- chlapi resim dilema, chci centrlock na prumyslech a ust raf a nechci za todat balik, kdo uz dobre poresil?
za balík nic nekoupíš, platí se pěnězma :D
a pokud nenastřelíš limit tak těžko radit, každý si pod pojmem balík představí něco jiného
tak strop neni pevnej ale tak 10k
no a teď už jen napsat co na tom chceš jezdit :D
bezne xc obcas sjezdiky, no neco na endurko co vydrzi muj metrak
DT 350CL + WTB KOM + dráty podle rozpočtu a použití
Sapim Race /Sapim CX tam bude ceny výš/ DT SuperComp
u mavicu bys měl pochodit.
Proč chceš UST? Na TLR je mnohem větší výběr gum…
Navíc i větší výběr samotných zápletů.
To jakože TLR plášť nejde do UST ráfku jo? Spíše naopak.
To jsem snad nenapsal, ne?
Vyznělo to tak. UST ráfek neomezuje výběr pláště oproti TLR ráfku.
Já bych se na UST vykašlal, ráfek XR331 od DT nebo Crest. Náby 350 od DT. Pokud to teda chceš na XC.
Tak na to co psal, jeho metrák a endurko, cresty rozhodn nejsou
Tak to napsal až po mym příspěvku, to skutečně nejsou…
28 drátů SUX.
Na XC tě 4 drátky nevytrhnou, ale rozhodně 32 je lepší a pro něj úplně.
No sic je to 2× tolik jak těch 10, ale mohu doporučit Easton Haven záplety… :D a to zdůvodu hlavně odolnosti, sic mají 24 drátů, ale nic pevnějšího jsem zatím neměl. Jezdim je od jara a ani jednou jsem je nemusel centrovat a ani ještě nemusím a to jezdím v bordelu , skáču atd… Jsou UST, jdou tam všechny pláště krom Maxxis TR, ty maj větší patku a nejde to pořádně usadit. Normál maxxis naopak jdou nahodit perfektně :). Schwalbe a ostatní v poho. Sic to stojí více, ale zas míň problémů , jenom zkrátka jezdit…
No hodne stesti, az se ti na nich neco podela.
Ložiska prý nevydrží moc, proto jsem do nich nešel.
Teď už bych volil běžné ruční záplety. Jediná velká výhoda Crossmax SX co vozím je že jsou UST.
nevim, člověk co mi je doporučil na nich jezdí snad dva – tři roky a furt držej. Jinak ložiska jsou zapakatel. Jediný problém byl dřív v zadní nábě, kde nebyla rozpěrka a tím že se to většinou přetáhlo, teda byl větší tlak na ložiska , tak to mohlo jít doháje, jenže to je minulost, teď už rozpěrky jsou. Proto měly dost špatný hodnocení v minulosti… ale ten ráfekt je prostě hodně dobrej, pevnej… Mohl by bejt jen širší, ale to tu jsou pak Havoc.
Mám na prodej:
http://www.cyklobazar.cz/inzerat/318896/
Nevlezly mi do rámu, v zimě jsem na nich chtěl něco postavit, ale ve středu jsem koupil bike na 29" a je to paráda a v sobotu sem si zlomil kličku takže letos asi konečná…
nikdo tady nepoptaval pseudo ust, ale nic ve zlym tyhle fakt
ne
A kdoze to tedy vyrabi ty prave UST rafky?
He? Pokud slevíš z UST, tak tohle je jedna z nejrozumnějších kombinací co můžeš dát dohromady.
Ty chceš jezdit UST pláště?
jasna vec proto to pisu a chcu, plaste mam jako prvni :-D
Tak to bych fakt chtel vedet, kdo dela UST rafky na 27,5".
snad jedině Mavic :Dale asi jen komplet kola
Mozna maji nejake novinky, ale v soucasne nabidce, co maji na strankach, jsem zadnou 650B verzi nenasel.
Podle mě trvat jak na UST, tak na CL je dneska zbytečné. To bych radši dojel ty UST jako TLR (jdou nahodit na běžné ráfky, ne?) a k centrlockům koupil redukci a pak už pokračoval na 6děr.
jasne zbytecny, v plastich mam dva litry a tri v kotoucich na cl a redukci ha to jsem jeste neslysel, mozna opacne jo :-D
Furt je oboje jen spotřebák…pláště vyměníš vzadu za sezonu 2×, vpředu po sezoně, a kotouče prostě nějak vyřešíš. Mimochodem, co je to za koutouče za 3k co jsou na centrlock?
Formula?
Nevím, nic takového jsem neviděl, z drahých koutoučů znám hope a pak už jen nějaké karbonové/keramické atp.
Tak řikal možná naopak, takže může mít XTR kotouče, to by kolem 2k bylo.
Tak teď znáš další ;)
Jsem na to koukal, to má manželka na pevňáku a moc to nefunguje a už jsem to chtěl vyhodit jako nějaký low-cost šmejd, tak to já to ještě prodám :)))
Ty máš manželku? o.O
Mám, tos nevěděl? :))
Když jsme se tenkrát viděli, tak mi to ani nepřišlo…:)
To už je taky dost dlouho
:)
yep
To sis jako koupil nejdřív gumy a pak až řešíš nákup kol, na které vůbec půjdou dát?
a?
