tak urcite je… jde jen o mnozstvi penez :-) co do tuhosti je to neporovnatelny.. ale cekal jsem ze moje ocel bude takovy blaticko a zatim se to tvari stejne tuhy jako hlinik co sem mel predtim a ten byl jak sutr.. jen je to asi o vesmir pohodlnejsi
TJK – myslel jsem to tak, že by bylo 7 dosažitelných, já budu prozatím spokojený s 8.5kg :)
Až kolo osadím a porovnám alespoň s Kovaříkovou ocelí tak dám vědět. Zatím musím říct že S Works Tarmac je opravdu tužší. Časem ho dám testnout třeba Alincebovi ať ho někdo nezaujatě posoudí… :)
Hele Fort je na 7.66kg a principielne na nem neni moc kde setrit… realne 300–400g kola ale zbytek je uz vice mene dost gramarskej… ram ma neco malo prez 1700g.. takze otazka kolik vazi tohle .. musel bys dat 1300g galuskovy kola
easyrider – Jojo tu recenzi Nyra z Vela znám, trochu jsem doufal, že byla jen přibarvená a víceméně ovlivněná zvykem na soudobý tuhý karbony. Trochu mě to mrzelo, po dlouhé době bylo ve V. zajímavé kolo a takto dopadlo.
Moc ti přeju, aby se to chovalo líp, než ocelovo/karbonovej bike, který jsem od Scapinu jezdil. Ten se kroutil tak, že jsem se na tom bál zatáčet. Překrásný kolo, ale tak pověsit si ho na zeď…
jojo, tak možná za pár let, To je to riziko si plnit sny v tam nízkém věku :D Asi budu muset pozdržet i přestup z 26 na 27.5 na litespeedu
Alinceb – minimálně s tou silvou jsi se trefil, team Slr, nebo flite, kola jsou ve hvězdách 3ttt příjde časem, místo toho zatím bude cinelli graphis white. kolo tak jak jsem to koupil mělo 9.3kg… :), dokázal bych si to představit tak na 7…
Úplná Itálie, to bude raketa… Už to vidím: bižu 3TTT, kola Fulcrum Zero nebo Campa Bora, sedlo SLR carbon, omotka Silva…:)
Campa je jasná, Shimano ani Sram na silnici neuznávám, navíc pokud to bude osazeno plně it, komponenty, zatím bude mix Centaur-Record, než se pošetří na novou 11sp sadu.
Nemá téměř ani škrábaneček, pro začátek prohodím sadu s Kovaříkem a počkám až bude love na něco více \„reprezentativnějšího\“ :)