Při hledání příčiny neustálého lupání někde u představce jsem narazil na hodně pěknou lišku na hlavovce.
Otázka zní, je to normální u kola co je v provozu od dubna a má najeto cca 1700km?
Trek Procaliber 9.7 2019
Při hledání příčiny neustálého lupání někde u představce jsem narazil na hodně pěknou lišku na hlavovce.
Otázka zní, je to normální u kola co je v provozu od dubna a má najeto cca 1700km?
Trek Procaliber 9.7 2019
jen ty víš v jakých sračkách jezdíš, a čím kolo myješ – na reklamaci to fakt není
No sice jsem párkrát zmoknul a možná 3× jsem to umyl čistou vodou, ale myslel jsem že už to bude ošetřený líp u takhle drahýho kola.. o reklamaci jsem ani nepřemejšlel :)
Na nájezdu km nezáleží, chce to občas hlávko rozdělat a pořádně máznout vazelínou.Asi výrobce kola šetřil na ošetření vazelínou. Pokud se ložisko točí normálně, tak to na funkčnosti nevadí.
Zcela normální věc. Dešti se vyhýbám a přesto po každé sezóně měním ložiska v hlavku. Spodní je teda vždy zrezlé výrazně více než horní.
Je to uplne normalni, bohuzel. Na vine je na 99% to, ze tam bylo malo vazeliny. Vyrobci kol a komponentu setri kde se da. A davat malo adekvatni vazeliny je jeden z nejbeznejsich reseni jak usetrit. Nedavno jsem videl naboje, ktere najely 500 km a vsechny loziska byly na vyhozeni. A to se jednalo o sakra drahy naboje. :/
Kdyz koupis kolo v opravdu dobrem obchode, kde servis neflakaji, tak ti kolo prakticky cele pred prodejem rozeberou a vsechna mista maznou jak se ma.
Takový servis bych chtěl vidět.Jinak o šetření vůbec nejde,jde o to že skládat nenamazané díly je daleko čistší práce.
Takovy servis znam.
A stejne tak znam nekolik lidi, kteri pracuji u dvou vyrobcu kol. Setri a druhy problem je ten, ze to montuji lide, kterym je fuk co se pak bude dit. Sem tam hodi na kolo i treba saltr, ktery tam podle specifikace nema co delat.. a jestli maji neco namazat nebo jim je taky fuk.
To co pises dava smysl-kdyz je to znacka, kde se pocita ze bude prodej pres obchod, tak ma obchod zajistit ze je oservisovano.
Poradne oservisovano z krabice bych cekal jen u primych prodejcu, YT, Canyon, ..kteri chystaji kolo aby mohlo z krabice jezdit.
Klidně to mohlo být rezavé už při koupi kola. Spousta značek nemá své montovny, takže kola skládají asiaté v bezejmenných fabrikách a prevenci proti korozi prostě neřeší.