TJK: tyhle aspekty me nenapadly, dik za vysvetleni
a nekde tu padla zminka o moto… tam je ale vrsek v obrovsky dvoubrejli a pomer dylky nohou ke kluzakum je trosku jinej naz na biku.. takze se to srovnavat neda..
adekvatni vnejsi nohu… 20 nebo 15mm osa ti uz ten spodni mustek udela pevnej… podle me dokud nebude vidle resena ve stylu lefty tak to poradnou tuhost mit nikdy na biku nebude.. resp. ne na XC.. kde predimenzovany obrovsky prumery mit nebudes…
osa nic neresi resp. neni samospacna.. motorky taky nemaj pomerove obrovsky osy oproti biku… jde o to ze dokud je noha na 2 kulatejch futrech bude to zvejkacka a pomuze tomu az vetsi prumer nohou… takze abys mel alespon 40kluzak a k temu
jinak pripada to jenom me, ze ve chvili kdy nastoupily kotoucovky je tohle jediny smysluplny konstrukcni reseni vidle? kdyz pominu (asi) problemy s bocni tuhosti – nejspis to chce hodne tlustou osu.....
kali222: tak naštěstí u RS měli dost rozumu, že tam nedali gumovou harmoniku alá Jawa nebo stará Lefty :)
tak jestli to bude mit chranice tak krasny, jako lefty, tak to projedou. nic hnusnejsiho neni. delaj, jakoby se nemohli inspirovat u upsek jinde…asi vedi ze hltaci novinek si to stejne koupi a zprofanuji jako nesmyslny rozmery rafku. 3:)
Teoretické výhody: nižšia hmotnosť, lepšie mazanie, vyššia životnosť tesnení, nižšia výška korunky a teda lepšie nastavenie výšky riadidiel na 29eroch menších veľkostí
Chrániče ako má lefty budú údajne \„available\“ ako volitéľná výbava ;)
nejlepší bude počkat, jestli se dočká druhé generace. ale jak se dívám na omlácené spodní nohy svojí vidle, tak nevím. chybí mi tam ten chráníč co měl shiver