Omylem jsem z vidlice ufouknul víc vzduchu než jsem potřeboval(skoro všechen…:-) )a neměl u sebe pumpu.Myslel jsem si, že když vidlici zamknu úplně vysunutou,tak bude držet.Omyl,po chvilce vždy spadla.Je to normální?
Omylem jsem z vidlice ufouknul víc vzduchu než jsem potřeboval(skoro všechen…:-) )a neměl u sebe pumpu.Myslel jsem si, že když vidlici zamknu úplně vysunutou,tak bude držet.Omyl,po chvilce vždy spadla.Je to normální?
me drží zamknutá, ale nevozil jsme nikdy méně než 65–70psi
asi tam máš malo oleje
a nebo poskozene tesneni LO
No každopádně,ta vidle je zralá na reklamaci.Když jedu terén kde fakt maká tak se ztrácí vzduch.No a dole na levé noze bývá mastná.Když jsem s tim byl v obchodě,tak mi akorát dolil olej do levé nohy,nějaký mazací,je to prý i v manuálu,že je to třeba po pár hodinách prvního provozu.No a kdyby to bylo pořád špatné tak reklamace.Kua,nová vidlice…
to jo, to je zrala na reklamaci. Mam taky relativne novou R7 a tohle minedela…
Mi taky ten mechanik říkal že takový problém nikdy u téhle vidle neřešil.Jenže já jsem expert a mám na nenormální závady štěstí..:-).Teď, když potřebuju kolo prodat…aaaa
koukam, ze ji mas s Click-item. Tam byl minulej rok problem s lockoutem. Jestli to tedy nebude neco podobnyho… Kamarad, co ma servis, mi tuhle rozmlouval, ze skoro vsechny posilali na reklamaci…
PAráda…:-(
ja vim no. Ale fakt to tak je… :-(
K tomu Locku. Nejdriv vidlici nafoukni a pokud v provozu bude lock tvrdy, tak bych v tom vic problem nehledal. Proste to jen neni navrzeny tak, aby ten pistek v locku udrzel celou vahu jezdce kdyz neni nafokla pozitivni komora. Jestli trochu uchazi tlak tak zkontroluj, jestli je vzduchovy pistel zality olejem. Az pote bych to sel reklamovat.
Jojo, ten olej na pístku by se měl hnedka po koupi zkontrolovat, pokud ti půjde pístek nasucho, tesnění se poničí. Myslím, že právě tento problém nyní řeší Pop – vidle mu nahodile utíká a je pozdě, olej to nezachránil.
JJ ale pop má na R7 smůlu. Už mu to dělá 2 a říkal, že do té 2 olej dával. Problémem bylo, že mu tam dlouho nevydržel, protekl mu prý během chvíli do negativky.Ale nové těsnění na pístek nemůže být moc drahé. Obvzvlášť pokud tam Manitou má klasický o-kroužek(nevím R7 jsem zevnitř neviděl) jako jsou u některých vidlic RS.Kdybyste potřebovali poradím obchod v Olomouci kde seženete různé těsnící o-kroužky na pístky.
R7 neznám, ale předpokládám, že jako nástupce Skareba budou vnitřnosti totožné. Pokud u Skareba netěsní vzduchový píst, musí se vyměnit celý – je to takový knoflík potažený gumou. Žádné O-kroužky na něm navlečeny nejsou. Moje zkušenosti zde: www.bike-forum.cz/…9/forum.html#…
Nevím,moc se v tom nevyznám tak se v tom nechci hrabat.KAždopádně mi i dost vadí že kolem toho šroubku dole na levé noze se tlačí nějaký olej.Mám strach že by se mohl dostat i na kotouč a při brzdění může být veselo až milo…:-)))
Staci jen vyfouknout komoru a vysroubovat zatku. Neni to zadna veda. Pokud mas na to klic :)
to nejspis bude spatnym tesnenim, nebo malym dotazenim toho sroubu,kazdopadne na 90% to bude mazaci olej…
Hele jestli se toho bojíš, tak to raději dej do servisu nebo pošli Milanovi ať ti ji rovnou naladí. Ono bude asi jistě potřebovat minimálně vyměnit nějaká těsnění, pokud jsi si nezničil i něco na tlumiči-tou jízdou bez vzduchu a s uzamknutím.Reklamovat to taky můžeš, ale je tázka jak úspěšně, hlavně pokud poznaj že jsi jel na vyfouklé.
Ten olej dole na vidli je pouze mazací a je to proto, že se musí dotáhnout táhlo vnitřní nohy do vnější nebo je poškozený těsnící o kroužek. Na funkci vidle to nemá vliv.