http://www.auto.cz/…motoru-67694
Je to sice cenový masakr úplně mimo realitu, má naprosto nesmyslné brzdy a hnusnou vidli ale to řešení dvojité zadní sedlové trubky je naprosto geniální. Proč to už někdo dávnou nevyrábí?
http://www.auto.cz/…motoru-67694
Je to sice cenový masakr úplně mimo realitu, má naprosto nesmyslné brzdy a hnusnou vidli ale to řešení dvojité zadní sedlové trubky je naprosto geniální. Proč to už někdo dávnou nevyrábí?
V čem je to geniální? Zhoršuje to aerodynamiku, náročnost výroby a je větší riziko prasknutí. Když je potřeba víc místa pro zadní kolo, tak není problém tu trubku udělat prohnutou dopředu.
To prohnutí je takové divné …
Spíš když je potřeba víc místa, tak se udělá větší zadní vidle.
To právě není vždycky úplně žádoucí kvůli geometrii…
magorina,
dobré ráno…
Pred asi 10 lety jsem vidal kluka s ocelovou ziletkou, ktera to tak mela. Sedlova trubka presla na 2 tenke trubicky a zase zpet do trubky. Jak byl vyreseny smyk si nepamatuju.
Mě tak napadá, proč to rovnou neřešit jako Colnago, který tu trubku vůbec nemělo? :)
staré známé řešení :D
Ty moraťácký kliky jsou pecka…:)
proč má na předním kole brzdu vpravo?
Protože to je pro motorkáře .