co tomu je? … v návodě je že po 100km se to musí servisovat a ty jsi to přetáhl o 5 km a máš strach že se to za těch 5 km zničilo?… teď vážně … vidím tam vazelínu což je supr, vyfoukat a dát novou. Často místo vazelíny tam je už jen hlína,
dokud tam jsou kuličky a trocha vazelíny, neřešit jezdit. Občas kdyžtak vyčistit a promazat :-D já teda vždycky sjedu rychleji zuby jak ložisko
jak pisou ostatni, pokud to nedrhne nejak zvlast po vycisteni, nacpat novou vazelinu a jezdit dal:) pocitam, ze ti to vydrzi dalsich par tisic km…
vycistit benzinem a/nebo wd40, vysusit poradne, namazat bilou vazelinou a jezdit
Co je na tom špatně? Ty moje vypadaj takhle vždycky, myslel jsem že je to normální stav. Dokud se nějak točí, vubec nad tím nepřemýšlim :)
Než jsem se do toho pustil tak jsem hledal rady ve foru a abych pravdu řek tak jsem nic nenašl, mě udivuje že se na to už nikdo neptal. Co vůbec stojej nové?
Bohužel WD nevedu nák jsem až do posud neviděl důvod ke koupi , ale tak benzín taky ujde. Po vyčistění se stále nechtěla hnout tak jsem tam stříknul silikon a 3min kvrdlal sem a tam až to nakonec pustilo.
tohle je klasika u všech nekluzných kladek. Cyklostar, kartáč, WD, kartáč, silikonák, vysušit, vazelína, zakrytovat a jezdit. Ještě nikdy jsem kladku nevyhodil protože se zadřela, rozchodit jdou snad všechny
Vyčistit namazat a prozkoumat jestli se točí bez odporu – pokud ano, tak nasadit a neřešit…