Ahoj pánové a dámy,
řešil jste někdo změnu hlavového úhlu u integrovaného složení? už jsem použil vidlu z větším zdvihem, ale chtěl bych to alespoň o stupeň ještě položit.
Hlava je taperred a krk vidlice mám rovný s redukcí na taper.
díky
Ahoj pánové a dámy,
řešil jste někdo změnu hlavového úhlu u integrovaného složení? už jsem použil vidlu z větším zdvihem, ale chtěl bych to alespoň o stupeň ještě položit.
Hlava je taperred a krk vidlice mám rovný s redukcí na taper.
díky
Integrované nebo semiintegrované? Pokud semi, tak se dá koupit angleset – aktuálně ho mají na Superstar ve slevě, takže vyjde asi na litr…
píšu integrované.
Tak to asi neuděláš. Jaký to je rám?
era
author era? jaky rok?
Má tapered, takže ten poslední karbonový model…
jj author era. myslím že 2013. je to karbon a jsem s ním fakt spokojen. lehkej trailbike. akorát ten úhel je na pikaču.
hotovy nekoupis.. u integrovanyho mas proste loziska v ramu.. potrebujes mit misto na ext. misku abys mohl hybat pozici lozisek… takze mas smulu. bohuzel
Mohl bys to teoreticky vylepšit offsetovýma vložkama tlumiče – tím bys trošku sundal dolů střed a zároveň položil úhel hlavy. Na horním oku tě ale bude asi limitovat tvar vahadla.
přemýšlel jsem nad tím. nahoru to stopro nepůjde, dolů ano, ale zas bych přišel o začátek zdvihu rámu (nebo se pletu?)
Zdvih by měl zůstat stejný…
tak to samozřejmě. jen si myslím, že progrese, která je teď ke konci zdvihu, nastane třeba již v půlce.
to si nemyslim.. chod zadni stavby zustane vice mene stejny a chod tlumeni furt taky.. ano trosku tim ze to polozis zmenis sily pusobici na vidli a tlumak.. ale zasadni vliv to imho mit nebude..
Na karbonový Eře jsi imho bez šance. Teoreticky by sis mohl nechat na zakázku vyrobit anglesetový misky, ale to by sis nejdřív musel kompletně proměřit a nakreslit na konkrétní velikost rámu a úhel.
Ahoj, Mr. Antik věří, že použití tohoto ( https://www.superstarcomponents.com/…-headset.htm ) hlávka by nemělo poškodit hlavovou trubku, resp. sváry za hlavou a že by se nemělo rychle vyčvachtávat. Jste stejného názoru?
Pak bych ještě potřeboval, jestli se někdo orientujete v těch označeních, abych věděl, které vybrat. Je to na Agang Patriot, kde mám nyní běžné semi-intergované hlávko (např. https://www.primeshop.cz/…apered-55mm/ ). Můj odhad je T7–4 EC44/ZS56, ale raději bych si to potvrdil. Hlavovka má 120 mm, tak bych vzal asi délku 120–130 (délka 110–120 nyní není).
Díky!
neni duvod aby tam neco nefungovalo.. misky maji vyosene diry pro loziska a jsou obrabene pod uhlem.. takze vkladas vidli jako do klasickeho hlavka jen pod jinym uhlem.. neni tam nic navic krom toho ze samozrejme hlava je namahana trosku vic prave diky vetisimu polozeni vidlice.
Tohle hlávko jsem loni kupoval kámošovi na Tallboye a letos ho prodal Meridabikerovi – funguje to imho v pohodě. Já ho mám v plánu vzít na dětské kolo.
Na Patriotu by mělo být hlávko ve standardu ZS44/ZS56, takže bych řekl, že verze T7–4 bude OK.
