• Diky.za.rady

    Dobrý den,

    na stará kolena bych si rád pořídil celoodpružený e-bike a za cenu do 140tis. Kč mi tento model přijde vzhledem k vybavení jako dobrý kup. Když jsem si sečetl podle google jen cenu komponent, tak jsem se bez samotného rámu a „nutného spojováku“ dopočítal na 141tis. Kč a tím pádem bych si nepřipadal „okraden“. Hlavní motivací je pro mě asi, když už je to takový ranec, že to platím české firmě, která tady alespoň zaměstnává lidi, co něco tvoří. Před 25ti lety jsem si tak koupil silničku Šírer o 10let později horáka od Superior a rád bych v podpoře českých firem pokračoval, tentokrát už s elektrickou přípomocí.

    Čeho se obávám, že oni se vlastně chlubí tím, že je to jejich první kompozitní kolo, tak bych si nerad naběhl na nějaký ******* co se týká kvality zpracování toho rámu a jeho vlastností, mám metrák. Vyloženě se mi nelíbí ten chaos bowdenů a kabelů před řídítky, ale to si případně nějak vyvážu, aby to neplandalo a vypadalo trochu inteligentně.

    Chtěl bych Vás poprosit o zkušenosti s tímto kolem, zejména mi jde o kvalitu zpracování rámu a jízdní vlastnosti, další postřehy z užívání, nebo např. důvody proč to třeba nebrat. Jezdím v podstatě kolem komína (polňačky, silnice, pivko a dom), žádné „sjezdy“ abych se někde rozsekal neplánuji a vlastně komponenty tedy asi ani plně nevyužiji, ale toho jsem si tak nějak vědom.

    Když bych dal bokem tu motivaci koupit to od české firmy, tak těch kol do 150tis. je moře a vlastně bych si ani nevybral.

    Díky moc za relevantní názory.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Libor Beránek

    0 10
    • Bikevlk  

      Tos měl začít někde jinde, tady budeš spíš terčem :-)

      4 0
    • MTBIKER doporučuje
    • Tatut  

      Fajn kolo. Designově povedené a myslím, že jsi přesně cílová skupina pro toto kolo.

      jestli chceš utratit takový ranec ať paničky na zahrádce vidí, že tam ten cash je, tak nic lepšího nekoupis.

      Známý si předchozí zlatý model koupil k 70. .. a po půl roce vyměnil přítelkyni…

      7 0
      • Floydie  

        Ten tlumic vzhuru nohama je ale strasne osklivej, sice to nicemu nevadi, ale snizuje to moznost seznameni se zachovalou sedesatkou ;-)

        1 0
    • Coolman  

      Za ty love bych se poohlédl po zavedených značkách a zaměřil se spíš na váhu a možnost servisu v dosahu. A podle tvého bydliště bych zvážil i Německo a zavedené značky které nemají dealery na našem území. Třeba Simplon. Mě se od nich líbí třeba tohle https://www.simplon.com/…-25_b_487421

      1 0
    • Vilém  

      Svetskej se pozna hned. U retizkace budes za hvezdu.

      1 0
    • Tomcat  

      Předražené kolo postavené na OEM rámu, drahé – předražené,pro nesportovce. Jak hovoří výše YT video z odkazu nahoře.

      …některé Jizerské padesátky a jiné GILF mohou z někoho s 68osmičkou,ale kdo má velky, funkční a nabitý akumulátor šílet…

      2 0
    • blackboy007  

      Nikdo ti neporadí musíš zvolit správnou velikost a no kolo si zvyknout mě taky dalo asi 200 km než jsem si zvyknul z přejití 29er HT na 29er full, každíé kolo je jiní když jsem kupoval kolo před zaplacením jsem si ho vyzkoušel jinak bych ho nebral

      0 0
      • Kouba_2005  

        Před prodejnou vyzkoušíš stejně kulový, to chce si to půjčit minimálně na víkend a pořádně prověřit ve všech podmínkách, ve kterých se to bude pak používat.

