat tak by myslím bylo mnohem lepší, kdybys tam dal třeba ještě epicona tak pořád se do 15k vlezeš.
no, ta pružina je sice těžší, ale narozdíl od vzduchové jí ta 50ti kilová holka utrhne…
Hmm. To jsem nevěděl.
Tak ted si úplně, ale úplně mimo.
Vysvětli mi to chlapče, jsi li tak in :D
Vzduchovou vidlici si nafoukáš na jaký tlak (hmotnost) potřebuješ, kdežto pružina tě omezuje, podle toho na jakou tvrdost (hmotnost) je nastavena ze základu, tudíž je jistě lepší si vidlici nafoukat přesně na svůj tlak ať pracuje jak má než mít nějakou nefunkční mrdku a u holek to platí dvojnásob. nemluvě o úspoře hmotnosti atd.
Tak asi takhle: v této cenové kategorii jsem s tou pružinou spokojen, možná v tuningtestu uměj zázraky, ale ani moje foxka v citlivosti na pružinu nemá. Co se týká duté osy: LX ložiska jsem oddělal po 1200km zapouzdřenou osu Deore jsem na jednom ze svých biků vyhazoval po 15 000Km a byla stále funkční.Ta váha 13 kg je pořád o něco víc, než Apache. Proti véčkům nic nemám, jelikož pro začátečníka je to asi i lepší pro lepší dávkování brzdného účinku.(nevim, jestli holky nerady řadí na kole, ale jsem si jist, že nerady padají po prudkém brždění na ústa)
Tak proč jsem tedy mimo chlapečku?
naráežl jsem na tvoji představu o systému pružina/vzduch, ale když už ses do mě pustil tak budiž. Ano máš pravdu pružina je citlivější než vzduch za předpokladu že pružina je nastavena na stejnou hmotnost jako je ta tvá, což vždy není pravda, navíc vzduchovou si nafoukáš podle stylu jízdy, já třeba když vím že jedu dlouhý asfaltový úsek tak tlak přifouknu, naopak když očekávám terén tak uberu a to u pružiny neuděláš. To že tobě ta osa nevydržela tak to si myslím že patříš spíše mezi výjimky. Jinak co se týká hmotností na to už se úplně vyser, protože ty v katalogu vůbec neodpovídají skutečnosti. Ještě něco?
Ježíííš, nechej ho být Azmire. Mám pocit, že tu krmíme jasnýho Trolla. Však on má už od začátku vybráno a nehledá žádnou radu. To jsi si nevšiml, že cokoliv je doporučeno odpálkuje nějakým stupidním argumentem jako je ta výhoda pružiny vs vzduch? Asi dostal ve škole pětku a teď si rovná tepovku :D :D
já samozřejmě hledám radu, ale nikoliv výkřiky typu jsi uplně mimo apod. To co tu páni cykloinženýři píšete většinou vím také. Byl bych vděčný, za nějaký odkaz na dámský bajk rozumně osazený a lehký, který se mi stále nevím proč nepodařilo vygoogliti. Vzhledem k mému věku je ta hláška s 5kou ve škole legrační, alespoň něco…ale vážně – dík za tip na toho Amuleta zkusim jí přesvědčit.Jen jestli nebude 17 ka pánská moc velká…ale co si pamatuju, tak amulet má docela velkej sloping..tak uvidíme
Vzhledem k tomu, jak jsi znalý, tak mne fascinuje hlavně to prohlášení, že ty hmotnosti budou sedět. Narovinu ti říkám, že ty hmotnosti jsou těžce mimo, a to klidně o 1kg a zmatkovat v téhle třídě kvůli půl kilu, navíc orientačnímu půlkilu, mi opravdu nepřijde moudré.
V 17" určité nebude horní rámovka tak dlouhá, aby na tom holka ležela, pokud tedy neměří 150cm a neměla by mít spíš 15,5" rám. Při nejhorším jí dáš kratší představec. Téměř vše je kompromis, ale raději bych měl Amuleta s tebou opovrhovanými náboji DEORE! LX, na němž budu muset vyměnit představec a možná sedlo, ale bude to celé v bezvadném sportovním osazení rovnajícímu se XT/SLX od Shimana, než mít Apače Tatanku, na kterém budu muset vyměnit vidlici, páč děvče zjistí, že se svou váhou ji nepropruží ani při metrovém skoku (neříkám, že to chce skákat), dále, pokud to myslíš vážně s těma sportovníma ambicema, tak přijde na řadu kompletní výměna osazení a spousta dalšího.
Prostě proč chtít něco, kde to doladím za pár stovek, když můžu mít kolo, do kterého nabouchám dalších 5k, abych ho dostal na úroveň prvního. ;) To je můj názor. Ale samozřejmě záleží na tobě a té dívčině, takže si kupte třeba Apače a ať to jezdí. ;)
u amuleta sedí, zakládají si na tom…testoval jsem jejich model 9.9. vážil opravdu 9.9..po projetí bahnem něco nad 10..
Mysli si co chceš. Každopádně ten Amulet nebo Nano bude v té velikosti cca 17" vypadat geometrií obdobně jako tebou nadhozený Apache Lejdy Tatanka :)))
Fotky někdy matou, když jsou na nich různé velikosti rámů.
já bych byl také pro ten Amulet..ale..nevim jestli to projde. Té váze bych docela věřil, oni zeslabujou trubky do nekonečna…pak to sice praská, ale s holkou by nemuselo..
Mi zase ten amulet na včkách a lupajících klikách přijde drahý, to bych raději bral to nano nebo ještě pohledal jinde.
damska verze geometrie = bez predchozich zkusenosti nesmyslny pozadavek, damska geo je obecne o hodne kratsi, protoze se predpoklada, ze zeny obecne maji kratsi telo a delsi nohy, nicmene nektere znacky to vedou do extremu a takova kola jsou pak ultrakratka turisticka priblizovadla, cili chce to vyzkouset, jak konkretni geo sedne, kor kdyz ma slecna „sportovni ambice“
damske sedlo – opet dost individualni vec, ktera chce zkusit, na zadne seriovce vetsinou nenajdes to prave, je to vec, ktera jde jako prvni na vymenu
Takze bych temhle pozadavkum neprikladala prilisnou vahu, v tehle cenove kategorii uz vubec ne.
no, ve věci toho sedla si od ženy rád nechám poradit..já mám sedlo ritchie wcs maraton..vybíral jsem ho leta..má tvar, který by pro ženu vzhledem k anatomii byl spíše mučícím nástrojem..
díky za upozornění, ale nezaměňovati sportovní a závodní ambice..