Ahoj,
zajímal by mě názor a hlavně případná praxe zdejších bikerů a bikerek… mám zcela „jednoduché“ dilema, které kolo z těchto dvou???
Obě jsem projel, obě mi sedí i když každé malinko jinak :) Díky
Ahoj,
zajímal by mě názor a hlavně případná praxe zdejších bikerů a bikerek… mám zcela „jednoduché“ dilema, které kolo z těchto dvou???
Obě jsem projel, obě mi sedí i když každé malinko jinak :) Díky
Na SLAMR X8 by mě taky zajímaly názory, hlavně na tlumič a celkově odpružení + geo…prosím, kdopak ho tu sedlá? =)
Lapier ma za ty prachy vyrazne horsi vybavu, ale ram se mi libi vic nez ty experimenty od ghostu
Co tohle cena super a to uz tady jeden uzivatel ma:
taky lehky trailbike. na trailovani ok, pokud uzivatel skace, tak nic
Bohužel, ke této značce mám osobní odpor. Samozřejmě vím, že jsou to velmi kvalitní kola, jen jsou mi prostě děsně nesympatická a přes to vlak nejede :)
Mel sem Zesty 527 2016, a je to lehoucky trailbike, kdezto Slamr X tihne spis k enduru. Hlavne prubehem zadni stavby.
Díky moc za reakce. Stejně jako swinx by mě zajímaly ještě vaše názory na tlumič a jeho „kvalitu“.
No občas si skočím nebo se o to aspoň pokouším, ale fakt nic závratného, většině tady by to spíše přišlo k smíchu než skok :D Co mě ale trápí je váha 105kg a karbon, nevím, jestli to nebude dokupy dělat paseku :/
Tlmic na X8 ku je novinka, takze skusenosti asi moc nebude , maximalne co sa docitas v nejakych prvyh preview. Je to uplne novo navrhnuty tlmic CC stavany pripamarne na trailove pouzitie, nie DH.
Inac X8ku 2016 jazdim rok http://www.bike-forum.cz/…-amr-x8-2016, je to vydareny bajk, v osadeni s float X som spokojny. Cena vs vybava siel by som aj tento rok znova do ghostu.
Jezdím sice FR AMR, ale za sebe můžu říct, že to kolo mi neskutečně sedlo. 100 km švih není problém (no teď po vánocích asi bude :) )
Xko bude ještě o něco živější po rovině a do kopce, váhově jsou na tom obě kola hodně dobře, Zesty bude ještě lehčí.
Rám je super tuhý, lak na zadní hliníkové stavbě není moc odolný a navíc vybledl, ale to jak tak jediné, co bych tomu vytkl.
Zesty měl kamarád (píše tady ve vláknu jako Honik), a co jsem to kolo projížděl, tak je to spíš XC raketa, než enduro.
O váhu bych strach neměl, ten rám je fakt bytelný, ještě jsem neslyšel o prasklém AMRku v karbonu.
O tlumiči nic nevím, těžko říct, jak se bude chovat.
dotaz první – všude píšou, že u AMR je identickej rám pro všechny zdvihy, tedy 130, 150 a 160 a zdvih se mění délkou tlumiče a tím výměnným uchycením. Je ale identická i zadní stavba? Jde mi o to, kdybych hypoteticky sehnal jakýkoli AMR rám, jestli jsem ho schopnej předělat na 150 či 160 zdvihu?
Druhej dotaz, jaký jsou dýlky tlumičů? U 160 je 216 a u 130 je snad 200 ale nevím jestli 51 nebo 56.
Poslední – nába je X12 nebo boost?
Ako pises v 2016 to tak bolo, ako pozeram geo ramov a bajkov (slamr/slamr X/FR amr) tak sa to nezmenilo tj identicky ram aj zadna stavba. 130 a 150mm(vzadu je to 145mm) maju adapter ktory drzi tlmic otoceny do hora takze tam ide ten kratsi tlmic, na 150ke 200/57, na 130ke 200/51. Na 160mm si musel otocit adapter(netreba iny, len sa otoci) aby sa tam zmestil dlhsi tlmic 216/63. Dlzky tlmicov aj ich zdvih mas aj v katalogu ghost.
Je tam klasicka x12.
Ahojda, trochu ozivim mrtvolu, at nezakladam novy topic… snad to nebude vadit.
