zatiaľ len v Tatrách, brzdia bez problémov. Len dlho trvalo zajazdenie, ale to je o nich známe. Mňa hlavne zaujala modulácia a zatvorený systém, t.j. nastavenie medzery medzi piestikmi a toto funguje.
kdyz jsem na to koukal vcera tak se mi telo zdalo jako karbon, ale pravda, bylo to po trech Jegrech :-D Rano sem videl jen cernocervenou smouhu :-D :-D
páčky (červené) sú Alu, ale telo je plast. Jazdil som s nimi len týždeň, zatiaľ sa nezavzdušnili, tak som zvedavý koľko vydržia. Ale reklamácie vraj vybavujú promptne…
Rado to ma fakt plastovou paku? :-o z fotek sem si myslel, ze je to alu. Jen paka by se nedala vymenit, treba za bura? :-D
Thoomi: opravdu a fakt :-) Měl jsem snahu je jezdit, protože se líbí, ale nejde to. Ještě plánuji zkusit ty nové s alu pákou. Ty mají sice také \„houbový\“ chod, ale už by se neměly zavzdušňovat.
1000 babek se nekomu zda moc? Tj prdel, porad jen penize penize resite!
Thoomi: neblázni, tyhle s plastovou pákou opravdu ne. Mám doma 4ks na vyhození. Teče to, nebrzdí to :-)
kubad: tak sorry, že jsem se zeptal na něco, na co nemám :). Měl jsem za to, že když se tu řeší i auta za X-mega (na které nemá 3/4 místního osazenstva), tak moje otázka nebude na BIKE-foru působit tak neadekvátně.
@Jiri, dohledej si cenu, a pak pochopíš že info jak to brzdí je pro tebe naprosto nepodstatné :D
max. 72 kg aj s báglom, btw. sú na Torque FRX, komplet bike má 15 kg (zatiaľ) so vzduchovým Lyrikom a pružinovým CC DB Ti spring
nie sú také ostré ako The One, ale moduláciu majú úžasnú. A cena bola polovičná, takže pohoda.