Nazdar, strhnul jsem cvrcka v zadnim kole na silnicce ( DT RR 1450). Asi bych to vymenil cele i s rafkem (ten soucasny se spatne obouva). Mate nejake tipy co tam dat? Nechci uplny smejd, ale zas 10 tisic za zadni kolo uz je moc (na „veterana“..) .
Nazdar, strhnul jsem cvrcka v zadnim kole na silnicce ( DT RR 1450). Asi bych to vymenil cele i s rafkem (ten soucasny se spatne obouva). Mate nejake tipy co tam dat? Nechci uplny smejd, ale zas 10 tisic za zadni kolo uz je moc (na „veterana“..) .
Proc nevymenis poskozene dily naboje?
No, minuly tyden jsem to mel po 20 letech rozebrane. Drazkovani ve kterem ma chodit jeden z tech 2 krouzku na strane vypletu bylo uz podivne vymackane. Posledni dobou uz se to trosku zasekavalo (kdyz jsem prestal slapat, tak to dalo ranu retezem…) Vcera pri prvni jizde s velkou kazetou (36z misto 25z) jsem to pri zaberu ve strmem kopci s mymi 85kg „strhnul“. Takze predpokladam, ze v naboji uz se to sjelo uplne a myslel jsem, ze tam nic vymenit nejde. Jeste to samozrejme rozeberu a uvidim…
Všechno co je uvnitř v DT vyměnitelné, servisovatelné, a dostupné
Leda by roztrhl telo naby, nebo serval zavit v ni,
tělo taky jde koupit, ale to už se nevyplatí :D
Mam celou DT osu s orechem a zapadkami a koncovkami. Jestli mas zajem, napis mi do zprav, udelam ti fotku toho, co mam, at si muzes zjistit jestli ti to pasuje. Lezi mi to par let doma z prdle naby – praskla priruba dratu. Je to nejakych zapletenych DT na rafkove brzdy s 3 zapadkami v orechu.
To jeho ma ratchet.
Jj uz jsem “dva podivne krouzky” taky rozkodoval :-)
Diky vsem za odpovedi. Konecne jsem trosku googlil, budu potrebovat krouzek do tela naboje a stahovak. Myslel jsem, ze to je nevymenitelne, z jedoho kusu s nabojem… Zavolam do Bottica a uvidime co dal. Jsem zvedavy, jestli se to podari vysroubovat, po tech letech. Jak vidim na youtube lidi co to rvou metrovou pakou, tak mam obavy co na to reknou ty hlinikove niple atd. A taky jak to je ojete, tak bude mensi plocha kam se ten stahovak opre.
Stahovak do sveraku, primerene nahrat telo naby a melo by to povolit.
Dobra rada s tim nahratim. Zatim jsem byl u zatuhlych komponentu uspesny i bez nahrivani, takze si celkem verim i ted :) Fen poradne z blizka by mohl stacit, ne?
Blbé je, že jestli je ten tisícihran v kroužku ojetý, tak je to asi ten hliníkový a tam nahřátí až tak nepomůže. Jinak origo klíč je dostatečně ostrý, že i stržený kroužek jde bez problému vyšroubovat.
spíš strhl rohatky, než ten kroužek,
Už jsem viděl ten kroužek protočený, na lepších nábách bývá hliníkový. Ale jak píše Andrzej níže, nějáký zbytek drážkování pro povolení tam naštěstí zbyde.
Myslel jsem, ze je ocelovy, potom je situace horsi, ale vydolovat by to snad nejak melo jit.
Dělaj se oba a jsou zaměnitelné. Gramařina no…
pokud se děla i Alu tak souhlas
Origo urcite ne, ten je z nastrojove oceli. Ale Cinan vyrobi cokoli.
Origo, stačí použít google. Třeba 190 ho měly.
Fakt ratchet? Videl jsem odlehceny ocelovy s vybranim mezi pruzinkou a ozubem a klasicky. Tohle slysim prvne.
V rozpisu dilu jsou tri verze, dve duralove, podle prumeru loziska a jedna ocel.
.
Aha, to jsme se bavili každý o něčem jiném. Já myslel samotný ratchet – zubatky s čelním ozubením. Ale u tohoto, jak to nazvat, kroužku jsem teda taky čeka spíš ocel. Dík za rozšíření obzoru.
Ted jsem volal k dovozci, pry se do naboju ve vyrobe bezne davaly hlavne hlinikove. Mam to objednane, tak snad na Monte Grappa pristi tyden vyjedu :) Jeste napisu jak se podarila oprava…
Jj, vypada to na hlinik. Ale je to udelane chytre, ze ty krouzky nevyuzivaji celou hloubku drazek, takze i kdyz uz se protoci, neco z drazek tam jeste zbylo.
Ono to celou sirku vyuziva, akorat se to nestrhne pri cvrkani, ale pri zaberu, kdy jsou rohatky zaskoceny do sebe.
Hotovo! Vsem diky za rady, Botticu diky za konzultaci a rychlou dodavku. Povolit to slo krasne (asi mam hodne slabe nohy, nebo to mozna bylo nejakym loctitem, ktery byl v zavitu…). Na fotce zniceny krouzek.
Zrejme slusnej oddil.