CHARMIN: No bylo by to supr, ale spíš si myslím, že ty nohy budou normální kulatý. Uvidíme.
23.3.14 18:06
CHARMIN: No jo, ale lefty á 4hr a jehlová ložiska. To je důvod , že ji stačí jedna noha a má i tak slušnou tuhost. Ale každopádně se mi tahle líbí a snad bude dobrá.
22.3.14 18:54
@fousek bohužel se pletes není to az tak otázka osy. ale celkové o množství materialu , USD Mavetick mela 24mm osu a stejně tuhost žádný zázrak
Bude to rada o jeden level vyššia ako SID. (zdroj: komentáre na bikerumor.com)
Nechci vam do toho zasahovat, ale na motorce mam vepredu pevnou osu bud 20 nebo 25mm a to ma krasnych 280mm zdvihu, samozrejme ze je to USD, takze pevnost 20mm pevne osy pro USD vidle na kola bude dostatecna
to jako bude zařazením vidle na co???Vypadá to na malý zdvih, takže něco mezi rebou a sidem???
Liší se to snad výrazně od Maverick SC32 (nebo DUC)? http://www.maverickbike.com/…/file_29.jpg
to jecnak, Věřím, že systém se maže líp. Já myslel, že se to člověku bude mazat hůř (či čistit) na straně kotouče, aby se třeba při použití silikonovýho oleje ve spreji nepotřísnil kotouč.
zvýší to tuhost (upside down), takže je to fajn nápad – jak to bude vypadat v praxi je věc druhá ;)
asi před 14 dny jsem v Bohnicích na starý bikrosce potkal znamyho a ten mel sc shivera , snad z roku 2004. Krasna vidle vypadalo to ze tech jeho 100kg zvlada bez potizi.
bez ochrany vnitrnich nohou to neni ono. jinak na vzdycky nej nej nej http://ep1.pinkbike.org/…b9350497.jpg
antt: Osa je pro tuhost teUSd vidlic celkem zásadní. 9mm na upínák by byla nepoužitelná. Chce to velkej průměr a pevný uchycení do nohou.
22.3.14 01:12
Pedro: tak u vzduchové to bude určitě zanedbatelnější jak u pružinové, ale tak čert ví, já tyhle věci nevymýšlím :)
Pumsc: já to mám taky tak, možná pro to, že je vidle dole široká, kdyby tam byly užší kluzáky, tak ledasco zachytí rychloupínák, spodní kotvení a třmen
antt:menší náchylnost kluzáků jak kdo,ja mam spodek vidle celkem domrdany,kdyby to byly vnitřní a ne vnější nohy tak už teče…
antt: Snížení těžiště? To bude vzhledem k tomu, že vnější nohy sou vejš, zanedbatelný, pokud vůbec nějaký (podle toho, jak to bude uspořádaný uvnitř). Bych řek.
Georrge: to si právě že nemyslím, teoreticky by nemusela vadit ani klasická 9mm osa s rychloupínákem, výhod to má hned několik,menší páká -větší životnost, lepší mazání, menší náchylnost k poškození kluzáků oděrem, snížení težiště…
yetti: obavam se ze i s dnesni osy jsou pro UD malo… a prave tohle je podle me nejvetsi blokada pro vetsi nasazeni UD vidlic
tak hurá, cyklistika je sice sport jeskyních lidí, ikdyž né tak jak fotbal, ale tak snad už se to obrátí správným směrem :)
S nástupem pevných os dává UD smysl. Jsem pro a divím se, že s tím z velkovýroců dosud nikdo nepřišel
Tenhle system se prave maze lip, olej lip maze vevnitr kluzaky a pouzdra. Uchyt trmenu je na druhem obrazku dobre videt, je to stejne jak na moto.
Míň bordelu bude výhodou, ale asi se to bude hůř mazat. Úchyt brzdy mi jasnej neni.
Jaké jsou vlastně výhody? Mazání, nižší neodpružená hmotnost, kterou stejně málokdo pozná.. a jsou ještě další?
21.3.14 19:46