dá se jezdit až moc dobře http://www.youtube.com/watch?…
depresy: no to bych taky rád věděl, ale vzhledem k tomu, že o možném půjčení snowbiků tam píší až na závěr jako \\\„Dále pro Vás…\\\“, tak jsem to bral jako pouze jednu z možností.
2.1.14 15:11
Jasný, v mokrým jsem se už zkoušel bořit. Šlo mi o možnost účasti na http://www.kolopro.cz/…l-na-spz.htm
Měl bych, prosím, dotaz. Dá se jet s běžnými plášti (2,1\„-2,2\“) po rolbou upravené stopě?
2.1.14 14:00
Tady je to ovládání vidět. https://pbs.twimg.com/…XB.jpg:large
A co potom když se dostane při brždění do smyku, to se mu pak bloknou obě kola, ne?
Ano, dovedu si to přestavit v situaci, kdy se přede mnou na cestě zjeví 10metrů bažiny, připnu přední pohon, provrtám se bahnem s maximálním úsilím a zase pohon hned odepnu.V jiných situacích mi to přijde buď nepotřebný nebo dlouhodobě neutahnutelný.
To lanko vzadu podle mě odkloní pastorek ze záběru, takže páčka na řídítkách…?
Ta pružnost bovdenu v krutu mě taky napadla, ale on by se asi neměl kdy srovnat, stále by se jen kroutil víc a víc. Na motorkách, co vím, to měli na Dakaru řešeno čerpadlem, které tlačilo olej přes jakési lopatky v předním náboji.
Tenhle systém je už poměrně známej, dá se to pořídit i na enduro motorku. A diferenciál se podle mě na 99% neřeší nijak, protože pohonný bowden bude asi dost pružný i do zkrutu a aby se absence projevila, tak by asi člověk musel hodně kroužit :)
pee.tr: Bez výstřelků by nebylo vymyšleno ani kolo … Jo a možná to maj vyřešeno u hlavy, že když se zatočí tak se předek vypne :-)
To depresy:máš pravdu, já se ještě učil rusky :). Sakra, jak jsem došel k tomu, že jsou to brzdy???
Podle mně i tam kde by se to zdálo fuck to něco jako diferák / volnoběžku potřebuje. Pohonný řetězec nevypadá na to že by protočil kolo, spíše se v pohonu něco ukroutí.
Možná se mýlím, ale přijde mi to jen jako výstřelek a zbytečná ztráta energie.
pohon předku je odepinatelný, a tam kde pohání obě kola je to asi fuk :D rychlost bude malá, ale každopádně se točí obě kola stejně rychle vždy
Náhon zajímavej, ale jak řeší koly rozdílně ujetou dráhu při zatáčení? (možná to je v popisu, nejsem zdatnej angličtinář)
Ozubení je kardanem poháněný přední kolo, brzdy jsou klasický mechaniky kotouče.
Taky bych si tipl, že to je náhon na předek, je to vidět na další fotce předního kola v tom odkazu.
2.1.14 11:56
2.1.14 11:49