Tak tady se nám pan Vlk trochu rozjel …
Tak tady se nám pan Vlk trochu rozjel …
co nesedi?
napište mi prosim jednou větou oco tam šlo. Je to moc dlouhý nemám tolik času v práci.
Vyprávěl jak bylo po válce těžké sehnat kolo, jeho tatínek seděl v lochu a on si ho odpracoval :-) a že nemusel nosit žádné rukavičky, vycpané dresy helmu atd jako dnes na jeho ukrajině. A pak začal vytahovat jaké jsou cyklisti hovada, kolik způsobili nehod atd :-) dákl jsem to nečetl xD
jednou větou se rozčiluje nad povolením vjezdu do jednosměrky cyklistům v protisměru.
taky si myslím, že je ztráta času tohle číst. Kouknul jsem jenom na pár prvních slov a už z toho je jasný že si jeden zapšklej dědek s nemocnejma nervama snaží ulevit rozstřikováním svý otrávený žluči po okolí. No ale třeba mu budeš chtít udělat radost a přečteš si to celý :-) Jáb se od něj nakazit nehodlám, takže to jde do blokovaných
Myslím, že to sedí skoro všechno.
Tak tak
Nesedí vůbec nic. Je vidět, že ho málo řezali, když byl malej.
ak si odmyslime tie OT spomienky na weltkrieg co tvoria tretinu clanku tak za co?
Řekl bych, že mu chybí pokora a respekt.
to si přečtu až v klidu :-D
Mazec docela. A přesně tak, jezdí daleko od kraje, auta jezdí jak prasata a pak za to můžou cyklisti! :-D
Vystihl to dobře. Jestli něco budí zlost, tak jsou to různá pravidla pro různé lidi.
nenazval bych to zlostí, ale závistí ;-)
a jak bys nazval „absolutní přednost“ chodců na přechodech? :)
chodec nema nikde absolutni prednost ;-)
mnohi v tom ale ziju lebo tu druhu cast prislusneho paragrafu ze chodec je pivinny zohladnit rychlost a vzdialenost priblizujuceho sa vozidla predtym nez vstupi na prechod (na prechod, nie do vozovky kdfe ho napadne…) uz pre istotu nikto necital a eko-ativisticke media to pre istotu tiez nikde nespominaju len masiruju ludi hujinou o absolutnej prednosti.
přesně tak fungovalo to i v minulosti, tak proč to měnit.
Nehledě na to, že čím méně funčkních pravidel tím lépe.
uf :-)
čím méně pravidel, ale funkčních, tím lépe.
byla myšlenka :-)
len tie štatistiky sú trocha mimo..
problém je že cyklista je každý kto má bicykel, aj 70r babka alebo dedko na dedine vracajúci sa z krčmy, a to sú v značnej miere tie smrťáky..
okrem toho keď je tolko vybudovaných cyklostezek prečo stále jazdím po cestách? to sú vedené pod zemou alebo kde že ich nikdy neviem nájsť..
všetky články s touto tématikou boli a aj budú o ničom, vždy je to zaujatý pohlad jednej strany dohnaný do extrému.. rovnaký efekt zníženia nehodovosti (skoro až k 0%) sa dosiahne aj úplným zákazom áut v meste, a aktuálne cesty budú len pre cyklistov..
zákazom áut v meste, a aktuálne cesty budú len pre cyklistov.. – to je kvalitní-cyklistický názor. Pak budeš nadávat, že nejsou rohlíky, protože cyklisti od pekaře nedojeli.
:)
to nie je cyklistický názor.. resp je, ale dohnaný do extrému presne ako automobilový že tam cyklista nemá čo hladať..
bez rešpektu to proste nikdy nepojde..
zase pletete holky a vdolky.
Pamatujete si nakladni tramvaje?
Mluvme jen o osobni doprave. V tom neni zadny rad ani zadna obecna potreba (rohliky). Antoni Varecka chce s brachou dat bembac, sedne na Zizkove do auta a jede na Strahov.
Hm.
rekl bych, fail. V centru Phy se sem tam vyskytnu, aut je tam jak mraku, tech osobnich.
Četl jsem jen tu zvýrazněnou část ohledně ježdění v protisměru v jednosměrkách a s tím se nedá jinak, než souhlasit. Taky tu máje jednu takovou, kam se vedle sebe auto, cyklista a třeba chodec nevlezou, navíc po straně, kde cyklista jede v protisměru, jsou docela pevná svodidla, takže v případě nehody by z toho chudáka moc nezbylo.
vtip je ale v tom, ze legalne budes moct v protismeru na kole jen do jednosmerky oznacene prislusnou znackou ;-).