To ti nepřijde ujetý? To je jako bych nakoupil dámské spodní prádlo a pak až hledal babu, které bude akorát…
nejak sem nad tim neuvazoval ze to bude problem a kotouce mam z 26
:DDD
no pěkně :-DDD
a proc nenasadis ust plast na tlr rafek? funguje to uplne stejne…
tvl to je jak u loskutaku
tak si houkni
prostě UST 650B rafky nejsou, a celé UST kola jsou za balík
řešení TLR tě nezajímá tak máš smůlu
Co to je vůbec za pláště? UST se pomalu přestávají dělat i v 26" a v 27,5" sem snad žádné ani neviděl, že by se vyráběly. Leda tak pláště od Mavicu a ty jsou UST TLR a co jsem viděl, tak ta patka je jiná než byly na UST pláštích.
dobrá otázka, bude veselo :D
bezduse nejsou ust tak to sem vul
tj:)
Hlavne jak jsi chtel zcela UST, protoze mas UST plaste:)
Hlavne zadny pseudo UST:))
no ok staci tak mam ted sirsi vyber a kaslu na zapletani zda se mi to byt mastny :-(
Tak jak to udelas, kdyz se ti i zapletani zda drahy (zapleteny budou jeste drazsi) a pritom uz mas ty plaste a CL kotouce?
hele ja si to uz nejak poresim
co je to bezduše?
:D
Hlavně chce CL a to ty Houpy nejsou. Jinak tomu UST nerozumím. S TLR nemám problém a to ho mám na 3 bikách a na další 2 ho budu v dohledné době dávat…
To si vystrelil na pouti?
Konečně vím, kde se tyhle hnusný záplety berou…:D
nechtěj vědět, ale je to tu na foru proprané co provedl :D
Smutnej příběh pro něj, veselej pro ostatní…:D
Mám dojem, že s tímhle tématem jdeš poněkud brzo. Na trhu prostě takový kola nejsou. Takže máš tři možnosti:
tubless ready
za tri je spravne
Ozivim tema:
Je neco takoveho nebo nechat zaplest (co?)?
DT 350 CL, 32 dratu (mozno 28 vpredu), SP nebo ne SP
Rafky DT XM481 nebo EX511
draty Sapin Race
niply mosaz Sapim Polyax
To XM481 radši, a klasika 32 drátu
Jinak souhlas
Akorát bude přes 11 a to celkem dost
přes 11? Míněno do 12 tis nebo 20 tis ? :D
To znamená třeba 12k.
Já bych to odhadoval na náboje za 5k, ráfky řekněme 2300Kč/ks a výplet a niple tak za 1000Kč. To by vycházelo líp než 11k, takže to asi bude trochu dražší.
EDIT: koloshop má náboje za 6k a ráfky 2500/kus. Dá se zkusit něco pořídit třeba v německu (bral jsem tam pár EX471 za 1850/kus včetně pošty), ale pak je zase běžná cena 450Kč za vypletení jednoho kola.
Mezi 11–12 sem myslel
Z hlavy neřeknu přesně.
Jsme na BF, pisu 10, ale rezervu mam do 13ti ;) …
To se mi tu taky líbí… :-D
„Máš limit 5–10k na sadu? Tak tady Ti doporučuji náboje za 3k/kus, ráfky za 2k/kus… “
Koukam nato a EX 511 by mely byt odolnejsi?
Prasim, techniku nemam, dopady se 100kg nejsou moc nezne … ?
Jestli budes vic jezdit a obcas bike park, tak XM, kdyby vic bajk park, tak EX. Pripadne XM dopredu a EX dozadu, zadek vyrazne vic trpi a stejne asi casem odejde.
Predek vydrzi dlouho i s lehcim rafkem pokud netrefis parez jako ja:)
Diky, to kolo mam spis na jizdu dolu, tech par gramu navic me nezabije.
BP v prumeru 8× za rok, takze obcas …
Enduro na tom nejezdim zavodne, takzr presuny „odplazim“ :), takze EX ;) …
SP nebo ne SP – to znamená? :-)
Každopádně díky – DT náboje já rád :) … takže nato hodím očko.
SP je straight pull. Buď můžeš mít straight pull náboje na 28 drátů, na 32 drátů, nebo klasiku 32 drátů.
doporučoval bych 32 drátů, a je asi jedno jestli klasiku nebo SP. Uvidíš co líp seženeš/co bude levnější. Centerlock by mělo mít oboje.
EDIT: koloshop má náboje za 6k a ráfky 2500/kus. Dá se zkusit něco pořídit třeba v německu (bral jsem tam pár EX471 za 1850/kus včetně pošty), ale pak je zase běžná cena 450Kč za vypletení jednoho kola.
Dnes mi došlo tohle.
https://www.facebook.com/…796971669531
Pánovi (www.Netbike.cz) jsem napsal, co chci a co si představuji. Trochu to upravil (jiné ráfky) vzhledem k mým 95 kg.
Na webu to má pěkně rozděleno, tak lze vidět/odhadnout cenu. Trvalo to ani ne týden. Šel jsem k němu díky doporučení zde na fóru i ceně, komunikace výborná.
OK
tak breakpain muze mit to same s jinym rafkem a pripadne s mosaz niply
Jedine mosaz niple aj na silnicku ;) …