        1 0
    • Kouba_2005  

      Komponenty se v Česku nevyrábí, o zbytku taky pochybuju, takže nějaký patriotismus tu není na místě. Za ty prachy jinde vybereš lépe … ale nebude to legendární Járova mašina, no :-)

      6 0
      • AussigBiker  

        Je to tak. Ram bude Cina/Taiwan, ostatni komponenty uz vůbec samozrejme cesky nejsou, to kolo je v CR mozna tak smontovany. Za na druhou stranu predpokladam, ze tady odvadej dane. zisk pak rei-investujou a nejde do zahranici. Tak tem patriotismus obcas ma cenu.

        Jeste koukni na Radon, Canyon. Trek ma ted vyprodeje. Radon ma ecka za v posdstate smesny ceny.

        0 0
        • Tomcat  

          odpovídáš na odpověď nicku Kuba 2005 nikoliv autorovi dotazu, trochu se dívat jak se to větví,, ;-)

          0 0
          • Tatut  

            Autor vlákna za radu už poděkoval. Pochybuji, že se tu ještě někdy objeví.

            0 0
            • vasek80  

              Patrně čekal více obdivné reakce, více chvály a obdivu. Přeci jen si plánuje koupit klenot, ba přímo legendu mezi e-biky. No a on si tu nikdo z toho nesedl na zadek.

              0 0
            • Tomcat  

              Očekávám že ano tak jako jiní pod hrdinně pod jiným nickem. Ideálně se stejným dotazem nebo problémem který bude bolet jeho peněženku nebo ho v servis se poslali k šípkům. Protože tonoucí se stébla chytá…

              0 0
              • Diky.za.rady  

                Já jsem se pod svůj příspěvek na rozdíl od tebe hrdino podepsal..

                0 4
                • Tomcat  

                  Já mám jméno a příjmení v profilu. Ale pravda jezdit na tyhle značce na to nemám…

                  0 1
        • AussigBiker  

          Na Koubu reaguju prvni vetou „Je to tak“. Dalsi miri na autora vlakna, coz jiste on pochopi (pokud se tu objevi), ale jinak diky za upozorneni. Ovsem mimo.

          0 0
    • Diky.za.rady  

      Díky za podněty,

      zejména pánům Coolman, AussigBiker, blackboy007 a ostatním, kteří se vyjádřili k věci bez osobních invektiv. Jinak jsem asi dost naivně nečekal, že se příspěvky překlopí do partnerské poradny, párové terapie a nějaké osobní ventilace komplexů, ale holt internet dělá divy. Kdyby se mi kolo líbilo i po designové stránce, tak bych nehledal názory

      a tipy na alternativy na fóru, ale rovnou bych ho koupil.

      pro Coolmana – Simplon mi přijde moc pěkný, ale se srovnatelnými komponenty v konfigurárotu už se blíží 8000,–EUR a to je dost a za srovnatelnou cenu tam prostě jsou o třídu/dvě komponenty horší.

      Možná mám špatně nastavené váhy, ale osobně to beru tak, že kolo tvoří minimálně ze 2/3 komponenty a až zbytek rám. Často se objevuje reakce, že je to předražené kolo a to mi trochu vrtá hlavou, jak to počítáte, když si sečtu cenu komponent od nejlevnějších nabídek v Google na Crussis dostanu se na 141,–tis. Kč a koupit se dá teď za 139500,–Kč, za původní cenu 200kKč to byl úlet, ale teď mi to jako předražené rozhodně nepřijde a to v tom není cena rámu a marže. Tedy já to čtu tak, že limitka se moc neprodává a teď už ji prodávají v podstatě za cenu komponent, aby se ji vůbec zbavili, to mi nepřijde jako definice předraženého kola. Bohužel to má ten svébytný design. Jaromír Jágr mi nevadí, naopak mám s ním spojené pozitivní emoce a jeho politická angažovanost mi je nezkazila. Zlaté je na tom kole ovšem už opravdu dost, 60–70ky budu balit spíš na to, že jim uvařím, až to bude aktuální, takže v oblasti vztahů neočekávám asistenci od kola..

