Zdravím,
asi před dvěma měsíci jsem si objednal kolo od zmíněné společnosti. Konkrétně model capra al base 2019. Jde o to, že v den objednání bylo u kola napsáno: available from 23.10.2019. To znamená, že 2–3 dny po tomhle datumu, by měli předat zásilku přepravní společnosti (to jsem se dočetl u nich na stránkách). Dnes je 4.11.2019 a stále se nic neděje. Žádný e-mail, žádné info, nic..25.10.2019 jsem psal e-mail. Něco ve stylu jak to vypadá a kdy můžu očekávat zásilku… Celkem svižně mi přišla odpověď:
We, as a manufacturer, are always partly dependent on our suppliers.
As soon as a delay occurs, this unfortunately triggers a chain reaction that is difficult to predict.
Currently, there is a short delay of a few days for the completion of your bike.
We assume that we can send it next week.
Thank you for your understanding.
Tak jsem si říkal dobrá, stane se, v pohodě.. Následující týden čekám email. Nic. V pátek jsem tedy napsal zvonu email, kde se znovu ptám na stav objednávky.. Na základě toho, co jsem dostal za info v posledním emailu. Dnes je pondělí a ještě žádná odpověď nepřišla. Tak se ptám vás. Jak byste pokračovali v jednání vy? Jak byste byli/nebyli trpělivý a vůbec co si o tom myslíte? Mám trpělivě čekat? No co mi taky zbývá, že? Přemýšlím, že objednávku zruším a půjdu do něčeho jiného, případně do něčeho 2020.
Díky a mějte se.