Favorit cyklokros

Přidat foto

(vloženo 8.1.14)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
servisman
servisman

2.3.14 20:39

Polský Romet jde rozebrat po odvrtání nýtu, co drží ovládací páčku, o kterou je opřenej bovden. Já měním pružiny, podle toho, jaký mám zrovna retěz, tak aby to řetěz vracelo na malý převodník. Místo nýtu je šroum M4 a samojistící matka. Super kroska!

Reagovat
Otto96
Otto96

19.1.14 12:53

Ale obecně se dá říct, že pokud se vše rozebere do posledního šroubku (brzdy, přesmyk, přehazka), Vyčistí, namaže, seřídí, tak vše funguje jak má.

Reagovat
Otto96
Otto96

19.1.14 12:52

Polský Romet bývá někdy problém, nedá se rozebrat a když je hodně opotřebovaný, nepřehazuje zpět na malý talíř. Původní přemsykač Favorit je spolehlivý, používám ho radši. Brzdy special/centrik jsou dostatečně účiné, obyčejné s bočním tahem nic moc

Reagovat
Otto96
Otto96

19.1.14 12:48

Rok 1975 – 1980. Já si na kvalitu Favoritů nemůžu stěžovat, akorát to chce po těch letech přeplést většinou dráty, jinak praskají. Mám 70kg, ale Favority byli stavěné do 90kg.

Reagovat
standoslav
standoslav

11.1.14 20:00

To nebude rám z konce výroby, ale spíše tak r. 75 (nemá to vzadu hák na šaltr) a dal bych na to vodorovný představec !!!

Reagovat
andre735
andre735

10.1.14 10:54

Děkuji za pozitivni i negativní připomínky. :-) Ano, Štybyho vliv stál na prvopočátku stavby. :-) Má to najeto tak 400km a zatím to drží, snažím se kontrolovat vidli u návarků a zatím dobrý, tak doufám, že to vydrží. :-)

Reagovat
miťo
miťo

10.1.14 08:25

Výrazný Štybyho vliv, prostě růžová. Jinak bacha na špatně propájené spojky u posledních ročníků výroby.

Reagovat
standoslav
standoslav

9.1.14 20:21

Co na tom kole vidíte špatného ? sice je to jen F-12ka ? Subtilní konstrukci ? to se Vám jen zdá, na takových kolech jsme v 80tých letech normálně lítali cyklokrosy, a ne jen mi, tehdy 60ti kiloví, ale i chlapi kol 40ti, a rámy držely.

Reagovat
winter78
winter78

9.1.14 20:00

Mal som podobný. Ako zimák-cesťák. S tou koróziou – ak sa neodflákne zakonzervovanie rámu a poctivé natieranie (alebo striekanie) rámu, tak hrdza nemá šancu. Ja som s ňou problém nemal.

Reagovat
nooski
nooski

8.1.14 20:18

Jako vypadá to fajn, ale je to holt Favorit.

Reagovat
Mig_all
Mig_all

8.1.14 20:10

migueldias: ja mel ale opravdu krosovou verzi rámu, nicmene jsem tomu daval i tak asi dost pokouřit a taky jsem na tom nechal mnohem vice puvodnich dilu nez andre735, ale i tak uz bych se bal a nesel do toho nestoji to vubec za to.

Reagovat
andre735
andre735

8.1.14 19:52

Je to míněný na cesty po měste do práce a případně na zimní vyjíždky po zpevněných cestách. :-) V terénu to s tím moc nehrotím. Brzdy docela újdou, jak jsou to ty Véčka, s vahou kola už je to horší.

Reagovat
migueldias
migueldias

8.1.14 19:24

mig all : favorit rám je silniční nikoliv krosový tím pádem bude nebezpečné na tom kosit

Reagovat
ThOOmi
ThOOmi

8.1.14 18:55

2 Mig_all: :-D :-D

Reagovat
Mig_all
Mig_all

8.1.14 18:27

a pokud tomu davas i poradne zahulit v nejakem tom terenu tak je to i zivotu nebezpecne… cili preji hodne stesti a pevne nervy… dvoustopy ocelové těžítko jmenem favorit uz nikdy nechci.

Reagovat
Mig_all
Mig_all

8.1.14 18:26

s brzdama to taky stalo zahovno to taky neslo poradne seridit a kazda vymena kol byla tim padem opruz i vzhledem k favoritacke zadni stavbě… mno pak jsem sjel pláště na platno a suma sumarum jsem se na to vysral, takove trapeni nestoji za to

Reagovat
Mig_all
Mig_all

8.1.14 18:24

Tak presne tohle jsem mel postavené loni… pak jsem zlomil sedlovku, ohnul představec a ram po sezone v bahně a vodě a x omlacení laku zacal chytat neuveritelnou korozi… pootm jsem pretrhl retěz a smyk se mi nepodarilo seridit poradne nikdy…

Reagovat
ThOOmi
ThOOmi

8.1.14 18:03

jo mel jsem podobneho… jako zimak to bylo nesmrtelny :-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Ondrejst 11
s4r 10
trpaslik72 8
Concorde 20
Barcak 26
hovado_cz 6