Zaujala mě možnost rychlého uzamčení hydrauliky od firmy RockShox, přesněji zboží XLoc Full Sprint.
Nevíte o tom bližší informace alespoň v eshopech v USA? Rád bych si objednal, ale bližší informace k tomuto nemohu najít.
Zaujala mě možnost rychlého uzamčení hydrauliky od firmy RockShox, přesněji zboží XLoc Full Sprint.
Nevíte o tom bližší informace alespoň v eshopech v USA? Rád bych si objednal, ale bližší informace k tomuto nemohu najít.
Tak som sa hral s tým Xlock-om az sa mi ho podarilo zavzdusnit :D Odpojil som hadicku tlmica od packy Full Sprint a trochu sa to zavzdusnilo.
Kam to dat v Prahe odvzdusnit?
BikeLive…specialka na RS, osobne velmi dobre zkušenosti.
Zastavil jsem se tam před cca měsícem – s tím že problém s XLoc – nejde zamknout, asi třeba odvzdušnit… – pán se podíval půl okem zpoza pultu a prohlásil – nechte nám to tu 14 dnů :-( Naštěstí se potom (někde jinde) ukázalo, že to není zavzdušněné, jen ten mačkací čudl občas nevyskočí = po pár promáčknutí se rozešel.
Dobrý den,
nevím, zda je to ještě aktuální, ale mám na prodej jeden nový (ani nebyl namontovaný) X-Lock Full Sprint.
Pokud máte zájem, nechám za velice nízkou cenu.
I s tou částí do vidlice ? http://www.sram.com/…ade-kit-xloc
Za kolik by byl ten XLock,pokud je to tedy ještě aktuální?
Vzhledem k tomu, jak se to sere, by se mi jeden do zásoby hodil. Kdyžtak prosím nabídku na mail: gorgov@seznam.cz
Díky
Zdravím všechny,
xlock je prodán.
Zatím funguje jak má.Ještě jednou díky:)
Jak se projeví zavzdušnění na zamykání tlumiče – na vidlici jsem vyrozuměl že se chová jako by byla lock ? RS Monarch XX
Pokud to máš zavzdušněné tak vidli neodemkneš.Alespoň u mé Lefty.A mě se Monarch s mizerně odvzdušněným Xlockem choval tak,že pokud šel jednou do téměr max. zdvihu,tak potom kovově klepal.Po nějaké době (pár hodinách v klidu) se to ustálilo a tlumič byl v cajku.Jakmile ale potom zase dostal další ťafku,tak to opět začal dělat.A dělal to i při propružování na místě.
Vidle zamkne a tlumič změkne?
Ten okruh v Xlocku je dvojí.Jeden pro vidli a druhý pro tlumič.Mají ovšem jeden odvdušňovák.Páčkou sice ovládáš obě najednou,ale za použití imbusu 1,5 se páčky dají rozdělit a pak poznáš,jak to funguje.Takže záleží kde je vzduch.Pokud je v tlumičovém okruhu,tak to dělá různé cipoviny jako třeba mě s tím cvakáním,ale odemknout jde.U vidle je to buď a nebo.
Na SID XX mi přestal fungovat X lock. Ale zavzdušněný asi nebude, protože vidlice nejde zamknout. V čem by mohl být problém?
Pokud páčka nejde zmačknout a nebo naopak vymáčknout,tak se posral ten samotný mechanismus přímo v páčce.Je to dělané stejně diletantsky jako u PushLocku.Plastový kroužek uvnitř se správně neotočí a zablokuje páčku.Nezbývá než poslat na reklamaci.Co já vím,tak Xlock se s tímto problémem reklamovali snad všechny.To musel vymyslet opravdový debil a ještě vetší debil to poslal do výroby,protože jinak už nevím:(
No,jenže páčka jde normálně zmáčknout i vymáčknout…
Tak to bohužel nemohu sloužit.Podle mě bude něco ve střevech vidle.
