zaletená kola srovnání M-CmaxSTxDT1540

13 nepřečtených
  • marošek

    Jaké jsou vaše zkušenosti- chci si pořídit pořádný, tuhý, spolehlivý a hlavně rychlý kola. Jezdím klasický XC jen občas kousek tvrdšího terénu. Je to na celopéro se zdvihem 12cm. Osobně preferuji zapletený set DT(náboje DT 240s+ráfkyDT4­.2+32drátůDTSu­perComp2,0–1,7–1,8+Aluniple) Předpokládám, že rozdíl kol ze součástek DT opoti setu DT1540 je jen v počtu drátu a barvě. Alternativně vidím Mavic crossmaxST s o něco vyšší váhou a zřejmě napatrně větší tuhostí.

    Anketa: doporučení DTxxMavic

    0x
    0%
    2x
    15%
    0 0
    • Hnoj  

      Mám přesně tebou zmiňovaný náplet DT, jen s ráfkem 4,1. Super pevná a spolehlivá kola s nezaměnitelným zvukem. Dráty drží pevné už dvě sezony, náboje jsou stále hladké jako samet, hmotnost velmi příznivá a možnost použití bezdušové sady se taky počítá k dobru.

      Moje doporučení ve všech ohledech !

      0 0
    • scret  

      mam CMaxy ST,zatim si je jenom chvalim,pocitove jedou super,akcelerace vyborna,ale mam je na vecka,takze vahove jsou jako cca ty DT 1540...... s DT zkusenost nemam…

      0 0
      • marošek  

        překvapilo mě hodnocení těchto kol na mtbr.com kde vyšly jako velmi průměrné.

        0 0
        • scret  

          nevim,necetl jsem,kazdopadne pro me to jsou zatim nejlepsi (a i nejlehci) kola co jsem mel… ale je pravda ze za MOC (cca 17tis.?) asi fakt nestojej…

          0 0
    • Lister  

      Můžu se ti vyjádřit k těm DT ráfkům, mám je zapletený pomocí zaslebovaných drátů do Onyxů.

      Nepříjemné bylo, že jsem musel obě kola po cca 50km přecentrovat, protože obě chytly osmu, nevím jestli to bylo povoleným výpletem, ale po docentorvání a utažení celého výpletu zatím drží spolehnlivě dál. Pocitově jsou dostatečně tuhé. Jinak pláště se na ně nasazují naprosto pohodlně, možná si říkáte, proč to zminuju, ale třeba oproti Ritchey ráfkům je ten rozdíl dost výrazný.....

      Možná bych dal do výběru ještě zapletené Eastony, ale ty asi jen tak na netu dostupné nebudou.......

      0 0
      • scret  

        Ritchey dela taky rafky??:) ja myslel ze jenom takovy ty obruce na hulahop:)))

        0 0
    • vysmátej bajker  

      Mám 240s a 4,1 na V zadní po 2 letech prasknul zevnitř o ventilku.Trochu jsem nasr. na hliníkový ořech že se od kazety vymačká ale jinak super kola.Mavic jsem mněl jen crossride a tam po 2t ořech chytil asi 1mm vakl(prý normální).O všech je toho hodně v historii :).

      0 0
      • marošek  

        V historii jsem našel jak názory že DT je super kvalitou, hmotností a tuhostí ale taky plno názorů že to nejsou špatný kola ale Crosmaxy sou o třídu vejš ( za DT uvažuji s výpletem u bottica s tenziometrem).

        0 0
        • delfyn  

          jo to je rozumný, Crosmaxy jsou cca všechny stejný, ale pokud skládaný kola napneš jinou silou dráty tak i při skladbě stejnejch komponentů se chovají jinak. Já jsem si to vyzkoušel už pár let zpátky na ještě jednostěnejch ráfkách Ritchey, bylo tam 32×1,8 DT, nechal jsem si je centrovat a týpek mi povolil výplet- kola byly pohodlný, ale často jsem je nechal centrovat, pak jsem si je nechal přitáhnout, kola byly o poznání tužší, míň pohodlný pak je zdědil táta(105kg) a dva roky na nich odjezdil než je roztřelil.

          0 0
          • delfyn  

            a to bez centrování to beru od těch kol jako hrdinskej čin, protože cestu si moc nevybírá

            0 0
    • Zerocool  

      máte zkušenost, jestli je velký a znatelný rozdíl co se do kvality a provedení týká mezi 240 a 340??? přece jenom cena by byla skoro o 3 tis. níž, a cca 135g nahoru, ale to by se dalo nějak překousnout…

      0 0
      • vysmátej bajker  

        koukni na stránky dt swiss,jsou tam rozkreslené.Tuším že maj jinou osu a ložiska ale jen hádám.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.