Tak.Po Praze i bez značek jezdím jednosměrkama už řadu let,a to už jen z toho důvodu,že kdybych to nedělal tak se pomalu ani nedostanu domu na Žižkov.Tedy dostanu,ale kličkoval bych mezi bloky domů jak trumpeta.Když je jenosměrka široká jedu po silnici a když ůzká tak po chodníku.Jinak to v Praze prostě nejde.Ty značky by mě mohly některé ulice legalizovat,ale počítám,že se jich na mých výjezdových/příjezdových trasách moc neobjevý.
Předpokládám,že podobně je to v každém větším městě.
Také se ve městech řídím zdravým rozumem a jednosměrkami jezdím, snažím se jezdit tak, abych nikoho neomezoval, ani neohrožoval. Dokonce jezdím (při dodržování zásad neomezit a neohrozit) i vpravo na červenou, po pěších zónách, chodnících, schodech atd.
no ja delam to same na motorce, ono je to v podstate skoro to same.. a docela blbe na me koukaj i cyklisti… nevim proc, kdyz jim samotnym to prijde v pohode…
No po chodníku na motorce asi nejezdíš:).Ale pošťáci na skůtrech občas na chodníku vidím.
Myslím,že v jednosměrce mám proti motorce přeci jen výhodu.Nejsem tak nápadnej(zvuk motoru,profil stroje aj,)a hlavně,když se schyluje k nějaké konfliktní situaci,(třeba policajti v protisměru) tak to ohneš mezi zaparkovaný auta a je klid.
Teď nedávno jsi se projížděl mezi cyklistama na nějakém závodě?
No náhodou jsem se namotal s kolegama do Trans Brody u brodu na osaďe Havaj.Tak jsme tam nějakou dobu stáli u lávky pod kopcem než se to přežene:)
ještě lze k zásadám neohrozit a neomezit přidat taky pokud možno nikoho nenasrat:-)
Je to obtížné, ale můžem v tom spatřovat i jistou sportovní hodnotu.
Toto je právě konkrétní příklad toho, kde ta značka je a v tomto konkrétním případě to je nesmysl, protože je to nebezpečné.
joooo.. a vite ze tohle uz funguje v CR? V jedne vesnici u palavy je upravena vozovka v jednosmerce tak, ze vlevo vznikl pruh pro cyklisty a ti smi pokracovat jednosmerkou.
Aby se ridici nedesili, dali tam male betonove bobky s odrazkama aby to bylo jasne.
asi to funguje.
Palavsko je tradicne cyklopozitivni!
Ale MTB negativní. Nahoru legálně nemůžeš.
Jo, to je v Rakvicích okolo kostela.
Už hodně dlouho.
Něco podobného zkoušeli i v Hodoníně. Tam obousměrnou ulici zjednosměrnili, ale cyklisté mohli i doproti. Ale po nějaké době to vrátili zpět.
Přes výše uvedenou kritiku článku od některých z vás sem se tím článkem prokousal. Ne, že bych s tím vším souhlasil, ale pár pravd tam je. To, že někteří cyklisté jezdí po městě jako id*oti, lepí se na auta, v parcích děsí chodce milimetrovým míjením (nejlépe zezadu) a vůbec vyhledávají nebezpečné situace (sobě i okolí), je prostě fakt.
Sám se asi neřadím k ideálu bezpečí, ale od té doby, co jezdím na fixie, sem začal dávat větší pozor, co a jak na silnici (hlavně ve městě) dělám a hlavně co dělají ostatní. Nejezdím tak rychle, víc se koukám kolem sebe a v provozu se snažím dávat najevo, co udělám.
Na druhou stranu autor poněkud opomenul, že každá lobby (i ta cyklistická) musí být někým placená. Pak taky opomenul, že cyklista je každý, kdo jede na kole (důchodce před infarktem, maminy jedoucí na nákup s taškou na řidítkách, dědky co jezdí na kole jen do hospody, malé děti hrající si na kolech v ulicích měst bez dozoru – nevyjímaje). Proto mě tak nějak autorova kritika netankuje, protože autor v celé statistice míchá jabka s hruškama.