Že páčka nešla vymáčknout to mi to udělalo po cca 1–2 týdnech od nova. Ale podařilo se to rozejít. Potřebuji zkrátit hadičku k tlumiči – tak sháním info (odvzduš.sadu i olej již mam) a odvahu :-)
Že by se páčky nechaly rozdělit – to se mi moc nezdá, zvenku jepouze jeden čudl na mačkání a jeden imbus = odvzdušňovací.
Na tom odvzušnění nic není.Je to za chvilku hotové a žádná past se tam nekoná.Jen musíš mít před otevřením oběhu lockout zamčený.jinak se muže stát,že ti olej trochu stříkne.Manuál je stránkách Sramu.
Ten imbus je před tebou schovaný pod prachovkou a navíc je zašitý zespodu.Pokud ti to ale funguje,tak bych to moc nedráždil:)
„před otevřením oběhu lockout zamčený“
chápu to správně než povolím odvzdušňovací imbusy tak lockout v poloze zamčeno = vysunutý čudl ? speed control otočený na plus na doraz a rebound na tlumiči na králíka – jenže v tom dokumetu sramu píšou:
„Turn the compression lever to the unlocked position“ tj xlock otevřeno.
Ano,páčku vysunutou.Je potřeba mít páčku vysunutou,protože jinak tam máš logicky větší tlak a muže to vystříknout.Ale nemyslím,že by se konala nějaká katastrofa to otevřít v odemčeném stavu:)
Vylovím tuhle mrtvolu – mám stejný problém u tlumiče RS Monarch XX – nejde zamknout. Respektive v obou polohách xlocku se tlumič chová stejně (nejspíš jako otevřený).
Co s tím? Zkoušel jsem odvzdušňovat – páčka chodí pěkně, řekl bych, ale tlumič pruží prostě pořád stejně.
Googlil jsem co to šlo, ale odpověď jsem nenašel. Má někdo nějakou radu nebo postřeh? Díky moc!
Zavzdušněno. Odvzdušnit dle návodu na youtube. Přišlo mi že v chladu to obecně funguje blbě (teda ještě víc blbě než v teple…)
Já měl za to, že když by bylo vedení locku zavzdušněné, tak nebude dostatečný tlak na otevírací pístek a tlumič bude dafaultně zamčený… tak to není?
Jinak odvzdušňovat jsem se snažil celkem pořádně, ale kapalinu jsem tlačil jenom ze strany tlumiče (nemám dvě stříkačky). Bublinky ale už žádný nelezly…ale možná že i tak tam nějaká zůstala.
Nekdy to je mezi poz a neg komorou a je to spatnym tesnenim. Tzn repase tlumice protoze nedrzi tlak kde ma.
Hm, to jsem nechtěl slyšet. Tlumič jsem samozřejmě koupil z druhé ruky. Ale i tak díky za postřeh :-)
nevim jestli si to pamatuji spravne – zavzdusneny lock vidle zamceno (nepruzi), tlumic odemceno (pruzi). staci opravdu mala bublinka a lock nefunguje. pri promacknuti locku na riditkach je v tlumici slyset zretelne cvaknutu, jak pri zamknuti tak pri odemknuti – pri spravne fci
Aha, tak jestli je to u tlumičů a vidlí obráceně…
Jinak něco málo slyšet v tlumiči je, ale zřetelné cvaknutí bych to určitě nenazval. Tak si asi budu muset pořídit pořádný vybavení a odvzdušnit dokonale :-)
Díky za tip.
Zavzdusnenej lock se (nelogicky) projevuje tak ze v obou polohach se to chova vicemene stejne a to jakoby z 80% otevreno. Plus to fakt nema rado zimu. Doufal bych v to…zkus jeste odvzdusnit v teplote kde pak jezdis jak nekdo zde pise
To jsou teda věci :-) To 80% otevření by nejspíš odpovídalo stavu tlumiče.
