650b, zdvihy 80/65… Po nějaké době jsem se zase dostal k testu a náramně jsem si to za řídítky tohoto Helmuta užil. Co vy na něj?
(vloženo 9.2.14)
dobře udělaných 65 – 90mm (VPP, DW-link) může udělat lepší práci než 120mm jednočep
No a proč by se na 150mm nemohlo jezdit XC? Když člověk nezávodí, tak ať si klidně jezdí na 150mm fullu kolem baráku :)
U u 650b bych viděl zdvihy spíš těch 100/80,u 29er klidně 80/65. Poslední dobou je vůbec móda kupovat si zdvihy 150mm a pak na tom jezdit XCčko. Řekl bych, že koncepce je to dobrá. Jen trošku doladit.
U softailů jsem malý zdvich chápal, ale u plnohodnotného fulla to trochu nechápu, ale tak třeba si to někdo oblíbí…
Zdvihy jsou uplně na hovno, takovej prasopes, ani HT ani stovkovej full, i těch 100mm je dneska spekulativní jestli to má význam.
Kdyby to nestálo majlant, jako že bude, tak by se mi to i líbilo. I pro ty zdvihy bych našel uplatnění.
a mně se to líbí …takový německý Scalpel
80mm vpredu je podla mna vpohode na take pohodove jazdenie, a 65 vzadu je lepsie ako drotom do oka. zadarmo by som ho bral:)
Když si vezmu zdvihy, průměr kol a celkovou hmotnost, tak vlastně vůbec nechápu, co tím chtěl autor říci.
před 10 lety by to možná nějaký dojem udělalo, dneska to je podle mě úplně out, a budou rádi, když prodají pár kusů, nevidím v tom žádnou výhodu
na takové to pohodové xc paráda. 2 roky zpět jsem jezdil vepředu 8omm a s odpruženou sedlovkou kolem 4omm a na pohodlí to bylo dostačující
65 vzadu? to už je skoro jak hardtail :D
No já nad tím taky kroutil hlavou, ale jede to parádně. Na žádný pobyty ve vzduchu to příliš dělaný na ni, pak to chodí po dorazech, ale pro takový ti lidi, co se do vzduchu dostávají jen neradi asi dobrý. Nicméně aspoň tech 80 dát dozadu mohli…
dw link bude fungovat hezky, jen nechapu cim si pomohli kdyz dali tyhle zdivhy, hmotnostne to nebude zadna pecka.