• pes85

    Hledám kvalitní závodní silničku s rozpočtem ± 70.000,– Kč. Nemá někdo radu nebo typ jak na to? Stavba, tovární kus…neznámá značka vs. známá značka? Osazení preferuju shimano (třeba i ultegru di2 kdyby to šlo), ale pokud bude sram red/force tak taky beru.

    Potřebuju vedle nízké váhy (max ±7 kg) slušná kola- nejlépe s vyšším ráfkem řekněme od 30 do 50mm. Kolo bych využíval na kratší i delší triatlonové závody. Takže ne přímo speciála, ale spíš maximálně hybrida nebo klasiku, aby se na tom dalo jezdit i v kopcích. Z míň známých značek sem koukal třeba na tyhle dva kusy:

    Haibike Affair RD 2011:

    http://www.cyklonemcik.cz/…robnosti.php?…

    Boardman Road Air 9.4:

    http://www.wiggle.co.uk/…road-air-94/

    Jinak mam 193cm takže to chce i větší rám…

    0 0
    • gemini  

      Pokud bys netrval na novém kole, tak na bazaru je Specialized Tarmac SL3 na Sram Red ve vel. 61 tuším za 50 000. To by Ti zůstalo ještě 20 tisíc na kola…

      Jinak s rozpočtem 70k bych určitě stavěl.

      0 0
    • Hank Moody  

      Jsem jednoznačně pro stavbu!

      Trochu OT: je tady někdo, komu ten Němčík opravdu dodal nějakého z těch nabízených superslevněných Haibike?

      0 0
    • Payia  

      Za tyhle penize bych stavel 2 kola – silnici + casovkarsky special a stridal bych jedny kola a nasledne podle profilu trati zvolil na cem pojedu.

      Kolo za 70.000 jede prakticky stejne jak kolo za 40.000, akorat je rekneme o 500g lehci, coz pro ‚neprofesionaly‘ nehraje absolutne zadnou roli (navic jsme v CR kde proste nejsou velky kopce).

      Pokud bys slozil za 50k silnici vcetne kol, tak casovku bez kol slozis za tech 20000 – vychazi vyrazne levnejc, protoze tam nemas dualy, ale jen packy na hrazde.

      0 0
      • pes85  

        Díky za reakci, ale nesouhlasim. Prakticky stejně to sice jede, ale na třeba už na stovce se to projevuje v minutách. Dvě průměrný kola nechci…bude stačit jedno dobrý.

        0 0
        • Payia  

          To prave neni pravda, na 100km dlouhy casovce hraje posed 100× vetsi roli nez to, jestli mas kolo za 50k nebo za 70k. Rovinate trate = rychlosti 40km/h+ = aerodynamika a tuhost kola. 1kg na vaze kola nehraje absolutne zadnou roli. Muze se i stat ze levnejsi kolo pojede lip, protoze drahe dily nemaji casto idealni vlastnosti vzhledem k nizke vaze – viz treba 1 postarsi test klik, kde levny Sram Rival valcuje Sram Force nebo i Dura ace, o nejakych ultralight fullcarbon klikach ani nemluve.

          0 0
      • pes85  

        A navíc zimáka i horský už mam…4 kola stájit nechci :)

        0 0
    • Jorge 50  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • jecnak  

      Koupil bych bud hotove kolo na el. Ultegre a nebo ho postavil. Hrazdu bych osadil tlacitkovym razenim a jako celek vzdy mimo casovku sundal. Dal pak navic vysoke karbony na cinskych rafcich a levnych nabach – nasazovat jen na casovky a placate zavody.

      0 0
      • nooski  

        To je rozumné, ale exitují už extra tlačítka pro Ultegru? Používá jinou kabeláž než Dura, takže nejsou vzájemně kompatibilní.

        0 0
        • jecnak  

          To bohuzel netusim, dulezita je pritomnost druheho konektoru v prave radici pace, ktery tam je. Zda jde ale fyzicky tlacitkove razeni Dura SW-7970 pripojit k Ultegra dualu netusim. Dalsi veci je ridici jednotka, zda je to resene firmware a nebo se ty tkacitka chovaji na sbernici jako stinove razeni.

          0 0
      • Payia  

        To neni moc dobry napad, protoze casovka a silnice maji uplne jinou geometrii a posez je taky uplne jiny. Navic cim vyssi postava, tim vic je ten rozdil znat.

        Jak bys chtel na obyc silnici nastavit optimalni posez viz. priklady (davam tam schvalne top profika a lepsiho amatera, aby zas nekdo nerek, ze profi posez neni pro smrtelniky :))

        0 0
        • jecnak  

          Mit druhe kolo na zavod, na ktere nejsem zvykly mi neprijde jako dobry napad. Jistota a dobry pocit jezdce je podle meho dulezitejsi kvuli soustredeni na vykon nez spesl kolo. Aspon tak to je v mem pripade, ale nikomu nic nevnucuju.

          0 0
          • Payia  

            Tak samozrejme jezdis treninky i na casovku, obecne treninkovy model v tydnu pred casovkou vypada jinak nez v tydnu pred hromadnym startem, vyrazit na jinem kole je na tom to nejjednodussi.

            0 0
        • pes85  

          Proto se radši přiklánim k hybridovi…přeci jenom převážně půjde o časovky. Profík nejsem, ale chtěl bych jezdit na úrovni :)…mezi nejlepšíma. V budoucnu třeba pořídim speciála na dlouhý časovky.

          0 0
      • pes85  

        Dobrej nápad…jestli to tedy opravdu jde s těma tlačítkama :)

        0 0
    • zbartos  

      Tvoje e-mail adresa hlásí chybu (a tím pádem nepřijala můj e-mail), tak mi příp. napiš na zdbartos@seznam.cz .

      0 0
    • martin7  

      za mě učitě stavět. Možná že během stavby seženeš něco lepšího než jsi na začátku chtěl, možná změníš priority. Teď bude v Praze veletrh, dá se sehnat dost velká sleva na vystavovaný rám nebo minimálně zjistíš co je na trhu k mání

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.