Je to taaaam!

Přidat foto

A jde se smirglovat… :)

(vloženo 20.4.14)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
easyrider
easyrider

22.4.14 23:24

Obyčejný člověk to svede, jsem toho důkazem. To vyšlo na opravdu hodně peněz a možná ještě víc úsilí…

Reagovat
Cavendish
Cavendish

22.4.14 18:47

Toto doma asi obyčejný člověk nesvede co? Na kolik to celkem vyšlo?

Reagovat
easyrider
easyrider

22.4.14 12:59

Pájka Cu305 – pevnost cca 690 MPa, tavidlo Fontargen F100. Máčím to v horklý vodě a ta z toho většinu tavidla dostane…

Reagovat
mountaineer
mountaineer

22.4.14 12:15

A k pevnosti – jsou dostupný i vysokopevnostní legované pájky co mají přes 700 N/mm2. Pro představu běžné dráty na autogen mají pevnost 350–400 N/mm2 .

Reagovat
mountaineer
mountaineer

22.4.14 12:11

Co používáš za tavidlo? Pokud je hygroskopický můžeš příště vynechat broušení, použít na něj na 1 den vodu a ušetříš si spoustu práce.

Reagovat
Nimrod
Nimrod

22.4.14 05:12

musíš se utěšovat tím, že takhle je zadní stavba tužší :-)

Reagovat
easyrider
easyrider

21.4.14 22:42

A najednou KURVAAAA, ty trubky jsou moc krátký. To jsem málem uronil slzu. Holt první stavba… (Sakra, nějak málo znaků se sem vejde…)

Reagovat
easyrider
easyrider

21.4.14 22:42

Ad sedlový vzpěry – TO MI RADŠI ANI NEMLUV!!! Bohužel, jedna z chyb, kterých jsem se dopustil. Chtěl jsem je mít v úrovni horní trubky, mám to tak rád. Takže jsem to tak připravil jenže pak bylo ještě nutný ten zadní trojúhelník ještě trochu otevřít

Reagovat
easyrider
easyrider

21.4.14 22:40

Jo a pevnost tý pájky je téměř stejná, jako je pevnost základního materiálu. Takže ty spoje jsou bohatě předimenzovaný… pud sebezáchovy vyhrál. :)

Reagovat
easyrider
easyrider

21.4.14 22:38

Zatím jsem to zakonzervoval bezbarvým lakem, barva bude až tak za rok. Chystám obsáhlý článek na svý stránky, ale teď na to prostě nebyl čas. Tam bude odpověď na většinu otázek… :)

Reagovat
Cavendish
Cavendish

21.4.14 22:06

Bude nějaký referát o tom jak postupovala výroba,kde se sehnal materiál a podobně? Rád bych si početl :)

Reagovat
hovanec
hovanec

21.4.14 16:19

Moc hezká práce. Jenom se zeptám na jednu věc. Pájený rám – ty spoje jsou stejně pevné jako klasický svar?

Reagovat
Nimrod
Nimrod

21.4.14 12:19

Singlespeed: co máš proti ráfkovým brzdám? :-)

Reagovat
Nimrod
Nimrod

21.4.14 12:18

pěkný, jen by se mi víc líbilo mít horní vzpěry zadní stavby ve stejné výšce jako je horní rámová, ale o to tu nejde :-)

Reagovat
saintjv
saintjv

21.4.14 08:14

hmmm zrejme slusny oddil…Tesim se na finale.

Reagovat
standoslav
standoslav

21.4.14 07:47

taky mám v garáži vlastní stavbu, kozu z 80tých let, ale loni jsem ji provětral jen jednou

Reagovat
alinceb
alinceb

21.4.14 02:07

Tak snad ti to nebude jezdit do kruhu…;)

Reagovat
Dejv94
Dejv94

20.4.14 23:13

Bude nějákej lak nebo to necháš tak jak to je a jen zabrousíš?

Reagovat
les
les

20.4.14 22:52

Jezdit na rámu, kterej sis sám vyrobil, to je jiná dimenze. Máš být na co hrdý, ať se ti na něm parádně jezdí.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

20.4.14 22:48

Ráfkové brzdy, to snad ne =8–0

Reagovat
had_zachau
had_zachau

20.4.14 22:03

pekna prace

Reagovat
Zoidberg

20.4.14 21:58

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

20.4.14 21:16

Jo! Už se těším na finále a report na stránkách jak rám vznikl......

Reagovat
MirosPikos
MirosPikos

20.4.14 21:11

Tomule se říká garážovka :)

Reagovat
svářeč
svářeč

20.4.14 21:11

dobrá práce.na betonování pak nezbývá čas:-D

Reagovat
TJK
TJK

20.4.14 20:49

klobou dolu pane.. tohle je uz jina liga

Reagovat
Cavendish
Cavendish

20.4.14 20:46

Luxusní

Reagovat
Kami
Kami

20.4.14 20:38

hezky!

Reagovat

Další galerie z kategorie

Ondrejst 0
s4r 0
Barcak 8
Barcak 26
Barcak 8
trpaslik72 8