Vinící jsou v jeho očích mladí trénovaní cyklisté jezdící závratnými rychlostmi oblečení v dresech, zcela nerespektující předpisy při jízdě v noci, neosvětlení a pod vlivem alkoholu…když sem náhodou někde zahlédl zprávu a mrtvém cyklistovi v dresu, tak to obvykle jeho vina nebyla, protože člověk, který aktivně na kole jezdí (rodiny v riflích na přeplněných cyklostezkách v neděli po obědě nepočítám) ví, jak se na silnici chovat a pokud je účastníkem nehody, pak je tato hodně často způsobena prasaty za volantem, kteří tak strašně spěchají, že nemůžou přibrzdit, nechat projet auto v protisměru a pak cyklistu obloukem objet (radši ho zrcátkem něžně šťouchnou do loktu); potřebujou cyklistu rychle objet a náhle odbočit vpravo (nejlépe bez blinkru) nebo začít parkovat; vystupují ze z auta zaparkovaného na krajnici bez pohledu do zrcátka atp…
Co se týče jednosměrek a obousměrného povolení pro cyklisty, tak já sem prozatím pro (samotnému mi to hodně usnadní pohyb po městě tak, abych nemusel jezdit po rušných ulicích) – až se ukáže, že to zvedlo nehodovost, tak to možná přehodnotím. O tom ale dost pochybuju…
a pak ti šílenci v dresu ještě kvůli 200g sundají přední brzdu a je z toho smrtonosná zbraň :)
;-)
Tak ten článek jsem si musel přečíst dvakrát a hodně pomalu, abych pochopil. Autor, jenž se pyšní tím že celé okolí sedělo v lochu, předpokládám věk tak cca. 65 let. No ani se mu nedivím, mě ti důchodci na kolech taky se..ou. Šlápnou levou uhnou o metr vlevo a naopak. Opravdu nebezpečná parta. Jinak teda článek masakr. Už vím jak vypadá přímý útok na skupinu obyvatelstva, dens cyklisti a zítra? Třeba invalidé, dle autora se taky motají a zdržují…
Pokud je jako zdroj uvaděn Dfens tak už nemá cenu to ani komentovat.
Co mne udiveje je proč ti „chudáci“ lidi chodí po cyklostezkách a nešlapou po chodníku. Věčně je na cyklostezce nasáčkováno hromada lidí a nejlépe celá rodinka s kočárkem a s pobíhajícími dětmi a několika psy.
Nevím čemu se taky divý ,když v té době byl tak pětinový provoz a auta jezdila o dost pomalej. Dnes lítá každej jak šutr a řidičák má každý zakompleksovaný defo.
Zajímavej článek, ten autor je asi opravdu „zakomplexovaný“ děda co zřejmě nemá moc rád cyklisty. Ten článek je mířen jen na cyklisty, kde popisuje jaké to jsou hovada atd. u řidičů, kteří jsou většinou i větší ovada se nepozastavuje. A navíc pojem „cyklista“ je široký pojem, který označuje skupinu různých lidí (ale to přece všichni zde víme) a to je asi největší poblém.
neviditelný pes? Dík, ale nemám zájem to číst.
podle meho usudku je moje kolo vetsinu casu rizena strela.
Leda bych z cire radosti z pohybu omdlel. :)
Motivaci k rizeni je mi vetsinou bolest, a to ta, ktera se dostavi kdyz upadnu.
Deda je blazen, cetl sem i celou diskuzi a je to zrejme slusny nahravac skupince agresivnich, nebezpecnych moto-duchodcu.
dojal me clovek, co rika ze kdyz vidi cyklystu prejizdet prechod, ze ho rad a klidne srazi… :O
Psychopat!
blablabla, strasne dlouhy. ale s tim protismerem ma pravdu. policajt muze privrit oko, pokarat a nechat bejt, ale povoleny by to bejt, ani se specialni znackou, vazne asi nemelo. o te zeneve to jsou teda pindy. a pohnuty historie povalecnych let jsou sice zajimavy, ale trochu nesouvisle s tematem.
tak jednosmerka jsem jezdil dycky ale tak abych dokazal uhnout a pred zatackou nebo kdyz nebylo videt tak po chodniku …
tedko abych mohl tak tam stejne musi byt nejaka dodatková tabule ne?
a jak pise o ty jizde za něcim … tak 30kmh? … to jedu bez niceho … za něčím aspon 80 :) … ale mám ruce na brzdach
to je hroznej dedek to jsou jako clanky nebo jeho hate-blog ? Tak to ma teda neviditelny pes ukrutnou uroven pritom to byl jeden z prvnich webu ktery sem na internetu navstivil kdyz nam ho poprvy zavedli po telefonni lince …