      Protože v těch cenách komponent ležím už nějakou dobu, tak předražené mi přijde např. Specialized Turbo Levo Carbon 2023, které by se mi líbilo, ale na kole za 129 500, je přehazka za 1700,–Kč a ostatní komponenty jsou také více méně základní řady. Když se dopočítám na komponentech na 90k Kč a kolo stojí 130,–Kč, tak tam mi to přijde předražené.

      Co mi přijde na první pohled super je ten tip na Radon od AussigBiker (díky za to), kde kola od 4000–4500EUR jsou opravdu pěkně vybavená viz. např. Radon Render 10.0 750 MS za 4499,–EUR či Render 10.0 750 MS Black Edition za 4799-, a nebo Deft 10.0 750 MS, ale ten už je holt výš. Jen mi přijde, že všechna kola mají Al zadní stavbu a není to celé z kompozitu, určitě díky za zajímavou značku za dobré ceny, kterou jsem neznal. Máš s tím prosím nějaké osobní zkušenosti, jak je to celé od nich zpracované? Je to taková malichernost, ale na těch zadních Al stavbách se mi nelíbí ty výrazné svary, ale asi bych se přes to přenesl. Prostě opravdu zajímavá značka a musím si to večer lépe projít.

      Po Canyon pokukuji také, odhlédnu-li od barvy, tak se mi líbí Neuron:ON CF 9, kde mi to také přijde pěkně vybavené kolo, ještě za „rozumný“ peníz 146kKč, ale mají ho v takové kamuflážové barvě a ta je mi sympatická podobně jako ta zlatá od Crussis, určitě zajímavý tip, kdyby to bylo méně vojenské, tak za mě super a líbí se mi tam to menší množství bowdenů před řídítky.

      Libor

      0 3
      • Kouba_2005  

        Takovejch keců a přitom se točíš pořád kolem barvy :-)

        Skládat si kolo po komponentách nikdy nemůže vyjít levněji, na kompletním koupeném kole bývá rám v podstatě zadarmo. Co bys měl také řešit, je váha. Představ si, že ti to někde u hospody upadne, tak abys to také zvednul. A to myslím vážně! S lehčím kolem se daleko lépe pracuje. Bohužel u těch plnotučných mopedů se běžně stává to, že s sebou lidi v nulové rychlosti seknou, protože s tou vahou nedokáží udržet stabilitu. Takové otočení se o 180 stupňů ve svém pruhu na silnici je pak úplně sci-fi :-)

        Jakub :-)

        4 0
      • Jezevec70  

        To jako počítáš podle ceny komponentů? Takže když bude nějaký díl podle katalogu hodně drahý (ale výrobce ho koupí levně) a ostatní bude šunt, tak bude kolo vlasně super kup. :-)

        0 0
      • AussigBiker  

        Bohuzel o eckach od Radonu tu na foru asi moc neni. Ja mel tak 12, mozna vic let zpet hllinikovej harteil, ted ho ma kolega z prace. Ale pokukuji po nich. Zatim spatny barvy (barvy jedou!) a myslim, ze nemaj elektrickej saltr, ale nekdy ho snad udelaj :)

        A jestli se ten Cruisis libi, tak to neres a kup si. Kolo ma delat i radost, tak jestli ti tu radost udela, tak proc ne.

        Spesl, Trek, Cannodale jsou drahy, tam platis vyvoj, marketing…

        Preju hodne zdaru pri vyberu.

        0 0
        • J1RKA  

          :DDD

          0 0
          • AussigBiker  

            JIRKO, tak místo výkřiku to tmy něco poraď. Sám si koupil dvě kolanv supr slevě z DDR, tak šup sem s nějakou radou. Vysmívat je se strašně jednoduchý, „zvednout prdel“ a něco sám od sebe udělat je horší. To sám musíš dobře znát, jinak bys ty dvě lola ani ve slevě nekoupil (na ně nevydělal).