Resila jsem vyse zminovany Ghost SL AMR X8 LC, ale z toho nejak seslo. Ted pokukuju po trochu jinem salku caje – Ghost SL AMR X9 LC, vybava super, projizdka na test. nizsi verzi dopadla taky dobre, jen se bojim, jestli 29" (pri vysce 170cm, kdyz se dobre vyspim tak i vic :D) se zdvihem 150mm uzivim.
Je tu nekdo se zkusenosti s takovym kolem, idealne primo Ghostem?
Ironii je, ze resim kolo a jsem cerstve po 2 mesicni nemocenske se zady :D ale pal to cert, snad to nejak pujde… musi!
Vsem diky za rady.
29 s takovym zdvihem se taky dela?
29 se dela i na 200 :))
No koukám jako blázen. A je to vůbec k něčemu dobré ? :-)
Univerzální tank…
Jako staromódní pantáta (1971), uživatel kol 26" (RB IQ 6), jsem si jednou (dvakrát) za život hodlal udělat radost bikem, na kterém bych vydržel nejlépe celý den, tj. 7–12 hodin (více se kochám, km jsou tabu).
Vsadil jsem na jednu kartu, ke které jsem měl dlouhou nedůvěru, a to na větší průměr kol. Ostatně 26" už byly mrtvé, tak v celku jednoducha volba. Minimální zkusenosti jsem získal jen s půjčenim si kola mé ženy, Cube Access za „pár šupů“, abych to prošlápl po tom, co „jen“ vyměnil „olověnou“ vidlici Suntour XCM 100, za Epixon, řazeni a pohon Shimano 2×10, odpr. sedlovku Suntour NX a úpravou kokpitu dle obrazu svému (ano, ladit mě baví…). Prvni dojem po lesni stezce mně trochu vyrazil dech. Jen držet směr, šlapat a na techniku skoro zapomenout? Otázka ale zní, co takhle pocity s pořádným trailovým strojem? ты чувак!! Padesátiny za krkem, tak dělej a vybírej!
Od RB? Srdcovka, ale potíže s vedením kabelů a ignorace boostových os a karbonu, Author, RM, Kellys, CTM, Scott… Kdesi na kopci jsem mrknul na týpka, co měl značku Ghost, nějaký full.. Přijeli asi ve čtyřech, ostatní jsem očima proletěl, ale Ghost byl něco jiného…, čumím, jak chleba z tašky a říkám si, vypadá dost dobře…, ale co dál? Web, dovozce, recenze....., ty vole v karbonu? a bylo vymalováno! Tradá do prodejny „získat slevu“! Domluva rychlá jak sračka a sleva 10% (10.300,–) byla na světě, (no jo, srpen před novým modelovým rokem…). Zkouška velikosti M, L, (mých 177 cm) se změnou sedlovky sice trvala dlouho, ale nakonec, přes mé krátké nohy, byl výběr jasný. M. Teleskop bych musel mít v trubce až po „kule“, a to jsem i přes nutnou změnu délky představce (za 70mm) zamítl. Howgh.
Vždycky jsem měl strach a respekt zároveň, což mě drželo při životě a ještě jsem se nezabil. Teď, po cca 1500 km zajíždění mám jasno. Mám strach z toho, že jsem strach i respekt ztratil! Nahoru je to i o kondici, ale ušetřím i tehdy, když mně „nejančí“ přední kolo a při zamknutí jde vše dopředu. A dolů? Otevřít tlumení, sedlovku dolů, a to ani nemusím furt čumět dopředu!, protože ten stroj si to stejně udělá podle svého…
Ale pozor, abych nekecal jen samé superlativy, tak jsem po cca 600 km!!! „prošlápl“ ořech…, a to pak dopředu opravdu nejede. Pro mě šok, když člověk jezdí, a pro spolehlivost zapomene, na nábech Hope. Následovalo překvapení prodejce, jejich pohled na moje stehna a mé zvýšení sebevědomí. Tento top model má sice nápis Syntace, ale na webu ve specifikaci je 12 × 148 mm SRAM XD, což je pouhý detail… Toš ty zuby se, považte sedřely…a nezabíraly. Dobře, prý vadný kus…, výměna, krčení ramen. No může být. Uvidím brzy, páč mu neúnavně dávám „zauši“!
Co je na tom ještě úžasné a zajímavé? To, že mně bike padl nejen jednoznačně do oka, ale zároveň vzbudil pocit, že ho udělali vyloženě jen pro mě…
Toš tak, kdo chce Ghost, potažmo SLAMR od r. 2018 a přechází ze 26“, procitne do nové reality.