Ahoj,
rád bych zanl váš názor na hodnotu tohoto krasavce, pokud by šel do světa. Na potenciální prodej není spěch.
Všem děkuji za názor.
Dan
Ahoj,
rád bych zanl váš názor na hodnotu tohoto krasavce, pokud by šel do světa. Na potenciální prodej není spěch.
Všem děkuji za názor.
Dan
Chtěl jsem napsat 35k, ale jestli nespěcháš, začal bych o něco výš, třeba se někdo najde
35?? ale notaak, za to se prodavaj meridy, treky a podob. jebky…
Díky, konečně názor který se mi líbí :)
tak je potreba se podivat, kolik vubec stoji stejny ram a pak podle toho koukat na cenu celeho biku…
Bohuzel dnes se da hodne peknejch kol koupit relativne levne – oproti porizovaci… Viz. obcas se objevi nejakej Ibis na bazaru, LV apod.
Kazdopadne bych zacal byt tebou na cca 45 ± a pak podle zajmu/nezajmu upravoval cenu dolu…
Btw. za 25 ho beru hned:D
No je to sice pěkné, kolik stojí rám a podobně, jen prostě 40k za jeté je podle mě taková psychologická hranice, když si za ty prachy můžeš vybírat nové.
Co třeba ten DH lapiere co se tu půl roku válí na bazaru, to je ten případ.
V případě toho yetiho bych to rozebral a prodal rám zvlášť, tak podle mě dostane více.
Rám nový nabízí Ultrasport za 43tis.
no, vybirat nove muzes, ale jake?? Meridu, Gianta, Canyona…
Tohle je opravdu uplne jina liga!
ale samozrejme chce to specificky druh kupce… Obycejnou „veprovku“ na to moc neutahne, ta to pravdobodobne nebude ani znat:))
Nevím jakou vepřovku myslíš, uznávám, že jsou prestižnější a tuctovější značky, ale pokud jde o poježdění, a ne o plnění přání, tak ti canyon poslouží stejně tobře jako LV. A kdo hledá na bazaru, jde podle mě spíše po ceně, protože si nové nemůže nebo nechce dovolit.
Kupříkladu já, došel jsem k názoru, že kolo je pro mě spotřebák, a než udržovat jedno obměnou komponentů a dokupováním nových, tak raději koupím co dva roky jedno nové za 40k, a pojezdím ho 2 roky, pak za 15 střelím a koupím další za 40k, zase nové. Užitnou hodnotu to má pro mě lepší, než se ***** s bazarovým kouskem a řešit co a kde se vysere, naproti tomu kolo v záruce s novýma komponentama ale horší cool index na fotkách.
Až budu mít peníze a skill na to, abych si pořídil LV 601, tak do toho půjdu, ale do nového, a při koupi takové fajnovky nebudu řešit bazary, tak samo asi s Yeti,
samozřejmě, to má každý trochu jinak, tohle je jen můj pohled na věc, který tady od začátku prezentuju.
pokud nechceš na kole jen pozovat nebo nemáš cash na rozhazování tak to je imho nejlepší taktika.
veprovkou bylo mysleno, clovek ktery si kupuje treba prvni kolo a zna jen nejrozsirenejsi znacky, ktere vidi vsude kolem… Nerozumi tomu a tak logicky znacka jako Yeti mu tezko neco rekne… Jestli se te to nejak dotklo, tak to nebylo rozhodne zamerem…
Zastavam uplne stejny nazor, Canyon poslouzi uplne stejne! LV, Ibis, Yeti atd. je proste osobni volba a musis vedet proc to chces, je to i o nejakym zivot.stylu, postoji…
Pro mne proste kolo neni a asi nikdy nebude jen „naradi“, ale i urcity vyjadreni atd. A nikdy jsem nechapal lidi, ktery maj problem s tim, ze nekdo da do kola vic penez nez oni. Pro mne ma zas nulovou hodnotu mobil, PC atd. Tzn. nepochopim, ze nekdo vysoli za „mobil“ 15litru…
Vubec neodsuzuju ale nikoho, kdo to ma jinak… a tak je mi zahadou, proc by nekdo mel soudit mne…:)
Jsem vepřovka? Ano jsem koupil jsem si mrdidu – nefungující přepákovanej jednočep s vidlicí úplně na hovno, protože to nemá odtrh 0,5 kg a furt se to rosí okolo MC. Ale co já jsem spokojenej :-) – ne vážně YETI bych bral taky, ale při té ceně prostě na to nemám :-( na druhou stranu to taky není nějaká technologická hitparáda, ale to je jedno jsem vepřovka jezdím mrdidu.
ajee, cekal jsem, ktery majitel meridy se chyti driv:))
Ale osobne myslim ze jsou lepsi volby nez prave tahle merida, napr. canyon, giant atd.
Mě je jedno co mám za značku já to neprožívám – prostě je to muj 1 full byl k sehnání u nás v ČB dnes bych taky vybíral jinak než v roce 2008 :-)
Na začátek bych zkusil 45 k.
Hmmmm škoda, že nebylo k mání dřív, za 35k bych ho koupil :-P
copak? starej ram sel na reklamaci ze mas novej?:(
Proc prodavas, co bude nastupce?
Nene, starej ram jsem prodal, bo jsem chtel tu 2011 – navarky na sedlovku, tapered, ev.drzak na napinak a jinak resena zadni stavba (spodek je hliva a vrsek carbon).
No koukam asi po 29 full, ale pokud se toto neproda za rozumny peniz, tak zustane doma :)
a vzadu to jeste nema osu co?:( Ale je to fesak, to se zas musi uznat…
Osobne bych dal kokpit a sedlovku do cerna a byla by to parada…
ale to vis,ze to mam predelany na 142*12mm a do cerna jo, ale zatim jsem nesehnal za rozumnou cenu cerny komponenty a tyto jezdí taky dobře…ale jasný, modní policie varuje :)
takze uz to ma pevnou 12ku? tam jsou nejake vymenne patky nebo to uz ma tahle 575ka standartne?
Jj, modni policie B-F je neuprosna:))
Ano, jsou tam výměnné patky od roku 2011. Takže mám možnost i na 135*10mm, které tam byly standarně a navíc super náboje HOPE, které jsou dost blbuvzdorně předělat pouze koupí osy :)
jj, Hope jsou fajn… Moje oblibene naby, ikdyz teda vozim CMaxy:)
35–40 tis. je to kultovka, to by mohlo jít dobře na odbyt. Škoda, že není černý, pak bych ho možná i bral :-)
Proc se aspon vsichni neptate v jednom vlaknu?
Asi to bude o tom zda najdes nekoho kdo oceni, ze se jedna o yeti. Jinak na tom provaris hromadu penez. Radsi si ho nech.
Když už kupuju kolo z bazaru, tak koukám na cenu, vím, že cenově to bylo jinde, ale jeté zboží u mě ztrací tak 30% +/- podle toho, v jakém je stavu. Nicméně celopér s větším zdvihem se obecně na bazaru bojím – větší zdvih = větší prasárny = větší šance, že se něco brzy poroučí. Proto si myslím, že to budeš prodávat docela hodně pod cenou … Pokud nenarazíš na fajnšmekra, co jde přímo po tomhle rámu.
Jinak kolo máš pěkný, to se musí nechat.
P.S. reakce na špatný příspěvek ;) …
Od 30 do 45