Zdravím všechny,
přiznám se, že už je to více než dekáda, kdy jsem naposledy kupoval kolo, takže nedokážu úplně posoudit, jak to v dnešní době (navíc covidové) obvykle probíhá. Chtěl bych se proto zeptat zejména těch, co v poslední době nakupovali kola, jestli je moje současná zkušenost s prodejcem v dnešní době běžná praxe a nebo to normální není?
Objednával jsem totiž více než před měsícem u prodejce kolo s tím, že kolo je na dotaz a dostupné bude za cca měsíc až dva. Nebavilo mě tehdy už pravidelně kontrolovat web prodejce, takže jsem prostě udělal objednávku s tím, že si kolo vyzvednu a zaplatím osobně až bude skladem.
Prodejce mě po odeslání objednávky kontaktoval s tím, že si na kolo budu muset počkat, jestli mi to nevadí, na což jsem mu odpověděl, že ne (z důvodů výše). Teď po více než měsíci, když jsem se dotazoval, jak to vypadá s dostupností kola, tak mi bylo odpovězeno, že kola budou mít skladem už velmi brzy, ale že jim výrobce navýšil cenu kol a že bude tudíž kolo dražší.
Upřímně mě to dost zaskočilo, protože jsem to bral tak, že když kolo objednám za nějakou cenu, tak to platí. Z toho vyjádření prodejce jsem ale nabyl dojem, že když teď člověk kolo objednává, tak je ta prodejní cena vlastně jenom taková orientační a v době dodání se může změnit… což mi teda přijde dost zvláštní a ne úplně fér. Ale zase jak jsem psal, už je to vážně doba co jsem kolo kupoval naposledy, takže se toho mohlo hodně změnit a asi i změnilo… Je tohle dneska opravdu běžná praxe?
Předem díky za jakoukoliv zkušenost nebo vysvětlení, jak to v dnešní době funguje.