            Když napíšeš jednoslovnej výkřik do tmy, tak ani nevím na co přesně reaguješ. Jestli na mě nebo na autora vlákna a proč. Bo nejsem jasnovidec.

            To platí obecně i pro ostatní.

            2 2
            • J1RKA  

              pobavila me ta predposladni veta < Spesl, Trek, Cannodale jsou drahy, tam platis vyvoj, marketing…> takze Crussis vse asi jenom okopiroval a za reklamu s Jagrem na CT1 asi dostavaji zaplaceno, nebo jaks to tedy myslel?

              druha vec je, zese vic resi jaka je hazka nakole nez jakej je ram, ram nevymenis hazku behem pul hodky, tak co potom radit?

              radsi bych koupil kolo od osvedcenyho vyrobce a zbytek casem povymenoval, pokud pise, ze ma metrak tak bych asi resil ze vseho nejvic zaplety

              4 1
              • kubad  

                Přesně tak , dobře fungující rám je základ, osazení jde lehce pořešit

                0 1
              • AussigBiker  

                No vidíš, kdybys tohle napsal rovnou… Já mám z Cruisisem taky mentální problém, že to není časem osvědčená firma. Možná by bylo si dobrý zjistit, jsk řešení případný reklamace, to je taky důležitý.

                (Mimochodem, Jardu už asi neplatěj? Nějak mám za to, že už je nepropaguje).

                0 0
              • Vrci  

                Vývoj – troufám si tvrdit, že cruissis kupuje katalogový Tchajwan nebo Čínu, takže vývoj neplatí, jen design.

                4 0
        • Diky.za.rady  

          Tak jsem si prošel nějaké recenze toho Radonu, prošel ty modely a pohledal ceny a v podstatě je asi hotovo.

          Když jsem si prošel ten Canyon, tak i tam je na kole za 150k přehazovačka za 1700,–.

          Našel jsem dokonce levněji ten Deft než Render a je to na to snad si hodit mincí :). Deft 170/170 zdvihy, ale klasické lankové řazení a nebo ten Render s elektronickým řazením a zdvihy 160/140. Pořád na to koukám, že žádný zabiják na kole ze mě nebude, takže vede to elektronické řazení a menší zdvihy na Renderu. Je otázka jam moc se to elektronické sype, oproti klasickému mechanickému.

          https://ek-tronic.com/…-10-0-750-2/?…

          https://ek-tronic.com/…10-0-hd-750/?…

          0 1
          • AussigBiker  

            Právě bacha, já už na Radony to dlouho nekoukal a každý boolo má jiný určení – enduro vs all-mountain… Pochopil jsem, že v terénu střelec nejsi, tak to chce něco se zdvihama max 120 mmm. Jestli trochu sem tam jezdíš v terénu tak max 140 mm. Cenu komponentů neřeš, každej výrobce to má jinak. Tu dá lepší přehazovačku, tu ubere jidne (horší zápletky/brzdy…).

            Tak vlastně nevím jestli jsem pomoh :)

            0 0
          • pavelxy  

            Raději budu mít přehazku za 1700, ale dobrej rám a kola. Stejně si myslím, že rozdíl mezi přehazkou SLX a třeba XTR stejně nepoznáš…

            1 0
            • J1RKA  

              nejspis ne, ale vis jak to je :D XTeeR je jasnej dukaz kvality kola, preci to nedaj na nejakej sunt

              1 1
            • duk  

              Nojo, ale nechceš mít přece před hospodou na zlatým kole prašivý SLX, to ubírá roštěnkovej faktor.

              3 1
              • Lišák  

                Fakt myslíš, že roštěnka zná hierarchii sad Shimano? :-O

                1 0
          • Diky.za.rady  

            Prosím, ten e-shop ek-tronic.com na který jsem dával odkazy je podle recenzí na netu podvodný a je uveden i mezi fake obchody na stránkách Radonu, ceny sice zajímavé, ale jen pro případ, že chcete přijít o peníze. Dávám to sem, abych tam náhodou někoho nenavedl.