Odvzdušňoval jsem v dílně, kde je skoro venkovní teplota (celé kolo tam taky nějakou dobu bylo), takže tam by snad problém neměl být. Nicméně ještě se tedy posnažím s odvzdušněním :)
Odvzdušnit pořádně když je kolo studené. Pokud nepomůže tak repase.
prosím mám dotaz. Včera jsem pích a kolo otočil na řídítka při opravě. Vidle byla odemknutá, páčka tedy zastrčená. Nevylučuji, že jsem ji při té opravě, jak stálo kolo na louce na řídítkách trochu zmáčk. Od té doby ale, když chci vidli zamknout, odemknout, je potřeba abnormální síla. Nedá se to používat. Nechávám odemčeno.
1.Přes víkend jezdím, nehrozí mi zamčení? Totiž když bylo kolo nové, najednou se vidle zamkla, servis říkal, že bylo z výroby málo oleje a museli ho doplnit.
2.Co s tím? Zase do servisu?
Díky!
Neměl by někdo na prodej jeden x-lock??
Jak se nechá xlock rozdělat. Zlomena ta tyčka kterou se to ovládá. To včetně o kroužku a gumové harmoniky se nechá koupit jako servisní kit. Jak to jednoduše rozhodit.
Vedeli by ste mi poradit: podarilo sa mi pri prevoze biku na streche auta utrhnut vedenie hydrauliky z ovladania smerom k vidlici. Hadica je vytrhnuta z pozdra vo vidlici. Da sa to nejak expresne opravit, vymenit? Pripadne kde by to mohli na pockanie opravit.
možná díl 11.4018.060.000 (min u jednoho servisu RS v CZ skladem) ale raději ověřit tel.
Zdravím všechny. Dneska mi dorazil tlumič XX s x-lockem. Od tlumiče vede hadička která je zakončená nalisovaným kovovým dílem se zavitem. Od páčky X-locku vede hadička, která nemá ukončení. Takže mám vlastně dva kusy, každý s hadickou. Mám ukončení hadičky vedouci z tlumiče namontovat do páčky, od které odpojim stávající hadici? Nebo odpojit hadičku z tlumiče, na konec hadičky od páčky namontovat koncovky a pak namontovat do tlumiče. Dík všem za odpověď.
Nech tu na tlumici a nasroubuj ji do locku misto ty co tam je. Je to tam stejne jak u avid brzd, stejnej trn, hadice i zpusob nasroubovani. Jen misto dotky ridkej tlumicovej olej. Nutno dobre odvzdusnit, jinak tlumic nebude chodit. Asi dobry kouknout na youtube navod
Musi se zakratit hadice na patricnou delku, dat jehla a oliva, natlacit olej a odvzdusnit. Kdyz se takto ptas, bude pro tebe nejlepsi to dat do servisu nebo pokud jsi ucenlivy a ne levy na ruce, tak aby ti to nekdo ukazal a priste to uz das.
Učenlivej jsem. Jen jsem nikdy neviděl tu magic koncovku. Stejně tam nepasovala. Hotovo je a odvzdusneni na po 2×. Vše funguje jak má.
Dík. Asi jsem blbej, ale na YT jsem to nenašel.
Hledej xlock bleed :-)
Spis bych rekl nechat to co je v xlocku a presroubovat to u tlumice. U tlumice je trn a olivka, takze tento konec se necha i zkratit. Kdyz je sparne odvzdusno tak se tlumic tvari jako zamceny.
Trn a oliva je i u locku. Vzhledem k tomu jak xlock funguje bych odvzdusnoval a basta. A to poradne…
To samý jako odvzdušnění Reverba, odvzdušňovací šroubek na tlumiči je uprostřed kolečka odskoku.
nemáš tam náhodou koncovku connectamajig? ktorú je možné 2–3× odpojiť /zapojiť bez nutnosti odvzdusnovania?
Stejně je lepší to odvzdušnit i s Connectmajigem.
Jj conectamajig je na konci hadičky od tlumiče.
v tom prípade skus ten connectamajig zapojiť do packy xloc a malo by to fungovať nie?
Malo by to byt na princípe „plug&play“ :-)
Tak connectmajig do páčky nepasoval. Dnes jsem namontoval, odvzdušnil a odpoledne jedu projet.