Díky oběma, resp. i Antikovi za odpověď v původním vlákně, které bylo asi odstraněno společně s čínskými spamy.
můžete mi někdo poradit jaké přesné hlávko mám objednat na nerva z profilu ?
https://www.superstarcomponents.com/…-headset.htm
som z teho voaký zmeťený …
This headset will only work with 1 1/8" steerer tube forks (except taper specific models).
řeším stejný dotaz, ale jestli to chápu správně, tak pokud nemáš vidlici se sloupkem 1 1/8" v taper rámun tak to tam nedáš. Což předpokládám, že na canyonu máš i taper vidlu
Rozjeď si ten rozbalovací seznam modelů, maj tam hlávka pro Straight i Tapered steerer.
áha, řídil sem se popisem. Dikec. Tzn. pro rám s hlavou 130 mm a tapered vidlu bych měl mít doufám T7–5
Jestli máš nahoře v hlavovce průměr 44 mm a dole 56 mm, tak jo.
Jo to sem nasel ale problem je ze nevim jake tam mam hlavko a ke kolu se asi dostanu az na svatky
Delka je jasna, taper trubka taky ale ten typ hlavka ..
Musíš zjistit horní a dolní průměr hlavový trubky. Pokud dáváš do tapered hlavy tapered trubku, tak horní miska bude venku (EC), čili pokud máš nahoře 44 a dole 56 mm, tak EC44/ZS56.
Supr dik zaukoluju tchana at to zmeri
Pokud tam teď hlávko máš, tak to bez vylisování změřit nepude, spíš bych napsal dotaz do Canyonu nebo ty rozměry pohledal někde na netu.
Jestli si dohledáš,tak spodní ložisko má 52,horní jsem nenašel :)
Napisu zitra Vojtovi na podporu :)
jeste posledni dotaz, staci obednat pouze to hlavko nebo musim i loziska nebo neco dalsiho ?
Jenom hlávko.
Tipuji, že tam nedáš žádné. Nerve bude mít skoro určitě jen vložené ložisko do spodu hl. trubky.
nemáte někdo typ, kde koupit excentrické vložky tlumiče 22,2 × 8mm
Myslel jsem v Čechách, protože mi tady nešlo zaplatit kartou, a shop nabízel jen PayPal platbu. A tu nevyuzivam.
Nakonec jsem se tam zkusil registrovat, a poté už to platbu kartou umožňuje. Takže objednáno.
mrkni ke me do profilu a napis na mail na webu… Burgtec offset bushings
Už jsem objednal v Anglii. U tebe jsem nenašel 22,2.
kdybys mel hledat, napisu hledej :) ja ale rikal napis ;-)
Ahoj, přemýšlím nad koupí „staršího“ rámu – 2017 Meta nebo scroll a chci snížit HA, případně i zadní zdvih. Jaké mám možnosti? Angleset (moc mě neláká), offset vložky (nejatraktivnější řešení) nebo kratší tlumič (není to nesmysl?).
Excentry jsem nenašel, najde se tu odkaz nebo soustružník? Dík
https://www.bike-forum.cz/…ozky-tlumice
Co se zeptat tady?
Podložka od Reverse mezi vidli a hlavu
podlozka, nejaka novinka? :) nebo spodni dil hlavoveho slozeni s externimi lozisky?
https://reverse-components.com/en/products/05°-angle-spacer-tapered-forks
To bych nechtěl, změní to geo, to už je lepší zvednout zdvih vidlice… Za mně bych dal angleset, osobně mám na obou kolech –1°.
Tak téma je o změně HA. To mění vždy geo :)
Ale angleset mění výrazně jen HA zbytek minimálně, ta podložka mění celkem vše a ještě opačným směrem než angleset… :-)
Jako jo, ale třeba u hartailu se to IMHO nepozná, otázka jestli u fully. A když není jiná možnost..
Angleset naopak dává největší smysl. Poladíš přesně co chceš a nedokurvíš „zbytek“ geometrie. Snižovat zdvih nedává smysl, to radši jen poladit progresivitu.