            1 0
          • vasek80  

            Přehazovačka za 1700 je nejméně limitující část kola. To je plně funkční a dostačující komponenta kola. Hrozné je když kvůli takovým jako ty nasadí vyšší řadu přehazovačky na nižší řadu řazení a přitom funkčně by bylo lepší mít vyšší řadu řazení a nižší řadu přehazovačky.

            1 0
            • J1RKA  

              makreting preci :DDD

              0 0
            • Vilém  

              „kolo tvoří minimálně ze 2/3 komponenty a až zbytek rám“

              0 0
              • VojtaXY  

                Tomu bych i veril. Ale upgrade ramu vetsinou se nevyplati. Upgrade komponent je kolikrat za cenu ne o moc vyssi nez je cena komponet.

                0 0
            • Tatut  

              Mám rad čisté sady..

              to ať pak shimano nedělá 10 druhu prehazovačů ale třeba jen 3

              Deore pro socky.

              XT pro amatéry a

              XTR pro pozéry

              0 8
        • peo  

          Co se týká éčka od Radonu klidně se ptejte :) Něco už na něm mám odježděno a v mým okolí ho mají další 3 lidi…

          https://www.youtube.com/watch?…

          1 0
          • AussigBiker  

            Jé, super :) Funguje OK? Hlavně teda rám. Žádný problémy? Já na ně koukám už dlouho :)

            0 0
            • peo  

              Rám bez problémů, motor už trochu hlučnější. Co se týká zbytku kola tak to je individuální, ja třeba považuju ráfky, přehazovačku a spodní kryt motoru za spotřebák :-D Ale mám 90kg, a za 3 roky to má namotaný asi 13000km a ne úplně turistickým tempem a po cyklostezkách :) Jinak bych do něj šel znova.

              0 0
              • AussigBiker  

                Supr, diky za info. Jojo, komopnety ty jsou všude stejny, hlavni je ram, ten se blbe meni :)

                0 0
              • Diky.za.rady  

                Díky za názor, čím déle v tom sedím, tím je to horší. Pořád se nemohu rozhodnout mezi tím Radon Render 10.0 HD z roku 2024 a Mondraker Crafty Carbon R. https://www.bike-discount.de/…y-carbon-r-2

                Na tom se mi líbí, že má oproti ostatním celkovou hmotnost 150kg. Navíc má pěkně čistě řešený i rám a vedení bovdenů. Čím déle koukám na ten Radon, tím více nechápu, proč mají ten bovden k ovládání sedačky u středu vytažený z rámu a pak zase zpátky, to je taková prasárna.. :).

                0 0
                • AussigBiker  

                  S Mondrakerem nemam zkušenost, ani nikdo z okoli. Ale libej se mi :) Tenhle taky vypada dobre :)

                  0 0
                • peo  

                  Hele kde vlastně na tom kole budeš jezdit? Trochu mi přijde že řešíš bezvýznamný věci, ale ty důležitý jako geometrie, možnosti nastavení tlumení, servis… tě nějak nezajímají. Jestli to máš jako „statusový“ kolo, tak ber určitě ten Crussis Legend 68, zvládne cyklostezky, lesní cesty a jestli s tím vyrazíš do bikeparku nebo někam na traily tak se za tebou každý rozhodně otočí. A servis ti pořeší prodejce v ČR, což u kola koupenýho přes eshop v německu bude vždy složitější.

                  0 0
              • Diky.za.rady  

                No pěkně ti to sviští, to já bych se na těch šutrech prostě zabil. Jestli to vydrží pohromadě 3 roky takovouhle rasovinu, tak bych se toho nebál.

                0 0
                • peo  

                  No ty kola který se tady probírají jsou takový „light“ Endura a tohle musí vydržet. Samozřejmě myslím rám, motor a ne ostatní komponenty který občas řeknou pápá. Takže jestli tomu dáš občas čouda tak servis je nutnost a šel bych do kola koupenýho v ČR kde ti ho udělají (pokud si ho neřešíš sám).

                  0 0
      • Tomcat  

        Hezky sloh jen potvrzuje, že jste technicky a obchodně mimo.

        4 0
        • Diky.za.rady  

          Proto jsem se přišel zeptat, tolerantnější to pochopí a někdo to holt má posazené jinak.

          1 0
          • AussigBiker  

            Tomcata neřeš, to je za mě zdejší „chytrák“ a nejspíš mu tu hodně lidí kolikrát nerozumí co vlastně píše, můj názor, třeba někdo ví :

            Páč právě, kdybys věděl, tak by ses neptal :)

            1 3
          • Tomcat  

            Už první odpověď reakce s odkazem na to video řekla vše.

            Jinak z téhle značky si tu opravdu můžeme dělat leda netolerantní srandu, narážky plné ironie a sarkazmu.

            Jinak:

            • kolo není český výrobek. Pouze se tu montuje z dílů z asie
            • kolo ač má pro někoho astronomickou cenu není závodní, ani nějaké Ferrari mezi koly spíš taková Dacie v plný palbě. Není to ani kolo které vám „vydrží věčně“…
            • pokud budete skládat kolo z dílů co jsou běžně v nabídce bude to vždy dražší
            1 0
      • Tomcat  

        .

        0 0
    • -b-n-x-  

      Já bych ještě zkusil kouknout na santa cruz heckler.

      0 0
    • HadVoe  

      ceskych znacek je docela dost a zrovna crussis je znacka zavedena jako lowend. takze i s nejvyssim modelem budes pro vetsinu ten chudej :). ale beze srandy. na par crussisech sem jel a byly to takovy hruby herky. po ceskym celoperu bych se podival k superriroru. jejich iXF model je lehky a s dostatecnym vykonem. a ta vaha je dulezita nejen s vekem. a navic si s tim uzijes vic srandy, nez s 68 tankem.. https://superiorbikes.com/…ixf-9-7/1760

      3 0
      • Diky.za.rady  

        Díky, na Superior jsem koukal i vzhledem k tomu, že jsem spokojený s jejich HT a přes 10let nebyl jediný problém, ale ty lehké e-biky jsem popravdě zavrhl. Ušetřit 4kg na kole s tím, že pak na něj posadím metrák, tak jestli jede 124kg vs. 120kg asi nebude tam kde jezdím úplně rozdíl, ale 400Wh vs. 750Wh už v dojezdu asi ano.

        0 0
        • MavasH  

          Nejde o to, kolik kg jede, ale kolik kg musíš zvednout v případě, když třeba přes cestu leží spadlý strom.

          1 0
          • -b-n-x-  

            Nebo, když to tahas do 3. Patra

            0 0
          • J1RKA  

            jinak dobrou radu dam: nikdy, opravdu nikdy jim nepomahejte ty kola pres ten strom prenest

            0 2
          • Diky.za.rady  

            Sem sice trochu vyžraný, ale zase výhoda je, že něco zvednu, takže jestli je to 20 nebo 25kg, tak to je asi jedno. Ted jsem spíš koukal po trochu vyšší celkové hmotnosti. Přeci jen ten radon má 135kg a našel jsem i nějaké se 150kg, je otázka, jak moc to číslo popisuje skutečnou nosnost rámu a jestli těch 15kg navrch je opravdu znatelný rozdíl v konstrukci.

            0 0
            • Kouba_2005  

              Nejde jen o rám, ale třebas záplety. Ty trpí mnohem víc, řekl bych, takže ten váhový limit určují spíš ony.

              0 0
    • -b-n-x-  

      Ještě mě tak napadlo. Co ten českÿ rb? Ještě pořád vyrábí to své netradiční ekolo?

      0 0
      • AussigBiker  

        TVL a viděls jejich éčko? To je náhrada vyloženě krosky. Udělali si to především pro sebe a nejspíš teď hodně litujou, že neudělali něco normálního pro většinovej trh :)

        0 0
        • Potkan007  

          Já si to půjčoval v Praze na prodejně, když s tím přišli a bavilo mě to fakt hodně. Jediná škoda, že mi to půjčovali bez objednání a jak se mnou nepočítali, byla tam baterka tak na 20 km a vracel jsem to vytřískané. Ale je pravda, že to těšilo spíš část mého srdce, kde mám 50kW naháče, než kolo.

          Obecně k RB, i jako spokojený majitel Bandita bych si další RB nekoupil. Teď už to není o podpoře domácí značky, ale o snaze prodloužit poslední záchvěvy před smrtí. Po Banditech přišla ještě snaha o další generaci horáků, pak byly za covidu problémy s chybějícím materiálem na svařování, chybějícími součástkami, totální osekání nabídky až na kost a přesto posouvání objednávek. Co si vzpomínám, někdo tu čekal na gravela a už z toho byl vtip na pokračování – ještě měsíc, ještě měsíc, ještě měsíc.

          Fakt jsem po letech ještě našel fotku, skoro zázrak :D

          0 0
          • AussigBiker  

            Čet bjsem někde rozhovor z Hejníkama, že to jejich éčko je myšleny tak, že si hobautem přivezeš podbkopec, zařádíš si a zase sibho odvezeš. Oba tuším dělali moto cross.

            Taky mám Bandita a za mě super kolo, ale přesně jak píšeš. Doufám, že to nějak daj vzpamatujou se.

            0 2
    • AussigBiker  

      Jinak koukni na Akumo, třeba tě vtam něco zaujme, teď sem zběžně koukal, že maj slevy.

      https://www.akumo.cz/…-130mm_k169/

      A ještě třeba na bike-dicount.de, jestli tam na něco bude dobrej deal.

      0 0
    • KoudakT  

      Tak jestli máš dojem, že Jarda Jágr ještě nemá dost a chceš mu přispět na staré kolena… Je to tvoje věc :-D

      Úvaha o české firmě je úplně mimo. Celé je to postavené z komponent, vyráběných v Asii zahraničními firmami, český je na tom Jarda Jágr a kolík, co to složil z těch komponent, jinak nic.

      Jak psali ostatní, báby budou vlhnout při pohledu na kolo, ze kterého kape cena, takže cíl to splní.

      0 0
    • vasek80  

      Ono se to kolo někdy prodávalo za 200, nebo je to jen marketing? Věřím že za covidu by se to prodávalo jak rohliky v Kauflandu. To byl trh pokřivený.

      Jinak mě ke kolům Crusis nedávno smutně pobavil jeden komentář na Facebooku. Slečna psala že jí ukradli její elektrokolo a prosila pokud by jej někdo viděl, ať kontaktuje policii. Dala fotku toho kola které bylo v nejběžnější žluto modré kombinaci. Takových kol v této barvě je jistě nejen na Šumavě na každém kilometru několik. Také je tam mají hojně půjčovny. Tak slečně hodně štěstí.

      Ale zase když to vedou půjčovny a krade se to, tak to zas takovej průšvih nebude. Osobně bych to řadil někam jako kolo z Mountfieldu.

      0 0
      • Vrci  

        Půjčovny to mají nejspíš díky množstevní slevě a díky tomu rozumnému propadu ceny po najetí plánovaných kilometrů. U aut do toho vstuje i buyback a jeho podmínky, ale ten tady asi nebude.

        0 0
    • exBURN  

      Já bych se jen zeptal, proč koukáš na kola s nejvyšší konfigurací tlumení když nejezdíš sjezdy atd.? Budeš to umět vůbec nastavovat atd? POdle mě zbytečný overkill. Ale jasně, když ty love máš, tak no problém, jen že podle mě nemáš šanci poznat rozdíl mezi základním lyrikem a Foxáckou kashminou jinak než v peněžence.

      1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.